ЖК "Ювелірний" -відгуки

Тема у розділі 'Будівництво, ремонт, нерухомість і господарка', створена користувачем IrynaDub, 3 гру 2013.

Спонсор розділу - Енциклопедія новобудов: Енциклопедія новобудов
  1. uvelir

    uvelir Active Member

    А яка ситуація з водою? І коли такі включать опалення?
     
  2. Zabudovnuk

    Zabudovnuk Well-Known Member

    будинок підключений до водопостачання, монтується водомірний вузол, тоді воду вже запустять по стояках.
     
  3. uvelir

    uvelir Active Member

    А що на рахунок опалення? Коли включать?
     
  4. Kreoplan

    Kreoplan Active Member

    Рекомендую підключати витяжку так як на зображенні: Зверху іде зашита гіпсокартоном гофрована труба, яка входить в канал вище вентиляційного отвору. Вентиляційна решітка має бути із зворотнім клапаном, щоб при увімкненій витяжці - повітря не поверталось назад.
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. escan

    escan New Member

    Основна причина затримки робіт це відсутність коштів у забудовника . Кількість новобудов із кращими ціновими і не гіршими технічними характеристиками у цьому районі досить висока. Ймовірність продажу ще 26 квартир (якщо вірити сайту) дуже низька.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. kritikm

    kritikm Well-Known Member

    Які новини???
     
  7. Uganka

    Uganka Well-Known Member

    Кто-то вообще понял смысл этого сообщения? Я не совсем. Единственное,что я поняла,внимание от газа быстренько переключили на пенопласт,причем не в первый раз. Теперь вопросы.1-справка о присвоении адреса когда будет? 2-мы тех.паспорта не увидим пока не будет адреса,он там должен быть указан,правильно?3-сканы договоров или тех.условий на воду,газ,свет выложите и избавьте нас от бессмысленных фраз в постах Забудовныка,так как все знают ,кто их пишет. 4-может все-таки пригласите юриста на форум? Это не страшно,отвечать на вопросы. (Спасибо Креоплану за сотрудничество и ответы на вопросы). 5-раз уж так случилось,что отвечает на наши вопросы молодой Володя,давайте предложим ему радовать нас селфи на фоне монтажа водомерного узла,подогрева полов,пуска котлов. Словам мы же уже не верим,может глазам поверим.
     
  8. rkc

    rkc Well-Known Member

    На мій погляд, ситуація зараз нагадує ту, яка була у жовтні-листопаді минулого року, коли будівельні роботи йшли ледве-ледве. Забудовник тоді заперечив, що це пов'язано із недостатністю коштів. Якщо нині фінансові проблеми є причиною того, що попри обіцянки до тих робіт (монтаж теплої підлоги, тестування опалювальної ситеми і залиття стяжки), на які ми всі чекаємо, навіть не приступали, то ми мало чим зможемо зарадити :). Проте складається враження, що через відсутність чіткого плану проведення цих робіт та наявні ризики, забудовник просто їх відтягує до кращих, тепліших часів. Якщо врахувати, що прогноз погоди на березень є невтішним, то чекати прийдеться до квітня???
     
  9. Uganka

    Uganka Well-Known Member

    До квiтня-то дуже оптимiстично.
     
  10. rkc

    rkc Well-Known Member

    Була надія, що практика давати явно нереальні обіцянки залишиться у минулому році. Невже і справді забудовник. вже другий місяць обіцяючи запустити котли, не знав, що для цього потрібні газ, вода і електроенергія? Не знав, у якому стані ці комунікації знаходяться на момент оприлюднення обіцянки завершити всі роботи 25 лютого? Невже не зрозуміло, що така тактика викликає ще більше незадоволення людей? Краще обіцяти менше і пізніше, але це виконувати, ніж постійно вводити в оману!!!
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Chuvachok

    Chuvachok Андрій

    Докину вам трошки позитиву на вітряк:)
    Хоч все і йде не так швидко, як в деяких сусідніх швидкобудах, але певні зміни щотижня є.
    З того, що я знаю про фундаментальні речі, то по воді / газу / світлу все проплачено і домовлено з відповідними службами. Якщо щось ще не допідключено, то чекає свого близького часу (наприклад, світло, яким займається відповідна держкомпанія). Тому це проблема лише часу (запізнення є) і, особисто я, за це не переживаю. І вже готовий підписати акт прийому-передачі.

