Диму без вогню не буває, певно знає про що говорить, хоч і хотілося б почути аргументовану відповідь. Але по факту вже сказав, що ціна невиправдано велика.
В мене в тех паспорті написано шелл, і досі, окрім шелла іншими не користувався, хід плавний, витрата палива - 9-10 літрів (Хьонде Елантра). Про Кастрол не можу нічого розповісти
В мене до речі один знайомий ллє у свій форд зовсім маловідоме масло Кетенкюллер ))) і каже, шо кращого на світі немає. і таке буває
Ви просто не зовсім схопили нитку розмови, або просто не уважно прочитали. Нові машини прив"язують на гарантійне до майстерні, де зобов"язані заливати фірмове оригінальне масло Мерс, БМВ чи Мітсубісі. Це масло НІЧИМ не карще аналогів, розливається на тих самих шеловських заводах з тої самої бочки по принципу прайвет лебель, просто в мерсовську каністру і з мерсовською наклейкою, а коштує в три рази дорожче. То просто за останні роки виробники машин вирішили заробляти ще й на тому сегменті, використовуючи свої переваги виробника. Я й не говорив, що проблеми мають бути. Говорив, що не варто переплачувати (якшо сам платиш) за шели, лікві і мобіли, як і не варто ні в якому разі брати масло на базарі. Я би зупинився на середній не такій розкрученній фірмі з Європи зі старими традиціями, але масло якої обов"язково має офіційні допуски і специфікаціїї. За буцім фірмовий шел там чи мобіл можна заплатити немало, ще й підробку купити, або оригінал, але в Прибалтиці там розлитий чи в Азіїї, а це всеодно має свої наслідки. ---------- Додано в 18:00 ---------- Попередній допис був написаний в 17:58 ---------- От і я про що, прошу дуже. Не "і таке на світі буває", а знаючі і розумні люди нерідко так і роблять. Головне увагу на ОФІЦІЙНІ допуски і спеціалізаціїї звертати.
ну, от, приблизно за таким же принципом обирав те, що ллю зараз писав вище ---------- Додано в 19:11 ---------- Попередній допис був написаний в 19:09 ---------- тому згоден що не варто викидати гроші, але більшість із перелічених мастил дуже гарної якості. Без достатньої обізнаності можна дуже прогоріти, а скупий просить двічі, як відомо)
Я в свою наливаю тільки Motul 5в40, останній раз замовляв його тут Задоволений їм на всі 100, двигун м'яко працює і не їсть його.
-- вібачьтє,- але це повний брєд... виробник просто за певний "відкат" пролонгує потрібний продаж, як мастил так і кавалків... і не бачу причин, щоб не перейти на більш новіші з кращими ттх та допусками.. в камаза, теж виробник "казав" заливати тільки(!) МГ10К2 найкраще в сАвдепіі, але на RAVENOLі, чи навіть на сраному МАNOLі, він почував себе досить бадьоро,- тягнув навіть краще... як казали,- " тєгне як п"євка "..... )) ... останні 5 років заливаю маловідому(в нашій країні) !!! PETRO CANADA !!! - THE BEST !!!!!!, до того був ELF, куплений в Європі, або VALVOLINE,- різниця "БОМБА",- мотори якщо десь були вологі,а в однім деколи підкапувало,- стали абсолютно сухі(можна сміло спростувати міф про те, що в не нові мотори, не варто лити синтетику), від заміни до заміни,- ні краплі на долив, а головна фішка-прікол,- ото пару років тому, коли по Йорданю бахнули морози за 30* на місяць, один тиждень "жарило" під 40*,- машина після 2 тижнів простою,-- запуск з пів тика !! ну правда мотор простий дизель Є2..) перед запуском дістав щуп глянути чи там не пластилін часом, а олива досить таки живенька, хоча і Дюрон 10/40 , я навіть сам і не сподівався... так шо "Петро з Кенеди" - рулить, особливо на зимовий запуск... єдиний мінус,- ЦІНА,- собака кусається... але воно того варте...
Можу лише підтвердити деякі слова цього дописувача, та й поняття він трохи має. Зовсім не обов"язково дорожезний оригінал заливати, їх ітак розливають на тих же заводах лише інші етикетки ліплять. RAVENOL - суперове німецьке масло зроблене в Німеччині, і базове масло в нього з Німеччини. (звертайте увагу на "made in Germany" і "німецька якість". Перше масло повністю німецьке і має право на цей слоган. Друге - адреса фірми в Німеції, а сам розлив може бути хоч в Австралії, права на "мейд ін Джермані" немає). "Сраний МАНОЛ" - дійсно трохи сраний, так собі. Рахується німецьке, але то маркетинг - розливають в Прибалтиці, базове масло і присадки взагалі з Кацапстану вроді. Німецького там лише юридична адреса офісу в Гамбурзі. Петро Канада, як і Равенол - тоже дуже файне масло.
