Я теж не раз бачив як проскакують на залізничний світлофор поки шлангбауми опускаються, але два випадки запам'ятались навіть дуже. Поворот з Зеленої на Зубрівську. Там є переїзд. Я вже задніми колесами був за коліями, як включилась звукова сигналізація і світлофор. Навпроти їде Опель Фронтера. Дивлюсь, добавляє газу і хоче проскочити. Дивлюсь в дзеркало, що то буде. Отримує по даху шлангбаумом з правої сторони, і при виїзді з переїзду ще раз по даху шлангбаумом з лівої сторони. Через метрів 5 за переїздом зупиняється, я теж призупинився, наблюдаю в дзеркало що буде робити, вийшов хлоп з машини, позаглядав на дах, почухав потилицю, сів і поїхав далі. Другий випадок. Виїзд зі Львова по Зеленій, остання вуличка направо. Там теж переїзд. Стою недалеко, чекаю колегу. Затарабанила звукова сигналізація, включився світлофор. Під перший шлангбаум проскакує вісімка і не встигає під другий вискочити. На всіх парах несеться електричка. Хлопака впирається капотом в шлангбаум і завмирає з перекошеним лицем. Електричка з звуковим затяжним сигналом проскакує за вісімкою десь в 20 сантиметрах від стопів. Я сам аж затамував подих, і заматюкався коли електричка вже пройшла, так і не зачепивши придурка. Так що невігласів в нас багато.... поки що
І що при тому цікаво. На другий день на Київщині швидка з вагітною жінкою потрапляє під поїзд на переїзді. І то при тому, що недавно таке сталося і то при тому, що гаїшники зараз на кожному кроці після ДТП на Дніпропетровщині. Ніякий даїшник не спасе, коли за кермом придурок.
Та й ми самі, якщо покласти руку на серце, часом любимо трішечки знехтувати правилами. Свого часу, коли я їздив на роботу в Рясне, головне було проскочити той переїзд десь пару хвилин по 9 ранку. Якщо не встига - УСЬО. Рахуй, що ти попав! Наганяй від шефа забезпечений. Так я часом, каюсь, також, як включалося червоне і звукова, а шлагбауми були підняті, добавляв газку (а покриття там дозволяє), і пролітав, ну, але звичайно, коли був упевнений, що встигну. Правда, трохи вище стояли "гайці" і справно штрафували таких "шустриків" (хоча, могли і не стояти, мені, зазвичай везло)
Почему водители мерседеса и скорой помощи не видели соответственно дрезины и поезда ? Как я понимаю они намеревались переехать ( по их мнению) пустой переезд, может быть даже думая, что сигнализация просто неисправна. Причём непонятно, почему сначала поднимаются шлагбаумы, а потом , через некоторое время отключается иная сигнализация. Ведь должно быть наоборот, правда тогда гайцам меньше будет возможности взятку получить.
Я звичайно в тому не спеціаліст, але скорше всього датчики наявності поїзда однакові з обох боків, та розташовані на однаковій відстані від переїзду. Це пояснюється тим що на залізниці можливі випадки, коли по обох коліях одночасно їдуть поїзди в одному напрямку (наприклад електричка, яка буде часто зупинятися і швидкий поїзд), а на одноколійних ділянках тимбільше. А датчики являють собою дві ізольовані від сусідніх рейки, на одну з яких подається струм і коли їде поїзд, то він колесами замикає ці контакти. Цікаво, чим ви пропонуєте замінити дану систему, зберігаючи такий самий рівень безпеки(для тих кому дороге власне життя)?
Забороняючим сигналом є червоне світло на переїзді. Шлагбаум є всього лиш додатковою механічною перешкодою і те, що він піднятий при увімкненому червоному світлі, в жодному разі не означає, що через переїзд можна їхати. Нема чого рухатися через переїзд, коли ще світиться червоний сигнал - обійдетеся і без ризику зіткнення з поїздом, і без штрафу.
Старе як автомобільний світ правило "виграєш хвилину - програєш життя". Ну, навіщо ним нехтувати??? Невже 5 - хвилинне запізнення, куда б то не було, варте такого ризику???!!!