Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Вас легко збити з дороги? Хто Вас збиває з дороги? Додано через 8 хвилин Я не думаю, що близкість до Бога визначається стажем праведного життя. Бувають різні трафунки. Згадайте притчу про блудного сина. Той, що блукав став ближчим до батька, ніж той, що завжди був з батьком...
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Якраз тому й не пішла туди дивитися, що мене нелегко з дороги збити. Я не ганяюся за чудами, миху. І за відвідуванням святих місць теж ні. Що з того, що хтось тільки й ганяє, що від чуда до чуда, та від об'явлення до об'явлення, а в святе письмо й не зазирне. Для таких найважливіші книжки - то молитвенники. І ці люди більше вірять у самі речі та владу речей, аніж Божу дію. Можете сказати, що засуджую, але варто часом деякі речі своїми іменами називати. Казав отець Теодор з церкви Михаїла, що "не будьмо християнами з "але"".
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Додано через 10 хвилин Чому Ви думаєте, що той, хто відвідує святі місця не читає Святого Письма і вірить у речі, а не Бога? Я того не можу зрозуміти... Ясно, що є різні, але в більшості серед тих, хто відвідує святі місця є справжніми християнами. А чудеса, про які ми чуємо і бачимо теж даються Богом для укріплення віри. Та й в більшості люди не ганяються, просто і цікаво і інколи й корисно. Доречі Папа Іван ІІ часто відвідував святі місця. Додано через 24 хвилини Хочу додати. Допустимо, привезли якусь святиню до церкви. Приходжу я до церкви і зустрічаю священника, який мені каже щось образливе, чи неприємне (одежа не та, фотоапарат і мало що...). Що я маю робити? Варіанти: 1. Сказати: та ну вас і розвернутися на 180 градусів. 2. Подумати: напевно я таки неправий. 3. Подумати: священник якийсь "странний" і піти далі до святині. 4. Не звертати увагу. 5. Я йду геть і більше сюди ніколи не прийду. От цікаво хто що б тут вибрав....
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Миху, з досвіду, з того, що чую та бачу у спілкуванні з деякими з тих людей. Я не кажу, що то ВСІ такі. Але є такі "суперпобожні", які за суттю ближчі до поганства і аж ніяк не до християнства. Розумієте, якщо я чую, що вода від о. Вороновського святіша, то вибачте, але про що тут ще говорити??? Додано через 1 хвилину Не звертати уваги, то проблема священика. До речі, миху, коли була в церкві Юра Туринська плащаниця (чи копія), то я ні разу не чула, аби було щось негативне. А чому би мало?? То ж церква. Кожен би мав почуватися благоговійно. От як (вибачайте за таке приземлене порівняння) у Києві під час помаранчевої революції. Всі привітні, жодну агресію не підтримували, а зразу припиняли. ЯК і ЧОМУ процвітає агресія в ДЕЯКИХ святих місцях??? БОГ так діє? Чому я розвернулася на Короленка, миху, і не пішла? Я вам поясню чому. Було сказано, що нечистим жінкам вхід заборонено. Я ж знаю, КОГО вони нечистими вважають. Я то можу піти, бо не перевірять, але нащо мені то??? Додано через 11 хвилин Якраз про більшість я дуже сумніваюся, якщо йдеться про чуда та об'явлення (особливо невизнані церквою). І особливо, якщо чуда та об'явлення ведуть до розколу, а таких прикладів теж достатньо. Ну, немає у мене трепету до того всього. Чому? Бо коли я навернулася, то треба було конкретно розрізняти, що є християнством і належить до нього, а що ні. І духівник у мене був люблячий, але строгий у таких речах. Правда, потім я вже сама розвивалася і диференціювала, але фундамент був добрий і здоровий. Занадто великий ризик впасти в ідолопоклонство із тим усім. Я волію чуда щоденні, природні. Мені для моєї віри інші чуда нічого не вносять. І от знаєте, нема для мене місць більш святих чи менш святих. Для мене і маленька дерев'яна церковця, намолена щирими молитвами місцевих, є святим місцем. Бо так воно відчувається, коли "входите у молитву", наче в тій церкві вона ніколи не припиняється. Додано через 20 хвилин Ще раз кажу, що з тим ніколи нічого не відомо. Тому і Церква така НАДобережна з тим усім. Бо люди схильні вірити у дуже різні речі. Люди люблять чуда, бо так можна Бога хоч "якось помацати". Ой, та багато тут можна говорити. Я вже казала, що в то вірити не обов'язково. Я й не вірю. Але я поважаю тих людей, які є глибокими християнами і вірять в такі чуда також. Вас я, миху, таким і вважаю, до речі.
