Жахливе ДТП на Дніпропетровщині

Тема у розділі 'Що у світі чути', створена користувачем Speedo78, 12 жов 2010.

  1. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Все пояснюється просто. Людське око найкраще помічає тільки об"єкти, які швидко переміщуються полем зору. А коли людина стоїть недалеко біля рейок чи сидить в автомобілі на переїзді - то поїзд, що рухається рейками, для неї малопомітний, бо він, як візуальний об"єкт, майже не переміщується полем зору, а непомітно для ока "росте" в розмірах... Автомобілі більш помітні, бо рухаються "нелінійно", трішечки вгору-вниз на нерівностях дороги, та вправо-вліво від невеликих рухів керма. А поїзди - ні. Вони їдуть по рейках наче пливуть, рівнесенько, жодних рухів вправо-вліво чи вгору-вниз... А рухаються часто понад 100 км за годину... І тому для ока малопомітні. Варто поспостерігати це на пероні.

    Не знаю, чому про це ніхто не думає, і не влашовує хоча б якусь світлову блимаючу сигналізацію спереду на поїзді...

    ---------- Додано в 07:33 ---------- Попередній допис був написаний в 07:19 ----------

    І найгірше, коли хтось робить водію зауваження, а на цього "правдолюба" накидається натовп осатанілих пасажирів... Колись я їхав в маршрутці по проспекту Перемоги в Києві. Хвилин 20 стояли, бо попереду сталася аварія, і рух було зупинено. Маршрутка була забита "під зав"язку". А коли рух розблокували, водій понісся по проспекту разом з рухом легковиків зі швидкістю понад 120 км, причому маневруючи так, що переповнена "стоячими" маршрутка небезпечно перехилялась... Коли я йому сказав, що він їде вдвоє швидше, ніж дозволено - то він не встиг відповісти, як пасажири зі всіх сторін ледь мене не заклювали, мовляв, "всі запізнюються", а "у водія ж графік"!

    Ось це - головна біда людей - тупість і егоїзм.
     
    • Подобається Подобається x 15
  2. Игорь

    Игорь Well-Known Member

    Я сделал свой первый допис, чтобы указать, что не следует явно винить водителя в преднамеренной аварии. Предположить ,конечно, можно всё, но скорее всего , он вышел, отдохнул, сел и не видя поезда, думая о чём-то о своём поехал, а когда понял, уже было поздно. ТО что у него 36 лет стажа ?. Я как то слышал фразу специалиста: "Эти опытные со стажем, подчас такое творят..." И сказано это было не в смысле преднамеренных нарушений, а об неосторожных ошибках этих пожилых людей.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    То вже окрема тема, але напрягає неймовірно! Я думав з останнім суттєвим підвищенням даїшних штрафів ситуація зміниться. Але, маршрутчики, нажаль, і надалі підбирають людей де попало, навіть посеред перехрестя і взагалі, нехтують правилами в переважній більшості випадків. Домовилися з гайцями чи що? Чи їм вже 300-400 грн. не є штраф? Не розумію! Невже та 1,75 вартує того, щоб створювати аварійну ситуацію, піддавати небезпеці себе, пасажирів і інших учасників дорожнього руху. Думаю в цьому і ДАІ наше винне. Зупиняють власників легковушок і достаються за всякі-там страхівки-аптечки-вогнегасники, ні, щоби операцію "маршрутка" провести! Більше б користі було, а то взагалі розпоясалися!
     
    • Подобається Подобається x 5
  4. Тим22

    Тим22 Дуже важлива персона

    Трагедия произошла на нерегулируемом переезде, коих у нас в стране тысячи. Сейчас явно видна вина водителя, который совершил как минимум две ошибки: выехал на переезд под запрещающий сигнал светофора и (по словам свидетелей) переключал на переезде передачу, что привело к потере тяги, последующей остановке двигателя и остановке самого автобуса прямо на железнодорожных путях. Но, несмотря на вину конкретного водителя, в марганцевской трагедии прослеживается системная закономерность.

    Есть пословица о России с ее дураками и дорогами. Наша страна тоже всегда была сильна дураками. Поэтому в обиходе есть популярное выражение: защита от дурака. Примеров такой защиты в окружающей нас жизни масса: от разных размеров заливочной горловины для бензиновых и дизельных авто до электрочайника, который после закипания выключается автоматически. Еще чаще защита от дурака применяется в армии и на объектах, неправильная эксплуатация которых может привести к техногенным катастрофам. Зачастую там существует целый каскад таких средств защиты, кто был в армии, не даст соврать.

    Все это делается с одной единственной целью — по возможности максимально исключить человеческий фактор и не допустить нештатной ситуации, даже если, по какой-то случайности, человек, принимающий решение, поступает неадекватно.

