то називається, шо немцу хорошо, то рускому смерть хтось розказкував історію, купив хлоп в німцях мерседес, жене в Україну. Пів Європи приїхав на ура, а вже коли лишилось додому 50 км після нашого кордону, мерседес ні з того ні з сього став блимати червоними лямпками, висвічувати на табло по німецьки якийсь алярм, і шо головне, не хоче їхати, хіба зі швидкістю пішохода. Погрузили мерс на евакуатор, завезли на сервіс. Діагност пояснив, що то по німецьки пише "з"їдьте з узбіччя". Мудра машина розпізнає дорожнє покриття, і коли з"їжджаєш на узбіччя не вмикаючи поворотів та не збавляючи швидкості, вона думає, що ти заснув! А після європейських доріг, мерседес нашу українську дорогу сприйняв за узбіччя. Не знаю, чи то байка, чи реальна історія, але шось в тому є
Мій ліміт десь 1500 км без сну.якщо чую що змучився і тягне спати то іду швидше,адреналін тоді не дає заснути.останній раз вночі гнав через дощ,олені скачуть напоперек хайвею.навіть після 12 годин за кермом заснути неможливо.
Мені "не пощастило" бачити скачучих, але одного разу стояв прямо за відбійником - з виглядом "добре, я вам дозволяю тут проїхати". Мені вистачило. )
В нас тут оленів повно.якщо ночами гнати то лосі і олені весь час бачиш.олені більш небезпечні бо дурні.
Страшенно не люблю їздити по ночах. І майже не їжджу. Шукаю мотель, якщо вже треба їхати довго і ніч застає. Але часом замучена і вдень. Тому сходжу на rest area і сплю хоча би пів години. А ще кажуть добре лузати насіння ( сємочки).
Власне, ми плануємо дорогу таким чином, щоб можна було комбінувати прогулянки-екскурсії, а частину шляху, де нема нічого цікавого - проїжджати. А я люблю їздити вночі, бо магістралі практично порожні (може це і присипляє). Коли їду в Стрий і виїжджаю в другій-третій ранку, то дорога для мене безпроблемова (я жайвір), гірше, коли їду після роботи - опівночі хоч сірки в очі вставляй.
Оленів кажєте багато? Тю, та в нас ше більше, правда їздять на ровЕрах і слухают музику в навушниках, від чого стают ше небезпечнішими. А, їх ше в дзеркалах не видно.
То я й за це мала на увазі. Надранок виїжджати то ще півбіди. А їхати наніч, а ще коли коло тебе всі сплять і храплять - то самовбивство для мене. Хоча в Інтернеті висіти і не спати, то я можу і до 3-4-ї і спати не хочеться.
Тут далеко іхати легше ніж в Украіні,віддалі між містечками 50-150 км та і то обіздні всюди,можна йти 130 без приторможування
Я колись також відрубився в полтавській області, слава Богу були кущі обабіч дороги вони і врятували мене, але лівий бік машини був повністю змятий. До цього я частенько вживав ацетони і сідав за руль, після цього випадку їжу тіко тверезий а зараз взагалі не вживаю, за то дякую Богу.
угу, і світлоповертачів часом нема, байдуже, що темно. Вигулькне таке раптово, після того точно не заснеш.
Мої методи прості: 1 - часто чергувати тепло-холод у салоні 2 - чергувати солодкі цукерки і таблетки аскорбінки 3 - оптимальна музика. Відчувши втому - виймаю диск із блюзами та баладами і ставлю старий шотландський поп - Middle of the Road. Буквально днями, під час дощу, примірюючись обганяти численні фури, впіймав себе на тому, що "туплю" - кручу важілець заднього склоочисника замість того, щоби перемкнути режим передніх. Стоп. Зірвав мокрі гілочки з листями, помасував ними фейс (як віником) - і вперед! ---------- Додано в 13:41 ---------- Попередній допис був написаний в 13:27 ---------- P.S. А ще корисно за кермом займатися "арифметикою" - наприклад, переводити в умі швидкість км/год на секунди між кілометровими стовпами. Або тицькати клавішу бортового компа і перераховувати в умі витрати пального і залишок. Або ловити момент, коли "автомат" заблокує гідротрансформатор (оберти/швидкість). Або (якщо їду з дружиною) - НЕ давати їй щось розповідати (в її манері - "складно-підрядних речень" з поверненнями-уточненнями). А також не допускати, щоби вона розповідала щось "геометрично-топографічне" про місця, не пов"язані з дорогою. Краще її трохи подражнити - придумувати якісь дурні асоціативні ряди від назв річок та населених пунктів. Типу - "ось Летичів. Батьківщина усіх ЛетичЕвських. Була у мого приятеля коханка ЛетичЕвська на прізвисько Лужа..."
Точно! На маяке лёгкая музыка.... ---------- Додано в 13:53 ---------- Попередній допис був написаний в 13:52 ---------- поки є цукерки який сон може бути?
Листочки, арифметика.... Жiнку збоку найкраще мати, i щоб вона тобi руку в штани запустила i в тонусi тримала. Або просто потилицю i шию рукою пестила i гладила.
Ніколи не слухаю FM за кермом. (І поза кермом-теж ) Дратує. "Не мої жанри"; так званий "радіомастеринг"; реклама/новини; діджейські перебивки з прокруткою та тональним бібіканням. Коли я їду пасажиром - терплю, оскільки моє життя залежить від стану водія.
- не знаю, какая там музыка Несколько гигов тщательно отобранных любимых песен мне хватает, на крайний случай включаю "Рок ФМ", "Наше Радио" или "Максимум" (если на первых двух реклама). Но в данной ветке любая музыка - лучше, чем ничего. Хоть шансон (пока плюёшься, не заснёшь) Особенно тяжело, когда пассажир(ка) рядом дремлет. Тут без музыки вообще труба...
Пам"ятаю літо 1999. Поїхали з техдиректором до містечка Дніпропетровської області на "Ниві". Він кермує, я ззаду підтримую апаратуру, щоби не стрибала. Бачу - летимо по зустрічній, наближається вантажівка. Перегнувся, рвонув кермо направо, вилаяв колегу, змусив вмитися газованою мінералкою. На місці призначення я мав інсталювати залізо з 01 до 05 ночі, а колега замість поспати - мовчки "співпереживав". Дорогою додому найважче для мене було - НЕ заснути навіть на задньому сидінні. Через кожні 30 хвилин я командував - Стоп - перекур (кава, кущики). Техдиректору це мало допомагало. Тоді я заводив розмови на теми, які його дратували (відкати, ліві замовлення) - ого, він ставав дуже бадьорим. Так і доїхали до Києва. Шкода, що пропустили повне сонячне затемнення. Небо було затягнуте хмарами, світло було якимось жовтим.