Власне стало холодно та вирішив поміняти мастило, бо вже зранку туго йде. І перед ТО вирішив на цю тему пошукати інфо в неті. Хто яким користується?
Цілорічно - Shell Helix Ultra 5W40. Міняю двічі на рік (через 5-7 тис км при вимогах офіціалів 15 тис км або 12 місяців).
Також нещодавно на Шел перейшов.. лікві молі загнули таку ціну шо мама не горюй. Перейшов і здивувався чому раніше цього не зробив - не сильно, але помітно що бензину стало їсти троха менше, що приємно. Масло не випаровується. Двигун працює рівнесенько. З 5-40 найкраще точно.
Одне з двох рекомендованих виробником (Hyundai). Друге - ZIC. Я ще на гарантії. Офіціали ллють Шелл 5W40, 5W30 i ZIC. Клубний автосервіс пропонує після гарантії Лікві Молі.
Мобіл, кастроль, Лікві-Моллі.... Буцім фірмове масло, буцім мейд ін джермані - а ви хоч в курсі, де воно розливається? Си навіть ви зі своїм Шелом, Борис? Мобіл, кастроль, Лікві-Моллі.... Буцім фірмове масло, буцім мейд ін джермані - а ви хоч в курсі, де воно розливається? Чи навіть ви зі своїм Шелом, Борис, в цьому впевненні?
Офіціали (якщо клієнт наполягає) привозять 4л каністру від офіційного дистрибютора. Вони знають ЩО буває якщо заллють бодягу. Той дистрибюторський магазин я знаю, має добру репутацію.
Так то воно так, але якраз цi великi глобальнi фiрми... Вони давно розливають по всьому свiту, i навiть якщо на вашому маслу стоiть "мейд iн ЕУ" - в кращому випадку ви отримаете польське. А найчастiше для нашого регiону - забадяжене в Прибалтицi, яка стала страшною Еувропою в останнi роки i на сто з того користае. А то значить, шо на рафiнерii, яка базове для мастил варить - вся база валить з кацапстану найчастiше зi всяких там лукойлiв i башнефтiв. I не пишiть зараз, шо буцiм як фiрма то фiрма, i всюду якiсть одинакова... То всеодно що Персiл руцкiй i нiмецький примiром, нiби все одна фiрма, бла бла бла - але вам люба господарка рiзницю опише.
не знаю что там забодяжать, но яркий пример: Ланос в Донецке (родственик ездит) расходует 9л. в Киеве 8л.
Якшо мова суто про масло, то середнiм маркам довiряти, якi зайняли мiсця посерединi помiж глобальними свiтовими дорогими трендами i зовсiм дешевими маловiдомими марками. Мiнуси глобальних: 1. дороге 2. на 99 процентiв - схiдноевропейський, азiатський, латиноамериканський розлив, а щоб не казали, на якiсть то впливае. Зато е немало менш вiдомих фiрм, якi не так розкрученi, мають свiй один заводик i рафiнерiю примiром, i продукують справдi "мейд iн джерманi чи голланд". Якiсть вiд шелу чи кастролу практично не вiдрiзняеться, база йде всеодно з одного трейлера практично i з одноi бочки, якщо мае специфiкацii i допуски - смiло можна брати.
Колись давно справді грамотний фахівець прокапіталив мені мотор ВАЗа (поршні, шатуни і пальці зважував на вагах, щоби домогтися ідеальногї балансировки) і порекомендував лити Лікві молі з молібденом. А потім раптом скомандував припинити лити молібден. Не знаю які там були причини, але щось у мене до цього бренду душа не лежить. У них навіть аналоог ВеДешки тхне парфумами як у дешевих повій.
Не думаю що Ви прави. Якщо обслуговуєш машину на фірмовому лецензійному СТО, то проблем немає, ну у мене жодної, в Одесі і все в них як має бути, не дешево, але справжнє. На Volkswagen та Acura у мене немає проблем. Хоч я розумію, що за ти гроші що дере фірмове СТО в Україні, я можу купити мастило і інш на базарі, та зробити це в гаражі втричі дешевше, але не роблю цього, бо поки ще взмозі і штампік потрібен у паспорті, де і як обслуговувалась машина.
Та дійсно молодці, послідовні чуваки ось до речі, стаття, хоч і на ленті.сру http://lenta.ru/news/2014/10/03/shellgaz/