ХУДОЖНИК ROBERT DUNCAN. Американский художник Роберт Данкан родился в штате Юта и начал рисовать с 11-ти лет. Проводя лето на ранчо у дедушки с бабушкой в Вайоминге он наблюдал за простым деревенским укладом жизни, а его бабушка дала ему первые уроки рисования маслом. Именно там он полюбил природу, воздух открытых пространств, и сельский образ жизни, и там нарисовал свои первые работы. Великолепные картины Роберта Данкана — это красота, яркие краски и характеры.
Техніку Георгія Косміаді мистецтвознавці називають «монотипією» або ж «темперо», тобто вона зображує не конкретні образи, а настрій. Георгій Косміаді -- відомий в Європі художник 20-х -- 30-х років минулого століття. У період Першої світової війни він жив на території Великої Волині, а саме — на Рівненщині. Тут вчитель малювання викладав у 5-ти гімназіях і досягнув успіху. Зокрема, експертна комісія Академії мистецтв у Варшаві відібрала роботи учнів Косміаді на першу всесвітню виставку дитячого малюнку в Парижі. 20 років тому картини батька та його учнів повернула на батьківщину дочка Георгія Петровича — Надія. Разом з музейниками з Рівного вона зробила експозицію мандрівною. Про батька Надія Косміаді розповіла, що він-представник інтелігенції не прийняв більшовизм. Після революційних подій 1917-го року в Росії оселився на Західній Україні, яка того часу відійшла до складу Речі Посполитої. Коли ж його особою зацікавилися російські спецслужби, художник був змушений емігрувати до Німеччини.
Художник Олег Шупляк, присвятив захисникам Донецького аеропорту картину з подвійним змістом “Іду На Ви”.
http://www.youtube.com/watch?v=CVvnSxAraBQ На картині - традиційні різдвяні сюжети із пастухами та овечками помалу складаються у зображення Ісуса Христа. Такі свої картини із подвійним зображенням Олег Шупляк називає двовзорами. Бо на полотні приховано подвійне зображення, яке можна побачити не одразу. .
100 років українського мистецтва за 100 хвилин Частина 1: Істина в красі. Від пізнього академізму до імпрессіонізму, модерну та декадансу Частина 2: Народження українського авангарду. Українські “-ізми”, суперечка щодо того, що вважати “українським” мистецтвом, сплеск театрального авангарду. Частина 3: Після революції. Роман передового мистецтва і нової держави. Війна спілок Частина 4: Бойчукісти, народження соцреалізму, репресований ренесанс. Парадокс народного мистецтва. Частина 5: Мистецтво і війна. Лауреат Сталінської премії як герой часу. Тетяна Яблонська і її “Хліб”. Частина 6: Соцреалізм змінює пантеон. Свіжий вітер з Заходу – Сельский, Звіжинський та інші. Частина 7: Відлига. “Нова” Яблонська. Суворий стиль. Горська, Зарецький. Монументальний ренесанс (мозаїки). Частина 8: Ренесанс монументалізму. Київський інтелектуально-мистецький гурток. Групи у Харківській фотографії. Частина 9: Гіперреалізм. “Південний кул” – одеський концептуальний нонконформізм. Народження трансавангарду. Частина 10: Паркомуна. Нові медіа. Поява кураторства. Постановча фотографія. Передчуття міленіуму. Частина 11: Криза міленіуму. 2004-й і постання групи РЕП та SOSka. Активізм, розквіт інституцій. Повернення до живопису старшого покоління. Частина 12: Поява “нових молодих”. Майдан як водорозділ та симптом. Групи і покоління на постмайданному ландшафті.