Відкриття ДОНБАС Арени...Чи впорається Львів з таким завданням?

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем Santa, 31 сер 2009.

  1. Lionel

    Lionel Active Member

    Стадіон чудовий, все дуже гарно. Прикро лишень, наші люди не розуміють мистецтва Бейонсе (і мови не знають, та й то ж їхнє буржуазне, музика чьорних кварталав Нью-Йорка), Діма Білан (котрого тіпа взяли на здачу:mocking:) пішов на УРА. Ще б Йосьо Давидович шось заспівав із Крутого чи якийсь би Лєсапавал запросили - був би "масовий психоз", та літА вже не ті...
    А якщо без жартів - Донецьк дуже далеко від Польщі. Сполучення залізницею при існуючих швидкостях вб"є кого хочеш. Готелів і транспорту - як і у Львові, аеропорт зачинений практично для всіх, своє тіло - "Донбасаеро", рубає зелень з місцевого споживача куди там Люфтганзі, і повірте, вони того ніколи не віддадуть. Якщо підкреслити все - не думаю, що позитив переважить.
    На тому й Дніпропетровськ згорів - не пускали Люфтганзу до себе, дійшло до того що літак садили в Одесі і чим то скінчилось - Дніпроавіа в Німеччину літати перестало, рейс до Відня якось вижив, але то для дуже великих товстосумів і дивним чином, при найкращих вихідних умовах Дніпропетровськ вилетів першим з когорти.
    А про колонії турків - як відомо, десь місяць тому Туркіш почали літати до Львова 3 рази на тиждень, подивіться ролик, який записала компанія в якості промо на українському ринку. Правда, там не реклама турецьких базарів з розмаїттям джинси і шкіряного одягу, розрахованого на підприємців з південного та галицького перехрестя? Ну і крім того можу зазначити з власного досвіду - турки поза Туреччиною цілком нормальні люди, проте лише тоді, коли їх не більше трьох і не спостерігається стадного інстинкту....:pardon:
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. OldMan

    OldMan Well-Known Member

    С удовольствием поверил бы Вам, если бы Ваши предположения не так легко было бы проверить.
    Вот тут http://airport.dn.ua/partner.php указано, что в аэропорту помимо ДонбассАэро (и альянсного с ним АэроСвита) есть представительства Люфтганзы, Автрийских, Турецких авиалиний и ЮтЭйра.
    Более того, вот тут http://airport.dn.ua/shed.php увидим, что Люфтганза осуществляет ежедневные рейсы в Мюнхен, а Австрийские авиалинии 6 раз в неделю делают рейс в Вену.
    Нет, конечно, проблемы есть. Я сам не в восторге, что в Донецк и из Донецка не летают дискаунтеры типа ВизЭйр, а билеты в тот же Киев стоят очень дорого, но стоит ли выдумывать несуществующие.
    Конечно донецку нужен новый терминал аэропорта (новую взлётно-посадочную полосу со скипом, но делают, думаю в этом году доделают), и проект есть, и не плохой проект. Маловат, как по мне для такого города как Донецк, но вполне. Но нет денег. Страна, как известно, в прорыве, денег не дают. Проект терминала можно глянуть сдесь: http://airport.dn.ua/develop.php
    Есть в Донецке и проблемы с гостиницами. Нет, под них участки выделили, и даже строить начали, но как-то вот внезапно приостановились. Не знаете почему?
    С Дорогами в Донецке уж точно не хуже, чем в других городах.
    А с дорогами в Украине Вы, надеюсь, и сами знаете как. Но, Донецк начал реконструкцию автодороги Киев-Донецк, и даже сделано уже километров 10 от границы Днепропетровской области, но и тут затихло. Наверное деньги украли (как Вам такая версия?)
     
  3. OldMan

    OldMan Well-Known Member

    Спасибо.
    Santa, а если не секрет, что послужило поводом приезда в Донецк?
    Сколько дней пробыли в Донецке?
     
