Компійутерні ігри

Тема у розділі 'Хобі та захоплення', створена користувачем Fon, 13 бер 2018.

  1. Fon

    Fon whom how

    р е к л а м а
    Я б крім танків ше шось поганяв, але ех.уа закрили.
    Хто знає на якому сатйі-торенті ігр можна качнути ?
     
  2. dimaaaa

    dimaaaa Member

    Контру закачай...
     
  3. Fon

    Fon whom how

    контру я не шарю. там такі профі, шо я хрюкнути не втигаю як мене мочать

    полазив по теренах і наглядів стандартний набірчик, ЯК НА МЕНЕ
     
  4. Fon

    Fon whom how

    РЕЙТИНГ ІГРУШОК

    шутери:

    -кол оф дьюті -2, кол оф дьюті модерн варфаре, кол оф дьюті ворлд вар, кол оф дьюті блек опс і т д.
    фішка - 2 світова, рускі десантники у нью-йорку, кучя валин, класна графіка, як на ігри 2009-2013 років.
    -снайпер еліт - ваще бомба дивитись як куля летить у повільній зйомці 300 метрів а потім розфігаує голову фріцу, шматочки мозку і кісточок розлітаються навколо. на відміну від кол оф дьюті снайпер не бігає засапавшись, а лежить і жде, потім красіва мочить.
    -медалс оф хоннор - ваще відстав від кол оф дьюті на 3-й частині. але починали рівненько.
    -ассасінс крід - дуже довго заходити, ще дове виходити, але броділка з елементами шутера і суіцидальні падіння в сіно це весело.

    стратегія:

    -ее - емпайр ерз. там є з 10 перідів від камяного віку до атомної епохи, ну типу наші дні. а є продовження війни на астероїдах і марсі. найкраще для мене це імперська епоха, часи напоеона і пізніше.
    -евіл геніус - злий геній прибуває на остів і мутить там базу, наймає жовтих міньонів (не ті шо в мультику) і починає творити хаос у світі.
    -генерали - стратегія дуже жвава швидка і ваапщє мене через 20 хв убивають. але початок нічьо так
    -ше є якась модна про наполєона, на 40 гіг, братік грає, але то не моє. хоча відгуки дуже гучні

    гонки:
    -нітфоспід карбон - бомба

    браділка:
    -метро 2033 - ігра кльова, але на 7-й хвилині вирубає комп, перегрівається проц або відекарта, карочє треба потужну машинку.
     
  5. comanche

    comanche загубився у пошуках часу

    Дууууууууууууууууууум.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Maximmaluta

    Maximmaluta New Member

    • Не подобається Не подобається x 1
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 1
  7. nicksmolly

    nicksmolly Member

    Steam норм... середовище з техпідтримкою, все цивілізовано, жодної вірусні. Ну не безкоштовно, але можна вибрати дешевші варіанти - від 150 грн за гру. Тим, хто регулярно купує, всякі нямки типу демо-ігр на якийсь час (на пару днів). Якщо гра не поставилась - згідно заявки повертають гроші на картку. Користуюсь (для дитини).
     
  8. Katerinamad

    Katerinamad Member

    Брат в контру постійно грає, не знаю я йому не набридає
     
  9. Fon

    Fon whom how

    Ща я вам намалюю нормальну гру. Для усіх хто жадає смерті ближньому свому ))))

    Evil Genius


    Вступ


    Гра Злий Геній, це шось на кшталт бондіани, агентів 007 і пародії про лисого злого генія з маленький карликом-копією. Часовий період десь 60-70 роки 20 століття. Там навіть ссср і куба позначено як один регіон. Мобіл і рацій немає, усі винаходи чудернацькі і кльові. Пройшовши дві третини гри відкриваються прикольні пастки, спостерігаючи дії котрих можна весело поржати з тупих ворожих агентів. Смисл гри – накопичити бабла, усе відкрити, усе пройти і стрільнути ракетою у сторону потенційного ворога номер один.

