Виробництво.Проаналізуєм відкриття легального виробництва?

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем Kalyta, 13 лют 2011.

  1. Kalyta

    Kalyta Active Member

    Так існує ризик перетворитись у дійну корову.Дозволи ж реально отримати.
     
  2. coolzak

    coolzak Well-Known Member

    в 90тих було багато пустуючих підприємств де можна було взяти в оренду готове приміщення-не думаю що дуже менше зараз.простіше орендувати на початок
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Kalyta

    Kalyta Active Member

    за три дні зробити звукоізоляцію, підняти стелю до нормованої висоти чи отримати з китаю необхідні додаткві документи на устаткування(наприклад щодо рівню шуму).
     
  4. Kalyta

    Kalyta Active Member

    Продовжимо.Переобладнавши приміщення місяців за шість (якщо підприємець при грошах),закупляєм устаткування.Обов'язково з супроводжуючими документами.Врахуйте,що в проекті буде вказано яке устаткування (машинка) і де має стояти.Отже ,якщо Ви не прорахували все виробництво до дрібниць -нариваєтесь на нові труднощі і витрати невдовзі.Клас правда?Це влада дбає про розвиток вітчизняного виробництва.
    Далі.Отримуєм техумови.І мусимо робити гігієнічні висновки на майбутні вироби(для цього тре подати детальну технолонгію виготовлення кожного виробу і гігієнічні висновки чи т.п. на всю сировину.Тобто змінити поставщика в наш нестабільний час буде накладно.).Це все теж суттєві витрати і втрати часу.
    Припустимо все отримали.Тепер:Треба знайти упаковку,етикетку, іт.п.,навіть продумати графік поставки туалетного паперу для працівників.В той же час треба добре порахувати собівартість виробів(врахувавши амортизацію попередніх ,майбутніх "ПОСТІЙНИХ" витрат і "ЗМІННІ " витрати(сировина, зарплати і т.п.)Далі.Тре дослілити ринок і знайти ціну по якій можна продати посереднтку(магазин чи інше).Бува ,що ціна нижча реальної собівартості.І в той же час треба знати і навчити працівників.В цьому періоді(Не менше 6місяців) прийдеться платити більше ніж наймити зароблять.Припустимо це все зроблено.Підсумуєм.Гордий власник(виробництво запрацювало) має купу витрат, невідому перспективу.В очах суспільства він експлуататор,і неплатник податків.Службовці стараються обдерти,наймити обікрасти.Щоб вижити він мусить бути сильним, агресивним, і психічно неврівноваженим.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Nevermind

    Nevermind Просто персона

    Звичайно, має бути бізнес-план і технічний план. А як без розрахунків засновувати виробництво? :crazy:

    Найняти хорошого фахівця з постачання. :)
    Знайти друкарню, які займаються друком етикетки - не проблема.
    Дизайн етикетки віддати в маркетингове або дизайнерське бюро на аутсорсинг.

    Теж не проблема. Можна на аутсорсинг.
    Або найняти технологів, або теж на аутсорсинг - в якусь лабораторію.

    А це - саме камінь, об який всі спотикаються. Треба знайти дистриб'ютора, і не одного, а декількох, які зможуть доставляти продукцію по областях. І планувати продажі заздалегідь - спочатку з охопленням Україні, а потім і виходу на експорт. Повинен бути відділ продажів.

    Без планування і бачення майбутніх продажів - будь-який проект можна відразу поховати.
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Kalyta

    Kalyta Active Member

    Здалосяб знати кого і де шукати.Можна нарватись на любителів, які звуть себе професіоналами.З другого боку послуги цих спеціалістів не дешеві.Я пробую проаналізувати процес відкриття виробництва звичайною людиною з невеликими статками і відпоівідно з обмеженими можливостями кредитування.

    Важко це зробити з заданими початковими фінансовими параметрами( точніше з їх відсутністю)
     
  7. Nevermind

    Nevermind Просто персона

    Так, як я написала, зазвичай роблять всі виробничі компанії такого плану. Не знаю, може, у Вас якесь інше бачення - інноваційне, тому Ви не хочете перевіреними стежками інших компаній.
    ІМХО, для невеликої виробничої компанії необхідно мати в штаті:

    1. Начальника виробництва (директора виробництва, або начальника цеху, якщо цех - один). Ця людина буде стежити за ходом виробничого процесу і за робітниками. На початковому етапі можна поєднати начальника цеху і технолога в одній особі. При розширенні виробництва буде потрібен технолог (окремо).

    2. Головного інженера/головного механіка. Щоб налагоджувати виробничу лінію або усувати неполадки (на початковому етапі це може бути просто толковий механік. Обов'язково треба в штаті мати людину, що розбирається в тонкощах інженерних).

    3. Менеджера з постачання. (Який буде домовлятися з постачальниками і закуповувати сировину / матеріали / канцтовари і все, що потрібно).

    4. Начальника відділу продажів (який буде домовлятися з дистриб'юторами або мережами). Він же може займатися і логістикою (але при розширенні можна буде зробити окремий відділ логістики).

    5. Головного бухгалтера - само собою. Він же на першому етапі буде займатися і кадровими питаннями. При розширенні можна буде зробити відділ кадрів або відділ з персоналу.

    Все інше (маркетинг, лабораторія тощо) - на аутсорсинг.
     
