ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем Tara_s, 14 гру 2007.

  1. Snoop

    Snoop New Member

    Добрий день! В мене подібна ситуація, остановився годиник Орієнт (куплений в маг. "Титан"), заніс в сервісний центр і вже місяць ремонтують! Дали мені папірчик "ЗАЯВА про приймання виробу на експертизу в сервісний центр" Я вже схарився чекати! Пішов туди наднях мені говорять що годиник в Києві ще не переслали! А скільки ще треба чекати нічого не говорять! Порядьте що роботи в даній ситуації. Насамперед дякую!
     
  2. sselev

    sselev Well-Known Member

    Звернутись в Захист споживачів, надати розписку про здачу годинника на гарантійне обслуговування, товарний чек.

    Недавно розказали про випадок, коли сервіс-центр видав розписку де вказано, що термін гарантійного обслуговування може бути довше 14 днів, а товарний чек забрали - в Захист споживачів вже не звернешся.
     
  3. Ashlie

    Ashlie Member

    5 років тому купила перший мобільний телефон. На наступний же день у нього не показував екран, а користуватися можна було "навпомацки". Звернулася у магазин, де купляла, трохи покачала права на рахунок захисту прав споживача(був певний досвід до того). Нічого, через деякий період часу провели експертизу, визнали заводську помилку і замінили на аналогічний. все було спочатку добре, проте з часом з"являлися певні дефекти. інколи клавіатура відмовляла, і ніяк не збергалися настройки ММС, інтернет після перезагрузки телефону. Знову віднесла. Знову експертиза. У кінцевому випадку написала заяву про зміну одного телефону на інший через те, що той не можуть полагодити в термін і отримала телефон іншої марку за ту ж ціну. Якщо бути впевненим і наполягати на своєму, то можна відстояти. Але це коштує певних нервів. незадовго після такої ситуації були прийтяті зміни до закону про захист прав споживала, а особливо про роботу сервіс-менеджерів та сервісне обслуговування:smilec:
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Vad

    Vad New Member

    Підкажіть будь-ласка куди краще звернутись або допоможіть у вирішенні наступної проблеми:

    Керівниками ЛМКП «Львівтеплоенерго» було ГРУБО ПОРУШЕНО конституційні та інші права громадян, які передбачені чинним законодавством України (Закон України «Про житлово-комунальні послуги», «правила надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення», затверджені постановою КМУ від 21.07.2005р., та інші).

    Так, 10.10.2010 року в під’їздах було розміщено оголошення з повідомленням мешканців м.Винники вул.Кільцева (будинки 2, 2а, 6, 7, 8, 10) про те, що В ОПАЛЮВАЛЬНОМУ СЕЗОНІ 2010-2011 рр. ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ ДО ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ ПОСТАЧАТИСЬ НЕ БУДЕ , що обумовлено заборгованістю по будинках. Також подібне оголошення було озвучено в ЗМІ на львівських радіохвилях.

    Фактично заборгованість є в 20% мешканців цих будинків, а інші 80% мешканців вчасно і в повному обсязі сплачують за дані послуги. Відповідно, замість того, щоб законними методами працювати з боржниками – керівництво ЛМКП «Львівтеплоенерго» грубо порушує права 80% населення зазначених вище будинків.

    Однак, слід також відмітити, що відповідно до зазначених вище нормативно-правових актів України відсутні умови щодо неподання центрального опалення в будинки, якщо є заборгованість (тим більше тільки у 20% мешканців) і рішення щодо зміни умов теплового постачання може прийматись виключно Місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, а не керівництвом ЛМКП «Львівтеплоенерго», що свідчить про зловживання службовим ставищем та перевищенням службових повноважень керівництвом ЛМКП «Львівтеплоенерго».

    Мешканці зазначених вище житлових будинків просять негайно зреагувати на свавілля та безвідповідальні вчинки керівництва ЛМКП «Львівтеплоенерго» та негайно вжити заходи, щодо відновлення прав громадян України!!!
     
  5. Donner

    Donner Member

    Хто мав справу з інтернет-магазинами? Купив недавно в інет-магазині Цезар (Київ) зволожувач повітря Електролюкс. Він кілька годин попрацював і більше не вмикався. Вони прислали, за їхніми словами, новий. Та ж сама історія. Переслав їм і той. Тепер важко з ними зв''язатися. Що робити? Чеку немає, бо розраховувався кур''єру, є тільки декларація доставки, але там відправником значиться якийсь ПП, а не цей магазин.
     