    На вибір маємо 3 різних злих генії. Один німака-коротун з моноклем, що має великий радіус впливу, баба з папіроскою і східняк-тренсгендер з довжелезними нігтями. Залежно якого ми собі героя оберемо, так і буде розвиватись гра з різними напрямками і відкриттями. Але по одній історичній лінії. Якщо попре, то все рівно будете грати потім за всіх по черзі. Гра найкраще підходить соціопатам, серійним убивцям і мізантропам, котрим закон забороняє носити з собою вогнемет, але не забороняє пакостити у віртуальному світі.



    Перший острів пустельний



    Починаємо будувати базу у горі, підриваючи гірську породу. Оскільки наше табло у маленькому будиночку, то варто поставити двері, шоб його ніхто не свиснув. Будуючи базу найперше це зробити невеличкий коридорчик від входу, найкраще трохи довгий і плутаний, квадратиків на 20-30. Це робиться для того, щоб любо питні провладні агенти не змогли просто так взяти і зайти на базу (бо вони мають обценьки і корбу, тому легко відкривають любі двері).. Після коридору варто поставити бараки. Тут мають стояти шафки персоналу і ліжечка. Ліжечок можна поставити 5-6 шт. З головою вистачить. Розраховуйте, що одна шафка це один міньйон. Нам треба максимум сто, тому думаєм якого розміру забабахати бараки і як там наліпити штук 50-60 шафок. Потім у грі ми ці шафки можем поставити десь далі вглибині бази. При вході ставимо, щоб заважати ворогам нас обікрасти. Нам на початок дають 3 людинки, як тільки ми побудуємо бараки з ліжечками і шафками, кількість доступних трудоголіків зросте, тому тиснемо парочку на панелі і натискаємо кількість міньйонів штук 25-30. Якщо мигає червоним і свариться, то значить шо ми вибрали більше чим можемо мати. Треба доставити ще шафок. Варто усвідомлювати. Що всі 50 обєктів будуть будуватись дуже довго, тому краще спочатку поставити 5-6, арешта, коли матимемо вільні руки. Після бараків валимо ще коридорчик і розгалужуємось на кімнату управління і касу, де буде лежати наше золото. У кімнаті управління треба поставити панель управління (на майбутнє штукі 3-4 щоб файно керувалось) і блок памяті.

    Паралельно до нас приїздять перші ворожі агенти (4шт), котрі мають бажання нас обікрасти і вбити. Тому вибираємо нашого суперагента і наказуємо йому ухєкати усіх чотирьох. Загальної вибірки на гуртове убивство немає, тому слідкуємо, поки суперагент сам не вчинить розправу. Після першого ж убивства відкривається морозильна камера (ну або морг), де можна ставити панелькі для забитого скота і на нього акуратно вішати мішечки з трупами.

    У нас на острові починає гуляти відстала від пароплаву жінка-прибиральниця, котру нам бажано захопити у полон і посадити у камеру. ЇЇ можна вистежити по пеленгу як рожеву цятку. Достатньо поставити на неї статус наручники і вислати суперагента її піймати. Опинившись у камері, відкривається стілець для допитів. Обираємо камеру, значок допиту і вказуємо на стілець і наша покоївка під наше самозадоволене гигикання розповідає усі секретики фірми, відкриваючи нам нові цікаві можливості.


    Той хлоп шо допитував покоївку у муках перетворюється на слугу (валєта англ..) і може виконувати ряд цікавих обов’язків. Слуг треба мати і мати, бо тільки вони можуть гасити пожежу вогнегасником, котрих ми звичайно натикаємо у різних коридорах біля входу.


    Тепер у нас все є для початку нашої гидкої кар’єри.

    Відкриваємо світову карту і засилаємо на світлі цятки наших чоловічків у жовтому. Треба спочатку виконати перші прості завдання, щоб нам відкрилося більше всяких няшок. Звичайно, що за законом підлості, у нас фіфті-фіфті буде перемог і поразок, тому беремо валер’янку, валідол чи стакан самогону і терпляче ставимось до цієї цікавої нервової гри.

