І заодно поцікавитись варто співвідношенням велодоріжок у Лондоні і Львові. Проблема не в людях, яким лінь залізти на "коня", а у владі, якій начхати на: а) людей, які ведуть здоровий спосіб життя, б) екологію міста, в)...
Вимагати, щоб Вам дали вийти з маршрутки і повернути гроші. Підстава - недотримання правил перевезень. Правда, деколи треба їхати,... а наступна маршрутка через пів-години... Але якби так вчинили разом чоловік 5-6, - гарантую, що радіо би одразу вимкнулося. Є ще один, правда імпіричний, варіант. Якби оті 5-6 чоловік витягли мобілки, і врубали кожен свою музику. ---------- Додано в 12:15 ---------- Попередній допис був написаний в 12:12 ---------- Ну-от! А президент казалисти, шо всі-геть чиновники теперка тілько пішки, альбо на громадському транспорті...
Жодного охоронця. Вони йому не потрібні: Про велопригоди мера Лондона читайте тут (http://ru.tsn.ua/tsikavinki/mer-londona-na-velosipede-spas-zhenshchinu-ot-grabitelei.html) Сам бачив по ТБ, що Садовий - мер Львова, на початку своєї каденції купив для потреб чинуш мерії три ровери. І навіть хтось з чиновників раз проїхав довколо Ратуші. Далі все заглохло: чиновникам це не престижно і важко (ве Львові складний рельєф - багато підйомів). А даремно. Пам"ятаю за часів мера Котика, голова спорткомітету Р.Д. Карбівник їздив на роботу на ровері, хоча жив десь біля Наварії. Проблема і в людях також. Наприклад, мені прийшлося достатньо пововтузитися у своєму місті з проблемами велотранспорту. Навіть підготувати "Концепцію розвитку велотранспорту в м. Ізмаїлі на 2010-2015рр." І справа "пішла"... Маємо де тренуватися для задоволення: більше того, по всьому місту розташували турнікети для велосів. Звичайно, це не Лондон і не Амстердам з їх велоінфраструктурою..., але суттєва альтернатива МАРШРУТКАМ
Не тільки над, але й під. В Берліні є тунелі, що виводять авто з центру міста. Тудою ж можна і потрапити. Про відсутність будь яких розв'язок в Києві взагалі мовчу. В Мюнхені розв'язки і мости, як пиріжки печуть. Зайнятість населення - важлива річ. Відсутність заторів - швидше вантажівки добираються до клієнта - звідси ріст виробництва, а отже й коштів на податки. Усе взаємопов'язане... ---------- Додано в 13:44 ---------- Попередній допис був написаний в 13:36 ---------- У Львові теж є одна стоянка біля Ратуші аж на 20 велосипедів P.S. Кататись можна тільки навколо Ратуші За межами площі можна тільки
Ги...уявив собі картину... Ранок,сонечко сходить...по Сихівському мосту,з Сихова на Виниченка,на роботу шурує Василь Горбаль... Усєрдно крутит педалі...в костюмі з фалдами зозаду,при краваті,права штанка закочена...а в вухах навушники. В котрих гримит "Дочь прокурора"... А чо,житєво,нє?
А в Москве вот как: Власти Москвы все время что-то изобретают. По осени они собирались всю зиму разгонять облака, в результате зима получилась самой снежной в истории, а теперь решили пересадить москвичей на велосипеды, и даже предусмотрели строительство велосипедных дорожек в Генплане развития Москвы до 2025 года. Вообще, идея эта хорошая. Но актуальна она только в период короткого московского лета. Глобальное потепление, конечно, прогрессирует, но не настолько. Извините, у нас не Париж – климат холодный. Да и летом из-за высокой запыленности города завершать велотур придется в душе. Тем не менее, как показал опрос, около половины жителей Москвы (43 хотели бы использовать велосипед в качестве основного средства передвижения по городу. Исследование проведенное порталом SuperJob.ru показало, что москвичи с большим энтузиазмом восприняли намерение городских властей проложить в столице велосипедные дорожки. Не только в выходные, но и в будние дни на велосипеде хотят ездить 45% мужчин и 40% женщин. При этом, что удивительно, охотнее всех (49 на велосипеды готовы пересесть горожане среднего возраста - от 45 до 55 лет. Сейчас велосипедом пользуются только 4% москвичей. В основном, это молодые люди, и мужчин среди них больше, чем женщин. Как отмечают велосипедисты, такое путешествие в условиях большого города не всегда бывает приятным. Проблемой является не столько перспектива дышать газами в потоке автотранспорта, сколько полное отсутствие парковок для велосипедов. За развитие велосипедного транспорта в России недавно высказался и президент страны Дмитрий Медведев. Во время визита в Данию, выступая на пресс-конференции, Медведев вспомнил, что он, еще не будучи президентом, побывал в одной из европейских стран, где его очень удивило, что премьер-министр этой страны приехал на велосипеде в ресторан.