  4. Lionel

    Lionel Active Member

    Ви мене імовірно не зовсім правильно зрозуміли. Я лише кажу, що всі наші міста, які ще на щось претендують, мають приблизно одні й ті самі проблеми, і у Львові їх в даний момент найбільше. Безперечно в Донецьку і Харкові дороги кращі, роботи йдуть швидше, але іншої інфраструктури практично немає. Немає саме готелів "середнього" сегменту, проблема навіть пристойно поїсти за нормальні гроші. Аеропорт в Донецьку теж відремонтують найскоріше з усіх, термінал побудують тощо. Проте маючи певний досвід в організаціх перевезень можу Вас запевнити, з Донецька компанії літають тільки туди, куди Донбасаеро не має фізичного доступу. Проаналізуйте напрямки, їх флот, типи та вік літаків, вкупі з Аеросвітом і не виключено разом з Дніпроавіа, і уявіть як ця "армада" зможе перевезти потенційний пасажиропотік. Уявіть собі також, як з Вроцлава чи Варшави дістатися на наступний матч "завтра" в Харків чи Донецьк. Подивіться на ціни Донецьк-Відень, Донецьк-Мюнхен, Донецьк -Стамбул. Прикиньте скільки то коштуватиме в час "жнив"- не думайте, що навіть "уявні" бюджетники в таку пору ставитимуть ціни по 15 Є, вони не благодійники, а компанії орієнтовані на прибуток. В най-най-най оптимістичній перспективі поїзд з Варшави до Донецька буде в дорозі біля доби, До харкова годин 18. Автотранспорт тут не конкурент і тд.
    На даний час авіакомпанії потерпають від кризи. Австрійські авіалінії лишаться хіба що як бренд, новий власник - Люфтганза - планує прибити всі дрібні регіональні перевезення. Всі літаки місткістю до 100 паксів будуть розпродані що-куди. При поточних боргах вони вряд чи купуватимуть щось нове - порахуйте що лишиться, думаю з укр. напрямків лишиться тільки Київ. Люфтганза сама гордо літатиме в Донецьк на 50 місному CRJ-2... Жоден новий бюджетний перевізник не планує експансію в Україну. Ті два, які тут випадково затесалися чомусь не розширюють, або лише скорочують свою присутність, імовірно через "міні-картельні" змови та інші факти. На місці України треба двері в Європу вибивати ногами, аби підписати угоду "про відкрите небо", поки ще не пізно, та це розцінюється як вбивство вітчизняного виробника, і навряд чи колись пройде.
    Я веду лише до того, що в УЕФА сидять теж не дурники, в них є дуже гарний план для підстраховки, і змінити всій вердикт вони зможуть навіть після офіційного оголошення продажу квитків, проте виглядає так, що цей сюрприз для України станеться ще і поточному році.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Santa

    Santa Member

    Old Man-ові:
    В Донецьку доводиться бувати по роботі - а цього разу відвідання Донбас-арени було шось на кшталт мотивації :) мені сподобалося!

    А от з перельотам в Донецьк направду важко.. так трафляло, коли ще рік тому білет туди й назад до Києва коштував 600-700 грн., а звідтам до Донецька 2000 грн.!!! ситуація мало змінилася...
    І ше памятаю, коли намагалася у Львові купити квиточок Київ-Донецьк, а в касах не було паперових квитків!! Бо наші давно перейшли на електронні квитки :) довелося забронювати у Києві і там викупити :):):) сміх крізь сльози.
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Dimokl

