Зеленський і КО - 2

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем medwedo berlogsoni, 15 лип 2019.

Статус теми:
Закрита.
  1. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Mykhaylo Khomchyn

    Це вже дійсно із серії "Бачиш у чужому оці скалку, а у своєму не помічаєш колоди". Попри всю одіозність та нелюбов до МП, є така релігійна громада у державі, є там багато вірян та прихожан, багато святинь... Чи доречно порівнювати, член громади ( диякон Порошенко ) і відвідування керівництва чи святинь, як глава держави?
     
    • Тупо Тупо x 1
  2. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Не люблю источник Страна.ua! Но вот видео из суда - не поддельное, не? Радикалы и террористы - это, конечно, не продукт Майдана, а продукт навязанной нам войны с Россией. Мне лично смотреть на эту обстановку в суде страшно. Я б на месте судьи опасалась за свою жизнь.
    А в Раше заинтересованным лицам такое видео понравится. Европа же ужаснется.
     
    • Тупо Тупо x 1
  3. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Кузьменко настаивает на проведении еще каких-то экспертиз - это правильно. Сейчас, при таком состоянии общества, необходимо, чтобы было всестороннее расследование. И если невиновна - то хорошо, если же виновна - чтоб мало не показалось.
    Потому что терроризм не только снаружи, но и внутри - это мало сказать небезопасно, это катастрофа. Тогда нам уже ничто не поможет.
     
    • Тупо Тупо x 1
  4. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Щоб закрити питання про Основні Православні Церкви України

    Звіт про мережу церков і релігійних організацій в Україні станом на 01.01.2019 р.

    Українська Православна Церква Київського Патріархату
    Релігійні громади 5363
    Священнослужителі 3737
    Монастирі 63

    Українська Автокефальна Православна Церква
    Релігійні громади 1171
    Священнослужителі 706
    Монастирі 14

    У Звіті станом на 01.01.2019 р. про ПЦУ не згадується.

    Слава Вальцману! (с)
    Слава Пастору!
    Слава Парубію!

     
    • Тупо Тупо x 2
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  5. Alex Noinets:
    Розумієте, яка хєрня
    Там Зеленський, кажуть, розродився колонкою, в якій навів п'ять критеріїв світлої україни майбутнього, яку він нам будуватиме.

    Так от.

    Першим пунктом, який він досягне, буде мир. "На наших умовах", він каже, з територіальною цілісністю та контролем кордону.

    Півроку як ніхуя, а тепер чого би вдруг? А нічого. Просто повірте. А шо обстрілів менше не стало і похорони кожен день, так не про це ж напевно мова, да?

    Другим пунктом - справедливі суди і перемога над корупцією.

    Справедливі суди Вовка ми бачили вчора в глубочайшем оху..нії, дякую, дуже дякую. Там суддя на алібі, свідків і документи з госпіталя х..й забив. А ще ми бачили справедливі суди по Марченку на 76 лямів застави. Його суддю Білоцерковця і його неповнолітніх секс-працівниць ми бачили. А ще ми в понеділок якраз будемо на справедливому суді по Суркісам. Від перемог над корупцією нема де подітися, А особисто твій на сто процентів генпрокурор, Вова, людину до суда вбивцею назвав, о таке у нас тепер верховенство права. А ти якраз у залі був, чув це. І вийшов йому за це подякував.

    А третім пунктом інвестиції і прозорі правила гри. Так я нагадую, що правила гри настільки прозорі, що у Мітталстіла СБУ та екоцид, а у Метінвеста і Ахмєтова - ніх..я, а взамін ти на його каналі в ефірі у Шустера вий..буєшся.

    А ще правила гри настільки прозорі, що МВФ уже за...алося казати про те що не можна віддавати Приват Коломойському, бо грошей не буде, погана прикмета. А ти не розумієш, тому під суд йдемо ми, а ти нам пишеш колонку про то як антикорупційні кораблі бороздят прозорі правила гри.

    У тебе Ситнік, головний антикорупціонер, отримав рішення суда по своїй корупції. Які бл..ді прозорі правила гри та інвестиції, шо ти несьош, шо ти бл..ть несьош.

    Ти цими руками, цією головою тупою своєю, всім своїм бєзмозглим тілом представляєш Україну на міжнародній арені. При цьому беззаперечний факт - ти лох, якого розвів Аваков. При тому, що ти бачив до цього Авакова, чув Авакова, у тебе є спецслужби які тобі аналітичні довідки пишуть про Авакова та хід резонансних справ, у тебе є попередні кейси, ти чув про те як розвивалася справа Гандзюк, І ВСЕ ОДНО ТЕБЕ РОЗВІВ АВАКОВ, і ти вийшов і підтвердив свою довіру його розслідуванню із гімна і палок про Шеремета.

