ЖК "Ювелірний" -відгуки

Тема у розділі 'Будівництво, ремонт, нерухомість і господарка', створена користувачем IrynaDub, 3 гру 2013.

Спонсор розділу - Енциклопедія новобудов: Енциклопедія новобудов
  1. Olena Stepanova

    Olena Stepanova Well-Known Member

    Я теж не хочу таких складнощів, але це один із варіантів при якому ми можемо якнайшвидше заселити будинок.
     
  2. rkc

    rkc Well-Known Member

    Якщо зважитись на процедуру, запропоновану Володимиром, то можна зареєструвати ОСББ буквально ВЖЕ (власників вистачає). Хочеться лише надіятись, що з юридичної точки зору такий варіант є справді бездоганним.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 4
  3. rkc

    rkc Well-Known Member

    Вибачаюсь, слово "ВЖЕ" не варто розуміти буквально. Треба враховувати дату видачі ПВ + 14 днів від вручення повідомлення-розписки. Але це точно може бути скоріше, ніж 26 червня. Інше питання, чи потрібно так поспішати :).

    А взагалі ідея Володимира виглядає просто геніальною :). Як завжди у таких випадках, дивуєшся, що до такого простого рішення не додумались раніше. Треба тільки перевірити, чи не суперечить це іншим законадавчим актам.
     
    Останнє редагування: 30 тра 2015
    • Подобається Подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  4. riccio

    riccio Active Member

    Тут прозвучало про збори... Так все ж будуть? І коли? Добре було б знати заздалегідь. + присутність О.В. Інакше сенсу збиратися мало.
     
  5. Chuvachok

    Chuvachok Андрій

    Схема зрозуміла, але є ще нюанс.
    За 2 тижні до зборів ми маємо відправити усім власникам рекомендованого листа про дату і місце цих зборів. А що, якщо у ці 2 тижні Свідоцтва отримають ще 10-15 сусідів?
    Юридично вони, будучи власниками, не будуть проінформовані належним чином про установчі збори.
    Можна за ці 2 тижні до установчих зборів просто нікому не видавати ПВ.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  6. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Андрію, в точку, я хотів саме цей варіант із забудовником обговорити. Для цієї схеми реєстрації конче потрібно, щоб на час зборів була фіксована, а не пливуча кількість власників. Для реєстрації потрібно від тижня до місяця. Якщо забудовник допоможе, а сказав що допоможе, то може бути і менше тижня. Тож зі всіма повідомленнями про дату зборів, зборами і реєстрацією проходить тижні 3. Нічого страшного, люди трошки почекають зі свідоцтвами. Я, скажімо, для такої справи готовий почекати.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
  7. Chuvachok

    Chuvachok Андрій

    По великому рахунку, якщо новоприбулі власники Свідоцтв при їх отриманні підпишуться про те, що вони повідомлені про дату і місце установчих зборів, то вони вважатимуться повідомленими. Доказ інформування буде. І не треба слати ніяких листів.
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Насправді це дуже дрібні деталі. Поговоримо із забудовником і буде все видно.
     
  9. rkc

    rkc Well-Known Member

    А може з тим зупиненням процедури отримання ПВ ми перегинаєм палку:). Адже важливим є лише процент власників, присутніх на зборах, який фіксується протоколом установчих зборів на конкретну дату (скажімо, на 26 червня). Оскільки отримання ПВ здійснює забудовник, ми завжди знатимем, скільки до цієї дати набралось ще власників. Ну, буде тоді у протоколі не, скажімо, 76 процентів, а, допустімо, 63. Хіба це важливо? Так, залишається нюанс, що цих останніх власників повідомили не за 14 днів, а, скажем, за 5 днів до зборів. Отже у них будуть підстави не прийти на ці збори. Тоді напишуть заяву про прийом в ОСББ вже після його реєстрації.

    Просто люди і так зачекались цих свідоцт ПВ, а ми ще й хочемо штучно зупинити цей процес.
     
