ЖК "МАРКО ПОЛО"

Тема у розділі 'Будівництво, ремонт, нерухомість і господарка', створена користувачем NOVYJ SVIT, 12 гру 2014.

Спонсор розділу - Енциклопедія новобудов: Енциклопедія новобудов
  1. Joll

    Joll Well-Known Member

    Насправді у "Ріел-сервісі" точнісінько такий же бардак, як і в "Ріелі". І це не лише на вашому об"єкті. Той же ЖЕК, тільки приватний.
    У нашому комплексі таку аферу провернути не вдалося (ніхто не погодився підключити домофон іншим чином, ніж через фірму, яку було нав"язано).
     
  2. Dmitro Vasiliovich

    Dmitro Vasiliovich Well-Known Member

    У нашому комплексі таку аферу провернути не вдалося (ніхто не погодився підключити домофон іншим чином, ніж через фірму, яку було нав"язано).[/QUOTE]

    Я щось не зрозумів ! Навязано ким ??? Ріелом ??? тоді ви попали під аферу !
     
  3. Dmitro Vasiliovich

    Dmitro Vasiliovich Well-Known Member

    Одного разу я телефонував в ріел -сервіс !!! На моє питання : Коли будуть підєднувати воду чи газ ? - відповіли , що не знають !!! " А як ви тоді прийняли будинок без газу і води " - сказав я ! " А ми ще не приймали , ми тільки так , в усному варіанті , коли будуть всі неполадки вичерпані , тоді приймем ))) " - відповіли представники ріел-сервісу ))))! А заяву про підключення води вже пропонували мені написати )))!!!!! в нас є час до 20 червня , можна відмовитись від ріел -сервісу )... Я задав ще декілька питань , на які вони так і не могли відповісти !!
     
  4. Fajnunya

    Fajnunya Active Member

    та вони там на багато питань відповісти не можуть але проблема що зараз ОСББ організувати проблема бо нема права власності тільки в трьох людей
     
  5. na by

    na by Active Member

    вже два балкони заморумали.... так цікаво чи вони вже в своїх кімнатах ремонти зробили!!! що взялися до балконів!!!
    в нотаріуса підписав заяву про реєстрацію до 5 днів має бути готове!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Dmitro Vasiliovich

    Dmitro Vasiliovich Well-Known Member

    хтос чув про смерть охоронця ??? Коли воду і газ дадуть ???
     
  7. justsawa

    justsawa Well-Known Member

    не чув, що чути?
    вода вже є
     
  8. Dmitro Vasiliovich

    Dmitro Vasiliovich Well-Known Member

    Хотіли піти на квартиру , але на балконі сидів з опущеними руками охоронець ! Біля будинку поліція і швидка !
     
  9. Alina SHYNKAR

    Alina SHYNKAR Member

    Про які замуровані балкони ви говорите? Засклені? Стосовно інтернету - фантастика, в жодну квартиру інтернет не проводився!
     
  10. Fajnunya

    Fajnunya Active Member

    балкони ті котрі відкриті а не лоджії
    Що означає
    Стосовно інтернету - фантастика, в жодну квартиру інтернет не проводився!

    в кожній квартирі кабель заведений
     
  11. na by

    na by Active Member

    охорини в будинку не має!!!!!!!!!!
    в кого є наші ключі від квартир??? щоб забрати!
     
  12. Alina SHYNKAR

    Alina SHYNKAR Member

    Люди, ну ви адекватні??? Вирішувати на сторонньому форумі, де ключі від квартири...... У кожного клієнта є свій менеджер, у нього можна з'ясувати всі питання і вирішити їх. Людина кричить, що їй провели лівий інтернет, а потім виявляється, що вона просто побачила проведений кабель. Вам приходила квитанція до оплати від якогось конкретного оператора? ні! ви просто побачили кабель. Може ще вам працівники компанії мають на форумі написати, де можна забрати ключі від квартири? Будьте дорослі!
     
  13. na by

    na by Active Member

    цікаве питання в кожного свій менеджер!!!!:))):))):)))
    мова була, якого біса втикати якись там кебель до квартири!!!!!!!!!
     