    Це тому що ти лох. Отакий прискорбний факт. Ганебний не так для тебе, як для країни.

    Ми не встигаємо заліплювати дірки, які ти робиш в нашій країні, от що я хочу сказати.
     
  6. Тиждень тому всі придворні писаки розпливалися в компліментах про те як їх ВАЗ переміг тамтешнього ВВП і який Порошенко паганий, що налаштовував суспільство проти бубачки, а бубачка нітакой.

    Ну і що, пдрси?

    Як там ваш бубочка з федералізацією в Конституції? З місцевими референдумами, з округами, без Севастополя?
    З Пєсковим, що погоджує зміни до нашої Конституції?

    Як там ваш бубочка з обмінним фондом (якого в нас недостатньо і тому ми будемо йти на компроміси - Пристайко)? Де дівся обмінний фонд? І хіба бубочка в Парижі не домовився про обмін полоненими без додаткових умов в форматі всіх на всіх?
    Які компроміси?
    Які додаткові умови?
    Який недостатній обмінний фонд?

    Йдіть, покричіть, що Валодя побєділ.
    .уки.
    Mason Lemberg

    На превеликий жаль, Ви волаєте у пустоту. Тим,до кого Ви звертаєтеся, це все глибоко до дупи. Вони навіть не розуміють, про що мова! А ще, вони невимовно щасливі що стрімко падає валюта, не аналізуючи і не пов’язуючи це із цінами.
     
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Це робота судді і суддя завжди має небезпеку. А при чім тут Європа? Нас зараз ведуть в Рассєю.
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ігорку, візьми калькулятор, додай всі цифри УПЦ КП до цифр АПЦ і матимеш цифру.

    ПЦУ не з повітря виникло.
     
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Влад Чернявский.
    Вы фффсе врете, кричали 73% зеленоубогих железнодорожников, устанавливая колесные пары на вагоны по цене в 2 раза дороже, чем при Барыге...

    И так, компания, олигарха Пинчука, "Интрепайп" умеет убеждать государственную компанию Укрзализниця, покупать одни и те же колесные пары, но в тридорога.

    ...Показати більше...
    [​IMG]



    Зебобіків взувають у всі отвори :))):))):)))


    Цікаво, скільки часу ще тре, щоб дійшло...:mocking:
     
  12. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    :)))У вас, порохобобиків, стільки було фейків, інсинуацій і просто відвертої тупої брехні, що вас ніхто вже не слухає, і ваші картинки не сприймає, бо як починаєш розбиратися - то все брехня) як з ціною газа (для вас 5.5 більше ніж 8.5 і таке інше). Навіть часу шкода, щоб вас саджати в калабаню. Вам же ж боса роса все одно.
    Якщо б державна Укрзалізниця розводила б таку масштабну корупцію і купувала втридорога, то Омеляну б вже давно решітка світила - тим паче, що він дуже сміливий в своїх висловлюваннях до президента.
    Мих напевне всіх навколо вважає дурнями, як і він сам))
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
    • Тупо Тупо x 1
  13. Ну що ж, прочитав я хвалений законопроект В.Зеленського про внесення змін до Конституції щодо "децентралізації". Тут висловлю пару оцінок самого проекту. А в кінці, після відбивки подвійною лінією буде основний убивчий аргумент стосовно цього проекту в частині процедури.

    Узяв слово "децентралізації" в лапки, бо та децентралізація дуже сумнівна, вона з одного боку скасовує РДА та ОДА й передає повноваження виконкомам відповідних обласних та окружних рад, але водночас вводить додаткові права для президента розпускати ради й відсторонювати керівників територіальних громад, що вже є свавіллям. Наголошую: це вперше пропонується надати право президенту усувати мерів і міські ради. З конституції взагалі викидається поняття міст, тепер вони всі - територіальні громади з однаковим статусом та під повним контролем президента. Не сподобався мер, написали від префекта кляузу про антиконституційність і місто переходить у повне розпорядження якогось тимчасового державного уповноваженого. Такого ніхто з президентів собі ніколи навіть уявити не міг. Щодо областей і районів було й у обмежених формах планувалося в проекті Петра Порошенка. Але міста, територіальні громади ще від часів середньовіччя (Маґдебурзьке право й Литовський статут) були в нас від цього захищені. А зараз вводяться елементи феодалізму, які грубо суперечать Європейській Хартії з місцевого самоврядування. Які можуть бути мотиви для такого волюнтаристського кроку? А які забажається. Наприклад, рада ухвалила, а мер надіслав звернення від місцевих депутатів з якогось питання міжнародної політики. Зараз такі відозви ухвалюють ледь не щотижня. Тут нема порушення Конституції та загрози безпеці держжави. А якщо дуже хочеться? ну все, далі не буду мерзотникам підказувати, вони й без мене все це дуже добре вміють...

