Євро 2012 подарувало нам крім нових аеропорту і стадіону, відремонтованих доріг ще й два довгобуди. 1. Вулиця Ряшівська. Її призначенням було сполучити два названих об"єкти. Для цього був розритий цілий парк, знищено купу дерев. Садовий розказував, що з аеропорту на стадіон можна буде спокійно доїхати за 12 хвилин. Вулиця мала б протягнутися від супермаркету "Арсен" на Патона до перехрестя Кульпарківська-Наукова. Справді, дуже зручна магістраль, яка б розвантажила Виговського і В.Великого. Але, нажаль, дорога так і залишилася лише напрямком через поле Там десь 5-6 км дороги. Тепер обіцяють, що побудують її до ЄвроБаскет-2015. Правда не всю, а лише 3.5 км від Кульпарківської до Любінської. 2. Дорога, яка мала б з"єднати Стрийську із Сиховом. Про неї чомусь взагалі ніхто не говорить. А мені здається, це значно важливіша для міста магістраль. Крім того, там фактично один кілометр дороги треба прокласти , ну може півтора, якщо враховувати ще реконструкцію куска дороги через Зубру. Половину цієї дороги зробили, коли побудували стадіон. Тепер вона зі сторони Стрийської тупо впирається в поле. А там всього пітора кілометри до "Санта-Барбари". Уявіть прямий шлях звідти на Стрийську, не об"їжджаючи через Хуторівку, не впираючись у вічний корок Стрийська-Наукова. Нажаль, Львів голосує неправильно, тому теперішній уряд навряд чи розродиться фінансуванням цих двох проектів А це ж не просто дорога через поле. За якийсь час такі магістралі "обростуть" житловими будинками, торговими центрами та іншою інфраструктурою, фактично це дасть поштовх до розвитку цілих нових мікрорайонів.
То часом не мало бути продовження вулиці Вернадського? Якщо мені не зраджує пам"ять, там будівництво застопорилося через сім"ю, яка не хотіла віддавати свою земельну ділянку. То факт, та дорога дуже б розвантажила той напрямок. Та там і так Сихів вже в Зубру впирається.
Так, саме Вернадського. З одної сторони можна зрозуміти людину, яка, можливо, має там будинок, подвір"я, город. Але мені здається, що міська влада просто не вміє домовитися. Як може стратегічний для міста проект розвалитися через чиїсь грядки??? До речі, схожа історія як з трамваєм на Городоцькій. Там якийсь будинок зі складами на шляху запланованої колії. Власник - канадієць,
Власне, йшлося про те, що за ту ділянку не дали адекватної ціни. Тобто міська рада і ділянку хотіла,але належно заплатити мешканцям жаба задавила (то ж гроші можна вкрасти, відмити, покласти до чиновницької кишені).
А ви скажіть, що влада вміє взагалі? От недавно чув Садового. Виявляється, продовження Зеленої до окружної - це не місто. Тобто, стадіон - це місто, зЕмлі відбирало під окружною у людей - місто, міська тублікарня - в місті, а от дорога... то вже не місто. Розкажу ще один прикол. А ви вкурсі, що вул. Антонича, що має і назву і будинки, в генплані міста взагалі не існує. Тобто, коли повстало питання ремонту дороги, виникла колізія: не можуть виділити кошти на неіснуючу дорогу. От вам і парадокс нашої влади. Понад 20 років існує вулиця реально, а на папері її нема.
Якось запросив мене колега на новосілля. Назвав адресу і намалював план. Попередив, що будинки №1-4 на тій вулиці ніяк не асоціюються з будинками №5 і далі по тій же вулиці. Між (1-4), куди треба було їхати і 5... звели кілька кварталів, що числяться за іншою, поперечною вулицею. Не знаю, чи вирішили проблему нумерації після мого візиту, але в таксистів явний головняк. До речі, літній таксист розповів, як у совєтські часи віз пасажира (явно номенклатурника) за адресою-привидом вул. Гавани, 1. - Де це? - Ви таксист, ви маєте знати. Диспетчер теж не знав такої вулиці. Водій спитав, чи має пан якийсь контактний телефон? Пасажир неохоче продиктував номер. Водій телефонує з автомата, питає - де це і що там? - База. - Скільки вам треба часу, щоби підготуватися? - Сорок хвилин. - Проднабір мені буде? - Буде. Везіть клієнта, але не швидко. Таки "продуктова база" на дорозі, яка вела до заміського звалища. Вулиця Гавани... Водія щедро напакували за попередження і тайм-аут.
Я сподіваюся, що гілка не тільки Львівська. А щодо історій - у мене (як і у Вас) була дуже "комунікабельна" робота.
Вернадського вул. вже давно пора продовжити і зєднати згідно гнеплану міста з тим трамвайним розїздом, який будують на Санта Барбарі. Хоча читав, що на вул. Вернадського теж має йти трамвай. https://uk.wikipedia.org/wiki/Вулиця_Вернадського_(Львів) Бо зі сторони Сихова вже давно будинки мають номери Вернадського , а самої вулиці повноцінної так і не зроблено...йде обривками
Містом керує популіст якому релігія забороняє приймати непопулярні, але дієві, рішення. Тому ті 3и сотки досі ніхто не викупив, а можливо і решту "дороги" вже розподілили по планах. Доречі, як варіант, можна прокласти "тимчасову вузькоколійку" через Освицьку до Скрипника, частина дороги є, а частину розширити за рахунок парку. Бо відсутність великого кільця на Хуторівці і активне забудовування прилеглих територій приведе до повного паралічу перехрестя. То є ненормально коли такий величезний мікрорайон як Сихів не має короткої дороги до кільцевої.