Не знаю, їздив вчора на новому Джілі (1 міс.) пічка на 4 (правда трохи голосно гуде) - жара (але лобове довго відходило), запаху нема. Мо провітрював багато? г-г-г.
Paolo, вибачте що розчаровую, але раджу Вам переглянути вам краш-тест Geely Otaka (CK) http://repka.tv/video/17729/ і краш-тест ДЭУ Ланос http://repka.tv/video/17720/. Це не реклама, а реальний краш-тест. Робіть висновки.
Paolo, не слухайте цих “начитаних” порадників, таке відчуття, що люди купують авто лиш для того щоб на ньому розбитися! Зразу ж питання на засипку до “petro lv” - а яке у Вас авто, якщо звичайно є?
Знаєте, є такий вислів "Береженого Бог береже". Ніхто від нічого не застрахований, тому якщо купувати - то машину, а не гріб на колесах...
китайці від рускіх і наших "автовиробників" постійно удосконалюються, тому не треба так вже хаяйти їхні авто За 2008 рік китайці випустили майже 90 нових моделей авто. А що буде далі? В 2009 році, думаю, китайці візьмуть не тільки кількістю. А в 2010 році думаю вже перестанете їхні машини так критикувати. ІМХО
А на рахунок різноманітних краш-тестів, я вам так скажу: - якщо задатися ціллю то практично на будь-яку нову модель авто можна знайти багато таких тестів, і даю гарантію їх результати не завжди будуть однаковими і не тому що їх проводять брехуни, а зокрема й тому, що автовиробники (навіть китайські) вдосконалюють системи безпеки авто які не вписалися в краш-тест. А роблять вони це в більшості випадків не з великої турботи про людей, а в цілях реклами, тому що більшість людей, особливо майбутніх автовласників, і не замислюється над тим, що реальна дійсність відрізняється від умов краш-тесту і на жаль набагато! Знайдіть для прикладу краш-тест “РЕНО МЕГАН” 5 зірок, а тест“з практики” при швидкості приблизно 80км/год. Результати обалдіти можна! Зразу всю ейфорію безпеки, як рукою знімає! А так все як завжди: нам показують те що треба показати і не більше.
Хто купив китайську машину той прогадав! Бо це дуже погана машина! Багато приколів але вони не якісні. Швидко ламається
Напрошується висновок, що такі машини рекомендовано купувати наступним категоріям споживачів: 1. Тим, хто в дитинстві не наскладався конструкторів і має велике бажання це надолужити. 2. Людям, яким у житті критично бракує гострих відчуттів і нема можливості зайнятися екстремальними видами спорту.
Такі машини рекомендовано купувати, тим в кого руки з правильного місця ростуть, є велике бажання купити нове авто, але трохи не вистачає грошових знаків на чотири кільця, чи трьох променеву зірку! Якщо для Вас це буде перше авто у житті рекомендую придивитися б/у апарат, але щоб був не дуже потріпаний і дешевий в обслуговуванні.
Пару слов в защиту китайских авто. Положительно то, что китайцы очень оперативно устраняют недостатки. Хотя, иногда и весьма своеобразным способом. К примеру, не в силах совладать с вибрацией кардана на Тиго, они просто сделали его переднеприводным. Из дешёвых авто, я бы рекомендовал Амулет. Там всего то надо, заменить сразу диск сцепления, тормозные колодки и заправить кондиционер. Из электрики, барахлит только контролёр стеклоподъёмников. Иногда плафон салона, но его в силах починить даже начинающий радиолюбитель, там транзистор "вылетает". Остальные проблемы "лечется" перетыканием разъёмов.
Читаем по ссылке: Уже со слов про пласмасовый бензобак, понятно, что автор полный ламер в автомобилях. Не мешало бы ему, в познавательных целях, посетить центры обслуживания престижных иномарок, узнал бы много нового. Хорошие слесари, если не знают, что это комплект крепежа, для защиты картера. Ну и пару фото. Из которых следует только один вывод. Автоцентр, по уровню ниже гаража "дяди Васи". Подъёмник явно не соответствует современным требованиям. Потому, вместо специальных опор, автомобиль поднят за "рёбра", отсюда и ободранный метелл и ржавчина.
Собственно, Chery Amulet – это полулицензионная копия Seat Toledo первого поколения, образца 1991 года, который в свою очередь ведет родословную от VW Golf II. Отзывы о краш-тесте, довольно противоречивые. http://www.drive.ru/other/comnews/2007/06/07/324366.html http://crash-tests.net/crashtest-cherry-amulet-2007.aspx Нет. Просто, после увольнения из рядов вооружённых сил, я довольно долгое время проработал в автосервисе. Больше конечно по Форд, но крайний год перед сменой работы, имел дело именно с китайскими авто.
Многое мы повидали на наших краш-тестах — и смятую ижевскую Оду, и Оку, и вазовскую «классику»… Но столь ужасной деформации кузова не видели никогда! (с) http://sfw.org.ua/index.php?newsid=1148771145
Это всё верно, но к чести китайцев (я уже это говорил), они оперативно работают по устранению недостатков. Чего не сказать про отечественный автопром.
Каких? Конструктивных? Эта черри ничем не лучше копейки. Такой же таз с гайками, которые надо постоянно крутить. Что будет с этой фольгой через лет 3-пять по нашим дорогам? Согнётся в бараний рог? Не говоря уже об ужасающе низкой пассивной безопасности. Представьте себе хотя бы маленькое незначительное ДТП которое для нормальных машин обойдётся заменой бампера. С этим китайским отстоем любой толчок поведёт кузов ТАК, што потом пищать будет аки подполковнег какой. НЕ говоря уже о том что пассажиры - потенциальтые трупы в гробовозке. ВЫВОД: Легче добавить пару тысяч и купить нормальную машину чем это китайское лайно.
Знаете, у меня некоторые сомнения, что краш-тест, в приведённой вами ссылке, скажем так, проведён честно. Логотип ВАЗ на капоте, наводит на некоторые размышления. Мне довелось видеть не раз Амулет после ДТП. Я бы не сказал, что он здесь уж так сильно отличался от тех же ВАЗ. Вот вам ещё ссылка: http://www.chinamobil.ru/news_content.php?newsid=289 Ну и сам форум по китайским авто: http://www.chinamobil.ru/bb/