Зеленський і КО

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем VasMT, 10 кві 2019.

Статус теми:
Закрита.
  1. Good man

    Good man Обычный человек

    Я так и делаю. Вот дорастут наши клубы до конкуренции в финалах, буду болеть за них. "Динамо" - не моя жизнь, моя жизнь гораздо шире, я хочу бороться за победу.
     
  2. Good man

    Good man Обычный человек

    Зеленский извинялся перед Кадыровым, а перед представителем греко-католиков нет.
     
  3. Good man

    Good man Обычный человек

    Пусть Зеленский встречается с Масляковым. А то только с духовными отцами, а жизненного/карьерного отца игнорирует. нехорошо.
     
  4. Коммунарец

    Коммунарец Well-Known Member

    Я би всі конфесії запросив до себе, а не бігав по черзі, щоб не виділяти когось серед інших. Типу зібрання ради церков з новоспеченим презедентом.
     
  5. Good man

    Good man Обычный человек

    С Грузинами всё понятно, это сказка для лохов. Американцы подкинули денег, люди точечно показали результат, а всему миру рассказывают про глобальные изменения.
    Для меня критерий успеха простой - туристы. Ты, руководитель страны, можешь сколько угодно рассказывать про свои успехи, но каждый из нас в отдельности знает свой собственный успех гораздо лучше. А успех страны это просто сумма успехов её граждан. Я что-то не встречал в Европе грузинских туристов. Родственники тоже не встречали. Вот в Грузию многие ездят потому что дешево. Дешевая страна, у которой граждане почти не путешествуют не может считаться успешной.
     
    • Тупо Тупо x 1
  6. “Девять причин поражения Порошенко и что ему делать дальше”

    1. Медіа
    Журналісти плакали на фінальній прес–конференції Порошенка в його штабі, коли екзит–поли засвідчили вже відомий факт: він програв вибори. Це лірика, а факт в тому, що понад 70% народу бере інформацію про події з телебачення. Воно, нагадаємо, належить олігархам. І на основних телеканалах існувала негласна заборона на позитивне висвітлення реформ і змін, які відбуваються в країні.

    На “одному плюс одному” каналі журналісти прямо кажуть, що на будь–який позитив, пов'язаний з діями влади, діяла пряма заборона.

    А що ж показували телеканали? «Зубожіння» і «народ бідкається»: у Києві набудували новобудов, але вони порожні, бо у покупців немає грошей; усі поїхали на заробітки; пенсіонерка померла, коли отримала рахунок за газ, – це про життя країни. А навколо влади – одні скандали і корупція. На політичних ток–шоу такі ж токсичні і брехливі промови, але тут уже прицільно б’ють Порошенка.

    В новинах давали слово Порошенку, але це був офіціоз і «паркет» – як банер в інтернеті, його ніхто не помічає і не “клікає” на нього.

    Невеликий прошарок незалежних журналістів, починаючи орієнтовно з 2016 року, почав вважати Прошенка ворогом, а своїм обов'язком – за всяку ціну звалити його. Хто стане наступником, цю раніше прогресивну частину журналістської спільноти не цікавило –або вона не переймалася такими питаннями.

    Владі закидають, що протягом цих років вона погано комунікувала, не пояснювала, що означають ті чи інші реформи і навіщо вони здійснюються. Може й так – пояснювали не достатньо, але жодна влада досі не була настільки відкритою. Преса мала легкий доступ і до ключових осіб, задіяних у змінах, і до рядових виконавців. Пояснити суть реформ, розібратися, якщо треба, обгрунтовано розкритикувати. Це робота журналістів.

    Більшість українців ніколи не чули про позитивні зрушення в країні. А якщо випадково пересічному виборцю траплялася новина чи сюжет про якусь реформу, то він її не дуже розумів, адже людина не могла побачити за такими уривчатими даними цілісну картину.

    Після Майдану країна змінювалася не тільки завдяки реформам, які проводили президент і уряд, сформований за участі пропрезидентської більшості. В Києві вже стали звичними стильні кав'ярні, українські виробники одягу почали заповнювати внутрішній ринок. Якщо пройтися по Хрещатику, то магазинів українських брендів вже більше, ніж брендів іноземних. Фермери освоюють нові й дорогі культури, а дехто вже заробляє свій “мільйон з гектара”. Ви про це чули в новинах? Авжеж ні, бо наші співвітчизники люблять бачити склянку напівпорожньою, і медіа їм в цьому допомагали.