    Забудовник доведе до логічного завершення проект: він ж теж не менше у цьому зацікавлений, ніж ми. А то й більше.
    Та і курс гривні відносно долара здешевляє для Забудовника роботу працівників, хабарі чиновникам і деякі матеріали у рази - сприятливий час для будівництва.

    escan, Та й не згущуйте вже так фарби - будинок у високій степені готовності реально і документально. Чекаємо коментаря від Забудовника.
     
    Останнє редагування: 24 лют 2015
    • Не подобається Не подобається x 3
    • Подобається Подобається x 2
    • Оптимістично Оптимістично x 2
  12. mdok

    mdok Member

    Позитивна інформація.Готово рішення про присвоєння адреси.Тому скоро,надіюсь,мають бути готові технічні паспорти.
     
  13. rkc

    rkc Well-Known Member

    Так виглядає останнє рішення, яке є на сайті ЛМР:

    Рішення від 20.02.201598
    Про реєстрацію права комунальної власності на нежитлове приміщення на вул. Шевській, 14;14-а;16

    Можете назвати реквізити "нашого" рішення, бо про те, що воно готове, нам говорять вже давно :) ...
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  14. Zabudovnuk

    Zabudovnuk Well-Known Member

    Шановна Тетяна, дякую за питання, селфі будемо робити тільки разом і кожної п'ятниці, з задоволенням виставимо всі наявні скани документів після проведення селфі з Тетяною в п'ятницю;)
     
  15. Uganka

    Uganka Well-Known Member

    :)Ошеломляющая скорость ответа на 5 вопрос. Как и скорость строительства. Традиции,сами понимаете. Селфи только с юристом. Там было еще 4 вопросика.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. rkc

    rkc Well-Known Member

    Ось як регламентується присвоєння поштової адреси будинку та споруди (вибачаюсь за текст такого великого обсягу, але він дає уявлення про процедуру, яку потрібно пройти, а також про причини, з яких це може не відбутись).

    Рішення № 1464 від 29.10.2010 Про затвердження стандартів адміністративних послуг, що надаються районними адміністраціями Львівської міської ради (у скороченому варіанті):

    1. Затвердити стандарти адміністративних послуг, які надаються районними адміністраціями Львівської міської ради:
    1.1. З питань житлового господарства згідно з додатками 1-19 ....
    2. Встановити, що прийом звернень та видача документів за їх розглядом, процедура розгляду яких передбачена цими стандартами, здійснюється Центрами обслуговування мешканців у районних адміністраціях Львівської міської ради з дати набрання чинності цього рішення ....

    Відповідальні: голови районних адміністрацій.

    4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому.
    Додаток 1
    СТАНДАРТ присвоєння поштової адреси будинку та споруди