  14. Alina SHYNKAR

    Alina SHYNKAR Member

    Так, кожен клієнт співпрацює з менеджером, до нього і звертається, якщо клієнт при тверезому глузді і при пам'яті. Та висмикніть той клятий кабель і не морочте людям голову. А в менеджера запитайте, якого біса втикнули. То вже знайшли проблему!
     
  15. zljychka

    zljychka ;-)

    Про що ви говорите :) :mocking: співпраця з менеджером закінчується після купівлі квартири так місяців за 2-3, бо він нічого не вирішує, потім всі болючі, не дрібні питання, які вас турбують ви вирішуєте самостійно безпосередньо телефонуючи у відділи Ріелу які відповідають за ту чи іншу ділянку роботи!
    Щодо ключів, підійдіть протягом робочого дня, на охороні хтось таки буває, принаймні нещодавно були, або дзвоніть до коменданта Назара (0981314240)

    Хто знає, що буде на 1-му поверсі? Цоколь судячи з оголошення здаватимуть в оренду, а там ми би могли мати підвали :snooks:
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. zljychka

    zljychka ;-)

    :mda:На 1-му буде маркет ATB, а не офіси чи магазин іграшок
     
  17. NOVYJ SVIT

    NOVYJ SVIT КУЗЯ

    Усім привіт.
    Ліфт зробили. Але. Тепер потрібно прийняти його в експлуатацію. Підприємство яке встановлювало викликало інспектора який приймає в експлуатацію. Це займе два-три тижні. Обіцяють до кінця місяця запустити.
    _----------------------------------------------------------------
    Вважаю що доцільно зібратися по пару гривень і обшити ліфт зсередини двп щоб не знищили його, бо матеріали всерівно будуть возити.
     
  18. NOVYJ SVIT

    NOVYJ SVIT КУЗЯ

    І ще одне.
    Вода.
    Комендант збирав оплату за воду і навіть видав квитанції про оплату.
    А в скринці знайшовши квитанцію на оплату за воду. Запитавши коменданта чому отримав квитанцію якщо заплатив йому, показавши дві квитанції. Він взяв обидві пообіцяв дізнатися. Через три тижні отримав ще одну з водоканалу в якій та сама сума плюс борг за попередній місяць. Знайшовши коменданта який почав оправдовуватися що в ріелі довго розбиралися та діло не в тому. Він мені пояснив що потрібно взяти ці квитанції і показник лічильника води та піти в водоканал, там перерахують і віднімуть суму яку оплатив ріелу.
    Сьогодні завітав в водоканал, пояснив ситуацію на що отримав відповідь " а якого .... Ріел бере оплату. Якщо це неїхня компетенція. І перерахунку неможе бути так як лічильник незареєстрований і неопломбований, тож і нарахування відбувається як без лічильника по 89 грн на особу в місяць а по лічильнику буде нарахування аж після опломбування а борг потрібно оплатити. А претензії ставте до ріелу бо вони мали попередити мешканців.Тож написавши заяву на опломбування чекаю інспектора.
     
  19. Lawyer Lviv

    Lawyer Lviv Active Member

    Привіт сусіди!
    Сьогодні перший раз прокатався в нашому ліфті.
    Був приємно вражений тим, що ліфт таки обшитий ДВП - тобто не буде пошкоджуватися всякими будматеріалами.
    Х такою ініціативою виступав наш сусід з 8 поверха, я і мої сусуди з 7 поверху підтримали, але остаточно так і не знаю хто це зробив...
    МОЛОДЦІ - РЕСПЕКТ.
    Пропоную всім сусідам зібрати кошти і компенсувати цю роботу і матеріали ...

    Щодо водоканалу.
    Теж знайшов у скринці кілька квитанцій за кілька місяців по тарифу...
    В мене на лічильнику = 3 м.куб. використано.
    Написав заяву в Водоканал, опламбували лічильник зазначили показник...
    Написав повторну заяву і просив провести перерахунок по лічильнику...
    Сьогодні контролер перевірила показник і склала відповідний акт..
    Пообіцяли перерахувати . Побачу...
     
  20. molisa

    molisa New Member

    • Інформативно Інформативно x 1
а де твій аватар? :)