    Dimokl Тато Буратін

    Да, стадіон там класний! Але там і люди інші! Там, до речі, про мера майже ніхто не знає. Просто люди знають, що він там такий є. Бо там вся влада - це Ренат. але там його ніхто так не називає. А тільки ОН. І всім всьо ясно! ОН захатєл, ОН зделал. ОН сказал, что "эта арена построена за вашы деньги, но эта для вас, для народа". Спробував би у Львові хтось таке сказати. Що би було? Певна річ там ніхто на мера не наїжджає. А ношо? Там все зробить ОН. А що для міста зробив наш олігахр Димінський? Стадіон собі взяв в користування на 49 років!
    Залишаэться гнати на Садового, що він профукав інвесторів! Підкажіть, який закордонний інвестор будує стадіон до євно в Україні. Це або місцеві олігархи, або місцева влада. Я думаю, що зараз для Садового гроші ніщо. Для нього зараз справою честі побудувати цей стадіон. Бо у нього є розуміння, що якщо стадіону не буде - мером він більше не буде. Але шукайте позитив... читайте пресу... Їздив він на засідання уряду. Результат: дала Юлька йому 100 млн на стадіон і 31 млн на ремонт доріг у Львові! Іншим мерам Київ давав такі гроші на дороги?
    До чого я веду! Най буде у Львові Євро, бо під цей шумок, буде у нас стадіон. може не такий градніозний як в Ахметушки, але буде, буде в нас відреставрований Аеропорт, буде у нас набагато кращі дороги! А ще... а ще зараз наше місто в естетичному плані, у порівнянні до 2005 року... набагато пішло вперед, незаперечний факт...

    Кажете Львів не готовий прийняти Євро, бо ніхто мови не знає! Чи то дуже мало хто знає! А що забороняє тим хто ганить, сумнівається, нарікає, почати зараз вчити для себе англійську. німецьку і попрацювати волонтером під час євро. Не чекайте, що вам за це хтось заплатить. Це хороший шанс, завести друзів, вивчити мову на хорошому рівні. Знання іноземної мови - автоматично збілує на третину, вдвічі зарплату! Роботодавці нині шукають людей із знаннями іноземної.

    Змінюй Львів - починаючи з себе!
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Santa

    Santa Member

    Вони ЙОГО там взагалі тіки по-батькові називають :) З величезною повагою (я говорю зараз про звичайних людей - від водіів маршруток до шахтарів).

    А Львів - ну чесне слово, має мати Євро! Я зі свого боку готова :) А чи готові Ви?
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Santa

    Santa Member

    А про нашого мера - поганого не скажу. 8 років я ходила (бігла!!!) до домцю по страшній темній вулиці... нічого не змінювалося...
    А вже в перший місяць після виборів мені на вулиці вкрутили лампочки!!! я так тішилася, що просто мови нема. Лампочки і доси там :)
    так шо мій голос на виборах зайнятий :):):)
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. OldMan

    OldMan Well-Known Member

    Теперь я понял Вас лучше и почти во всём согласен с Вами.
    Да, карликовые украинские компании выглядят смешно по сравнению с другими, но ведь сразу все не приходит. Так или иначе этот сегмент рынка рос, компании развивались, взрослели. Ведь никто из иностранцев не захотел заходить на пустой рынок и развивать его. И только тогда, когда рынок авиаперевозок хоть как-то обозначился, западные компании стали проявлять к нему интерес.
    Что до малочисленности флота и невозможности справится с загрузкой, то конечно наши авиакомпании не справятся. Но это ведь это и не страшно, не справятся они - справятся другие, главное чтобы аэропорты имели возможность принимать все самолёты.
    Кстати, у Донбасс эаро вовсе не старый и не такой уж стыдный флот. 4 320-х Эйрбаса и 6 ЯК-42. А ведь начинали на старючих АН24, я помню.
    Сейчас из Донецка в Киев летают только Эйрбасы и Боинги Аэросвита.
    Транспортная иннфраструктура в Украине, конечно оставляет желать лучшего. Но ведь инфраструктуру частному бизнесу не поднять, это должны быть долговременные государственные программы, хорошо расчитанные и комплексные. Например авиационная должна идти в связке с производством самолётов, которое у нас пока ещё есть. Но увы, не то чтоб программы нет, а и способствования тому, что само пробивается нет. Ну неужели непонятно, что используя очень выгодное расположение Киева надо было хвататься за любую возможность сделать в Борисполе достойный транспортный хаб на восток. А что имеем? Уверен Вы лучше меня знаете как долго решался вопрос со строительсвом нормального терминала в Борисполе. Просто диву деёшься претупной жадности чиновников. Думаю вы были в Москве и видели какими становятся их аэропорты. Я нечасто там бываю, поэтому очень хорошо заметны разительные перемены.
    Может ли УЭФА забрать у нас чемпионат? Может, увы может.
    Но за последние несколько лет я уже как-то привык периодически испытывать стыд за страну. Утрусь и в этот раз.
    Но пока я всё же верю, что мы сможем.