    1. Зміст послуги
    Нова поштова адреса присвоюється новозбудованому будинку та споруді ...
    2. Виконавчий орган, який здійснює послугу
    Галицька районна адміністрація, міжвідомча комісія: голова – тел. 261-10-32, секретар – тел. 261-10-34.Залізнична районна адміністрація, міжвідомча комісія: голова – тел. 295-82-35, секретар – тел. 295-82-23.Личаківська районна адміністрація, міжвідомча комісія: голова – тел. 276-57-39, секретар – тел. 275-06-02.Сихівська районна адміністрація, міжвідомча комісія: голова – тел. 241-61-90, секретар – тел. 221-77-72.Франківська районна адміністрація, міжвідомча комісія: голова – тел. 237-31-36, секретар – тел. 237-43-18.Шевченківська районна адміністрація, міжвідомча комісія: голова – тел. 293-82-02 , секретар – тел. 293-06-07.
    4. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
    4.1. На новозбудовані об’єкти, розташовані на окремих земельних ділянках:
    4.1.1. Заява на ім’я голови районної адміністрації (додаток 1, до цього стандарту).
    4.1.2. Рішення виконавчого комітету або іншого уповноваженого органу про надання дозволу на будівництво новозбудованого об’єкта.
    4.1.3. Акт про право власності на земельну ділянку, на якій проводиться будівництво, чи документ, який посвідчує право користування земельною ділянкою.
    4.1.4. Документ інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.
    4.1.5. Рішення виконавчого комітету або іншого уповноваженого органу про погодження акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію об’єкта.
    4.1.6. Довідка Обласного комунального підприємства Львівської обласної ради “Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки“ про те, що право власності на об’єкт, якому планується присвоїти поштову адресу, не зареєстровано і свідоцтво про право власності не видавалось.
    4.1.7. Технічний паспорт об’єкта, виготовлений Львівським обласним державним комунальним бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки.
    4.1.8. Висновки департаменту містобудування про доцільність утворення містобудівної одиниці.
    4.1.9. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи.
    4.1.10. Викопіювання з плану м.Львова масштабу 1:500.
    4.1.11. Копія паспорта громадянина України (сторінки 1, 2, 11)....
    5. Склад і послідовність дій одержувача та виконавчого органу, опис етапів надання послуги
    5.1. Послідовність дій одержувача при отриманні послуги:5.1.1. Подання у районний Центр обслуговування мешканців заяви та документів, визначених у пункті 4.
    5.1.2. Отримання розпорядження голови районної адміністрації.
    5.1.3. Протягом місяця після прийняття розпорядження голови районної адміністрації виготовлення та встановлення номерного знаку на фасаді будинку з назвою вулиці, про що необхідно повідомити львівське комунальне підприємство, що обслуговує житловий фонд, на території якого знаходиться об’єкт нерухомого майна.
    5.1.4. Можливість оскарження рішення виконавчого органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України “Про звернення громадян“, або у судовому порядку.
    5.2. Опис етапів надання адміністративної послуги:
    5.2.1. Громадянин або юридична особа, який має намір присвоїти поштову адресу будинку та споруди, особисто, через уповноважений ним орган чи особу або поштовим відправленням звертається у районний Центр обслуговування мешканців з заявою на ім’я голови районної адміністрації про присвоєння поштової адреси будинку або споруди за встановленою формою та надає документи, які визначені у пункті
    4. 5.2.2. Заява про присвоєння поштової адреси будинку або споруди та документи, що додаються до неї:
    5.2.2.1. Приймається за описом, копія якого видається або надсилається заявнику, з відміткою про дату прийняття документів та підписом відповідальної особи районного Центру обслуговування мешканців.
    5.2.2.2. Реєструється у районному Центрі обслуговування мешканців централізовано за допомогою програми електронного документообігу у базі даних “Вхідні“ поточного року.
    5.2.3. Заява з поданими заявником документами після реєстрації у районному Центрі обслуговування мешканців передається на розгляд голові районної адміністрації, який в 1-денний термін забезпечує:
    5.2.3.1. Розгляд заяви з вхідним пакетом документів.
    5.2.3.2. Накладення резолюції на заяві.
    5.2.3.3. Передачу заяви з пакетом документів заступнику голови районної адміністрації з питань житлово-комунального господарства, голові міжвідомчої комісії.
    5.2.4. Заступник голови районної адміністрації з питань житлово-комунального господарства, голова міжвідомчої комісії, у 24-денний термін забезпечує:
    5.2.4.1. Розгляд та накладення резолюції на заяві з вхідним пакетом документів.
    5.2.4.2. Розгляд заяви з пакетом документів на засіданні міжвідомчої комісії.
    5.2.4.3. Підготовку висновку за рішенням міжвідомчої комісії, підписання.
    5.2.4.4. Підготовку проекту розпорядження голови районної адміністрації.
    5.2.4.5. Візування проекту розпорядження голови районної адміністрації здійснюється:
    5.2.4.6. Начальником відділу житлового господарства (1 день).
    5.2.4.7. Начальником юридичного відділу (1 день).
    5.2.4.8. Начальником загально-організаційного відділу (1 день).
    5.2.4.9. Заступником голови районної адміністрації з питань житлово-комунального господарства (1 день).
    5.2.5. Голова районної адміністрації підписує розпорядження про присвоєння поштової адреси будинку та споруді (1 день).
    5.2.6. Розпорядження голови районної адміністрації про присвоєння поштової адреси будинку та споруді надсилається поштою через районний Центр обслуговування мешканців протягом тижня від дати його прийняття:
    5.2.6.1. Заявнику.
    5.2.6.2. Департаменту економічної політики.
    5.2.6.3. Департаменту містобудування.
    5.2.6.4. Департаменту житлового господарства та інфраструктури.
    5.2.6.5. Обласному комунальному підприємству Львівської обласної ради “Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки“.
    5.2.6.6. Львівському комунальному підприємству, що обслуговує житловий фонд, на території якого знаходиться об’єкт нерухомого майна.
    5.2.6.7. Комунальному підприємству “Львівська станція швидкої медичної допомоги“.
    5.2.6.8. Поштовому відділенню.5.2.6.9. Головному управлінню МНС України в Львівській області.
    5.2.6.10. ЛКП “Міський Центр інформаційних технологій“.
    6. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
    Строк надання послуги – 30 днів.
    7. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
    7.1. Невідповідність поданих документів вимогам пункту 4.
    7.2. Виявлення в поданих документах недостовірної інформації.
    7.3. Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково).
    8. Опис результату, який повинен отримати одержувач
    8.1. У разі позитивного вирішення питання одержувач отримує розпорядження голови районної адміністрації про присвоєння поштової адреси будинку та споруди.
    8.2. У разі відмови у наданні адміністративної послуги надається мотивована відповідь з посиланням на чинне законодавство та роз’ясненням порядку оскарження.
    8.3. Реєстрація проводиться у базі документообігу Львівської міської ради.
    9. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги
    Адміністративна послуга надається безоплатно.
    10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності:
    10.1 Документи подаються безпосередньо у Центр обслуговування мешканців районної адміністрації або поштовим відправленням за адресою: Галицька районна адміністрація, вул.Ф.Ліста, 1, м.Львів, 79000, (тел. 261-10-38).Залізнична районна адміністрація, вул.І.Виговського, 34, м.Львів, 79022, (тел. 295-82-36).Личаківська районна адміністрація, вул.К.Левицького, 67, м.Львів, 79017, (тел. 276-99-77).Сихівська районна адміністрація, вул.Зубрівська, 9, м.Львів, 79066, (тел. 221-91-11).Франківська районна адміністрація, вул.Генерала Т.Чупринки, 85, м.Львів, 79052, (тел. 237-30-38). Шевченківська районна адміністрація, вул.В.Липинського, 11, м.Львів, 79058, (тел. 230-09-27).
    ...
     