    Там є багато інших випадків, які сумнівні або й цілком неприйнятні. Так, змішуються повноваження гілок влади. Нині створення громад, перейменування, розмежування є компетенцією Верховної Ради за поданням відповідних рад нижчого рівня. Це теж зайве перенесення до парламенту функцій місцевого самоврядування. Але тут хоч зберігається виключна прерогатива ухвалення рішень тільки представницькими органами влади. А новий проект пропонує, щоб подання було від уряду, що є завідомо неконституційним втручанням державної влади в функції місцевого самоврядування.

    Законопроект доволі сирий і плутаний. Деякі норми нечітки і, як я вже написав, з посиленням і поширенням влади президента в непідзвітні йому сфери місцевого самоврядування. Головне питання: навіщо було писати всю цю беліберду, в якій перемішалися хороші зерна з відвертою половою та навіть явною отрутою? Адже вже пройшов попереднє схвалення в Раді набагато адекватніший законопроект про внесення змін до Конституції в частині децентралізації від президента Порошенка. Згідно рішення Конституційного Суду, він залишається чинним необмежену кількість часу (тобто наступна сесія - це не безпосередня послідовна, а будь-яка наступна). За нього треба було б лише проголосувати 300-ми голосами. Там нема жодних подібних проблем у самому тілі проекту.

    Але є проблема в перехідних положеннях. Ідеться про згадку про Закон про особливість здійснення місцевого самоврядування в ОРДЛО. За часів, коли вносилися зміни від Порошенка, це не було загрозою, бо той проект мав граничний термін 3 роки і все. Його текст був плодом неприємного компромісу, але в нього внесли такі жорсткі запобіжники, що перестороги були зайвими. За три роки цей пункт перехідних положень став би історичною мертвою згадкою (там же в Конституції зберігаються пункти, за якою системою мають пройти вибори 2006 року чи коли прокуратура має втратити більшість своїх функцій). Донині той закон уже б не діяв.. Але тоді закотили істерику, аж це до трагедії призвело. Зараз Зеленський доручив Кучмі підписати в Мінську (що й було виконано) норму, що це буде закон про ОСОБЛИВИЙ СТАТУС і буде він діяти на ПОСТІЙНІЙ основі. Тому та норма з проекту Порошенка вже стає загрозливою. Не через себе саму, а через позицію Зеленського.

    Що можна було б зробити, щоб мати якісний проект змін і не порушувати Конституцію (про це буде далі)? Рада може внести в той проект зміну. Цього Конституція прямо не забороняє. Але після цього його ще раз неодмінно направити в КСУ, бо без нього не можна жодної коми міняти. Тоді й ризиків би позбулися, процедуру не порушили. А опісля вже оновлений проект, підтверджений у КСУ провести через попереднє (226 голосів) та остаточне (300 голосів на наступній сесії) голосування. Якби дуже захотіли, то зміну, рішення КСУ та перше голосування могли отримати ще до кінця цієї сесії, а в лютому вже голосувати в цілому. Але ж завдання ставляться, як бачимо, зовсім інші.

    ==============================
    А тепер про головне в усій цій конституційній вакханалії. Уже сама реєстрація нового проекту від Зеленського є незаконною, а голосування за нього буде прямо антиконституційним. Про що йдеться? Я тут написав, що не скасований і не затверджений досі інший проект на цю саму тему від Президента Порошенка. А Закон про регламент ВРУ чітко забороняє реєструвати нові законопроекти (окрім альтернативних у короткий і чітко визначений термін), доки не розглянуті чи не зняті з розгляду попередні на ту саму тему і зі змінами до тих самих норм законів.

    Але то ще квіточки. А далі йдуть уже конституційні ягідки. Читаємо наш Основний Закон:

    ++++++++++++++++++++++++++
    Стаття 158. Законопроект про внесення змін до Конституції України, який розглядався Верховною Радою України, і закон не був прийнятий, може бути поданий до Верховної Ради України не раніше ніж через рік з дня прийняття рішення щодо цього законопроекту.
    Верховна Рада України протягом строку своїх повноважень не може двічі змінювати одні й ті самі положення Конституції України.
    +++++++++++++++++++++++++++

    Звучить може трошки кострубато, але це офіційний текст нашої Конституції. Його треба виконувати дослівно, якби це не виглядало комусь неприємним. А в нас зараз якраз і перебуває на розгляді такий проект змін, який "розглядався". Він ще не був відхилений (тут "не був прийнятий"). Він перебуває на відповідній стадії розгляду. Доки він є, нічого нового паралельно розглядати не можна взагалі.

