Ой, щось мені наших гаїшників так шкода стало... Вони, конєшна, в більшості - "рєдіскі", але як-не-як теж люди...
Власне , дальше Львова їх вже не має.Глубше в Європу їх не впускають. Не має їх і в Півн.Америці. А за 5-7 років може і просунуться.Тільки , при умові.... коли японці з німцями будуть стояти на місці і не розробляти нічого нового. А от в кого є потенціал - то це в Індії. Їхня ТаТа йде по світі "мєдленно но увєрєнно" .Останнє , що вони зробили - то це купили Ленд Ровер і Ягуар (Джеґуар). Перед тим ці авта/марки належали Форду.
Якби не бачив на власні очі - не писав би... Минулого тижня (був у відрядженні) в Ужгороді картина: Чорне Авеозупиняється на світлофорі, не різко, без скрипу і пилу... за ним метрах в 40-50 їхало Ґілі, почав гальмувати... не встиг. Під час гальмування машину якось кидало, не знаю чи то АБС таке туповате чи тиск гальмівної рідини малий (як під час витоку чи що). Дорога суха. Швидкість до 40 Результат: Авео На задньому бампері Авео пилюкою відбиток морди Ґілі. Все, дядько відкривав багажник - там все гаразд + 2 ящики пива в скляних пляшках, жодна не побилася... Ґілі передні фари втиснуло в капот, два зігнуті крила, зім'ятий капот (як в таврії, а може й гірше). От вам і народний тест
Это моё мнение, но я бы ни кому не советовал покупать, да и просто ездить на китайских машинах. Лучше уже взять за те же деньги нашу Ладу. А платить за "комфортность" и "внешний вид" своей потенциальной безопасностью, это не серьезно. Видел их не мало после аварий. Да и прослужат они сами подумайте сколько. Поэтому ни с какой стороны не вижу положительных перспектив.
Китайськи пікап Хочу купити китайський пікап для господарки марки Great Woll Wirgl з дизельним двигуном 2.8 ціна від 68800 грн? Питання до учасників форуму варто чи ні?
Почитав і зауважив: практично всі хто “хаїть” китайський автопром щось десь чув, десь хтось сказав, і обов’язково погане. Скажіть хто з вас їздив за кермом цих авто? Я їздив не довго правда (авто були не мої) порівняно з багатьма іншими авто на яких довелося покататися не можу сказати чогось катастрофічно поганого, як і навпаки. Нормальні бюджетні авто, з багатим “електрофаршем”. По надійності приблизно російський і вітчизняний автопром. Щодо висновків краш-тестів, смішно їх слухати від людей 90% з яких їздять без пристебнутих ременів безпеки. Так що при спокійній експлуатації їздити можна досить довго і без проблем.
Їздив кілька разів на амулеті і на джілі СК пасажиром. Дуже не сподобався стійкий запах пластмаси І це вже не на нових машинах.
Согласен. Сам не ездил. У дружбана "Амулет". Вроде, всё более-менее, НО, говорит - приехал в техцентр ерунду какую-то поменять. Надо было защиту картера снять. Ан, не получается.... Гайки железные, проржавевшие.... А машинке всего 1 годик.... Срезали болгаркой и новые шурупы с гайками нормальными поставили потом. Вот такие дела.
Ну что вам сказать. Вы когда ни будь пробовали диагностировать авто, пользуясь инструкциями переведённых с китайского на английский с ошибками? Или, ведаете, что значит автомобиль-донор?
Хлопці, сьогодні проводив регламентні роботи “китайцю” свого знайомого. Що вам сказати?! Моє суб’єктивне враження: на цих машинках кататися можна, але при одній умові: перед експлуатацією дане чудо китайського автопрому треба трохи розібрати, додати чого не хватає ( а там 100% що не будь забули поставити), докрутити що недокручене (приблизно 30% кріплення тримаються сам не знаю на чому), ну і в ідеалі деякі деталі замінити і все це добротно зібрати! Все! Можна кататися!
Я не помилився. Я мав на увазі, що вже на неновому. Бо якщо відчувається запах пластмаси на новому, то це ще не трагедія. Але якщо машина від"їздила тисяч 30 км., а запах не проходить, то це вже проблема.
Який позитив в тому, що від"їздивши 30 тис.км. ( а це може бути майже рік часу) в машині все ще смердить пластмасою? В моєму ланосі вже за тиждень пластмаса на запах не відчувалася.