  17. Uganka

    Uganka Well-Known Member

    Какие новости? Может кто-то был на стройке и нашел там позитив? Или негатив? РКС ваш пост настораживает:). Хочу напомнить,что помощник требовался для работы с документами.Володя ку-ку,напишите нам как идут дела в этой области,плиз.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. escan

    escan New Member

    Є запитання до форумчан що уклали угоду через нотаріуса. У попередньому договорі купівлі -продажу квартири є зобовязання Продавця у строк до 30 листопада 2014р ( у моєму випадку) ввести в експлуатацію даний будинок, а після отримання правоустановлюючих документів укласти основний договір курівлі-продажі квартири. При невиконанні умов даного договору Продавцем, він зобовязаний повернути Покупцю подвійну суму забезпечувального платежу. Чи цікавився хтось можливістю стягненя штрафних санкцій.
     
  19. rkc

    rkc Well-Known Member

    Надіюсь, нам вистачить розуму :) не зривати своє цілком справедливе незадоволення ситуацією, що склалась, ні на Ігорі, ні, тим більше, на Володі. Ми знаємо, хто приймає рішення та реально формулює нереальні обіцянки, знаємо, що одна із функцій роботи Ігоря та Володі - озвучувати ці обіцянки та служити громовідводом. Невже ми на це купимось?
     
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 3
  20. Uganka

    Uganka Well-Known Member

    НИКОГДА!!! Мы взойдем на Олимп:)
     
а де твій аватар? :)