    Так вот, на переезде в Марганце не было защиты от дурака! И пока водители соблюдали ПДД или нарушали ПДД, но были ловчее, все было хорошо. Однако, стоило водителю автобуса смерти сделать две глупости одновременно, как произошла трагедия.

    Я сам автомобилист и мне неоднократно приходилось переезжать переезды. Что сразу бросается в глаза? Автоматический сигнал о приближении поезда включается очень рано. Кто водит, знает, что можно простоять под светофором 10-15 минут, а поезда не дождаться. Кроме того, часто светофор горит и тогда, когда поезд уже проехал, выключаясь лишь через несколько минут. Нервы выдерживают не у всех и находятся те, кто надеется проскочить.

    Я не зря вынес в заголовок слово «жлобство». Дело в том, что трагедия в Марганце могла не случиться, если бы не жлобство наших государственных мужей. В случае с переездом защита от дурака — элементарна, придумана сто лет назад и гарантирует стопроцентный положительный результат. Эта защита — шлагбаум, который должен перекрывать всю ширину проезжей части. Может быть , 20 лет назад это и было дорого: для его функционирования нужно было строить будку и платить зарплату сидящему там вахтеру, поднимавшему и опускавшему шлагбаум. Но уровень сегодняшних технологий таков, что управлять шлагбаумом можно дистанционно и в ручном, и в автоматическом режиме.

    Так почему вы до сих пор жлобитесь, господа депутаты? Тем более что деньги не ваши личные, а государственные? Да и проект жирный — поставить по всей Украине шлагбаумы на переездах это миллиарды, пилить не перепилить! Может быть, в Парламенте тоже не хватает защиты от дурака?

    Сергей Марченко, Управляющий Партнер Executive Search агентства SM Consulting, blog.liga.net
     
    • Подобається Подобається x 5
  5. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    А как лучше сформулировать:

    - установить автоматические шлагбаумы на ЖД-переездах

    или

    - повысить уровень безопасности движения
    - повысить уровень ответственности водителей
    - создать комитет контроля за ПДД
    - провести рейд безопасности "ЖД-переезду - ДА, ДА, ДА, ядерному взрыву - НЕТ, НЕТ, НЕТ"

    ?

    Деньги-то одинаковые. Ёрничанье? Отнюдь нет. Вот, реальное мероприятие уже намечено:

    ================================= ==============================

    Нічого в цій країні не буде.
    Бюджет пиляють "нє отходя от каси". Тому мала зарплата бюджетників, в тому числі контролюючих. Тому бюджетники беруть взятки і нічого не контролюють. Раз малі зарплати у бюджетників, а бізнесменів "доять" - то й у працівників недержавного сектора - мала зарплата. Це не дає підвищити вартість проїзду, якість обслуговування пасажирів, і взагалі - зробило цей бізнес повністю тіньовим. Податки не платяться, конкуренції просто не існує, а те, що мало б іти на податки, іде в кишені всім тим, хто має контролювати перевізників. Взамін влада не пускає конкурентів і кришує маршруточників. Ніхто і ніколи з водіїв не дає квитків, бо господар сказав привезти "налічку". І водію щось перепаде... Виходить, і той і інший зацікавлені в цьому тіньовому доході. Кількість так званих "маршрутних таксі" на маршруті мінімальне, з урахуванням того, що вони забиті "під зав"язку".

    Щоб мати побільше лаве, користуючись безконтрольністю під "дахом", власники нещадно експлуатують водіїв, які працюють іноді по 18 годин на добу, практично без вихідних. Нерідко маршрутки їдуть на маршрут несправні. Повсюдно маршрутки незаконно переобладнують так, щоб вмістити побільше місць - сидіти в маршрутці може тільки дитина - іншим просто ноги немає куди подіти. Обов"язковий аварійний вихід заставлено сидіннями.
    А "стоячі" пасажири, яких ВЗАГАЛІ не повино бути? Їх більше, чим сидячих. Про яку безпеку може йти мова? Чи чули громадяни України про те, що за кордоном в маршрутних таксі існують ремені безпеки НА КОЖНОМУ СИДІННІ?

    Знову все впирається в ТОТАЛЬНУ, ПОВСЮДНУ корупцію, яка зустрічає людину в пологовому будинку і проводжає її на цвинтар...
     
    Останнє редагування: 13 жов 2010
    • Подобається Подобається x 5
  6. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Як тільки збирались підняти штрафи, я, не вважайте за саморекламу, говорив: ця фігня, страх і розгубленість водіїв, закінчиться через пів-року - рік і все повернеться взад... Що маємо зараз - в середньому 15 трупів в день. З чого почали, до того і прийшли... Не в штрафах справа, і не в піднятті зарплати ДАВАЙшникам...
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. Nevermind

    Nevermind Просто персона

    Ще один жах...

    http://focus.ua/incident/149372

     
    • Подобається Подобається x 1
  8. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Загинула вагітна з дитиною, що мала от-от народитися, та її чоловік. Лікаря і водія викинуло під час зіткнення. Лікар помер під час операції в лікарні. Водій живий.

