в мене диплом механіка(то так щоб похвалитись) карб в нормі я впевнений на всі 100.. і навіть для варіацій переставляв з 07 жигуля... карб вроді ДААЗ)) ні ... і карб не прикрутив.... =)) в руках тримаю і на заслонку жму))) є такі думки.. чувак скручував колектори, там 1 шпильки нема.. а він казав що болт який вкручував х***** (погано) затягувався.... але всерівно.... мало б хоча б пробувати набрати оберти....
Кіко коштує таке здибання (цікавлять мікрометри) потреба в них риторична По темі. Свічки в якому стані після зупинки мотору?
Холодну обкатку зазвичай роблять тягаючи машину без свічок на третій передачі. Обовязково контролюючи тиск мастила на панелі і температуру... ---------- Додано в 11:16 ---------- Попередній допис був написаний в 11:08 ---------- Може сосе повітря під колєктор? У нас одному чуваку на М-2140 "механіки" міняли кольца. А чувак той начальник ПММ в частині. Зробили, дєнєг взяли і впєрьод... За два дні у пацанчега впав тиск масла. Перевірив, а масла нема. Долив. Все добре. За два дні тиску нема. Долив... Так продовжувалось зо два тижні. Поки не заїхали на яму. Все встало на місця:- чуваки, коли ставили прокладку, загнули її на піддоні біля щепленя. Поки машина стоїть - масло не підтікає, їде - виливається... Може так і з колектором? В ДААЗах є клапан ЕПХХ, може він не закручений? хоча ні... Там дірка дуже мала...
Всегда ездил только на отечественных машинах. Поддерживаю отечественного товаропроизводителя. В русских, украинцах, поляках есть всё равно что-то туземное. Но в данном случае поговорю о некоторых "россиянах". Русский человек, пока он "около земли", "в Боге" он очень чист. Туземные черты просыпаются в нём, когда он прорывается к богатству ( хотя это не типичная для русского человека - богатство - черта ), а особенно, когда он становится ближе к власти. Вот тогда "туземность", характерная для южных народов, проявляется и в нём. Хапнул чего-то где-то , наворовал. Нет чтоб завод на Родине построить. В голове одно - иномарка, недвижимость за границей. Раньше белый человек дикарям привезёт горсть цветного стекла. И вождь любого в рабство отдаст ( самого крепкого в первую очередь - чтоб не мешал ) а уж если "белый" человек ружо да патронов малость даст, пол племени готов подарить. Сейчас прогресс - иномарку надо покруче. Предлагаю несколько "гасл", собственного сочинения на данную тему: 1. Встречают "по машине", а провожают по уму. 2. Каждому туземцу - по иномарке. Самые "крутючие" - самым "руководючим". 3. Засунь свой крутой номер себе в .... ( Ход Вашей мысли мне понравился.) Можно вешать на заднее стекло Вашего автомобиля отечественного производства.
Российские инженеры в Жигули вместо подушек безопасности ставят иконы Сухарики со вкусом чёрной икры всё равно что "Жигули" с запахом "Мазератти". Анфиса Чехова знает о сексе все, а владельцы Жигулей знают о сексе все и еще чуть чуть. Сексопатологи открыли новый вид сексуального извращения - ВАЗохизм - при котором человек получает удовольствие от езды на "Жигулях". А знаете зачем Жигулям обогрев заднего стекла? А это чтобы у тех кто толкает, руки не мёрзли.
Типичное мышление туземца. Сам ничего сделать не может. Но боготворит всё сделанное "белым" ( немцем, японцем, китайцем ) человеком и получается, что и его самого. Одно в голове - пожрать да ....... ( ход вашей мысли мне понравился ).
Ну... Раз Вам пасує стиль, відкоментую аналогічно: Типове мислення аскариди: жити в лайні і тішитися тому, бо "ето єго рооодіна"
це Ви конкретно до мене, чи так пагаварить? чи хочете помірятись хто більше чого в своєму житті зробив? Я не боготворю, а ПОВАЖАЮ таких людей, людей які щось творять і виготовляють ЯКІСНІ РЕЧІ! Я поважаю тих людей які зробили БМВ, Мерседес, Тойоту, я поважаю тих людей які придумали комп"ютер, інтернет, скайп тощо... Але не можу поважати тих людей які роблять халтуру, яка їздить за допомогою молотка і какой-то там матері. Заводиться через раз і тп. так зазвичай живуть люди, які ніде не були і нічого крім свого села в якомусь там зажопінську не бачили... і тільки прикриваються фразами типу: Це машиною назвати неможна, це навіть не засіб пересування, це корито щоб перевезти людей/груз з точки А у точку Б і все! Та за таке такого производителя не то що НЕ підтримувати, його спалити на вогнещі, треба, як колись відьом спалювали! за теке виробництво
в мене ваз 2108 і Китаєць Джилі китаєць ховається по рівняні з моєю вісімкою(є в гаражі дві фотки.... до кінця літа буде майже моя "мєчта") мені наСрати на тих хто вважає що така маши це - корито, можемо зустрітись на скнилові і побачимо моє корито чи твоє ХЗ яке(але місця так за 2-3) ))))
та ще інвалідку купіть собі, і буде повна колекція а для чого зустрічатись? чим хочете похвастатись? обігрівом заднього скла, чи поставили собі склопідйомники? чи може задні дискові тормоза накінець то причепили?? чи може ГУР? чи кондюк? чи коробку автомат вставили? а може сідушки зручніші, від ланоса? чи мафон ПІОНЕР? чи лампочок під машиною поначіпляли, що голубим світяться? чи накладку на панель приборів? Яке ноу-хау поставили, з якої машини підійшло? На якому шроті брали? скажіть, чим конкретно хвастатись будете, я прийду поржу! не розумію навіщо вкладати гроші в корито... краще продати докласти і купити кращу машину.
явно не підтримую вашого отєчєствєнного проізводітєля! доречі: Путін спромігся завести нову "Ладу" з п'ятого разу ще одна ідеальна машина для ВАЗохізму і ВАЗохістів
Во первых, вашего производителя (Богдан 2110). Во-вторых, такой радикальный нигилизм характерен для лиц, вчера пересевших с классики на чоткую бэху конца 80х. Иномарка, чо.
ні не вгадали я пересів на: Шкіряний салон. Інтелектуальне управління. Заводиться без ключа з пів оберту в будь яку погоду. Класичний дизайн. Економний, Автономне живлення. Екологічно чистий. Багато функціональний, тощо... а машина... у Вас комплекси, що так цікавить наскільки "крута" у мене машина? Чи від того що в мене, наприклад, буде запорожець чи бентлі, Ваш жигуль стане кращим?