-- чому тільки деякі ?- я бігме писав чисту правду... )) -- тіпа компліман...- ну то дякую...)) -- так, "РАВ" хороше,- але КЕНЕДА,-- круче !!!!!!! я тепер ні "кроку" без РС, ящо навіть би якесь задарма давали... просто життєвий досвід... коли катаєшся на "Лєхусі" ой як важко пересісти на "каліну".... )
я на "раві" не багато їздив, може замін зо_п"ять,- мені не підійшла,- дюже швидко чорніла(і не "топилося" сильно), з"їдалося 15-20% до заміни, і коли міняв то враження, що вода в піддоні... а на КЕНЕДІ відкатав два з чубком терміни(знаю шо не добре, але обставини так склалися... ),- злив відправив продавцю, той на експертизу, вердикт -- ще можна було експлуатувати пару тисьонц.... колись давно в ютубі бачив як на півночі п_єдєрациї, тестували оливи при досить сильному холоді,- так КЕНЕДА, "порвала" конкурентів в куски.. але тоді я навіть і не чув про таку оливу.. зараз я не просто вже почув, а й як то кажеться помацав і то добре помацав... звичайно що в нашому кліматі не буває такого холоду, і вибирати мастидло по його поведінці взимку не сильно то і потрібно... але скажу чесно, що досить приємно коли на дворі зарохкала тіко твоя машина, а сусіди стоять вухами хлопають і не доганяють, як це так, що дизель завівся, а не "бензо-запальнички", в тім числі і майже нові пів річні... доречі,- ще й на простому, а не на редукторному розрушніку... так шо, як на мене, PETROCANADA це ДУУУУЖЕ КЛАСНА РІЧ, і на такому форумі де свої люди, і спілкуються на солов"їній, хочеться поділитись крапелькою доброти... шкода що тему побачив не по сезону.... пс... знайомі яких "підсадив" на РС, теж кажуть те саме, - якщо олива, то тільки -- КЕНЕДА... навіть у таксівки 2107 теж лиють... всі задоволені як павуки.... )))
Ви часом не ділер Петро Канади? Шось злегка меду передаєте, та й видно що в предметі троха орієнтуєтесь. З"їдалося, осідало, пробіг, вердикт - робота масла в моторі залежить від сотень нюансів, від погоди і пилюки до стилю їзди кожного водія, і з точністю ніколи не можна сказати і гарантувати. Вже через сто кілометрів умови відрізняються від тутешніх, шось напевне і гарантоване відносно масла можна казати хіба якщо мотор в стерильній лабораторії свій пробіг катає. Лабораторний аналіз, тим більше в продавця, підтверджує лише відповідність мастила заявленим в сертифікатах параматрах, і дуже сумніваюсь, щоби лаба заводу-виробника так необдумано порекомендувала ще кілька тисьонц їздити на використаному вже два терміни маслі. Звичайний логічний вердикт - наш продукт відповідає заявленим властивостям, але рекомендуємо дотримуватись термінів заміни масла і рекомендацій виробника. І ще - не чули й такої альтернативної думки, що добре коли нове масло чорніє вже навіть через пару кілометрів, тим більше синтетика? Тіпа вимиває шлак і тримає його в собі, а не на деталях. Петро Канада дуже файно масло, але вже так відверто не підмащуйте тут.)
-- та нє,... просто,- а вдруг хтось прочитає крім Вас і "заразиться" чисто канадійським продуктом, який дійсно вартий уваги. -- просто досвід.. -- це що мотор прирівнюється до багаття ... )))) -- а от це,- певно і є єдиний самий найвагоміший аргумент. -- завод у Канаді, а проби роблять в Голадії.. і невже Ви думаєте, шо я себе би "палив" сказавши скіко я на ній відкатав.. -- так, чув, знаю, і навіть бачив цю байку...))) якщо треба,- можу відкатати до заміни і олива буде максимум коричнева, а можу як Ви кажете за 100 км зробити з неї "сажу".. колись давно після ремонту мотора, я вирішив гарно обкатати двигун, сильно не крутив їздив тільки в зеленій зоні, і 6т км, щоб побачити рівень на щупі треба було дивитись на світло. поки одного разу стрілки тахо і спідо не "поклав", на відрізку протягом 20 км, і всьо стало на свої місця, як казали наші старші кардани,- олива має бути чорна, а не як волива жовто_прозора.... ) -- а чому би і ні, ми ж про мастидло говоримо ... ))) яке,- саме най кльовіше... ))
Зараз багато масел, на які можна звернути увагу та не хвилючись використовувати, питання в тому, що потрібно, щоб ці масла були не підробкою, та ціна їх відповідала ціні на ринку. Так, наприклад, у Автозвуці можно звірятися Моторное масло для автомобиля. Купить автомасло для двигателя в Киеве, Харькове, Одессе, Львове, Днепропетровске | БазаАвтозвука в них є безліч вариантів та якість не визиває сумніву