    Не буду спрашивать Вас как Вам Донецк. :)
    Да, цены на билеты абсолютно негуманные. И всегда были выше, чем на других направлениях. Это многим не нравится. Хотя я понимаю и Донбассаэро - самолёты всегда почти полные, (не так как я когда-то летал, в жутком АН-24 нас летело всего семеро и какое-то запасное крыло к самолёту в салоне) если и так покупают, то какой дурак будет снижать цены? :) Раньше можно было купить на Аэросвитовский рейс чуть дешевле, но после того, как они организовали яльянс и эта лафа кончилась.

    А зачем бумажный билет? У вас есть распечатка с номерами рейсов. При регистрации перед вылетом Вы, предъявив паспорт, получаете посадочный талон. Или вам для отчетности в бухгалтерии?

    Конечно другие. В соседней вам Волыни или Закарпатье тоже другие. А тут аж больше тыщи километров. :)
    Ой, ну зачем же так утрировать? Думаю что не ошибусь, если скажу, что у нас почти все знают мера города. Он человек активный, не прячется. И губернатора области тоже знают. Гораздо меньше знают президентского прокуратора, но и роль его как-то не очень понятна, так что с этим тоже порядок.
    И не стоит так уж мифологизировать Ахметова. Конечно влияние его на жизнь Донецка велико, но совсем не так, как это часто пытаются представить. Хотя и от самих жителей Донецка часто можно услышать: "Ренат строит." Или "Это Рената". Хотя я точно знаю, что не он строит и не его. Просто у него много бизнесов, много людей работает на предприятиях, так или иначе связанных с его управляющей компанией. Но не надо доводить это до абсурдно глупой ситуации. Есть у него и конкуренты, есть и другие достаточно влиятельные и мощные фирмы.
    Да и не замечал я большого стремления у Ахметова "повелевать городом". Он просто контролирует свой бизнес, остальное делает молва.
     
    Останнє редагування модератором: 4 вер 2009
  10. Lionel

    Lionel Active Member

    Я просто хотів показати всі "за і проти", від того, що ми закриємо очі на найактуальніші проблеми, вони не зникнуть, краще нам їх обговорювати зараз, ніж потім їх же показуватимуть нам як причину, чому матчі переносять до Німеччини. На превеликий жаль для державних програм розвитку транспорту вже запізно, ніхто й не збирається час наздогнати, в нас головна подія - майбутні вибори. А потім - хоч потоп.
    2Dimokl Не треба висмикувати з контексту лише щось одне - проблеми у всіх українських міст однакові. Даруйте, я не піду працювати волонтером, але я з задоволенням вчив би потенційних волонтерів, людей з галузі сервісу, навіть тих же поліцаїв самим примітивним початкам англійської чи німецької, розуміти той набір розмовних фраз задля "порозумітися", боюсь для Вас не стане откровенням, що бажаючих просто немає. Так само спробуйте пошукати роботу у Львові зі знанням 2х іноземних мов, думаю, реальність Вас трохи розчарує.
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Та й Байонсе теж ні бум-бум нас....
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Santa

    Santa Member

    Справа в тім, що я просто не могла купити електронний квиток, бо той рейс таку систему не підтримував! конче треба було паперовий :) а у Львові не було :) закінчилися :):)
    Але то було більше року тому, тепер, наскільки я бачу, в Донецьк можна і електронний квиток купити ...