    Що в підсумку?

    В переважній більшості журналісти розуміли, які колосальні зміни переживає країна. Розуміли, але не розказали своїй аудиторії, бо «робота є робота, в нашого ЗМІ є власник». Українська журналістика ніколи не відрізнялася глибиною аналізу й умінням зрозуміло подати складний матеріал. Але у вирішальний для країни період можна було б напружитися й рости разом із країною. На жаль, журналістика не виконала своєї місії.

    Як влучно підмітив соціолог, керівник Київського міжнародного інститут соціології (КМІС) Володимир Паніотто, виборці піддалися навіюванню телевізора, що жити стало гірше, хоча це й суперечить фактам.

    2. Корупція вигадана та реальна

    Корупція вигадана

    За часів Януковича Тетяна Чорновол розслідувала корупцію президента і його оточення та публікувала викриття на блозі Української Правди. У рубрику «статті» ці розслідування чомусь не ставили.

    Тоді ще журналіст–фрілансер, Тетяна перекопувала гори матеріалу в пошуках фактів і доказів: їздила в донецькі суди для дослідження старих архівів, розмовляла зі свідками та родичами убитих. І ми на Текстах передруковували її найяскравіші знахідки. Було страшно. Якось я забив у гугл заголовок такого передруку в надії, що ми загубимось серед десятків інших видань, які це поставили й собі. Лінків у пошуковій видачі було два: на оригінал у блозі УП – та на Тексти.

    Після Революції Гідності розслідувачів корупції розвелося сотні – від топових і знаменитих до дрібних і нікому не відомих. Ледь не на районних сайтах пишуть про корумпованість влади. І в цих розслідуваннях навіть щодо дуже дрібних махінацій місцевих чиновників часто в тему і не в тему згадували Порошенка. Це не те, щоб усвідомлене мочилово, це якась масова пошесть.

    Людям, мабуть, хочеться заявити: “Я не боюся, я розслідую корупцію та критикую самого Президента!” Як в тому анекдоті: «У нас теж можна вийти на Красну площу і закричати: Рейган козел!»

    Деякі розслідування стріляли холостими – тобто, не знаходили фактів корупції, але спричиняли ефект ядерної бомби. Перший з таких – це фільм Слідсва.інфо про офшори Порошенка. По суті, журналісти з’ясували, що у Порошенка є офшорна фірма, на рахунку в якої 1000 (одна тисяча, це не описка) доларів. Тобто, розслідувачі не знайшли фактів виведення грошей в офшори. Але в своєму кіно за допомогою музики та тривожного тону обставили все так, що у значної частини суспільства склалося враження про якусь грандіозну корумпованість керівника держави. (Детальний розбір цього розслідування читайте тут)

    Фінальним акордом цього стилю у драмі Порошенка стало передвиборче (в сенсі, що вийшло за три тижні до виборів) розслідування Bihus.Info про корупцію в “Укроборонпромі”. Автори не назвали жодного факту причетності Порошенка до схем, але багато разів називали його прізвище й показували картинку з пірамідою на чолі з Порошенком.

    До того ж, розслідувачі так і не показали громадськості оригіналів листування, яке оприлюднили, що наводить на думку про часткову фальсифікацію оприлюднених діалогів. Як засвідчує наш агрегований рейтинг кандидатів, після виходу цього фільму ріст рейтингу Порошенка зупинився, а потім почав падати. Водночас, тема корупції в “Укроборонпромі” стала ударною в кампанії Зеленського (цікаво, що цю тему постійно підігрівали акції “Національних дружин”, які так само різко зацінчилися, як і почалися).

    При цьому, підозри у виведенні мільярдів доларів вкладів Коломойським з “Привату”, схеми Януковича, фінасування Росією проросійських ЗМІ в Україні та багато інших корупційних і захопливих тем залишилися практично поза увагою антикорупційної спільноти.

    Що в підсумку?