    А що можна? Коли Зеленський так хоче мати свій проект, йому треба попросити Разумкова поставити на голосування проект Порошенка й не дати за нього голосів. Точно проголосує ЄС і, мабуть, все. Після цього попередній проект відхилено, його більше не існує. Можна подавати свій. Але не раніше, ніж через РІК! Можна піти дещо скомплікованим і юридично неоднозначним шляхом: внести зміну в проект Порошенка й після цього відправити проект знову в КСУ, а потім повторно пройти обидва голосування. Попереднє (226 голосів) та остаточне на наступній сесії (300 голосів). Я вже згадував, що через сумнівну позицію Зеленського щодо РФії й ОРДЛО, залишати в перехідних положеннях згадку про той спеціальний закон ризиковано. Звісно, зелені могли б спробувати в такий спосіб більш кардинально переписати той закон і уподібнити його до нинішнього свого. Але тоді в прямому порівнянні обох проектів усі їхні мотиви настільки б прозоро засвічувалися, що їх не вдалося б запорпати, як нині, в термінологічній мішурі. Це вже стає ризикованим.

    Ну і є третій варіант. Схвалити наявний на сьогодні проект Порошенка, а потім вносити свої зміни. Але це, згідно прямої норми Конституції, можна буде зробити лише в Раді наступного скликання. А я дуже надіюся, що на той час ми вже будемо згадувати про Зеленського, як нині про Януковича в Ростові.

    Чого не можна робити? Не можна просто відкликати законопроект Порошенка. Конституція цього не допускає, а тут ми маємо виключну процедуру. Не можна також "прикинутися шлангом" - зробити вигляд, що попереднього законопроекту ніби й не існує та почати вести конституційну процедуру щодо свого проекту. Адже це грубе порушення Конституції. От тільки саме таким шляхом вони й пішли. За це колись таки доведеться відповісти. І самому Зеленському, і тим суддям КСУ, які можуть відважитися пропустити такий антиконституційний правовий нігілізм.
    Тарас Чорновіл
     
  14. Хтось себе виставив повним дурнем - Омелян вже давно не міністр.
     
  15. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Ромашка, я вас мусет ще не трахнув, що ви мені тикаєте? :)))

    Я не заперечую існування ПЦУ. Розмова про юридичну форму.
    Ви, як 20+ разів суджений, маєте усвідомлювати весь абсурд, в якому перебуває ПЦУ в звязку з тим, що туди запустили свої ратиці бариги.

    Подивимося, в якому статусі ПЦУ зайде в 2020 рік
     
    • Тупо Тупо x 1
  16. Після нормандської зустрічі деякі оптимістичні політкоректні люди висловили припущення, що Зеленський, «глянувши в очі Путіну», почне дрейф у патріотичний бік. На підтвердження наводився факт, що під час самміту він не здав чекістам нічого більшого, аніж те, на що погодився під час його підготовки.
    Аж ось приходить учорашній день - і Янелох демонстративно ігнорує першу річницю створення ПЦУ. І стає абсолютно зрозуміло, що ніякого прогресу немає, зниження темпів поступок Путіну викликане винятково страхом перед вуличними протестами, а рускомірська адженда нікуди не поділася - як і загроза суверенітету від влади манкуртів
     
  17. Зміни до Конституції від Зеленського це - узурпації влади та гібридна капітуляція

    Внесений Володимиром Зеленським до парламенту проект Закону України "Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)" несе наступні загрози національній безпеці та принципам демократичного устрою:

    ❗️Так, запровадження можливості припиняти повноваження органів місцевого самоврядування створює надмірні можливості впливу глави держави на життєдіяльність територіальних громад та ризик узурпації влади.

    ❗️Відродження ідеї місцевих референдумів у час російської гібридної агресії може мати негативні наслідки для національної безпеки України – саме темами референдумів любить маніпулювати російська «п’ята колона» в особі Медведчука та йому подібних.

    ❗️Пропонована в проекті редакція п. 16. Ст. 92 Конституції України дозволяє запровадити так званий особливий статус для Донбасу або для будь-яких інших регіонів без внесення змін до Основного закону простою, а не конституційною, як зараз, більшістю голосів у парламенті.

    Тому закликаємо депутатів утриматись від голосування за даний проект змін до Конституції. Державний суверенітет, унітарний статус України та демократія - основи української держави. Жоден політик, навіть президент не має права ставити їх під сумнів задля власних авантюрної політичних цілей.

    Ухвалення цього проекту внесення змін до Конституції України дасть РФ низку нових можливостей для посилення гібридної агресії проти України.

    #РОК #Конституція
     
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)