  8. Kalyta

    Kalyta Active Member

    Доки невелика?Якщо за 3 місяці набереться повний штат(5 чоловік)і якимось чудом компанія вийде на валовий виторг 100 000грн(при 50% накрутці, де 20%мало б припадати на амортизацію основних фондів і адмін-витрати, але які початківці не рахують) то трудно доволити собі щось окрім нерегулярних послуг технолога (майже аутсортинг),механіка- раз на тиждень і просто бухгалтера (пристака головний - суттєво дорожче)-і то не на ставку.

    Понад 70% підприєців(виробництва,магазини,гуртовні)- не мають внутрішньої бухгалтерії(вони не знають скільки і чого у них є).Це реальність.Я знаю фабрику, де сотні працівників орієнтовно 7 днів на тиждень виготовляють лівак і значнайого чамтина з краденого на цьому підприємстві, і тут не обходиться без менеджерів і деректорів.Знаю випадки, коли бухгалтери обкрадали компанії.Тому раджу початківцям передтим, як взяти працівника на керуючу посаду-добре подумати як його контролювати.
    І щодо іновацій.Існують програми,які змушують всіх працівників контролювати один одного( і вони не підозрюють цього), а власник(середнього розуму і не спеціаліст) по кількох основних параметрах -бачить і розуміє весь процес виробництва.І при бажанні може бачити коженцвях,гудзик і т.п..
     
  9. JohnDoe

    JohnDoe продам ауді 100 ))

    У мене питання: до чого Ви це все написали? Ви хочете відкрити виробництво чи переконуєте себе що цього неварто робити?
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Nevermind

    Nevermind Просто персона

    Ми говоримо про виробниче підприємство або про магазин?

    Я знаю купу фірм, де є 2 людини: директор і бухгалтер. :))) Це реальність.

    Нє, ну звичайно, якщо Ви хочете підпільне виробництво, не платити податки, не сертифікувати продукцію, то, звичайно, Вам ані бухгалтер, ані механік, ані технолог нафіг не потрібні. :haha:

    Але тоді у Вас виникнуть проблеми зі збутом. :)))

    Не всі канали збуту з розпростертими обіймами приймуть продукцію без документів.

    ---------- Додано в 23:23 ---------- Попередній допис був написаний в 23:20 ----------

    А я раджу новачкам взагалі бізнес не починати, якщо немає уявлення, яким чином можна контролювати підлеглих.

    Раджу спочатку попрацювати де-небудь начальником відділу, тоді, можливо, управлінський досвід і з'явиться. :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. JohnDoe

    JohnDoe продам ауді 100 ))

    Новачкам у чому?
    Ага, отак візьмуть тебе зразу начальником відділу...........у українську філію канадської КОМПАНІЇ з продажу БАДів:)

    ---------- Додано в 19:26 ---------- Попередній допис був написаний в 19:13 ----------

    пане Kalyta, огляніться навколо себе: може у Вас є авто (хоч яке небудь що їздить) - якщо є то Ви маєте на перших порах чим возити продукцію. Може у Вас є гараж - це вже якийсь дах над головою, під яким можна поставити обладнання для 2 працівників.
    Може у Вас є 1-3 тис. баксів, щоб купити обладнання для вашого виробництва (на 1-2-3 б\у станки вистачить)
    Ну а гараж + станки + машина + 2 робітники + еффективний менеджер:) = маленький свічний заводик :))) ( як в 12 стільцях)
    Ну а якщо у Вас цього всього нема, тоді
    1. Заробляйте щоб у Вас все це було на початку
    2. Думайте чи треба воно вам?
     
  12. tato

    tato тато завжди правий!

    Проблеми зі збутом можуть бути і коли навпаки-коли технологи,секретарки,податки,сертифікати....
    Тоді просто ціна не пролізе))))
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. Nevermind

    Nevermind Просто персона

    Саме так. Все прорахувати треба заздалегідь. Й продажі - це найголовніше...

    Як я й писала:

     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Radzik

    Radzik Особистий консультант

    Бізнесом можна займатися при будь-якій владі. Головне, вибрати той бізнес, який при даній владі буде проводити найлегше, а прибутки будуть найбільші.
    Звичайно ж, при даній владі в плюсі великий бізнес, а малий, вибачте, нікому не потрібен... :cry:
    В даному випадку влада сама штовхає на нелегальний бізнес і спекуляції.
    Виробництво з нуля зараз явно невигідне.

    ---------- Додано в 10:29 ---------- Попередній допис був написаний в 10:27 ----------

    Перше, що повинно бути після ідеї - чітко написаний бізнес-план.
    Є бізнеси, де немає продажу взагалі і нічого, процвітає :good:

    ---------- Додано в 10:32 ---------- Попередній допис був написаний в 10:29 ----------

    А після недавніх подій з Податковим кодексом - по-іншому і не буде. Тепер кожій бабулі, що насіння продає потрібен бухгалтер, інакше перша ж перевірка її бізнес просто ВБ*Є.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Kalyta

    Kalyta Active Member

    А що робити коли натура бунтує.Коли не можеш працювати в наймах( з любої ,навіть, оманливої, причини).Коли відчуваєш, що якщо не спробуєш самореалізуватись, вирватись із стану наймита то через кілька років вже не зможеш і відважитись на спробу.То й що що нема відповідної освіти чи практики.Якщо зважитись і рухатись вперто в одному напрямку, тільки не зариватись, то все вийде.
    Є лише один рецепт не зазнати поразки у починанні -не починати.Але це можуть дозволити собі або мудрі( які вміють вдовільнятись тим,що мають(правда,тут ще ,часом, має вплив фактор сім'ї)), або невдахи.Для більшості людей все ж актуально:"ХТО НЕ СТУКАЄ - ТОМУ НЕ ВІДКРИВАЮТЬ".
     
а де твій аватар? :)