Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ А я відстояла своє право на отримання якісного товару, мені віддали гроші, вибачилися за не зручності. але я знаю одне, що в той магазини не піду більше, і завжди буду брати чеки за оплачений товар П.С.тре вміти відстоювати свої права, якщо хочемо жити краще. І немає значення що саме неякісне чи то мобільний телефон, диски, чи насіння соняшникове.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Теоретично - так, 14 днів. Практично - можна доказати свої права. Пишете офіційне звернення в КЗПС і т.д. Але то коштуватиме стілько нервів, що не захочете вже ніякого фотоапарату Та й при здачі товару треба обгрунтувати чим він вас не задовольняє, а у випадку з кеноном важко щось придумати
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ во видите панове! я вам таке розкажу: взяв фотик (що гірше не для себе, а для брата двоюрідного), а в ньому битий піксель ще й майже посередині матриці. і гуртівня відмовилася обмінювати, хоч я приніс на другий день повністю зі всім, як взяв + фотик був дуже обережно розпакований і користований - слідів моїх проб фотографування не було видно. взяли на гарантійний ремонт протримали 2 чи 3 місяці і якимось макаром та цятка (битий піксель) просто перемістилася в куток (шкода, що не в сам куточок кадру, але вже й так значно краще). от і все. віддавати фотик ще на 3 місяці просто не було сенсу. так і юзає братьо.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Не знаю як інші хвірми, а в Кенона биті пікселі на матриці є причиною для ремонту/заміни у випадку якщо їх більше 3 . Сам тим цікавився коли свого брав.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ так? хм... ясно. ну але ж не в центрі матриці. то був (і є ) Canon A630. при зйомці відео - біла точка посередині екрану була.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Гуртовня (часом не Неосервіс?) - для тих хто бере для перепродажу, відповідно під закон про захист прав споживачів не попадаєте. Умови гарантії для гуртових клієнтів дещо інші, ніж для клієнтів звичайних роздрібних магазинів. Canon A630 - часом не біла коробка? Якщо так, то цей фотік мав дефекти після виготовлення і їх на заводі усунули. СЦ Кенон НЕ здійснює 2-річну гарантійну підтримку таких фотоапартів (вони завозяться неофіційними каналами), а їх ремонтують інші фірми, відповідно в 2 тижні ніхто не буде спішити вкладатись. Битий піксель на матриці чи на дисплеї?
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Неосервіс. біла коробка - ага мене підставили битий ніби на матриці бо і на компютері та ж цятка світилася. на фотографіях в принципі її було видно тільки на темних - що рідко робиться, але на відео вона часто і чітко проскакувала.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У цитрус-дискаунті зараз акція, принеси старий телефон і отримаєш 15% знижки на Соні-Еріксон. Кілька днів ходили по тих магазинах, вибирали чоловікові телефон, кожного разу розказували нам про акцію. Кінець кінцем прийшли купувати, принесли телефон. А вони і кажуть, нам потрібна копія вашого паспорта і ідентифікаційного коду. :eek: Типу, що не ми самі собі купили. Кажемо, ...., скільки разів сюди приходили, не можна було сказати???? Типу ношу з собою паспорт щодня. А по-друге, де у мене гарантії, що особиста інфа залишиться конфіденційною, що ці копії не будуть використовуватися. Вобщєм нічого в них не купили, але сама така ситуація обурює!!!!! От у мене питання, чи має право роздрібний магазин при оплаті готівкою вимагати надання копії документів????
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ А що є користуваний товар, зокрема, мобілка? Якщо товар користуваний, по ідеї, його споживчі якості мали б бути частково використані. Тобто, має місце певний знос. Який знос в телефона, яким один ( чи два) рази подзвонили? Я думаю, тут інше, - якщо є запис в документації ( гарантійному талоні) - товар користуваний... Це типу, якщо на костюмі відірвана етикетка, - то він вживаний незалежно від того, носили його чи ні.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Ніяких 14 днів нема вже. Цей пункт вже не діє. Знайду документи і вивішаю, але наші депутати постарались на славу - тепер нічого повертати не можна. Ось прошу - Є обмовка, ІСТОТНІ недоліки з якою вже дуже важко боротись в суді. А не повернення.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Вихід з такої ситуації я бачу тільки один - перевіряти фотік прямо на складі коли видають і в разі чого просити видати інший. А взагалі краще брати фотіки з офіційною гарантією.
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Купив собі ноут з гарантією на рік. Проробив він у мене вірою і правдою пів року, а потім накрився. Поніс я його в сервіс на ремонт, сказали приходи через місяць буде все зроблено. ПРихожу 24 червня (кінцева дата ремонту), мені кажуть, шо там все погоріло, а плату з Києва ше не прислали. Кажуть чекати. Ну я почекав до кінця тижня но мені горить - треба курсову писати, а нема на чому. Прихожу кажу давайте кажіть які документи треба принести аби написати заяву на обмін. А мені говорять, що обмін неможливий так як виріб ще не був в ремонті, і плату замовили, такшо мені тільки треба чекати до прибуття плати і її монтажу. І якшо тільки після цього не буде працювати комп, ну тоді і обміняють о_0. Що мені робити? І чи це правда що вони мені мають сплатити 1% від суми виробу за добу, поки мені не зремонтують комп?
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Купувався він у Києві. де точно не скажу бо гарантійний чек в сервісі. А сервіс знаходиться на Чорновола 95 м. Львів
Відповідь: ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ Це дуже добре що документи при купівлі взагалі існують. Мають вкластись в 14 робочих днів, якщо не виходить - треба вимагати списати ноут. В сервісі скажіть що в разі відмови у списанні звернетесь у захист прав споживачів (типу усне попередження). Якщо ж не дійде, то приступайте до діла. Коли сервіс видає папірчик про списання через недоцільність ремонту (або через те що займає багато часу) - звертаєтесь з тим папірчиком до продавця і він вам компенсує певну суму. А продавцю компенсуює відповідно постачальник/виробник на підставі того ж папірчика з СЦ. Але найкраще звернутись до продавця, спитати що вони порадять робити в такій ситуації.