    ---------- Додано в 07:14 ---------- Попередній допис був написаний в 07:11 ----------

    Так штрафи не платять. Дають на лапу ДАІшникам тільки частину суми. Поки в державі корупція - штрафи нічого не дадуть, бо виростуть тільки хабарі.
     
    • Подобається Подобається x 4
  9. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Просто зараз майже всі питання вирішуються традиційною "полтахою", ну на крайняк "сотнею" (раніше була 20-ка). Все змінилося пропорційно до інфляції. Таки корупція в нас неперможна!
     
  10. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Швагро працює на стоянці, куди мєнти привозять затримані ТЗ. Каже, що буває за ніч дві-п"ять машин приганяють за вживання. Такса дві тони... Зранку...
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Max_

    Max_ кл. москаль

    Есть вариант действовать не только и не столько ужесточением наказания, а еще воспитывать водителей. Почему то рекламы пива и сигарет дофига (по крайней мере в РФ), а так называемой социальной рекламы, которая показывала бы последствия пренебрежения правилами, практически нет.
    Вот, кстати, на мою скомну думку неплохой пример ( жесткий, не всем легко дастся )
    http://www.youtube.com/watch?v=5ggT43d1JyA&feature=related
     
    • Подобається Подобається x 7
  12. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Був час, коли чермет мало коштував, вздовж дороги менти виставляли на показ машини після ДТП. Реально, після тих "експонатів", водії скидували швидкість.
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. DIDIO

    DIDIO Well-Known Member

    Вважаю, що тільки встановлення фоторадарів, як за кордоном, зіб"є вал страшних аварій, спричинених перевищенням швидкості. Фоторадар хабарів не бере...

    А нормальні шлагбауми, що перекриватимуть всю проїзжу частину дороги, та ще й з відокамерами, що фіксуватимуть тих, хто трощить шлагбауми, припинять зіткнення на переїздах.
     
  14. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    :)))
    Зате фотошоп бере і прінтер...
    Смішний дядько :)))
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. nastinka

    nastinka відсутня

    Боженько..горе....ойойой!(((
     
    • Подобається Подобається x 3
  16. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Уряд ліквідує залізничні переїзди

    Ой, щось мене сумніви беруть... Навіть врємянок свайних стільки поставити, ні часу ні бабла не вистачить...
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Locke

    Locke невиправний реаліст

    А знаєте, Ви праві. Водіям потрібно час від часу показувати наслідки нехтування правил. Я одного разу мав змогу переконатися в дієвості такого методу. Ще будучи студентом на початку 80-х проходив практику на телевізійному заводі "Електрон". Під час інструктажу з техніки безпеки нам показували справжні "експонати" результатів недотримання техніки безпеки: оце уламок фрези, яку вийняли з живота робітника який порушив правила техніки безпеки, оце кусок металу з ока робітника, що працював без окулярів, оце - кусок точильного круга (з засохлою кров'ю і волоссям) яким був убитий необережний робітник. Нам студентам аж мурашки йшли по шкірі і тої ночі я не міг заснути. З тих пір пройшло вже майже 30 років, але завжди коли беру в руки болгарку чи вмикаю циркулярку або точило - перед очима виринають картинки колись побаченого жахіття і відразу стаю набагато обережнішим.
     
    • Подобається Подобається x 6
  18. Игорь

    Игорь Well-Known Member

    Я сьездил в Крым этим летом, был всё ( практически ) время за рулём . И не копейки штрафа не заплатил, поскольку днём соблюдал все правила. Ночью правда гнал 110-120. Но это меня не красит. Соблюдайте ПДД ( правила дорожного движения ). За последние сутки я проехал 1700 км. Не надо давать повод требоватьс вас взятки.
     
    • Подобається Подобається x 4
  19. SPB

    SPB Well-Known Member

    На рахунок "поставте всюди шлагбауми", досі пам'ятаю один випадок. Думаю всі львів'яни знають переїзд на Зеленій біля перехресття з Дж Вашингтона, там є шлагбауми світлова і звукова сигналізація, та й ще черговий на додачу. Світло і звук вмикаються раніше ніж опускається шлагбаум. Так от на тому переїзді раз бачив як маршрутка (тоді ще Пежо їздили), виїхала на червоне на переїзд і шлагбаум опустився якраз на неї, то водій вийшов з маршрутки і почав нагружати чергового чому той не дочекався його проїзду!!
    Добре що через той переїзд їздять тільки маневрові з кількома вагонами, то локомотив встиг загальмувати.
     
    • Подобається Подобається x 5
  20. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    http://www.youtube.com/watch?v=KuwqbnLWU5A


    http://www.youtube.com/watch?v=C3vNP4VqI88&feature=related
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)