...і потім ці три ровери стояли у кутку його кабінета, як татів ремінь, для неслухняних підлеглих. Смішно.:off: ---------- Додано в 14:14 ---------- Попередній допис був написаний в 14:05 ---------- Вот! Его удивило, а кое-кого из наших президентов оскорбило бы. Мєнталитєт! А у нас престижно в "булочную" на своем опеле ехать. Такое ощущение, что скоро и 'до вітру' будут на тачках ганять, прямо из дверей, не выходя.
А що Горбаль отримав хату на Сихові? Між тим, з Сихова через Новий Львів і по Франка в ОДА "усєрдно крутити педалі" не потрібно - само тягне - донизу ж... Свого часу також мешкав на Сихові (там де телестудія "Міст") і їздив на роверку щодня (крім зими) на роботу (на розі Наукова-Кульпарківська). Отримував море задоволення: і від процессу їзди, і від економії часу та коштів. А з одягом досить просто - приїхав, освіжився, перевдягнувся. Підлеглі були у захваті від стрункого-спортивного шефа. І кілька жінок, наслідуя приклад, відмовились від маршруток на користь велоса і піших переходів. Навіть вагу купили і щодня рахували хто на скільки схуд. Дійсно смішно. Коли головою ОДА був Гладій, чільник облспорткомітету Зубрицький також "карав" нерадивих підлеглих їздою на ровері (відвезти папери з вул. Мельника на Вінниченка). Боріться і поборите!!! Про це треба говорити, писати, протидіяти. Маршрутки для Львова це не найкращий вихід! Сідаєм на ровер! Всім привіт!
Одна з моїх багатьох кольорових мрій - стати водієм маршрутки (незважаючи на те, що я представниця прекрасної половини людства.....і така робота, м'яко кажучи, не для нас...) і крутити в салоні джаз ...Так би мовити - нести культуру в маси!!!!
Представила собі маленьку тендітну дівчинку за рульом великої розклекотаної львівської маршрутки . Тут у Польші дивуються, чому в нас так багато жінок є водіями трамваїв та тролейбусів, а якби ще жінки посідали керувати маршрутками, то взагалі туристи би ненадивувались а потім якийсь незадоволений пасажир створив би тему на форумі типу: та й такво...всім не вгодиш
В Дании очень многие предпочитают велосипед, потому что правительство сделало большие налоги на покупку автомобиля (фактически, нужно заплатить двойную стоимость, чтобы его купить), и собственную машинку иметь не выгодно. Заботятся об экологии Но и климат в Дании не такой, как у нас или, тем более, в Москве. Климат достаточно мягкий: летом не слишком жарко, а зимой не так холодно. Боюсь, сложно будет перенести европейский опыт на наши современные климатические реалии.
у сьому навіть ніхто не сумнівається... і до речі, пасажирам моєї маршрутки навіть пощастило би, що я "виросла" з важкого року А то слухали б! А джаз - підходить навіть і попсовикам...
не смію питати, а на аватарі особиста фотка, что лі? ага. доповню... Лице і руки вимазані машинним маслом. Лівою рукою крутить кермо, правою тримає соску з кашкою і годує дитину, яку не було з ким залишити вдома. А пасажири тим часом закривши очі ловлять кайф від джазу, похитуючись в такт музиці
Мої вітання всім симпатикам ровера! Зараз саме той ЧАС, щоб трансформувати своє ставлення до бензотранспорту на користь механічного (себто велоса). Не буду розповідати про переваги такого "кроку" у цій темі. В неділю створю спеціальну, там же дам обгрунтовану відповідь добродію Полковнику. Що стосується маршруток, то моє ставлення до них НЕГАТИВНЕ. Львову потрібно розвивати громадський електротранспорт!
Ровер...ровер... Пішки тре ходити... Вийшов скорше троха і йдеш си... Воно й для здоровля пользітільніше.... І для кишені.... І,вупше,тема про "поющі швінки" в городськім транспорті... А то... Львову...потрібно... Панімашлі... Нагадав си анігдота,як в пустелі,тєжко втомлений фацет здибав джина. І той го питає: -Чого хочеш,мій повелителю? ... - Хочу додому!... - То пішли... Фацет,здивовано: - Альо,джин,я хочу додому ВЖЕ!... Джин...покірно: - Ну,то побігли...
теж мені здивували. Таких випадків повно! Треба зробити шоферові зауваження, що він висадить за це? Не має права. Ви клієнт, платите за послуги (в даному випадку - перевезення), які повинні надаватися вам якісно!