Фотка с вашей ссылки... Посмотрите и подумайте что там на стороне водителя.... Надо быть тупым, чтобы текстовые тесты дилеров воспринимать за чистую монету. Тем более дилеров Российско-Украинских... Это гавно, даже не может конкурировать с топ моделями ВАЗа... это моё мнение, вам как россиянину сиё должно быть приятно.
Їздив на таксі-Амулєті, розговорився з таксистом. Той плювався безбожно на машину, бо десь вискакував на бордюр і зачепив бампером трохи. Бампер - пластмасовий, відразу посипався і той таксист без бампера вже їздить. Що встиг помітити під час їзди - занадто вже перехиляється машина на поворотах.
Там просто согнутый капот создаёт ложное впечатление. Не поймите меня правратно, я ни чуть не собираюсь защишать, или рекламировать данное авто. За те годы, что я был связан с авторемонтом, автомобили успели мне насто....ть насколько, что я смотрю на них беспристастно. Если на ВАЗ-2115, зазор на капоте такой, что вызывает сомнения, а закрыт ли он, это факт. В то же время на Калине, зазоры выдержены лучше, чем к примеру на Форд, это то же факт. Кстати, у кого есть Калина, я бы рекомендовал отключить от греха подальше, электроусилитель руля. Этот гибрид электромотора и не в меру вумной электроники, иногда начинает жить собственной жизнью.
Питання до “Kertis”: - а яка на вашу думку марка авто є “нормальною”? Ваше авто, якщо воно, звичайно у Вас є, підпадає під це визначення?
Сашко , можна я Вам скажу? Як для мене "нормальна" машина # 1 це Toyota , або Honda. # 2 це VW , Nissan i деякі американські авта. # 3 - Mitsubishi , Mazda , Hyundai і деякі американські авта. # 4 - КІА , напевно Daewoo (за нього багато не скажу , бо де я живу тих авт багато не має). # 5 - російська Лада , екс -югославславське Yugo , китайський автопром. Лада і Yugo - навіть кращі за "китайців" , бо втрималися на канадському ринку кілька років. А "китайці" дальше авто-шоу і краш-тестів не пройшли. На Ваше питання - на чому я їзджу ?- Подивіться в Гараж ЛФ. В нас в сімї 2 Тойоти. За ці авта я можу сказати тільки - Позитив! "5 Зірок". Супер!-це якість , витрата бензину . З суботи на неділю в нас був рекорд по мінусових температурах - 45С. 2 авта стояли цілу ніч на вулиці , коли я в 9 ранку вийшов завести їх , тоді Т була - 39С . ... авта завелися з пів -оборота. Правда в мотор , на початку зими я залив "синтетику" - Mobil1 , яка не мерзне. P.S....всякі Бентлі , Астон-Мартіни , вищі серії Мерсів , БМВ , Лексусів не обговорюю , бо за них багато не скажу , так як я на них не їздив , або майже не їздив. We are people with the simple taste. - Ми люди з простими запросами (рос.)
Тоже ездил на Амулете в качестве пассажира. Очень скрипит торпеда и вообще вся пластмасса, большой шум от мотора в салоне.
Що вам сказать, полностью согласен с Патриком. Сам щас относительно часто езжу на тройке БМВ 2001 года. (не моя) Хотел перед новым годом взять хетчбек Шевроле Лачетти или Фольвваген Поло, или КИА Рио. Думал думал... а тут этот херов кризис. Обломался. Насчёт БМВ или Мерседес имеет смысл обращать на подержанные машины с 1998 годов. Они на порядок будут выше чем новый и ужасно отстойный Черри, при сравнимых затратах. ИМХО.
Якшо говорити про китайські авто то я екстраполююсь від промислового обладнання і професійних інструментів де китайського нема нічого-тобто технологічні можливості і культура виробництва не дозволяє китайцям робити наразі якісні високотехнологічні речі.
не зовсім згоден, не знаю як там інструмент і промислове обладнання, але мікроелектроніку всяку роблять, різних брендів, не гірше, ніж на заводах інших країн ... ну і напевно інструмент і промобладнання не є товаром "масового" попиту, тому не дуже доречна така екстраполяція
самостійних нормальних брендів нема а скручування з комплектуючих це не те.промислове обладнання чи професійні інструменти це не ширпотреб який беруть під впливом реклами а знаряддя заробляння грошей де в першу чергу якість і надійність а потім ціна і тут китайців не видно.якщо брати нормальні бренди типу сіменс алан брадлі чи омрон в проелектроніці то зроблено в китаї там нема
тоді по Вашій логіці логічніше екстраполювати, що китайцям не світять "професійні" авто - для формули 1 і т.д., тобто не масові, де відповідні критерії вибору і які є знаряддям заробляння відповідних грошей.
по моїй логіці все китайське що не брендове тобто не зібране по брендових стандартах і відповідно під контролем для дорогих і серйозних покупок наразі не варто брати-ширпотреб це зовсім інше.
пормислове професійне НЕ китайське ПРОДБЕМА купити нема просто де (в УКРАЇНІ). Знайомий взяв шкоду закарпатську, перед тим бам б/у "рідну" - каже небо і земля... не жжот. п.с. придивляюсь до китайця за 6 у.о. бульбу возити