    Закинувши чоловічка у світ ми можемо бачити ряд цікавих фігоньок, як то – жовті кнопочки – шукати-красти –ховатись, справа уверху шкала накалу страстей у регіоні, зліва непонятне табло, де зрідка показує скільки з регіону виноситься бабла. Отже, шоб не збанкрутувати після побудови бази треба хутко красти грошики. У різних місцях різні вигоди. Антарктика відразу ні, оптимально це кувейт-сша-європа. Ставимо туди стільки людинок, шоб нам рівень спеки не перевищував за половину шкали. Бо як перевищить, то на сотрів прибуде спецназ з автоматичної зброєю, штук 7-8 і буде спопеляти усе на своєму шляху, а ухєкати їх міньйонам по-одному нереально.

    Для початку здобуття світового авторитету треба на базі побудувати велику кімнату для себе і поставити там величезний конферанс-стіл, за котрий будуть прибувати світові мафіозі на вашу стрілку.

    Закидуємо в Індію, Каліфорнію, Манджурію людей найти главарів злочинного світу і пробуємо їх висмикнути на базу. Краще шукати не одному, а декількома міньйонами.


    Після того як усі три сидять за столом, на острів висажується рускій кіллєр з двома катанами за спиною (???). Видно бойовий самовар удома забув. Убити ми його не зможемо, бо він як і наші суперагенти безсмертний. Тому його треба паяльником переконати перейти на нашу сторону. Кріселко для допитів не підходить відразу. Шукаємо прилад на базі, де його можна покатувати, краще щось на кухні.


    Шукаємо агента фбр, десь в районі нілу. Але ми його не знайдемо поки наша популярність злого генію не перевищить 70 одиниць злої слави. Тому варто відкривати пошуком і проходити усілякі світові пакості, плюс обов’язково рубаєм табло. Взагалі бабла треба мати відразу пару стонень тисяч, а далі у грі мінімум мільйон. Гроші найкраще збирають жовніри. Лакей-валєти взагалі не рубають як це робити. А техніки дуже файно шукають нові завдання і людей.


    Взагалі пошук і кража артефактів дуже корисна штука. Частина артефактів потім нам дає можливість робити відкриття і лабораторії, а частина піднімає рівень відданості і сили нашого персоналу. Тому на базі артефакти слід ставити подалі від входу, але у місцях масового скупчення чи ходіння людей. Залежно від кольору навколо артефакту, він впливає на підняття певної здатності міньона. Ну звичайно окрім тотему. Тотем у незібраному вигляді понижає окремі властивості міньйонів, тому треба їх ховати десь подалі, щоб нам не шкодив.

    Коли ми посадимо за стіл п’ятьох, ще один вважає себе супер-перцом і не уважає нас, тому засилатиме на острів своїх кіллерів, аби нас усіх повбивати. Ми не паримся, мочим зальотних червоних чоловічків і цим здобуваємо повагу гівнюка. Потім спостерігаємо як він прибуде на глобальну стрілку і що з ним станеться.

    Взагалі у грі все має свою чергу і багато няшок відкривається із ростом вашого злого генію. Наприклад, кошжних сто одиниць нам відкривається ще один супер-агент, котрого легко скачуємо однією людинкою за 20 сек. Всього за гру можна накопати 7 суперагентів, якщо їх не коцне падлюка джет чи брутальний рембо. Кожен регіон, має свого супер-агента, котрий нам буде всіляко шкодити і кривдит нас. Десь на 75 одиниць слави появляється Мамба з цицьками і ножиком. Бігає навколо бази і мочить наших робітників. Тому варто її ухєкати і посадити у камеру. З камери вона звісно втече і почне мочити усіх на базі. Тому кращий варіант це прес-хата. Будуємо Зброярню два на 4 кубіка, ставимо там клітку і двері на виході. Відмічаємо двері найвищою силою захисту – чотири крапочки і підсаджуємо до мамби нашого суперагента, котрий буде її бити в живіт кожного разу коли вона вилізе.

    Додатково

    Знайти тотемний стовпець, що в розібраному вигляді складається з 4 частин. Шукаємо їх у каліфорнії, аравії, азербайджан, суматра.


