Відповідь: Хто купив китайську машину? :D Анекдот на злобу теми: В маґазині автозапчастин: -У вас є ксенони до Chery QQ? -Так. 290 гривень. -А чого так дешево?! Ви що, якесь китайське г... мені xoчете впіхнути?!!!
Відповідь: Хто купив китайську машину? Китайца купить можно, ездить на нём тоже. Но как сказал уже Tony, Вы его потом не продадите. Новые китайцы слабо продаются, не говоря уже о б/у. Двухлетний Чери Амулет вряд ли можно будет дороже продать чем 10-и летнюю девятку. Додано через 45 хвилин Отзыв владельца Чери Амулет. Берите не глядя Являюсь острым приверженцом автомобилей всех марок китайского производства. Вся моя родня ездила только на китайских автомобилях, включая прадеда и прапрадеда. Купил себе Amulet 2008 года выпуска, цвет хамелион и отъездил на нем около 500 000 км. Очень доволен покупкой. Двигатель постоянно проходит обкатку и с каждой 10 тысячей километров едет все быстрее и быстрее. В прошлые выходные участвовал в гонках, у ребят на Бентли и Феррари не было шансов. Разгон до сотни уже менее 3 секунд. Расход по пробкам конечно великоват(около 2х литров 76) но при этом со светофора первый всегда. Тормоза жесткие но очень короткие(встаю как закопанный). Управляемость просто сказка, ни кренов, ни заносов нет даже за 240км\ч в повороте 90 градусов. Надежность феноменальная, колодки ходят после списания авто еще на трех машинах, двигатель миллиардник, металл кузова твердый (полностью цинк) не гниет. В авариях был уже несколько раз(с А6, S600, Камаз и др), у всех при этом машины в хлам, у меня же даже краска не облезла. Только при лобовом столкновении с Камазом один раз отклеилась первая буква А в слове Amulet, что тут же исправили по гарантии с выездом к месту столкновения. Сервис кстати плохой, всегда дают масло на долив(по гарантии бесплатно) и ищут хоть какие нибудь поломки чтоб хоть на чем то денег срубить. Резина штатная не стирается вообще, при этом дорогу держит и зимой и летом как заклеенная. Внешний вид у машины с каждым днем становится все лучше и лучше. На дороге все меня останавливают, и девки, и менты, и водители дорогих иномарок, просят рассказать о машине, и поменяться с ними на их джипы и внедорожники. Но я не соглашаюсь, так как проходимость у Амулета хорошая, овраги не замечает, реки проходит ходом, а недавно соседский трактор вытащил из целины. Узнавал за сколько можно мою машину продать и понял, что с каждым годом она становится все дороже и дороже, выгодное вложение денег. Думаю купить еще две, продать их лет через десять и купить себе яхту(тоже китайскую).Все мои друзья уже пересели на Амулеты. Не буду никому ничего советовать, но я доволен! :padonak:
Відповідь: Хто купив китайську машину? Знайомий який сів за кермо одного з чері сказав, що враження ніби за магнітофоном 90-х років - шкарадно і так ніби ледве тримаються всі деталі (сорі, таке от в автолюбителя з 30-річним стажем враження). І це при тому,що до десяток наших він в принципі не має багато зауважень.
Відповідь: Хто купив китайську машину? Китайці тільки починають виходити на світовий ринок. Тому машини роблять не на якість а на кількість. Чув про аварії з їх участю. :-( подивіться на рено, дачія логан - гарні варіанти
Відповідь: Хто купив китайську машину? Прошу з 8 по 24 серпня "зле" про "китайців" не казати.:feminist::p
Відповідь: Хто купив китайську машину? А хто каже про китайців? Либонь вони самі на інших машинах пересуваються, японських
Відповідь: Хто купив китайську машину? Мав жартома на увазі "китаєць" в автоконтексті - машина китайського виробника.
Відповідь: Хто купив китайську машину? То зрозуміло Але наштовхнули на думку - а де дійсно є статистика на яких машинах китайці пересуваються? ...На китайських, бо..на імпортні до 120% мито! Ще стаття..
