а я і не про бмв казав, я про, наприклад, опель кадет 20 років за тігроші ))) ---------- Додано в 11:14 ---------- Попередній допис був написаний в 11:09 ---------- альо гараж! Я свого китайця брав зимою 2008, доллар 9,2 то мені вийшло десь 4,300 доларів за нову з салону (39500грн.) що б я за ті гроші купив? отож-бо. а ви мені тут 10500 ))))
А клапани не пробував відрегулювати? Я свою розганяв до 180 по навігатору, нічо не взірвалося На рахунок зборки - не забувай шо до її зборки доклали неабияких зусиль наші земляки із Кременчука, і робота їх полягала в тому шо б ні в кого не виникало сумнівів шо китай то-г..но, Фари (пластик) тускніють з часом в більшості сучасних машин бо зроблені з полікарбонату, навіть китайські склопідіймачі хоча б іноді потребують змащування, ну хоча б українським "ЛІТОЛом" Моя Джилі пока пройшла 16тис. їздити в ній більше 120 зовсім не страшно, при 180км\год., мотор не взривається, склопідіймачі та інші вузли і механізми працюють справно і без постороніх шумів і взагалі машинкою я дуже задоволений P.S. До неї мав 20-річну іномарку є з чим порівняти, хоча власне шо тут порівнювати?... нове авто є нове авто...
Як то кажуть "свежо пріданіє да верится с трудом" аналогічними "предсказаніями" тішили себе і страшили новоіспєчьоних власників "Ланосів" - власники "Жигуляторів" 12-15 років тому назад Мол і метал там не танковий і назва походить від відповідного слова (Лайно-с) короче гаплик а не машина, три ну макс. 5 років і прийде йому капєц а ми на своїх Жигуляторах 20 років їздимо і ше стільки ж проїздимио і ніц їм не буде Ну і де ті прєдсказатілі?...
Є нагода оживити тему Сьогодні на "Львівавто" започаткували тест-драйви для преси. Презентували новий кросовер Great Wall Haval M4. І хоч я вже й не преса, але по блату як розробника нового сайту www.lvivavto.com мене на ту дифіляду покликали Мушу сказати, що зовні М4 не схожий на китайця. Від нього не просто не нудить, а він навіть гарний Прикрий логотип і спробуй вгадати - це Сузукі? чи Мітсубісі? може Хонда? Але в салоні одразу відчуваєш специфічний "китайський" запах, на який так часто нарікають. Матеріали салону дешеві, торпеда повністю з твердого пластика. Посадка зручна, кермо регулюється. Дуже сподобалась панель приладів, вона без стрілок, швидкість виводиться великими цифрами приємного синього кольору. Двигун бензиновий 1.5 на 97 сил. Вага машини майже півтори тони, коли хочеш прискоритися, відчуваєш, що потужності сильно бракує. Ми тестували передньопривідну версію. Але тим не менше високий кліренс 18,5 см дозволяв поїздити по глибоких калабанях і ямах без проблем, виїжджав з тої ж калабані на високий бордюр Багажник невеликий, у ньому досить висока підлога Якщо скласти спинки задніх сидінь, виходить рівна поверхня, це плюс. Щоправда для того, щоб скласти ті спинки, доведеться спершу зняти підголовники. Під підлогою запаска і ще багато місця для інструментів та різного мотлоху Ззаду місця не надто багато. За собою я сів, але коліна все ж вперлися в спинку переднього сидіння. Недоліків, звісно, немало. І звичайно ж Хюндай, Форд, Хонда значно краще. Але головним аргументом на користь М4 є ціна - 16 тисяч доларів! За ці гроші отримуємо красиве авто, в ньому кондиціонер, мультимедійна система з сенсорним дисплеєм, 16-дюймові легкосплавні диски, подушки безпеки... З часу відкриття цієї теми китайський автопром, представлений на нашому ринку, суттєво просунувся вперед. Якщо кілька років тому я категорично відрікався від ймовірності покупки їх машин, то зараз я все ж припускаю, що така ймовірність за якісь 3-4 роки може стати доволі високою
Всі китаці роблені по старих технологіях і старих ліцензіях і так буде довго якщо не завжди. Те що вони з верху блищать то добре але там навіть бляха до дупи. Автовиробники ніколи не віддадуть своїх нових розробок. у китайців є один вигідний для всіх момент - вони збивають ціну на авто і через те основні виробники авто не дуже можуть піднімати на свої авто ціни бо тоді точно одноразових китайців купляти будуть.