  6. Цукерка

    Цукерка Active Member

    За загальним правилом Вам мали би дати гарантійний талон виробника або гарантійний талон виданий Інтернет-магазином з терміном гарантії, під час якого при виявленні у товару істотних недоліків Ви маєте право обміняти або повернути гроші. Погано, що немає підтвердження того, що ви здійснили оплату, тому що декларація доставки щось таки сумнівний аргумент, тим більше враховуючи те що магазин там і не фігурує. Одне слово, вихід у Вас наразі такий - на сайті має бути офіційна адреса Інтернет-магазину, оскільки має десь здійснюватись передбачений законодавством обмін товару і повернення коштів, і Вам треба звернутись за тією адресою, взявши всі документи що хоч є (в тому числі і підтвердження відправки їм першого і другого зволожувача назад).Попереджаю, що без підтвердження оплати можуть не захотіти і слухати. В такому випадку, треба написати заяву про те, що ви повертаєте товар у звязку з тим що товар має істотні недоліки, просите повернути кошти, керуючись ст.8 ЗУ ПЗПС, та попросити розписатись на заяві в отриманні відповідальну особу. Якщо там затіють нечесну гру, то Вам ніхто нічого не підпише, тоді треба обовязково внести записи в книгу скарг і пропозицій як те що відмовились приймати заяву, так і всі аргументи яким це обгрунтували..І далі - звертьаттсь з заявою в управління захисту прав споживачів. п.с. І візьміть паспорт - якщо вони виявляться чесними то для повернення коштів необхідно мати при собі паспорт.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. player

    player New Member

    Всі доброго дня!Купив 15.01.11р Тв тюнер(щоб дивитись телевізор на моніторі компютера),приніс додому,підключив,а він нічого не показує(((,в комплекті йшла маленька антена подумав що вона занадто мала тому й погано ловить сигнал,пішов на базар купив кімнатну антену за 90 грн ---результату 0(сигнал ловило але занадто спотворений)на даху підключився 9-поверхівки,результат знову мене розчарував(показує 4,5 каналів іто не надто якісно),в кімнаті на тій самій антені 15 показує(((!!!Отже друзі підкажіть хочу йти сьогодні в той магазин його повернути бо мене не задовільняє його робота(але по закону то ж не причина) та й гроші повертаюсь по закону якщо товар не користований.....,а в мому ще й пульт перестав працювати,носив на базар де пульти продають,сигнал від мого пульта йде сама коробка не приймає чогось,от думаю казати то їм(що пульт не працює) чи не казати,чи повернуть вони мені гроші чи навіть і не йти і не тратити свої нерви і час???????
     
  8. Nyny

    Nyny New Member

    Поділюсь і я з вами) Сьогодні купила в магазині шоколадку ,попробувала її а там спорчені горіхи , ну черстві до такої степені шо просто ужас. Вернулась я в той магазин і говорю воно спорчене , мені почали розказувати про термін придатності , потім про те що я вибачте засранка і нічого не розумію (хоч мені 22 , а навіть якшо б мені було 15 то що можна їсти просрочене ?).А так як не мала багато часу їм щось доказувати , так як малий в калясочці на вулиці був ,попросила в них книгу скарг . Нема , питаюсь де куток споживача , теж нема , питаюсь "ДЕ" - сказали в директора , а директор вдома) Ось -так)) тепер за книгою скарг потрібно їздити до директора додому )) Коли я почала говорити яке вони мають право працюват без кутка споживача (так як це продуктовий магазин + в тому ж меагазині і кафе є) мені віддали мої гроші і сказали більше в їхній магазин не приходити ))
    Я й не прийду , може ( хіба глянути чи появився куток споживача)
    Але взагалі , хочу вам сказати , я за шоколадку заплатила 6 грн , і ті пару грн. не грають велику роль , але чому я повинна їм їх дарити , вони ж мені кг. цукру без тих 6 грн. не дали б. Правда ?
    тому , повертайте поганий товар назад !!!!!
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Peri

    Peri Well-Known Member

    Такі умови були вказані в і-т-м-ні "розетка".Але на ділі це виявилося байкою!
    Через цей і-м-н був придбаний ноутбук "Асер".На перший погляд все виглядало чудову:і ціна і доставка.Але через декілька днів,коли почали встановлювати програми,помітили у верхньому кутку зовсім маленьку плямку.До закінчення терміну повернення або обміну товару було ще досить часу.Вирішили,що це дефект і що потрібно поміняти такий неякісний товар.
    В кур*єрській доставці,через яку і йдуть всі пересилання замовлень,був складений відповідний акт,який свідчив,що ноутбук не був пошкоджений,а має дефект на дисплеї.З тим і відправили його у Київ на обмін.
    Через декілька тижнів,ноутбук був повернений у жахливому стані - через весь екран йшли тріщини і він був весь пошкоджений.У супровідному акті(ніби то після експертизи),було вказано,що він в такому стані до них прийшов.Ніби то дисплей був розбитий...
    Після декількох місяців марних зусиль довести,що "Розетка" відправила бракований товар,доводиться константувати,що цей і-т -м-н є недобросовісний,і то мяко кажучи.Щось довести неможливо,адже дисплей розбитий і таким чином "стерті"всі докази браку.Про матеріальні і моральні збитки годі й говорити.
    Отож,шановні користовачі,добре думайте,чи видима "економія"коштів,на яку "купляється" пересічний споживач,не вилиється вам у значно більших витратах.
     
