Ні не олень. Колега взяв китайця - тішиться. (Каже що 90 відсотків електроніки - БОШ. Китайський, але БОШ!) Проїхався - їде Салон нагадує якість ВАЗа, але дещо кращий. Головне дешевий і працює. Я би брав німця...
У меня брат брал новый китайский трёхтонник ( не помню марки ) тоже, вроде-бы как, мотор англицкий, ходовая немецкая и т.д. и т.п. Через буквально ( при нормальной эксплуатации) полгода как он начал у него лететь ( с генератора начал), кое -как он от него, в убыток себе, избавился и сейчас - только "Газели".
Чего стесняться? У меня такого чуда нет. У товарища есть. Хвалит. Проблема одна - всегда с собой WD возить надо. Иначе ни одна гайка не отвернется. ---------- Додано в 18:11 ---------- Попередній допис був написаний в 18:08 ---------- Да. Согласен. "Газель" - это да! Главное - к лету табурет купить - под капот ставить для вентиляции. А в остальном - Т-95!!!!
Мене вивертає будь-який товар, де написано: зроблено в Китаї. Я хнаю, що звідти є й непогані товари, та все ж... Китайську машину б не брав.
Не знаю, и из Москвы и с Бялоруси раньше не раз гонял ( сам за рулём ) и в гололёд с перегрузом, без шипов. Как-то не подводили. Летом вообще прелесть. Двигатели тогда ещё карбюраторные были.
Працюю у великому автоцентрі, займаюся запчастинами. Колись керівництво на хвилі "Чері" роки два тому теж вирішили ними зайнятися...короче надовго нас не вистачило: на нових машинах часто стоять невідомо які запчастини, оригінальний каталог має купу помилок і просто часто не можливо замовити запчастину, багато які запчастини вгагалі йдуть у зборі (боковина в сборі наприклад)... Короче дилерство своє віддали і продали весь склад запчастин..тепер живемо щасливо і працюємо з нормальними марками: Опель, Деу, Шевроле. ПС: категорично проти Чері
Читав троха форум про китайські машини, в даному випадку чері: 1. Чувак на 2,5 річному амулєті їхава-їхав і став http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=5&t=23394 2.після 70 000 (сімдесяти тисяч) кілометрів застукав мотор http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=5&t=23513 В книжці по волинянці (ЛУАЗ 969М) пише шо вона може застукати після 90 000 З. І. Модераторам і адмінам офіційно заявляю шо то не реклама!!!!! ---------- Додано в 11:42 ---------- Попередній допис був написаний в 11:34 ---------- чері естер (тіпа БІІЗЗННЕЕСС клас: for office plankton only) 1. 47 000 км накрився ГУР http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=8&t=11012 2. 40 000 км полетів колісний підшипник http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=8&t=15567 А я на своїй ауді 10 000 влупив на вже добре хрустящому 3. Вааще красави: НЕ ОРИГІНАЛЬНІ запчастини на чері (no comments) http://www.chery-club.org/forums/viewtopic.php?f=9&t=14268
всі компутери та комплектуючі, ноутбуки і тп зробдені в китаї! майже вся побутова техніка і тп майже зроблена в китаї і нічого користуємось, хвалимо, звичайно буває попадаються погані моделі, але без китаю ніяк. тай що казати вже зараз одна з найкращих машин по безпеці Вольво продана китайцям які будуть мати повний доступ до їхніх розробок Вже зараз китайці навчились робити непогані автомобілі, (якщо почитати тести нових китайців) а ще пройде роки 2-5 такими темпами, вони доженуть і німців і японців... я так думаю ---------- Додано в 12:03 ---------- Попередній допис був написаний в 11:45 ---------- я колись читав такі жахи про лАноси... коли через 2-5тис про серйозні поломкиписали... і що... мав 2 ланоси одного нового і одного 10(!) річного який фору дасть будь якому новому ВАЗу! в нещадній експлуатації по бездоріжжю, то максимум 200$ в рік на розхідні матеріали і ходову... і ще пам"ятаю міняв амортизатори, був вибір китайські дешеві і дорогі в 2 рази дорощі, хз які (каяба, чи як там їх) Всі казали бери дорогі, бо на дешевих максимум пів року поїздиш. Але ті так звані дорогі(у всіх магазинах передивився) на огляд була ще гірша підробка ніж ті китайські... в результаті купив китайські дешеві, вже 2 роки нещадно гоцаю і хоть би що... недавно думав міняти, але нема потреби
---------- Додано в 23:53 ---------- Попередній допис був написаний в 23:51 ---------- Абсолютно вірно!, Перевірив сам, БОШ, правда зроблено в Китаї ---------- Додано в 23:56 ---------- Попередній допис був написаний в 23:53 ---------- Співчуваю вам, цікаво а як Ви ось сюда на форум заходите? Чи може Вам системник сам Біл Гейтс збирав?? а по клавітатурі напевно в гумових рукавичках клацаєте? і побутова техніка у Вас вдома відсутня?? ---------- Додано в 23:58 ---------- Попередній допис був написаний в 23:56 ---------- Ну так значить нормально китайці гайки закручують
недумаю, бо багато грошей іде за "бренд" от я наприклад до останнього часу був прихильником нокії, але зараз наприклад ~1500грн з базовими функціями від нокії, я б вже не дав... за такі гроші можна купити LG чи Самсун з аналогічними функціями але в 2 рази дешевше, або за ті самі гроші але з більшими функціями... і при тому що не глючить і працює прекрасно! навіщо платити більше?
Їздив якось пасажиром в cherry QQ - ну як в пластиковій коробці. Потім знову ж таки пасажиром в geely - навіть сподобалось, тиха, мягенька, нічого не стукає не скрипить (причому на бруківці). Водій казав що два роки вже має і ще нікуди не заглядав. В будь-якому випадку думаю ще років 5 і Китайські авто буду на ому ж рівні що Корейські а далі хто зна....
Я перед тим як брати також поїздив на cherry QQ, cherry Amulet, Geely CK, Geely MK, В принципі у всіх свої плюси і мінуси (як і в будь якого авто) але по відчуттям (і по грошам) підійшла СК. Пока довольний як слон
Повністю згодний. Перший Порш Панамера був зроблений та показаний саме у Китаї. Вся продукція Аппл виробляється у Китаю, та китайська техніка вже за якістю перевершує європейську.
І що з того??? Не рівняйте штучні речі (як панамера) і масові (VW Golf). В Україні також балістичну ракету яка білці в око попаде зроблять без проблем а машини людської не виходить поки що зробити ---------- Додано в 17:50 ---------- Попередній допис був написаний в 17:49 ---------- перелічіть поіменно (хоча б 10 виробів)