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв я б не був у цьому питанні категоричним. Чому? Бо є різна молитва. Різна молитва і різні священники. Є священники, які мають особливі ласки, а є такі, які цього не мають. Бог через кожного діє по-своєму. Один священник може бути екзорцистом, а інший - ні. Вода добре вбирає інформацію, а тому є вода з Люрду, а є вода з під Високого Замку і та вода і та можуть добрі, але по-своєму. Якщо священник для посвяти води молився як-небудь - то одне, а якщо глибоко, від серця - то інше. Тому посвячена вода є різна і різна навіть у хорошому розумінні цього слова і крім того з більшою і меншою енергетикою. У мене така думка.
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Миху, БОГ ОДИН! НЕМА святішої води. Таке думання, то від поганської натури. Якщо священик є священиком, то його Бог вибрав (пам'ятаєте слова у Біблії), і вибрав такого, яким він є. Бог про того священика знає більше ніж люди. І не треба судити священиків, що через когось більша благодать сходить, а через когось менша. Ми не у священиків віримо, і не в свячену воду. То віра може бути наша слабша чи сильніша. БОГ один! Додано через 3 хвилини Може. Ні той екзорцист, ні той інший не є кращим чи гіршим. То у людей таке сприймання, бо в екзорциста нібито більше якоїсь сили. Їм страшно і вони захоплюються, бо чоловік бісів виганяє. Але той страх - це вже віра в магію, пане миху, а не в Бога. Додано через 7 хвилин Ну, не мені вам розказувати історію про воду з калабані і чудесне від неї зцілення. А це вже казуїстика, від якої католицька церква вже відійшла, бо то від диявола (я вже писала приказку, що в дрібницях диявол сидить). Колись Церква видавала величезні книги про усілякі казуси. Доходило до такого маразму, що вказували, де ще не гріх, якщо чоловік з жінкою спав (там вказували на скільки сантиметрів ще не гріх, а на скільки вже гріх). І служення літургії було розписане до мацюпусіньких подробиць. В результаті, священик після літургії виходив з більшими гріхами, ніж приступав до неї. Бо не можна було рухнутися зайвий раз. І слова треба було артикулювати мало не до перфекціонізму. Молитва є молитвою. Не важливо, чи ми зосередилися на ній, чи ні. Ой, що тут казати. Ніби й у ХХІ столітті вже живемо, а мислення середньовічне лишилося.
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Бог - один! Але люди і в тому числі священники - різні. І навть якщо Бог вибрав чоловіка священником, то кожен священник є різний. Я не вірю, що всі священникі одинакові, бо їх вибрав Бог. Бог їх вибрав, але Бог не є насильником, щоб зробити їх одинаковими, а залишив їм волю і вибір. Священникі різні, як і християни, а бувають й гірші за християн. Що до святішої води, то я не казав, що є святіша, чи менш, але не виключено, що посвячена вода може мати різні хороші властивості і чи залежить це від священника, чи ні.... думаю, що все-таки в чомусь може залежати, але не у всьому. Бо дії священника навіть при посвяті води є все-таки підсвідомими, він не знає всіх процесів - з однієї сторони, а з другої від нього підсвідомо залежить його стан душі. Бо можна просто , як робот відчитати молитви, а можна з серцем, надхненно. Тому дія Бога через священника на все залежить від чистоти серця і душі самого священника. Тому це питання, що до води на крайній випадок є спірним. Додано через 4 хвилини І правильно робить.... ну це треба вітати - хочуть наблизитися до Бога хоч так.... згадаймо євангельську жінку, яка доторкнулася до Ісуса... Додано через 7 хвилин Ну тут нема слів. У мене один знайомий довго і нудно знайому умовляв піти на короленка перед пасхою. А потім стільки ж довго дорікав, що вона чолом слабо прикладалася до підлоги.... Додано через 11 хвилин У мене не викликає критики до цього, бо кожен до Бога приходить по свому, комусь треба чудо, а комусь - ні. І перше і друге є добре, якщо має позитивний результат. І при тому слід памятати: люди є різні і в кожного є своя потреба, свій спосіб навернення...
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Сказав ХТО? Може, Бог? Я вам про благодать кажу і про те, що я довіряю Богові. І не беруся казати, де святіша вода. Для мене святішої води не існує. БО для того, аби визначити, чия вода святіша, треба спершу засуди когось, чия вода не така свята.
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Сила - та сама. Божа сила. Але через одного вона діє, а через іншого - ні. І то можливо не означає, що перший кращий, а другий гірший, просто кожен має свою місію на землі, свій Божий план, який має виконати...