    Завдяки реформам, серед яких очищення банківської системи, запровадження прозорих процедур у держзакупівлях, зміна схеми фінансування медицини, відмови від купівлі газу в Росії (це до 2014 року завжди була ду–у–у–у–уже корупційна сфера), запровадження електронного повернення ПДВ, введення корпоративного управління в деяких великих держпідприємствах, а також низки менш масштабних змін, корупції де–факто в країні стало менше (як висвітлюються реформи – дивіться попередній розділ).

    Але завдяки постійним актикорупціним «розслідуванням», у котрих до знайдених і не знайдених фактів часто намагалися приклеїти Порошенка, у суспільства склалося враження, що корупції стало більше, ніж навіть при Януковичі, а очолює її Порошенко.

    3. Із Росії з ненавистю
    Я подарував мамі смартфон. Якось беру його, а там десятки відкритих вкладок якихось абсолютно диких новин у стилі «П’яний Порошенко втік від виборців» чи «Експерт прогнозує масову відмову плати комунальні послуг».
    – Ма, що ти читаєш?
    – Воно само з’являється, я не можу його ніяк закрити.

    Я витратив 20 хвилин на те, щоб позакривати усі вклади, але так і не розібрався, як зробити, щоб вони самі вискакували на перший екран. На яку кількість людей ведеться така масована атака брехнею?
    Наше дослідження засвідчило, що лайносайти, які пишуть вигадані новини, і на яких можна опублікувати будь-яку найдикішу фантазію, мають 50 мільйонів заходів щомісяця (і ми взяли далеко не повний їх список).

    Але дезінформацію поширюють не тільки вони. Згідно з моніторингом ІМІ (дослідницьа організація, котра моніторить медіа), із ТОП-50 найпопулярніших інтернет-видань лише 10-15 намагаються дотримуватися журналістських стандартів і не публікують відверті маніпуляції. Та й то частина з них протягом останніх років послуговувалася анипорошенківською риторикою.

    Хоча російські ЗМІ та соцмережі в Україні забанені, але кремлівська пропаганда діє настільки розгалужено й потужно, що зуміла нав’язати українському суспільству свої наративи. Меми “тарифний геноцид”, “Порошенко – алкоголік”, “влада наживається на війні” вже перекочували з груп ненависті в Фейсбуці, які ми досліджували у 2016 році, та низькопробних ЗМІ – до виступів політиків загальнонаціональних на ток-шоу, на трибуни Ради і в передвиборчу риторику. Старі мислевіруси ефективно доповнюються новими, такими, як “доктор Смерть” (це про Уляну Супрун).

    Про методи та цілі російської пропаганди ми писали багато разів. Нагадаємо, що її основною метою є довести, що українцям не потрібна своя держава, адже нею завжди керують покидьки, корупціонери й неадеквати. Ворожа пропаганда також постійно намагається протиставити народ і владу. Під час гарячої фази війни актовно вкидалася інформація, яка нацьковувала рядових бійців на керівників Армії. «Нас вивели з санаторію, де ми базувалися під Маріком, там зроблять ремонт – і буде база для дружин генералів», – розказав мені якось один доброволець.

    Таку ж тактику протиставлення нарду та «буржуїв», солдатів та офіцерів використовували більшовики в 17-му році. Вербуючи зрадників серед бандерівців, енкаведисти протиставляли тяжкі умови, в яких жили рядові бійці, санаторію, куди з'їздив підлікуватися Шухевич, – останній приклад яскаво описаний у муарах підпільниці Марії Савчин “Тисяча доріг”. Метод старий, як світ: ще давньокитайські стратеги перед нападом на іншу державу рекомендували налаштувати народ країни-жертви проти своїх керівників.

    В Україні така пропаганда має особливо благодатний грунт. Експерти кажуть, це пов'язано з тим, що ми довго були під окупацією й не довіряємо владі, бо вона завжди була чужа. Можливо й так. Але правда також і в тому, що впродовж років незалежності ворожа пропаганда підкреслювала різницю між «ними» і «нами». Це глибоко вкорінене переконання. «Я стану такий самий, як вони. Я втрачу довіру народу», – переказує слова Зеленського в інтерв’ю УП юрист його штабу Богдан.

