У мене така ж СК-шка з того що ти розповів правда лише одне: - тупа на розгін - лікується "перепрошивкою" все остальне якшо і присутнє ти лише конкретно в твоєму екземплярі, хоча воно і не дивно бо за 20тис. не лише масло заливати треба а хоча б якісь елементарні регламентні роботи як і на будь яке авто P.S. Я також колись був щасливим всасником "зубила" та й думаю не лише я один тому казки про його "мегакращість" над новим китайоцьким хламом залиш для бабусь під підїздом
В мене Amylet 1.5р,накатав 60000км. Особливих претензій до автівки немає,тільки позитив. Дуже смішно,що до цього часу є ще ,,нездорові,,люди,які говорять,що ВАЗ кращий А для того,щоб не тріпатися,треба присісти в китаєць і переїхатись,особливо по бруківці,а в подальшому експлуатація залежить від прокладки між рулем і сидінням. Ми львівяни,розумні люди,не доказуйте протилежного
Катався, і не раз. Реально в шоці від машини і від людей які то купують. Вази не хвалю бо нічим вони не кращі. ІМХО краще німецький автопром 90х років купити о я бачу львівяни дозріли шоб створити клуб любителів кит. автопрому:cesored:
Таких багатозначних фраз від "спеців" автотехніки повен інтернет. Для оцінки об’єктивності Вашого шокового стану, Ви б розповіли на чому каталися,? пасажиром чи водієм? який саме факт привів Вас до шокового стану і т.д Ну і так до слова: в мене GEELY CK пробіг 13тис. км, все працює, нічо не відкрутилося не відламалося, зимою при -30 заводилася без проблем на відміну від деяких представників іменнитих брендів По нашій бруківці іде досить тихо і мягко при чому це відмічали всі мої колеги які їздять на різни авто в міру свої статків, ну і чим би наприклад конретно я і моє авто могли привести Вас до шокового стану????
купив в свій час пасата В4. за ті гроші можна було в топовій комплектації китайця взяти. уже відкатав 5 років. машина зимувала три зими на вулиці. так, її стан від наших доріг став гірший. але вона жива, не гниє, мотор не ламається, клімат працює. і не страшно в ній возити дитину. після ДТП дізнався що ремонт волги коштує дорожче ніж ремонт пасата. після іншого дтп знаю що двері в пасаті міцні а в бампері в Gееly запхано прямокутний кусок пінопласту (є ще навіть фото), і крила відгинаються руками. я не думаю що китаєць витримав би краще наші дороги. з іншого боку, на нові китайські авто дивлюся з все більшим інтересом. і не факт що наступне авто не буде китайським. але це не буде якесь з тих що зараз у нас продається.
Не хотів би вас розчаровувати але практично у всіх нових авто і не китайських теж, бюджетно-середнього класу енергопоглинаючим наповнювачем бамперів є пінополістирол тобто пінопласт ---------- Додано в 08:48 ---------- Попередній допис був написаний в 08:41 ---------- Я ніяк не хочу очернити Ваш пасат, нормальна машинка сам катався знаю, але якшо маєте бажання то я можу власними руками вигнути вашому пасату крила нє не зі зла канешно, просто шо б ви точно знали шо вони тоже так гнуться ну а наші дороги... іх витримають хіба шо наші БТРи
коли рядянське уявлення "чим більше металу, тим краща машани" відійде у минуле. Я не кажу що китайські машини вершина автопрому, але не треба повертати залізний вік
При чому тут "радянське уявлення" до німецьких машин? Німці що фольцвагени з радянським уявленням робили?
саме так, при чому? а при чому античне уявлення, що земля плоска, при тому, що земля кругла. те, що німці робили жорсткі машини, не заважало радянськомому гражданіну думати що чим більше завалити, тим краще. німці робили бо технології були такі. А коли наші почали машини робити вони подивилися на німецькі де "багато металу" і подумали "дамо ще більше заліша і буде краще".
Маю як мінімум трьох знайомих, які їздять на Джілі СK. Всі троє були машинами дуже задоволені. Третій перестав тішитися машиною після того, як притяг її з Польші на евакуаторі. Машина нова і з невеликим пробігом. Поломка не знаю чи дуже серйозна (щось коротнуло в проводці і вона заглохла) але якби це була іномарка, то назад приїхав би своїм ходом. А китайця в Польші не те що ремонтувати, а діагностувати ніхто не хотів.
Брєд сивої кобили якшо рельно людина "недалека" ну то шо тут поробиш? Діагностика електрики практично всі сучасних авто незалежно від країни-виробника зводиться до сканування блоку управління через універсальний роз’єм ОБД ІІ,до речі вся електроніка включно з блоком управліня там стоїть далеко не китаяцької фірми БОШ - чи тоже гівно? з механікою там тоже проблем ніяких оскільки китайці нічого свого там не придумали, мотор повністю копія Тойота Корола 15-ної давності, чи може польскі механіки і Тойот не ремонтують Хоча з іншої сторони на такий людях і тримається автосервіс, у людини роз’єм відєднався а їй крутий спец з вумним ліцомі каже:- да ви батенька попали, да тут всьо хана, роботи на пару тисяч, а шо ж ви хотіли?-кітаєц і все, людина приходить додому сідає за комп і начинається..., а є й інші більш розповсюджені баєчки які починаються словами:-знайомий мого занойомого і т.д.і т.п. починають описувати цікаву історію про гівняний кітай, яку ж самі і придумали ---------- Додано в 14:32 ---------- Попередній допис був написаний в 14:30 ---------- Та шо ви не говорите....
зі знайомим їхав на чері, почав троїти мотор, заїхали на один сервіс, на другий - не брався ніхто. За тиждень знайомий все таки знайшов сервіс, де зробили
:eek: Угу. Не знайшовши, де і що коротнуло приїхав би... ) Вугляки на металолом приймаються. Нє? ))) Про такі багатозначні виводи не так давно писали вже Назвіть, пене експерт, хоч одну перевагу жигульки?