    • Подобається Подобається x 4
  10. Tanisha

    Tanisha New Member

    Всім доброго здоров"я. Підкажіть, будь ласка, ми придбали хлібопічку 01.05.11р., але в зв"язку з тим що розпочали робити ремонт на кухні, ми її вирішили випробувати лише вчора і виявили, що вона недоукомплектована (не вистачає частини, яка замішує тісто). Як нам правильно звернутися до продавця, щодо заміни чи доукомплектування, адже пройшло більше 14 днів? як бути в такому випадку?
     
  11. Olenall

    Olenall миється в бані

    Ви маєте право і на заміну, і на доукомплектування, так як гарантія у хлібопічки більше 2 тижнів
     
  12. AlexBuga

    AlexBuga New Member

    Доброго вечору шановні панове! Сталась прикра ситуація. У інтернет магазині був придбаний телефон LG GT540. Через деякий час почались проблеми з кнопками , потім з ЮСБ портом, софтом (допоміг повний скид всіх налаштувань) а потім і з сенсором. Гарантія від виробника. В інтернет магазині (http://deshevshe.net.ua/) мене направили в сервісний центр "Менс" що знаходиться на вул Кульпарківській. Телефон здавався в ідеальному стані. Постійно носився з скрін вардами а задня плівка взагалі не відклеювалась (плівка яка йде в комплекті при купівлі телефону; телефон покритий тою плівкою). Через 3 дні після здачі телефону зателефонував я(!) Хоча по договору має звонити СЦ. По їхніх словах "вердикт" був потавлений в той же день. Вердиктом вони назвали "окислення контактів" (по їхніх словах за це знімається гарантія і за ремонт я повинен платити). По закону України про захист прав споживачів я почав просити пояснень і доказів що окислились саме через мене а не через не кваліфіковане втручання. Підійшов інший "менеджер" хоча це була звичайна людина, без будь яких признаків "офісного працівника" і розпочав розказувати що вини СЦ тут не має. І можна робити незалежну експертизу в Одесі, якщо я не правий - я плачу за експертизу, по їхніх словах "дуже дорого". На питанян "і скільки?" мені відповіли банальним "не знаю". З чого тоді було взято що це "дуже дорого" ? Після цього я попросив показати телефон. Руками не торкався, просив показувати з їхніх рук. Мужчина вийшов і вернувся з телефоном. Коли віддавав в СЦ було заключення "телефон вмикається". Коли телефон принесли вони його навіть не могли увімкнути. За законом України про права споживача (перепрошую що на Рос. - шукав через Гугл) :

    "15.3. Если исполнитель отступил от условий договора, что привело к ухудшению выполненной работы (услуги), или допустил другие недостатки в выполненной работе (услуге), потребитель имеет право по своему выбору требовать, бесплатного устранения этих недостатков в соответствующий срок либо возмещения расходов, понесенных им при устранении своими средствами недостатков работы, или соответствующего уменьшения вознаграждения за работу (услугу)."

    Тобто СЦ мусить(!) повернути апарат в тому ж стані в якому вони його отримали. В бланку чітко вказано "включається". Включити вони його не змогли. Також принесли друк фото в розібраному виді де вони хотіли показати окислення. На цьому фото чітко видно що зрізаний кусок резини під кнопками телефону. Тобто я вважаю що це вже навмисне псування майна та спроба порушення прав споживача . Тому що саме в такому стані (з відрізаним куском прокладки яка йде під кнопками) вони пробували мені його "втулити". Так так. Саме втулити. Тому що явно підсовували бумажки і казали щоб розписався (документи що я забераю телефон). Телефон залишився у них. Вважаю що нагло порушені права споживача (вони не можуть вернути телефон в тому стані в якому отримали) і вони вперто не хочуть виправляти свої помилки. На все говорять "плати". У повідомлення додаю бланки та зроблене фото. Весь час зі мною перебували 2 свідка (колеги). Отже питання... куди можливо звернутись з даним питанням? Як краще захищати свої права? Наперед вдячний за усі відповіді!
    Обережно! фото шаленого розміру!
    [ІMG]http://i061.radikal.ru/1110/e1/793808e3dd73.jpg[/IMG]
    (на зображенні чітко видно як ризинова прокладка зменьшується у напрямку правої кнопки, та чітко видно що вона вже не покриває схему, це знімок зроблений в СЦ.)

    [ІMG]http://s59.radikal.ru/i166/1110/43/53c07df9ec3e.jpg[/IMG]
    (чітко видно текст "Гарантія: Виробник" та "Стан пристрою: вмикається" . Як було сказано вище, при мені працівники СЦ не змогли включити телефон.)
     
  13. Natalia P

    Natalia P New Member

    Згідно з пп. 22 ч. 1 ст. 1 Закону «Про захист прав споживачів» під споживачем розуміється фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.

    Виходячи з цього, на думку ВСУ, якщо громадянин купує товар як найманий працівник чи як підприємець або фактично використовує його для підприємницької діяльності, то на нього не поширюються норми Закону «Про захист прав споживачів».
     
    Останнє редагування модератором: 10 вер 2013
  14. LoginzaID: 1879172943

    LoginzaID: 1879172943 миється в бані

    Питання юридичного харктеру можна задати тут http://lawstack.com.ua
     
а де твій аватар? :)