    Насправді ж чинна влада – найближча до людей за всю історію України. Безліч активістських ініціатив реалізовувалося, безліч громадських діячів пішли у владу, приймалися закони, розроблені активістами чи написані за їхньої суттєвої участі.
    Звичайно, у владі залишалося багато «совка», але оцей елемент співпраці між народом і владою взагалі не потрапляв у лінзу суспільної уваги (знову читаємо перший розділ про медіа). Натомість, зі збільшуваним склом дивилися на те, що може розділити “їх” і “нас”.

    Зручною мішенню для дискредитаціє є політичне керівництво нашої країни, і на нього завжди спрямовуються потоки брехні, звинувачень і ненависті. Порошенку дісталося особливо багато, адже він воював з Росією. І ця ненависть з Росії поступово заражувала все більшу кількість українців. Вона стала частиною українського політичного дискурсу. «Ховайте ваші руки», – говорить одне з правил проведення російських дезінформаіних операцій.

    Всі ці мислевіруси поширювалися трьома «роями»: соцмережі, лайносайти, респектабельні проросійські видання в Україні. Нещодавно Фейсбук заявив, що Росія перейшла до нової тактики дезінформації в соцмережі. Замість використання ботів наймають живих людей, які розганяють потрібні меседжі.
    Але стару агентурну практику ніхто не скасував. У книзі «КДБ у Франції» описано, як радянська спецслужба використовувала своїх агентів серед журналістів, правих активістів, інтелектуалів тощо для впливу на громадську думку. Сподіватися, що в Україні зараз немає таких агентів впливу як мінімум нерозумно.

    Що в підсумку?
    Російська дезінформаційна машина зуміла нав'язати інтелектуальні рамки внутрішньополітичної дискусії, і чимало акторів нашої політичної сцени – політиків, журналістів, експертів – почали жити в створеному росіянами наративі, повторювати, поширювати та вдосконалювати його. Відповідно, актори грали фальшиво, і виборці не могли зрозуміти реальності.
    Повний текст Дев'ять причин, чому програв Порошенко, і що йому робити далі
     
  7. ІгорМ

    ІгорМ Маленький українець

    А порохоботи дальше сами собі паяльником в сраці шпортають :)))
     
    • Смішно Смішно x 2
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  8. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Я так розумію, що сказане Вами - салонний варіант виразу "Махати після бою кулаками"?
     
  9. ІгорМ

    ІгорМ Маленький українець

    Та то вже тяжко назвати "салонний варіант виразу "Махати після бою кулаками". Кулаками махають трошки для годиться і щоб пара вийшла.

    А більше місяця день в день шукати причини поразки Порошенка - це якийсь збочений садомазохизм.
    То, мабуть, якісь вроки накликали на тих бідних порохоботів :)
     
  10. Good man

    Good man Обычный человек

  11. Рівень ненавісті до ПП був надзвичайно високий, і майже таким буде залишатися(не без допомоги хрюгавгавих) дуже довго.

    Бо ПП зробив те, що не робив в Україні жоден високопосадовець, тим паче Президент - він послав росію на болота, і почав протидіяти повзучій та майже неминучої окупації з боку рф.

    Він наніс не один, а багато тяжких ударів як і по репутації, так і по планам рф, інакше кажучи - зламав дуже багато планів. Саме тому, на нього сфокусовула свою атаку машина російської інофрмаційної війни.

    До цього радістно долучалися всі хто міг, плутаючи конструктивну критику зі звичайним хайпом та толеруванню ненавісті до дійсно патріотичного Президента. Хтось це робив за гроші, когось поглинула ворожа пропаганда, а хтось бажав помсти за втрачені схеми, оборудки, та капітали. Так, коли ти їдеш війную проти олігархів та рф, боронячи майбутьне України - опір буде шаленим.