    В антарктиці дьорнути клону вальну машину. На базі злому генію треба влізти в машину і зроьити клон (червоного кольору). Виставити клон назовні і підкласти для вбивства бабі в чорному з пістолетом (зазвичай нижчі агенти ходять парами, а вона одна). Як тільки клона уб’ють, світ подумає шо нам кришка, а ми будем хіхікати і планувати далі.



    Лабораторія


    Шукаємо у Японії машинку, тягнемо на базу.

    Потрібно вкрасти на вибір одне з трьох:

    Вібростенд у європі

    Лазер у каліфорнії

    Центрифуга у австралії

    Як тільки ми щось одне вкрадемо, інші зникнуть. Але ми їх потів отримаємо після дослідів. Вібростенд – дослідити двері; Центрифуга – дослідити електрогенератор; Лазер – дослідити відеокамеру.

    Далі, якщо дослідити по черзі трьома обладнаннями мультимедію ми отримаємо біорезервуар ( у котрому можна закатувати рембо). Мультимедійку отримаємо дослідивши лазером австралійське ртутне зеркало.


    Перед побудовою лабораторії нам треба знову намахати світову спільноту, тому десь далеко від бази будуємо кімнатку лабораторії, ставимо туди копію адської машинки і чекаємо, поки її не поцуплять тупі копи. Далі можемо будувати у центрі бази гігантську лабораторію і розміщуємо у ній наше обладнання.

    Важливо!!!

    Декотрі крякнуті взломані і перекодовані зрусифіковані версії гри мають такий гівняний глюк, що при натисканні на кнопочку пробірки (лабораторні досліди) гру викидує. Це значить, що вашу версію гри розкодовувало тупе чмо і грати вам все наново на іншій версії гри. Варіацій прошитих версій гри штук десять. У розпачі я й сам кидав тапком у монітор. Далі качяв і грав версію 1.0 на англ. мові (трохи скучно коли ніц не розумієш). Потім все-таки знайшов норм версію з русифікатором. До глюків, котрі вам зроблять хепі-енд можна також включити неможливість покласти тіло у камері охоронцем чи суперагентом. Він тримає полоненого суперагента у руках і дико ричить, а покласти е може. Якщо ви й раді, що тепер суперагент не втече, не тіште себе ілюзіями, за певний час гра почне вимикатись. Тому краще поцілити у агента і натиснути кнопочку – вільний. Наново ловити і саджати. Інакше гра на смарку. Це ж може і відноситись до лабораторних дослідів. Треба уважно дивитись чи не застрягне ваш вчений у котромусь з лабораторних обладнань довше ніж на 2 хв. Якщо залип – то треба це обладнання вибрати і переставити. Тоді заліпала вибереться.


    Самий важкий етап гри


    По-перше нам треба і далі знаходити і проходити завдання. По-друге – треба досліджувати всякі речі на базі. Чим більше вкрадено артефактів, тим більше дослідів і тим більше всяких нових цікавих няшок. Третє – це проходити основне завдання гри. Тепер нам треба набрати 200 одиниць злої слави. В цей період зявляється невмирущий джет-чані починає нам усіх мочити і підривати. Розміщувати каратіста на на базі не варто – вибереться, усе підірве. Краще його ватагою гамлесити і нести у тюрму кудись подалі від білих людей.


    Збір інфи. Шукаємо прапорці з науковими символами у австралії, центральній африці і на кубі. Ще три можна на допиті вивідати у прибулий на острів спецназ. У них окрім основної іконки будуть наукові символи.


    Шукаємо принаймі 4 з 6 існуючих великих артефактів

    Чек на мільйон – ньюйорк

    Меч у каменюці – англія

    Ейфелева вежа - франція

    Золотаий саркофаг – єгипет

    Ковчег – центр ссср

    Обладунки самурая - манджурія


    Незабаром інформаційне табло почне нас діставати, що вже час збирати грошики. Треба протягом 5 хвилин тримати рівень сінокосу бабла у світі тримати не менше 10 тисяч. Себто обираємо час між облавами, ставимо жовнірів на повні жнива і легенько перемагаємо систему.

