Зима. Мастило

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Vincento, 29 лис 2014.

  1. Vincento

    Vincento Well-Known Member

    Власне стало холодно та вирішив поміняти мастило, бо вже зранку туго йде. І перед ТО вирішив на цю тему пошукати інфо в неті. Хто яким користується?
     
  2. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Цілорічно - Shell Helix Ultra 5W40. Міняю двічі на рік (через 5-7 тис км при вимогах офіціалів 15 тис км або 12 місяців).
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    мало їздите?
     
  4. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Дякуючи Інтернету - мало. :)
     
  5. Vincento

    Vincento Well-Known Member

    Чому саме це?
     
  6. Pienkny Legin

    Pienkny Legin Well-Known Member

    Також нещодавно на Шел перейшов.. лікві молі загнули таку ціну шо мама не горюй. Перейшов і здивувався чому раніше цього не зробив - не сильно, але помітно що бензину стало їсти троха менше, що приємно. Масло не випаровується. Двигун працює рівнесенько. З 5-40 найкраще точно.
     
  7. DamagePlan

    DamagePlan Well-Known Member

    Лол. Це ж вони перестали співпрацювати з рашківським газпромом? Однозначно лайк :)))
     
  8. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Одне з двох рекомендованих виробником (Hyundai). Друге - ZIC. Я ще на гарантії.
    Офіціали ллють Шелл 5W40, 5W30 i ZIC. Клубний автосервіс пропонує після гарантії Лікві Молі.
     
  9. Kenara

    Kenara Member

    Я завжди заливав і заливаю Мобил або Кастрол 5W40.
     
  10. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Мобіл, кастроль, Лікві-Моллі.... Буцім фірмове масло, буцім мейд ін джермані - а ви хоч в курсі, де воно розливається? Си навіть ви зі своїм Шелом, Борис?
    Мобіл, кастроль, Лікві-Моллі.... Буцім фірмове масло, буцім мейд ін джермані - а ви хоч в курсі, де воно розливається? Чи навіть ви зі своїм Шелом, Борис, в цьому впевненні?
     
  11. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Офіціали (якщо клієнт наполягає) привозять 4л каністру від офіційного дистрибютора. Вони знають ЩО буває якщо заллють бодягу. Той дистрибюторський магазин я знаю, має добру репутацію.
     
  12. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Так то воно так, але якраз цi великi глобальнi фiрми... Вони давно розливають по всьому свiту, i навiть якщо на вашому маслу стоiть "мейд iн ЕУ" - в кращому випадку ви отримаете польське. А найчастiше для нашого регiону - забадяжене в Прибалтицi, яка стала страшною Еувропою в останнi роки i на сто з того користае. А то значить, шо на рафiнерii, яка базове для мастил варить - вся база валить з кацапстану найчастiше зi всяких там лукойлiв i башнефтiв.
    I не пишiть зараз, шо буцiм як фiрма то фiрма, i всюду якiсть одинакова... То всеодно що Персiл руцкiй i нiмецький примiром, нiби все одна фiрма, бла бла бла - але вам люба господарка рiзницю опише.
     
  13. bayard

    bayard Дуже важлива персона

    не знаю что там забодяжать, но яркий пример: Ланос в Донецке (родственик ездит) расходует 9л.
    в Киеве 8л.
     
  14. Vincento

    Vincento Well-Known Member

    Лікві Молі зараз вже занадто задрали ціни.
     
  15. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    То перше.
    Друге - фiг то масло i в Нiмеччинi розлито.
     
  16. Minitito

    Minitito Well-Known Member

    А кому ж залишається довіряти?
     
  17. Samojlovu4

    Samojlovu4 Well-Known Member

    Якшо мова суто про масло, то середнiм маркам довiряти, якi зайняли мiсця посерединi помiж глобальними свiтовими дорогими трендами i зовсiм дешевими маловiдомими марками.
    Мiнуси глобальних:
    1. дороге
    2. на 99 процентiв - схiдноевропейський, азiатський, латиноамериканський розлив, а щоб не казали, на якiсть то впливае.

    Зато е немало менш вiдомих фiрм, якi не так розкрученi, мають свiй один заводик i рафiнерiю примiром, i продукують справдi "мейд iн джерманi чи голланд". Якiсть вiд шелу чи кастролу практично не вiдрiзняеться, база йде всеодно з одного трейлера практично i з одноi бочки, якщо мае специфiкацii i допуски - смiло можна брати.
     
  18. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Колись давно справді грамотний фахівець прокапіталив мені мотор ВАЗа (поршні, шатуни і пальці зважував на вагах, щоби домогтися ідеальногї балансировки) і порекомендував лити Лікві молі з молібденом. А потім раптом скомандував припинити лити молібден. Не знаю які там були причини, але щось у мене до цього бренду душа не лежить. У них навіть аналоог ВеДешки тхне парфумами як у дешевих повій. :)
     
  19. Gron

    Gron тафгай

    Не думаю що Ви прави.
    Якщо обслуговуєш машину на фірмовому лецензійному СТО, то проблем немає, ну у мене жодної, в Одесі і все в них як має бути, не дешево, але справжнє.
    На Volkswagen та Acura у мене немає проблем.
    Хоч я розумію, що за ти гроші що дере фірмове СТО в Україні, я можу купити мастило і інш на базарі, та зробити це в гаражі втричі дешевше, але не роблю цього, бо поки ще взмозі і штампік потрібен у паспорті, де і як обслуговувалась машина.
     
  20. Pienkny Legin

    Pienkny Legin Well-Known Member

    Та дійсно молодці, послідовні чуваки
    ось до речі, стаття, хоч і на ленті.сру

    http://lenta.ru/news/2014/10/03/shellgaz/
     
а де твій аватар? :)