  10. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Це насправді не критично. Можна робити установчі збори й видавати свідоцтва про ПВ, або можна на цей час їх не видавати. Але чистіший другий варіант, бо в першому випадку - припускаю суто теоретично - в новоспечений власник міг би оскаржити рішення зборів на тій підставі, що йому не підходив час цих зборів. Звісно, це дрібна й несуттєва зачіпка, тому я й кажу, що це не критично. Просто досвід свідчить, що якщо можна зробити гладенько, то треба й робити гладенько.

    Але не треба зациклюватись на цій дрібниці. Бачте, у забудовника є свій спеціаліст по швидкій реєстрації ОСББ. Будемо з ним наступного тижня говорити, то він висловить своє бачення і там буде видно, розберемося і знайдемо оптимальне рішення.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 3
  11. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Більш проблематичним є питання укладення договорів. Бо комунальщики люблять укладати договори з ОСББ. А вже ОСББ укладає тоді свої договори з мешканцями. Якщо хтось один з мешканців не платить, то це автоматично стає проблемою ОСББ і всіх мешканців, які несуть солідарний обов"язок покрити недоплату свого сусіда-неплатника. Комунальщики при цій схемі укладення завжди у виграші - вони гарантовано мають своєчасну оплату за весь будинок незалежно від добросовісності окремих власників квартир.

    Кращий варіант для нас з вами, коли ОСББ укладає договори з комунальщиками лише в частині надання послуг для обслуговування загальних площ, допоміжних приміщень та інженерних конструкцій (ліфтів напр.), а мешканці самостійно укладають договори про постачання газу, води й електрики для своїх квартир. Тоді ОСББ і всі мешканці вже не будуть нести солідарної відповідальності за зобов"язаннями неплатників. Але ця схема укладення договорів зустрічає супротив з боку комунальщиків, бо їм то не вигідно. Це питання може бути проблематичним. А реєстрація ОСББ за великим рахунком просто справа техніки.
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. rkc

    rkc Well-Known Member

    Я так розумію, що дата установчих зборів 26 червня, про яку вже повідомлено під розписку перших власників, не викликає заперечень. Правда, це буде пятниця, але швидке з "попутним вітром" проходження Реєстраційної служби дозволить здійснити державну реєстрацію ОСББ ще до можливого введення в дію нового законодавства 1 липня.

    Щоб завершити процедуру створення ОСББ, потрібно буде ще 1) отримати довідку головного управління статистики Львівської області про включення ОСББ до ЄДРПОУ, 2) виготовити печатку (кутовий штамп), 3) внести ОСББ до Реєстру неприбуткових організацій, 4) відкрити рахунок в банку, 5) повідомити про створення ОСББ органи місцевого самоврядування. Добре хоч, реєстрація ОСББ в Пенсійному фонді та Податковій інспекції відбувається автоматично.





     
    • Інформативно Інформативно x 1
  13. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Календарний план реєстрації ОСББ

    Мене тут просили скласти план реєстрації. Скажу наперед, що майже все, що я знайшов в неті з цього приводу, застарілі речі 5-10 річної давнини. Нині порядок набагато простіший. Строки надання адмін послуг по реєстрації за законом досить тривалі. Кожна стадія від 14 днів до місяця. Але оскільки забудовник виявив рішуче бажання нам допомогти, я буду розраховувати строки з урахуванням звичайного пришвидшення.

    1. Збори. На цій стадії готується базовий пакет документів (Реєстраційна картка, протокол Загальних зборів учасників, два примірники оригіналу та п’ять засвідчених копій статуту, список членів).

    Збори повинні відбутись 26.06.

    2. Реєстрація ОСББ. Подаємо зазначені вище документи державному реєстратору. Строк - за законом до місяця, при попутному вітрі набагато швидше.

    Строк виконання - 30 червня.

    3. Отримання довідки ЄДРПОУ або реєстрація в органах статистики (для цього в обласне управління статистики треба подати запит і квитанцію про оплату послуги, прибл. 30 грн). На це піде 1 роб. день

    Строк виконання - 2 липня.