Вот. Как всегда, уверенно и безапелляционно. Либо крупный специалист в данном вопросе, либо просто р@&*ль. Разумеется, на сегодняшний день автопром Китая очень слаб – но, как замечают эксперты современности, недооценивать его будет очень серьезной ошибкой. Ежегодно производит он минимум на один миллион автомобилей больше, нежели в предыдущем.Как ожидается, к 2020 году Китай сумеет подойти к поистине космическим показателям – 300 миллионов проданных автомобилей. Нельзя не сказать, что в истории развития автомобилестроения столь стремительный рост удавался мало кому. Однако благодаря чему автопромышленность КНР двигается такими семимильными шагами? Развитие автопрома – один из четырех самых основных китайских национальных проектов. Всесторонняя поддержка государства так же играет свою роль. http://1avtoblog.ru/avto-novosti/kitajskij-avtoprom.html
Куме, а чи так це погано, якщо китайці навіть будують машини за японськими і німецькими технологіями 10-річної давності? Он Росія жигулі ті самі 30 років випускають sent from my Galaxy SIII
И в глубинке расходились как пирожки! Ижевский автозавод, находящийся в управлении ООО «Объединенная автомобильная группа» (ОАГ, дочерняя структура ОАО «АвтоВАЗ») во вторник завершил производство Lada 2107 – классической «семерки». «Сегодня, 17 апреля, с конвейера Ижевского автозавода сошел последний автомобиль Lada 2107, – сообщила пресс-служба предприятия. – Таким образом, история «семерки» в России завершилась». В сообщении также отмечается, что производство другой классической модели – Lada 2104 – на предприятии планируется завершить к концу 2012 года. «В настоящее время Ижевский автозавод модернизируется и обновляет модельный ряд: на смену «классике» уже совсем скоро придет новый автомобиль Lada Granta, начало его производства запланировано на август 2012 года», – добавляется в пресс-релизе. Напомним, что производство «семерки» «АвтоВАЗ» передал Ижевскому автозаводу в 2011 году. Тестовая партия была выпущена здесь в марте прошлого года, а с 28 апреля началось производство полного цикла. С августа 2011 года после окончания производства Lada 2107 на «АвтоВАЗе», Ижевский автозавод остался единственным производителем этих автомобилей.
Не 10ти річної а 20-ти річної як мінімум. Може це і не погано, але тоді ліпше купити 15 ти літню німецьку чи японську - дешевше і надійніше буде. колись італійці продали руским фіата, якого зняли з виробництва - вийшов жигуль поріняй жигуля і гольфа однакових років випуску. Те саме з китайцями. Спроектувати новий двигун чи систему вприску, чи навіть звичайний амортизатор - дуже непроста справа і дорога - треба мати школу, досвід, спеціалістів, архів знань і ще купа всього. Поки хтось буде з нуля робити двигун, фірми які мають для цього іфраструктуру зроблять це в два рази скоріше і завідомо краще, а цей новий двигун окажеться старим і нікому не потрібним. Китайці це знають і через те купляють ліценції.... вірніше заставляють продавати собі, як умова допуску на китайський ринок. Але ліцензії продають старі і ніколи мерседес чи БМВ не продасть китайцям нові розробки.... так що китайці завжди будуть жигулями. Добре це чи погано - друге питання
вони завершили збірку у себе, а всі деталі продовжують виробляти, і до купи їх скручують тепер на заводі в Єгипті. Так що життя 2107 триває