    До речі про облави. Після початку краж у світі, майже у час автоматично збереження (кожні 10 хв) починається рух по виявленню ваших агентів. Якщо нічого не робити,то кожного разу з 5 -6 людей в регіоні 1-2 будуть вилітати у небуття. Тому на час облав краще натискати кнопочку ховатися. У чистій англ. версії кнопочка ховатись автоматично відтискається через хвилинку. У русифікаторах треба постійно самому ставити красти чи шукати.


    Як тільки ми накрадемо і вивідаємо наукових дослідів на світовій карті виникає зелена кнопочка «новий острів». Натиснувши на неї, ми робимо глобальний переїзд, але беремо із собою тільки людей, гроші і артефакти. Усе решта доведеться будувати і купувати з нуля. Тому перед переїздом бажано усіх ворогів убити, мати бабла не менше 2 мільйонів, усі артефакти в закритих кімнатках краще відкрити, або перенести у одну велику купу. Під час переїзду вас ніхто рятувати не буде, тому варто обережно вибрати час коли на острові буде тихо.



    Тропіки


    Будуємо базу.

    Заносимо артефакти

    Будуємо лабораторію

    Намагаємось знайти у сибірі науковий кодекс, обережно крадемо його. Часу треба більше 7 хв, тому обережно вибираємо між облавами.

    Разом із кодексом варто залучити до себе на роботу найманого вченого з підленькою душею. (сибір, тайланд, антарктида, каліфорнія, півд. Африка). Прибувши на спокійний і тихий острів вчений зайде у лабораторію, де стоїть кодекс і в декілька етапів розкодовує дані. Після цього він забере дані собі і зробить спробу утекти. Але ми його звичайно ж вбєм, а кодекс почнемо досліджувати у лабораторії. Самі обираємо яким шляхом нам рухатись. Від перестановки доданків… ракета все рівно полетить.

    Як тільки кодекс досліджено ми можемо будувати шахту для ракети. Для цього ми використаємо жерло потухлого вулкану. Будуємо так, щоб мати маленький коридорчик - вихід у центр бази.


    Додатково.

    Час на розплату. Досліджуємо аптечний кісок на лазері і на супер-компі. Отримуємо стілець для огляду і голковколювання. Катуємо Мамбу на стільці, насолоджуємось її реакцією.


    На острів прибуде декілька фінансистів ревізорів. Вони зайдуть, подивляться на кімнату управління і підуть. Але якщо побачать насилля чи якісь заборонені штукенції, то відразу втечуть. Якщо все пройде гладко, нам відвалять 250 тисяч. Але чи варто так вигинатись заради такої мізерної суми.

    Далі у нас паралельно йде дві роботи.

    Треба зібрати матеріали для будівництва ракети. З кожної місії треба брати тільки 5 ящиків. Як тільки 5 ящиків зазеленіють у морзі, відразу тиснему сховатись на регіоні. Місія переветься і нам не нанесуть 25 ящиків хламу, об які будуть усі спотикатися. Як тільки місія закінчилась, відразу натискаємо у ангарі побудову першого ступеня ракети і ящики з моргу підуть у шахту. Відразу по тому готуємось до жорстокої атаки спецназу, бо рівень накалу страстей у регіоні зашкалює. Трепляче никаємось і відбиваємось опки рівень спеки не спаде менше половини. Тоді обираємо наступний регіон: центр сша, бразилія, півд. Африка, білорусь, центр китай. Якщо нанести всі матеріали образу, то нас точно ухєкають 5 спецназів. На ящиках не вказано з якого місця і що це за ресурси, тому уважно по черзі все проходимо.

    Разом із тим десь скоро на острів припруться п’ять любо дипломатів на відпочинок. Ми їх саджаємо, катуємо. Замість них відправляємо своїх дипломатів, що вчинити буде важко, бо час підміни більше 5 хв, і з першого чи навіть другого разу нам точно ніц не вийде. Нью-йорк, уругвай, аравія, південно-східна азія (сінгапур), індія.