    4. Реєстрація ОСББ в податковій:

    4.1. Взяття на облік у податковій інспекції (для цього подаємо в податкову заяву про взяття на облік);
    4.2. Внесення ОСББ до Реєстру неприбуткових організацій або установ, що дозволяє здавати податкову та бухгалтерську звітність за спрощеною формою один раз на квартал (подаються реєстраційна заява за формою № 1-ОПП ; завірена копія свідоцтва про державну реєстрацію; копія зареєстрованого статуту ОСББ; копії паспорту голови ОСББ; оригінал протоколу установчих зборів ОСББ; реєстраційна заява про включення в Реєстр неприбуткових організацій за формою № 1-РН. Строк виконання обидвох стадій за сприятливих умов днів 10. Може бути і два тижні. Як коли.

    Строк виконання - щонайпізніше 14 липня.

    (пропускаємо стадію реєстрації у Пенсійному фонді, бо вона, як слушно вказав rkc, автоматична. Нам потрібна від Пенсійного фонду лише довідка)

    5. Виготовлення печатки (нині це робиться без дозволів, просто мати при собі ідентифікаційний код ОСББ). Виробляється печатка протягом години.

    6. Відкриття рахунку в банку. Маючи печатку, ОСББ фактично стає повноцінною юридичною особою з правом укладення договорів. Перший договір - це відкриття поточного рахунку у банку. Для цього потрібні: заява про відкриття поточного рахунку встановленого зразка (це все скажуть в банку); засвідчена копія виписки з Єдиного державного реєстру; засвідчена копія статуту;засвідчена копія довідки ЄДРПОУ; засвідчена копія документа, що підтверджує взяття ОСББ на облік в податковій; картка зі зразками підписів і відбитком печатки; копія документа, що підтверджує реєстрацію ОСББ у відповідному органі Пенсійного фонду України. Відкривши банківський рахунок, ми можемо укладати оплатні договори з будь-якими юридичними чи фізичними особами.

    Строк виконання - 15 липня.

    7. Укладення договорів з надавачами ЖК послуг. Проблеми можуть виникнути з Видоканалом, Обленерго, Львівгазом, якщо вони не захочуть укладання індивідуальних договорів з мешканцями. З вивезенням сміття все буде просто.

    Строк виконання - до кінця липня.

    Повторюсь, якщо процес трішки пришвидшити, строки будуть десь такими як вказано. Якщо все роботи автоматично й не докладаючи додаткових зусиль - можна сміливо множити ці строки на 2.

    Таким чином, цілком реально, що наприкінці липня ОСББ почне свою роботу, а ми ремонти.
     
    Останнє редагування: 31 тра 2015
    • Інформативно Інформативно x 5
    • Зе бест! Зе бест! x 2
  14. rkc

    rkc Well-Known Member

    Можна було б трішки доповнити те, що написано вище (щоб розуміти об'єм необхідної роботи):

    2. Перелік документів, які подаються уповноваженою особою, в Реєстраційну службу: 1. реєстраційна картку форми № 1, яка одночасно є заявою про державну реєстрацію ОСББ; 2. оригінал протоколу установчих зборів, на яких було прийнято рішення про створення ОСББ та затвердження його статуту; 3. два примірники оригіналу статуту ОСББ (статут повинен бути підписаний головою установчих зборів, рекомендують його завіряти нотаріально). 4. список членів об'єднання; 5. квитанція про оплату послуг за проведення державної реєстрації юридичної особи. (сума 170 грн.).

    3. Перелік документів, які подаються в управління статистики для отримання довідки про включення до ЄДРПОУ: 1. ксерокопію виписки з єдиного державного реєстру ЮОФОП (оригінал необхідно мати при собі для звірки). 2. Інші документи видаються і заповнюються безпосередньо в управлінні статистики. Рекомендовано замовити виготовлення не менше 3-ох копій довідок.
     
