Я так розумію ти йому співчуваєш щоразу коли твій брат виїзджає на Чері а ти в цей час чимчикуєш на маршрутівку? бо навіть і жигульки у тебе в наявності нема абсолютно правильна стратегія
Яб з б вичайно міг у відповідьсказати шо ти звичайний лузер і все таке, але ти про себе і так все знаєш... P.S. І взагалі в даній темі та й в інших темах бажано висловлюватися конкретно по темі, бо для того вони і створенні
Проїхавши не одну сотню км на велосипеді, і попадавши два рази на велосипеді в аварію з авто, можу сказати шо дуже похоже на муть-фотошопу, бо враховуючи елементарні закони фізики, що до розподілу масс відносно прискорення, то той ревер повинен був бути впертий намертво в бетону стіну, або бампер зроблений з газети P.S. Я особисто у власній Джилі, уже на жаль мав нагоду попробувати бампери на міцність. Один раз передній - по п’яні парканувся в стіну власного сараю, і два рази задній: - раз в’їхав заднім ходом в бампер 9-ки (паркувався), другий раз тоже невдало паркувався - об трубу теплотраси. Швидкість в усіх випадках була невеликою, на бамперах залишились лише незначні царапини (фарби)
---------- Додано в 12:14 ---------- Попередній допис був написаний в 12:13 ---------- Ну хоча б респект тобі за об’єктивність
Мав кілька років тому ДТП: я на ланосі вдарив "легенько" Чері QQ в задній бампер. На ланосі дві тріщини на рамочці, на якій тримається номер, а на QQ розлетілася вся нижня частина заднього бампера.
Як правильно замітив yasam - для цього є відповідні гілки форуму, я не здивуюсь якшо через деякий час почую від "кваліфікованих спеціалістів" на вулиці які передивилися ці фото, "гостросюжетну" і головне правдиву розповідь проте як нещасний чувак на китайському металоломі догнав фірменний німецький ровер з істінно арійського металу, і все роверу -ніц, а в чувака прорубало пів машини, при цьому спрацювали китайські подушки безпеки і вбили нещасного хлопа!
что тут говорить если брать то джили а не чери если выбирать из китайцев.Может новый Емгранд вид более презентабельный.по обслуживанию ничего сказать не могу но раз видел как чери амулет выезжал со двора и у него колесо отвалилось вместе с рычагом стойкой ... посочувствовал втихаря водиле в тот момент.
Отож звітую: Geely CK basic 3 роки, 36 тис. Заміна: 1000 км задній правий амортизатор (гарантія) 7000 регулятор гальмівних тяг (чи розподілу тяг, щось таке) 15000 втулки стабілізатора 35 000 термостат Решта бензин/фільтри/масло. Пережила 4 локальних ДТП, доганяла і була догнана ))). кузов у місцях сколів ржавіє, але не тотально, не наскрізь, пошкурив і замалював все гуд (в знайомого чері ягі то вона почала гнити після удару, хоч фарба була ціла). не гниє, хоча живе на вулиці від салону. Зборка 3+, після 120 страшно їздити, розганяв до 165, далі враження що двигун взірветься ))) фари (пластик) потрохи тускнуть, склопідіймачі працюють з нетиповим звуком... Думав буде гірше. Видно, що він "недороблений", але краще ніж іномарка 15-20 років за ті гроші. б/у китайця я б не брав. думаю як свого продати )))
я б не рівняв , приміром з 15 річним пасатом, китаєць хоч новіший, але в пасаті мотор не вибухне точно