    а ржака з Бейонс таки була.. вийшла на сцену і почала по-своєму "зажігать" стадіон. Типу "дівки зліва голосніші від дівок справа! йоу!", викидала руцю з мікрофоном уперед, аби дівки таки показали, хто голосніший. А наші кліпали очима і думали "шо за туфта...може, то вже пісня?"
    словом, вона більше не намагалася розігріти публіку...
     
  13. Tony

    Tony Well-Known Member

    Та навіть якшо і буде з горем-пополам то Євро в нас, а шо далі??? Шо з тим стадіоном робити? На Україні від сили 2 рази на місяць проводились матчі які збирали ледь до 50 чоловік, а з тим новим шо буде? хто туда піде та ше й на край міста? кози пасти будуть.....

    А на рахунок Рєната - памятаю як всі наїжжали на нього а тепер шо? принаймі більш-менш помагає і виходить так шо в Данєцку де "одні бандити" всьо є і все нормально (відносно), а тут на заході де такі всі патріоти і тд Євро будем бачити хіба увісні разом з Демінськими і Ко
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. night

    night Well-Known Member

    Така вже галицька натура.Скільки б галичанин не накрав йому все одно буде здаватись що у сусіда хата краща, вища і треба про всяк випадок ще одну збудувати. На жаль люди в нас не розуміють що Євро 2012 це шанс для міста стати кращим, що можна заробити нормальні гроші (але для цього треба не красти і зробити відповідну інфраструктуру і умови). У всіх країнах Європи такі події це розвиток, покращення а для нас це проблема, сварки за гроші і спосіб нажитись для тих кого допустили до "корита".
    Не готові ми ще приймати подібні дійства . та і напевне ніколи не будемо готові. Бо проблема не у відсутності організаційних талантів чи грошей. А проблема в наших головах. Психологія "накрасти побільше а після мене хоч потоп" ще дуже багато років буде присутня .
     
  15. Окультист

    Окультист Well-Known Member

    Я народився, виріс і живу у Львові. Скажу так, коли мені було років 15 я ще наївно вірив в патріотизм львіської влади, в їхні слова. Тепер смішно із самого себе:) Та в нас лише вміють всі ті держиморди "патріотичні" лише в груди себе лупити кулаками на мітингах і вишиті сорочки на собі рвати, та і байки людям розказувати. От є в нас тут великі націоналісти - Кендзьор, Яворівський. У ВР роками сидять, язиком плескати добре вміють, а толку - "0". Тільки дивляться кому зараз треба краще і глибше зад полизати, щоб в список взяли на наступних виборах. Мені чомусь здається, що найбільші злодії - чиновники родом саме з Галичини, еліта:bad:Скажу словами одного журналіста, він свого часу сказав, що якщо хтось із чиновників починає говорити, як він любить Україну, то значить той хоче вже щось вкрасти. Часом аж вже нудить від тих фейсів на ТБ і в газетах... Дійсно, наш, галицький менталітет. А стадіону нам тако не бачити і близько. Хто його збудує? Десь там хтось писав, що уряд гроші виділив - так з тих грошей вкрадуть половину. Навіть, якщо збудують - кому потім це стане потрібним? Хто буде платити зарплату обслуговуючому персоналу? Хто буде жити в тих всіх готелях? Не думаю, що Євро буде у Львові...
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Santa

    Santa Member

    Якраз в те, що "держава виділить" я не вірю.. і думаю, мудрі люди теж не сподіваються дива.
    Всі сьогоднішні обіцянки - передвиборча агітація. На сході обіцяють шахти оснастити всілякими заходіми безпеки, на заході - виділити гроші під Євро і дати нарешті цілодобову воду. І шахтарі гинуть, і ми воду у баки збираємо :)

    згадався бородатий анекдот "Так, любі виборці, наша країна стоїть на краю прірви! Але якщо я стану президентом, країна зробить впевнений крок уперед!" (безвідносно до кандидатів :) )
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)