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв А в католиків можна нечистим жінкам прикладатись до ікон чи до причастя їти? Питаю бо не знаю а цікаво. А от тут про хустки і спідниці і про лють. http://www.mgarsky-monastery.org/kolokol.php?id=250
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Певно, що правильно. Бо люди схильні вірити у різні речі, і бачити всіляке теж. Самонавіювання сильна штука, але чи корисна? Додано через 2 хвилини Нема слів, миху, нема. Особливо тому, що жінка не може приступати до причастя у "дні нечистоти". Я вже колись писала, що вважають, видать, що Христос помилився, коли після того, як до нього торкнулася кровоточива, не пішов до храму жертву на очищення приносити, а навпаки наголосив на тому, що вона доторкнулася і зцілилася.
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Давайте облишимо: святіша/більш святіша, я таких термінів не вживав, а говорив, що різна посвячена вода має різні хороші властивості. Звичайно, Бог скаже хто яким священником був. Але невже Ви думаєте, що ставши священником можна забронювати собі місце в раю?
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Можна, всюди можна. Бо вони відійшли від зберігання цієї єврейської традиції. У католицькій церкві жінки теж мають право заходити до святилища. І навіть роздавати причастя. І ніхто не каже жінкам, що вони нечисті. БО ЖІНКУ БОГ ТАКОЮ СТВОРИВ. Це був Його задум, аби вона була такою, а не інакшою. Додано через 2 хвилини Я такого не писала. Я вважаю так, як написано: "кому дано багато, багато від нього й жадатимуть. А кому багато повірено, від того ще більше жадатимуть."
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Думаю ЯК молитися - то не дрібничка... Додано через 3 хвилини все це правильно, але Ви навернулися Богом через священника конкретного і як Ви думаєте, кожен священник міг би це зробити? Кожному би так повірили, як цьому?
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв І ЯК молитися? Повірте, якщо молитися розсіяно, це не проблема. Була така казочка про жінку, що на кожну Літургію, відбуту в церкві, кидала горошину в коробочку. І коли під кінець життя відкрила ту коробочку, там було лише кілька горошин. Жінка здивувалася, а тоді подумала і зрозуміла, що лише кілька Літургій вона правдиво молилася. Ви з таким згідні?
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Ви самі знаєте як, я про інше. У мене є наступне запитання. Дві ситуації. Священник читає молитву на посвячення води як попало, машинально і другий випадок: священник правдиво читає молитву для посвячення води. Питання: чи буде відрізнятися вода?
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Е ні. Від священика я не навернулася. Я навернула у молитві. Священик дав мені знання, принципи певні, необхідне тоді спілкування. Просто були відповідні передумови. Була криза, депресія. Бажання померти. Тобто у моєму випадку було спершу сходження у прірву, пітьму, аби потім я могла і була готова побачити світло. (Це при тому, що батьки постійно до церкви водили. Але водити мало. Про Бога треба вдома говорити. Жити тим. Разом молитися. А в нас то було так, що кожен молився сам, окремо, мало не ховаючись. У себе в сім'ї такого не повторюю.) Додано через 1 хвилину Не буде. БО це не священик на воду діє. Він же не Коперфільд якийсь. Я тому й кажу про благодать. Не можна сприймати ритуал, як щось надзвичайно важливе. Це лише ритуал. Просто видимий знак чогось невидимого, важливішого.
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв а хто каже, що священник навернув? Я ж писав: Бог навернув через священника. Попри це... Ви уникнули прямої відповіді..... Не буде, ОК! Тоді яка різниця: молитися розсіяно, чи правдиво? І друге: ЯК молитися - це ритуал?
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Вода відрізнятись буде обовязково, але з точки зору церковної різниці між ними нема. Ну і звідки візьмется благодать якшо до ритуалу так відноситись?
Відповідь: Зарваниця,Колодіївка,Почаїв Міг бути і інший священик, й інша людина. Просто було треба людини, яка би не боялася говорити про віру. Що вам сказати, ви і так будете вважати так, як хочете. Най вам буде, що Бог і через священика. Але тоді в моєму житті багато людей було, які роль свою відіграли. Я би не могла сказати, хто саме більшу роль відіграв. От, хто яке знання дав, то вже легше сказати би було. Додано через 23 секунди А з якої точки зору різниця є? Додано через 52 секунди А-а-а-а, то благодать із ритуалу іде та відношення до нього? Додано через 2 хвилини Дивна розмова. Я от ваше сприймання розумію. Цікаво, чи ви розумієте моє? Молитва потрібна людині, а не Богові - це раз. Бог не пильнує того, наскільки сумлінно ви молитеся. Не надто сумлінно молитеся, то менше вам молитва допоможе. Молитва впливає на вас, а не на Боже до вас ставлення.