    Додатково

    О так, настав той день і час. У центр китаї знаходимо майстра, що колись нашого джета тренував, але дуже на нього образився. Крадемо його, катуємо і отримаємо секрет невмирущості китайця. Далі треба захопити падлюку-каратіста, посадити в клітку і звідти натиснути на допит на татамі, де тренуються наші майстри. Джет Лі виходить на татамі, відгрібає і все, далі гра легесенька.
    будь-яка невеличка пауза, відволікання уваги, затримка і джет лі виривається, мочить половину бази і утікає. Тому оцей кусочок гри будемо грати дуже обережно, затамувавши подих.

    Вкрасти креслення двигуна ракети у центральній африці. З першого разу ніколи не виходить.
    Далі на вибір 3 варіанти:

    -В центр сша вкрасти гіроскопічний індуктор і в три етапи дослідити його в лабораторії. Якщо в лабораторії немає всього обладнання, то вийде тупікова ситуація.

    -В полінезії вкрасти метеорит, а в австралії електромагнітний транспондер. Дослідити тричі. Їх легше вкрасти.

    -Або захопити космонавта, що тиняється по острову, і далі довго і настирно катувати – двічі крісло, двічі кухня і двічі суперкомп. Або на ваш вибір. Якщо після кожного катування його не повернути у камеру, то добрий валєт буде виводити його назовні. А це значить, що усі катування намарно, го спочатку.

    Будуємо у шахті супутник


    Час на Єлєну Фростроновонову, сібірску гадіну, шо розстріляла нам не один десяток дверей. Шукаєм у сибірі плюшеве ведмежатко – дитячу забавку і ставимо у залі для тренувань. Натискаємо в камері єлєни допит на ведмедика і плейбой на очах єлєни…

    Тепер нам треба пересвідчитись що двигун файно працює. Будуємо на містку у шахті панель управління і злим генієм запускаємо двигуни. Щось там пішло не так і наш персонал убиває струмом. Але нам на людей чхати і ми будемо тиснути доти, поки двигуни не пропчхаються. Для цього має загинути багато персоналу, тому краще підкликати його з допомогою котрогось із власних суперагентів.

    Після закінчення пекельних випробувань час будувати телестудію у власному нашому кабінеті. Після цього треба підготуватись до вторгнення. Вибрати місце назовні, де можна поставити 5 антен, що передаватимуть ефір з кабінету. Антени треба оточити пастками, будівлями і охороною, бо сутичка буде ще та.
    Коли антени побудовано, сідаємо у студії у власному кабінеті і ставимо світовим лідерам ультиматум. Нам, звичайно відмовлять, тому ми відразу розпочнемо зборку ракети. Ракета будується 12 хвилинок. Але увесь цей час нас будуть дико атакувати заздрісні покидьки, у котрих немає красивих ракет.


    Як тільки ракета буде готова, тиснемо кнопочку запуску і ухохатуємось від самозадоволення.

    Додатково

    Убити Дірка Мастерса – нашого рембо героя. Шукаємо у центр сша рушничок із зразком днк рембо-убивці. Досліджуємо днк у лабораторії в біорезервуарі і отримуємо баню із стероїдами. Наказуємо помакати рембо у біорезервуар, з жахом спостерігаємо чим все скінчиться.


    Додатково

    Джон Стіл – бєспалєзний 007 не такий вже й страшний, убити його я намагався 12 разів, але все намарно. Але він отримає своє у момент запуску ракети. Тому невідривно спостерігаємо фіаско героя у білому піджачку.
     
  10. Lainin

    Lainin Member

    А с чего вы взяли, что закрыли, у меня все нормально качается
     
  11. Pototsky

    Pototsky פוטוצקי

  12. DorX

    DorX миється в бані

    Та то певно зараз у всіх така розвага після роботи. Я, наприклад, люблю ММо-зокрема Age of COnan Age of Conan | Funcom
     
а де твій аватар? :)