Відповідь: Хто купив китайську машину? Натрапив: VW 18% GM 10% Toyota 9% Honda 7% Chery 7% Hyundai 6% Suzuki FAW Nissan Geely 4% Ford KIA 3% etc. Мінімум 68% імпорт. джерело: http://www.chinadaily.com.cn/cndy/2008-04/21/content_6630848.htm
Відповідь: Хто купив китайську машину? На роботі мав Черрі амулєт, знайомий взяв собі Джеллі сікей...Їздив на обох, обом вже більше 6 міс. По черзі: Черрі-ніяке відчуття дороги через те, що гідропідсилювач працює однаково і на місці і на швидкості 120 км/год. Таке враження шо руль-пустий кусок пласмаси, постійно треба підрулювати шоб зловити його на дорозі і відчути як стоять колеса. Гальма ніякі, неадекватні абсолютно, хапають в самому кінці і машина клює носом як необїжджений кінь. Мотори досить тяговиті, на низьких обертах, з 3.5-4 тис. "тухнуть", тому при обгонах на трасі машина небезпечна (враховуючи також її неадекватну поведінку на дорозі). Через 2 з чимось місяці довелось попідкладати папірчики між задніми форточками і ущільнювачами, шоб шкла не тарабанили (потім те ж з задніми вікнами довелось зробити). Щодо ергономіки салону-якшо Вас влаштовують плоскі сидіння без жодного натяку на бокову підтримку, неможливість вибрати зручне положення за кермом, специфічний запах паленої пласмаси, купа кривих деталей, припасованих з різнокаліберними зазорами і прикручених самонарізами з поржавілими шляпками-то електровікна і кондиціонер стануть взагалі откровенням. Хоча кондиціонер непотрібен влітку-в силу поганої підгонки деталей, неякісних ущільнювачів і т.д. по салону такі перетяги (при повністю закритих вікнах), шо продує і без кондишина. Ну, до купи ше скажу, шо кришка багажника гримить вже при виїзді з салону, і з тим нічого не зробиш в силу її дебільної конструкції, колеса штатного розміру (з автосалону) при повному вивороті руля затирають об підкрильники, а незначне ДТП показало, шо кузовні деталі (крило, капот) деформуються так, ніби з фольги (бампер і морда розсипаєтьтся взагалі), а нові коштують як на німецьку/японську іномарку середнього класу. Джеллі: в загальному те саме, враження про салон трохи краще, рульове управління адекватніше. Зате коли включаєш кондиціонер при роботі машини на ХХ, таке враження шо хтось в*їхав в зад (реальний поштовх), потім мотор майже глохне, потім оберти ростуть і розхід стає на ХХ рази в 3 більший, і кондиціонер працює із звуком холодильника "Дністер" 60-го року, і такою ж вібрацією. Ще на Джеллі на 10-й тис. пробігу вирвало шланг до регулятора тиску пального, і вилилось літрів з 10 бензину в підкапотний простір (на двигун і гарячий вихлопний коллектор), добре шо не згоріла нафік. Перестав працювати обігрів заднього шкла і ліве дзеркало, і вирвало нижнє кріплення переднього ричага. Для загальної інформації додам, що гарантія не розповсюджується на ходову, електрику, салон, гальм. систему, сист. подачі пального і охолодження. По гарантії ремонтують тільки двигун і КПП. Є зміст такої гарантії? Це тільки назва, яка заспокоює покупця... Про вигляд і зручність цих машин не буду нічого казати..."на вкус і цвєт фломастєри разниє". Безпека...на щастя не пересвідчився особисто, але побачивши декілька китайців після ДТП і враховуючи загальну якість зборки, ніяку жорсткість кузова і слабу надійність агрегатів (в т.ч. і подушок безпеки), я б цій машині не довірив своє життя і здоров*я. Особисто я за ті гроші взяв би вживаного німця або японця, але не нового китайця. Як на мене, то Сеат Толєдо (з якого копіювали Амулєт) є кращою машиною в усіх параметрах за свою копію, незважаючи на різницю в 10-15 років у їх віці. пи.си. бачу китайців все більше на вулицях Львова, воно і зрозуміло в силу ідіотської політики держави з приводу ввезення б/в іномарок і підтримки "вітчизняного" виробника/зборщика всякого хламу і прагнення людей їздити на нових машинах...Люди які купили китайця як першу машину (або мали до нього москвича чи копійку 30 річну) вважають його вершиною хай-теку, але варто поїздити хоча б на 10річному пасаті чи гольфі, і все стає ясно в порівнянні. А ше, коли бачу новий Амулєт чи Джеллі (не кажучи вже про КюКю, капсулу смерті), і діток маленьких на задньому сидінні-чомусь аж серце стискається....
Відповідь: Хто купив китайську машину? Знайома купила маленьке пуделко китайське, Чайна Бене називається, по ціні мого пустого ланоса, але там є все, і гідропідсилювач, і кондиціонер, і на чентральний замок та склопідіймачі, додатково не прийшлось витрачатись і в салоні красиво, і панель гарна, АЛЕ все стукає і грюкає, датчик кількості палива показує повний брєд, замок на дверях перестав працювати, а авту тільки 3 міс. З нею ще буде проблем а проблем. Мій пустий ланос також на бруківці тарабанить, але такого смороду пластмаси в салоні немає. З.І. працюю в страховій компанії, і мав нагоду бачити китайців після незначних ДТП, явище вражає, таке враження що вони надувні і ту кульку хтось спустив ))) А запчастини до них коштують як на дорогого японця. От і думайте.
Відповідь: Хто купив китайську машину? Був недавно на ТО по службовій машині. Простояв з 12 00 до 18 00. За той час стільки приколів бачив і всі з китяйцями ))). Саме що смішне: приїхав пан на китайці довго говорив з начальством і потім разом з начальством у свому китайці став на мийку, )))) ой неможу, після 5-ти хвилин під напором води і водій і пасажир вийшли з машини МОКРІ, таке враження що під дощем буди без зонта )). Асаме що неймовірне що за той час з 15 куплених автомобілів у салоні - 10 !!!! китайці. Вибір за Вами
Відповідь: Хто купив китайську машину? Всі ті забобони щодо китайців то хвигня. Я є щасливим власником GEELY CK 1,5 comfort вона своїх горшей вартує... На 100 відсотків. А по надійності і іншим показниках не програє тому ж таки Ланосу... Я знай, що говору бо маю ланоса як робочу машину....