Вивчення релігії в школі: за і проти

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Бійцівська Рибка, 22 жов 2008.

?

Як Ви ставитесь до вивчення релігії в школі?

  1. За

    51,1%
  2. Проти

    42,0%
  3. Важко сказати

    6,8%
  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    у нас не свєтскоє, а совєтскоє. У нас не всі математиками виходять, але математику вчать, у нас не всі фізиками виходять, але фізику вчать.
    От закінчиться все тим, що всі стануть мусульианами. Чому, бо більшість ними будуть і не буде вибору нікому.
     
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    До стовпа припинали тих, хто не "розповідав"?

    Тю...
    Вибір завжди є!
    Про малютку-мєдовара забули?
    Лето в стране настало,
    Вереск опять цветет,
    Но некому готовить
    Вересковый мед.
     
    Останнє редагування: 15 січ 2009
    • Подобається Подобається x 2
  3. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Так, Миху, бо то політика. І нічого більше. Справді вони навіть не бавляться в демократію. Особисто мені хотілось би жити в країні із справжньою демократією, а не іграшковою.

    А от "обязаловка" - то дійсно по-совєцкі....

    Питання віри дуже особисте і не може бути частиною освіти. Вивчати можна релігієзнавство - тобто надавати інформацію про різні релігії, їх походження, принципи і т.д.
     
    Останнє редагування: 18 січ 2009
    • Подобається Подобається x 3
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Я й не казав, щоб в школі вчили віру, а релігію і християнську до того ж.
     
  5. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Миху, я от все частіше замислююсь, Ви й направду...чи прикидаєтесь так?

    І хто ж на Вашу думку буде цю виключно християнську етику (бо саме про неї йшлося у Вашому дописі ;)) викладати? І чому тільки християнську (цілком закономірне питання!)?
    Історія, основні засади релігії - це зовсім не те саме, що християнська етика.
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    разве что как религиоведение в старших классах то есть расказ о том какие есть на чем живут без религиозной пропаганды ....
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    чого це прикидаюся?
    Ви були у, наприклад Берліні? Наполовину мсульманське місто, таке саме у Скандинавії.... добавилися у плюралізм.... Чому так стається? Бо у мусульманських країнах викладають у школах іслам і не переймаються дурницями. От ті мусульмани приїхавши у Німеччину, знають свою віру, шо не скажеш про німців, які бавилися у демократію.


    Християнську етику повинні викладати катехити, які пройшли відповідне навчання, думаю, є кому викладати....
     
  8. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Н-да..
    Суспільні процеси набагато складніші, ніж Ви собі уявляете, Миху. Я, наприклад, була у Стокгольмі; спілкувалась із німцями. Якщо вас цікавить Европейська ситуація можемо обговорити.

    Але основна думка, яку я намагаюсь уже вкотре висловити - Примусове, обов"язкове вивчення релігійної етики може бути тільки у примітивному або тоталітарному суспільстві.
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    а примусове навчання інших предметів як?
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Математика, к примеру, одинаковая во всём мире. А религия - нет.
     
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    а укр література?
     
  12. Нужно же хоть что-нибудь знать о своей стране. Вот и поэтому лучше бы учить религиоведение, чтобы знать о каких-то обрядах и традициях - своей страны и других. Но ни в коем случае не навязывать.
     
  13. Razi

    Razi Member

    По моєму викладання хрстиянської етики протирічить законодавству, і загальним принципам демократичного суспільства.

    Держава має право регулювати освіту дітей для того щоб визначити якийсь загальний рівень, для того щоб підготувати дітей до гармонійного життя в суспільстві. Відповідно є закон і він породжує певну загальноприйняту мораль. Відповідно держава має право насаджувати дітям певний мінімум який потрібен для суспільного життя але не більше.

    Спава в тому, що між християнською мораллю і суспільною мораллю є певні відмінності. Наприклад людина має право на самооборну ад до вбивства тоді як у біблії вбвство заборонене. В суспільстві дозволене вільне дошлюдбне сексуальне життя, розлучення, тоді як християнтсво це забороняє. Також в суспільстві дозволено сповідування будь яких релігійних поглядів.

    Також школа це інститут який має виховувати дитину, який має мати довіру в дитини. А якщо дитину в школі вчили християнської етики, а подорослішавши людина захоче поводитися інакше то їй важче буде розібратися в собі, і прийдеться відмовлятися від навязаних цінностей, що часто є важко.
     
  14. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Школа-інтернат?
    Виховання, ІМХО, надається дома. А в школі - знання (повинні б, принаймні).
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    скільки християн в Україні, не підкажете?
     
  16. Калиниченко

    Калиниченко Well-Known Member

    Ті, що говорять про демократичні цінності, просто не додумують до кінця, або лукавлять.Демократичне суспільство не менш тоталітарне, ніж те, що називають „примітивним”, все це просто ідеологічні штампи...:tongue: Хто нелегально працював за кордоном, приблизно одної думки про ср... західні „демократії” – нема папірця – ти не людина... Не будуть в Україні вчити християнську етику – будуть вчити щось інше – любити підарів,гей паради,правильно займатися розпустою, вживати наркотики, схвалювати вбивство, ненавидіти християн, захоплюватись окультизмом... Все, що оголошено „західними цінностями”...
    Звичайно, на фоні такої духовної пустки іслам в Європі сприймаєтьтся позитивно.:) Не потрібна Україні така :ireful1: західна демократія.:bad:
     
    • Подобається Подобається x 4
  17. nata-k

    nata-k Well-Known Member

    Ну, це вже просто абзац...
    А ви думали вам мають відкрити обійми і сказати "Дорогеньки, тільки вас ми і чекали" :). Нелегальний емігрант - це людина, яка порушує закон.

    Давайте не абстрактно, а на прикладі конкретний людей. От хоча б наших форумлян, які живуть з сім'ями в умовах "західної демократії". Змогли б вони зберегти свою культурну, релігійну ідентичність, якби політика тих країн не передбачала вільних поглядів?

    Щодо математики, укр.літ. і ін. предметів.
    Освіта - це завжди політика. Освіта регулюється державою, яка виходячи з стратегічних цілей визначає приорітети у освіті. У нашої освіти мета дати універсальну підготовку дитині (на скільки то розумно, і на скільки вдається - окреме питання).
    Але релігійна етика не просто елемент освітніх знань. Це система цінностей. І от тут треба бути обережними, бо не може такого бути, щоб всі були однакові, з однаковісінькими цінностями.
    Ну, має ж бути ще пам"ять, до чого приводить "уравняловка".
     
    • Подобається Подобається x 4
  18. demetris

    demetris Well-Known Member

    Дуже вже Ви востро... але правильно!
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ні!!! Йдеться про демократію, всього навсього....І при чому тут обійми? Лиш би ніхто не заважав..... А демократія "каже" кожна людина має право жити там, де захоче, незалежно від того де вона народилася. А коли для одних демократія, а для інших - ні.... то вже не дуже демократія, бо і для справжніх арійців у Німеччині була демократія.
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. Так разве это демократия, когда НЕхристианина заставляют учить христианскую этику?
    Ув. Калиниченко, а с чего это вы взяли, что наших детей будут учить принимать наркотики, любить геев и т.п.?
     
а де твій аватар? :)