На джетті новій ще не їздив, нічого не порекомендую... якщо подобається VW то можна звернути увагу на крос гольф чи гольф+
На ній на тест драйвах тільки їздили. Вона ще ось-ось як поступила в продажу. В Північній Америці вона має бути основний конкурент Тойоти Кемрі/ Ніссан Алтіми/Гюндей Сонати. Незнаю що з того буде , але як кажуть -good luck Сharlie! Від приблизно 1998 по 2004/05 роки Джетти в Канаді/США (не знаю як в Європі) були низької якості і мали різні проблеми. Продажа тоді "народного автомобіля "різко впала.Зараз якість ніби поправилася. Випуск авт з Бразилії знову повернувся в США.
Машина хороша, надійна, ходова проста як "двері". Кузов, ніби надійний, салон простий "спартанський", як у 2101. Тільки от ціни на них на вторинному ринку, ІМХО дуже завищені (модна марка), як то можна за 20-25 літню машину просити 4-4,5 тис. у.о. Наші люди цікаві в цьому плані. ІМХО Машина в такому віці не повинна коштувати більше 3 тис. у.о!!! Тому що це, як не крути завжди "кіт в мішку".
Непомиляєтесь? Бо з вище названими, скоріше конкуруватиме Passat. Фолькси мені подобаються саме керуванням, з власного досвіду, воно нечім не відрізняєтся від BMW, тобто зусілля на кермі, та почуття 100% контролю над машиною і того що і вона, і ти, розумієте один одного. Ще досі незмінив Touareg на Acura за Вашою порадою, може зміню думку.
1.3 найдешевші, але я би не радив. Не найкращі відгуки про цей мотор-слабенький. Хочете драйву - беріть 1,6 чи 1,8. Дизельні двигуни також би не радив (особливо турбовані)...
Помиляюся , Я мав на увазі Пассат. А Джетта це - Корола/ Сентра/ Елантра. А що до "німець" vs. "японець/кореєць" , то тут не помиляюся. А переконаний сторонник азіатського (і "великих двигунів" американського) автопрому. Машини в такому віці рахуються "классик кар".І якщо вона в ідеальному стані , має всі деталі/запчастини оригінальні то такі авта коштують дорого.Залежно ще скільки цих машин було випущено тоді.Чим менше тим дорожче. І ці авта не є кожний день.Ними їздять в гарну літню погоду на виставки , а потім назад помити і в гараж. А якщо це авто "на кожний день" , то воно нічого не коштує.Раніше власник ще доплачував щоб це авто забрали.Потім авта почали залишати на дорогах і змінили закон .За таке авто зараз дають $100 , не важно чи воно приїхало своїм ходом , чи притягнули.
Так,якщо воно ідеальне,але у нас просять 4000-4500 у.о.,за авто яке у вас коштує 100-500 у.о..Парадокс,за ідеальне авто,скажімо Golf 1991р.,з усіма оригінальними частинами та запчастинами,у нас майже ніхто (крім фанатів-колекціонерів) не викине 8000у.о.(приклад),а за дрантє,яке пофарбоване 3 раз,з купою всяких модифікацій від Васі,4000у.о. віддадуть.
Мартини, как я понял, мой вопрос банально зарагулили. Меня интересует НОВАЯ джета. Надо новую ветку открывать?
ключове слово тут "в ідеальному стані", що переважної більшості з наших "тазіків" не стосується". В самого є думка знайти десь недорого"одиничку" GTI і довести "до ума". Ото, таки, дійсно Класика з великої букви!