    Цікавіше те, що саме зараз буде реалізовано все те, що пропаганда нав'язувала та штампувала проти ПП:
    - Бізнес: ПП передав керування повністю, Зе - власному другу
    - Українець ПП - не вальцман, а Зеленській - справжній єврей.
    - Торговля на крові: у ПП немає бізнесу в рф, а у Зе - співпраця на рівні держ бюджету
    - Суцільне зубожіння: ПП необхідно було підіймати комуналку, але робили субсідії, у Зе - комуналку знижувати не будуть але додатково хочуть підняти ЄСВ, ввести повне декларування і зняти з цього податки.
    - Договорняки з путіним: у ПП це були виключно Мінські домовленності, у Зе - купа заяв і партнерів як серед росіян так і серед олігархів
    - ПП - самостійна фігура яка боролося з олігархами, Зе - маріонетка олігархів.

    І можно продовжувати довго. Тобто ті хто гучніше за усіх кричав держи вора... Ну, ви зрозуміли.

    Що мені дуже не подобається станом на зараз це те, що дехто ще досі не зрузімів ні-чо-го.
    Можна робити вигляд, можно робити щось робити, можна багато чого. Але не робити висновки, і не змінюватися - це шлях на цвинтар.

    Для усіх, без будь якого виключення. Дай боже щоб не для України.
    Константин Нескоромный
     
  12. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Я плачу...
    ПП - це хто?

    Той товариш, що це написав, з повним правом міг поставити підпис - Сива Кобила.
     
    Останнє редагування: 7 тра 2019
  13. Коли немає що написати, вириваю з контексту по одному слову і роблю вигляд який я нев@б@нний аналітик. Що росіяни ще не прислали методичку як відповідати? Та і лібералам пофіг. У них победобесіє на палках. А у самого мозгів немає придумати щось путнє.
     
  14. Русский мир приносит счастье...

    Вiталiй Портников:
    Війна з Росією. Поки Зеленський лише обіцяє, Путін вже пішов у наступ

    Російські пропагандистські медіа задоволено демонструють, як мешканці окупованих районів Донецької і Луганської областей вишикуються у черги за «паспортами Путіна», як розповідають журналістам, що їхні регіони є частиною «русского мира», як радіють, що про них згадали. Ось такі репортажі і будуть важливою складовою нової інформаційної війни Росії проти України. Поки новий президент Володимир Зеленський тільки обіцяє інформаційну війну і запрошує журналістів допомагати його адміністрації у протистоянні з Кремлем, старий президент Володимир Путін вже перейшов до нового етапу військових дій – поки що на пропагандистському фронті, але далі буде. Й запрошувати йому нікого не потрібно – інформаційні війська Росії завжди напоготові.

    Зміст і мета цієї інформаційної війни на період кількох найближчих місяців є зрозумілими. Якщо вкласти зміст в одне речення – «Ви думали, що Зеленський – ваш президент? Ні! Путін – ваш президент!»

    Кремлю зовсім не потрібно, щоб на виборах до нової Верховної Ради перемогла віртуальна партія нового українського президента «Слуга народу» й тим більше – національно-демократичні сили. Але для того, щоб забезпечити на сході і півдні України успіх проросійским силам, потрібно довести проросійському або політично незрілому електорату, що його в черговий раз обдурили. Обіцяли помиритися з Росією – а тепер висувають умови. Обіцяли покращити життя – а воно не покращується. А ось Путін – він не обіцяє. Він діє. Він підписує укази – й вони починають виконуватися буквально наступного дня! Почали паспортизацію Донбасу – але розмірковують про те, щоб давати російські паспорти усім українським громадянам, які того забажають. Але ясно, що для втілення у життя цієї мрії в України має бути влада, готова дружити з Кремлем, а не з Заходом.

    Отже, напрямок російської пропаганди є зрозумілим. З компрометації Петра Порошенка вона впевнено переключається на компрометацію його наступника. Це є тим більш актуальним, тому що 2014 року велика частина електорату південних і східних областей України утрималася від участі у виборах президента, бо не бачила серед претендентів свого кандидата. Цього разу все було інакше й Кремлю важливо переконати цю частину виборців Зеленського у їхній помилці.

    Але головним у цій кампанії компрометації й ненависті буде, звичайно, не тільки те, що з’являтиметься у російських медіа. Ситуація стане більш зрозумілою, коли до кампанії «Зеленський – не наш президент» активно підключаться ті українські телеканали та інтернет-видання, які були головними критиками українського президента Порошенка.