    • Інформативно Інформативно x 1
  15. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Я от власне застерігав, що не вся інформація в неті відповідає чинному законодавству. Наприклад, вже роки 4 взагалі не справляється збір за реєстрацію. В управління статистики подаються не всі ці документи, бо частина вже є в них на руках ще до того, як ми звернемось.
     
  16. rkc

    rkc Well-Known Member

    Це дуже добре, що ви знаєте актуальний стан справ. Інформація, яку я подав, взята не з мережі, а міститься в спеціально розробленому відділом супроводу ОСББ міськради документі "процедура створення ОСББ". Напевно там не дуже дбають про оновлення цього документу :).
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    У міськради забрали повноваження по реєстрації ОСББ ще роки 4 назад, відтоді вони й не міняли сайт, не їх парафія, гаразд. Але трохи обурює, що Міністерство житлово-комун господарства нічорта не робить для допомоги в організації ОСББ. Навіть ніде ніхто мануал не виставив. Держава суцільної самопомочі :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. rkc

    rkc Well-Known Member

    Цей відділ працює досі, а документи вони дають лише особисто або (після словесної волокити) пересилають на електронну адресу. Зокрема, серед цих документів є і допрацьований ними примірний статут ОСББ. Причому останнім, восьмим кроком створення ОСББ вони вважають повідомлення органів місцевого самоврядування:

    Адреса: м. Львів, пл. Ринок,1, каб.107 Відділ супроводу ОСББ
    Відповідальні особи: Когут Галина тел. 297-59-95, Калинець Оксана, тел.297-59-32.
    Прийом: Пн.– Пт. з 9.00 год. по 18.00 год., обідня перерва з 13.00 год. по 14.00 год.
    До відділу супроводу ОСББ слід подати такі документи:
    - ксерокопію виписки з єдиного державного реєстру ЮОФОП.
    - копію статуту
    - інформацію про житловий будинок: балансоутримувач будинку, рік забудови; кількість квартир і нежитлових приміщень; площа житлового фонду; вид опалення; форма управління; статус земельної ділянки; потреба в ремонтних роботах; взаємовідносини з підприємствами монополістами; наявність будинкових засобів обліку; наявність пільговиків; потреба в безкоштовному навчанні;
    - координати голови правління ОСББ: тел., електронна адреса, поштова адреса

    Мовляв, дана інформація необхідна для ведення єдиної бази житлового фонду міста, в тому числі житлового фонду ОСББ, для подальшого залучення ОСББ в міжнародних проектах, участі у державних та місцевих програмах, ознайомлення із нормативними та законодавчими актами, реформуванням галузі.

    P.S. Олена Степанова отримала ці документи особисто, я - електронною поштою. Якщо бажаєте, можу переслати.
     
    Останнє редагування: 31 тра 2015
    • Інформативно Інформативно x 1
  19. Mr Volodymyr

    Mr Volodymyr Well-Known Member

    Зрозуміло. Дякую за пропозицію, але я не думаю, що дійду до цих документів, я вже одні якось розробляв і в мене на це пішло чимало часу. Коротше, я просто маю шаблон, котрий пройшов апробацію. Цікава звісно річ, відділ супровуду осбб в міськраді, яка до осбб не має жодного стосунку. За інерцією, мабуть, працюють. Повідомлення органів місцевого самоврядування нині не є частиною реєстрації осбб як юр. особи. Але як їм треба, то надішлемо листа, нам не шкода.
     
  20. interested

    interested Member

    ми забрали свій пакет документів, які віддали Ігореві ще в кінці квітня і понесем в Реєстраційну службу самі. Документи пролежали в Ігора без толку! Він каже, що відносить юрист, дав його номер тел., юрист казав, що і близько наших документів в нього не було і ми вже не перші, хто до нього з таким звертається. Для чого все це затягування? Хтось вже робив ПВ через цього юриста Богдана?
     
    • Інформативно Інформативно x 3
а де твій аватар? :)