Відповідь: Хіт тижня - реклама "Евросеть" Тому що зіпер заїло :D А стосовно "повально-убойного" стилю і напрямку реклами від "Евросеть" - це своєрідний маркетинговий хід, здебільшого розрахований на молодь, яка невідає нормативних меж подачі реклами або ж як шокове ураження струмом. Нещодавно був у одному з салонів "Евросеть", звернув увагу, що у логотипі відсутній червоний колір. Запитав: - Чому? Відповіли: - Що мов, прийшли такі-то, просили зняти, щоб російський прапор не мав місце у візуальній рекламі. Жах просто. Ну і що з того вийшло, забрали червону смужку і залишилась натомість тепер біло-синя - далі від Росії, зато ближче до Регіонів. Не може наш люд жити без казусів.
Відповідь: Хіт тижня - реклама "Евросеть" Webcargo — «Grateful Asses» Агентство bleublancrouge ( Montreal, Canada) считает, что главное в бизнес-сервисах то, что они позволяют вам сохранить вашу задницу целой и невредимой. В вирусном ролике сервиса передачи файлов Webcargo канадские креативщики представили офисных служащих в виде того, за что они, метафорически, так переживают — несколько обычных человеческих задниц. Они пьют воду, курят, переживают, нет ли у них прыща на «щеке» и рассказывают о дедлайнах и грозящих им неприятностях, если бы не Webcargo. Тэглайн: «If you need it, we'll save yours too» — «Если вам это нужно, мы и вашу спасем». [youtube]j2Af6mKS5RI[/youtube]