    Саме їхня позиція буквально за кілька тижнів продемонструє, наскільки серйозно Кремль налаштований на дискредитацію нового українського президента і деморалізацію його прихильників на сході й півдні країни і до чого готуватися новій владі. Але те, що нова інформаційна війна розпочалася – факт. Те, що в Москві не збираються заспокоюватися і просто стежити за періодом транзиту української влади – факт. І те, що на такий серйозний виклик треба буде відповідати не постами в фейсбуці і роликами в ютюбі, а президентськими указами і діями силових структур – також факт. Інакше Україна ризикує не просто політичною та економічною стабільністю, а втратою нових територій на сході країни і небезпекою ескалації збройного конфлікту там, де на це не очікують...

    На цю ж тему:
    Три сценарії для президента
    Новий президент приречений опинитися на роздоріжжі з трьома сценаріями. Два з яких вб'ють його рейтинг, а третій – країну. Павло Казарін:
    Три сценарії для Зеленського
     
  15. Любомир Костюк:
    В особі Зеленського "мудре" населення України вибрало все те, що так люто ненавиділо в Порошенкові:

    - бізнес в Росії: у Порошенка закритий і заблокований, у Зеленського - діючий і навіть фінансується з бюжету РФ;

    - офшори за кордоном: у Порошенка відкритий для продажу свого бізнесу - у Зеленського постійно діючий на Кіпрі, куди виводяться всі прибутки з України;

    - національність Порошенка - "вальцман", хоч весь рід Порошенка - українці, а Зеленський навіть не зкриває, що він по національності - єврей;

    - олігарх і хапуга: всі прибутки Порошенко чесно сплачує в Україні, працює великий благодійний фонд, який фінансується за рахунок фірм ПП, фінансування армії за власний рахунок на суму понад 1 млрд грн., сам собі господар - ні від кого не залежить. І Зеленський, який показує у звітності збитки від діяльності своїх фірм, користується субсидією, як малозабезпечена людина і при цьому має купу нерухомості за кордоном, в тому числі і в окупованому Криму, повністю залежить від олігарха Коломойского.

    - відношення до народу: Порошенко, любить Україну, поважає народ, віру, культуру, сам з дитинства російськомовний прекрасно знає державну мову і при цьому вільно володіє ще 5-ма мовами. І Зеленський, який знає тільки одну мову - суржик, не може говорити державною, не поважає Україну, зневажає культуру і віру...

    І так по кожному пункту. Все те, що у Порошенка "існує" тільки в хворобливій уяві лохторату - у Зеленського існує насправді і це дивним чином ніяк не вплинуло на рішення виборця.

    Що це значить? А це значить, що населенню України насправді глибоко наплювати на моральні і етичні цінності. Глибоко наплювати на факти, на аргументи, на об'єктивну реальність і особливо глибоко наплювати з космічної висоти на логіку і здоровий глузд.

    Населенню України в переважній своїй більшості просто потрібен жупел, на який можна скинути лють за власні невдачі, за власну тупість, за власну нікчемність, боягузливість, за власну неспроможність користуватись тими можливостями, які надає свобода і здорове середовище.

    73% населеня не голосували за власне виздоровлення, за майбуття і за долю власної країни - вони йшли на вибори, щоб помститися, щоб викинути власну ненависть і злобу на людину, яка пропонувала їм шлях до свободи і процвітання на основі власної відповідальності.
     
  16. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Є що написати. І я написав. Процитоване Вами - маячня сивої кобили. Причому - не дуже грамотної. Я не вирвав слова із контексту, а навів ті слова, які написані по-дурному, безглуздо і неграмотно.
    Так хто той таємничий ПП, що не має бізнесу в РФ?
     
  17. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Я не втомлююся повторювати: Це ж як потрібно було "постаратися" Порошенку, щоб українці віддали перевагу явному єврею!

    До речі, слова "зкривати" немає, є слово "приховувати", але і слово "зкривати" згідно з правилами української мови мало би бути написане з "с" ("перед птахофекою пишеться свиня а не заєць" - пригадуєте, з якої популярної дитячої книги українського письменника ця мнемоніка?)
     
  18. Руслику, не вчи украінців мови. Розберемось без тебе, якщо змогли іі зберегти протягом століть гонінь збоку тобі подібних.
     
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)