Трохи вернуся назад до цієї теми, як я поступала стипендія була 23грн, а на останньому курсі(2005) отримувала 320, а в коліжанки зараз 640, якщо повишена, 730, такщо ваші цифри цілком реальні
А я не знаю, що мені робити. В мене скоро буде вибір: хочу поступати в магістратуру, і маю освіту бакалавра по спеціальності:"Облік і аудит". Не знаю, чи йти на ту саму спеціальність, чи вибрати собі щось пов'язане з фінансами? Знову ж таки, і не хочеться бути "вічним" студентом, якщо закінчу одне, а потім друге.... батьки того не переживуть.
Вона вчиться на педагогічному у них на 10 % стипендія більша. Я ж не чистий математик (вчитель), а прикладник.
Ага, а як мені прикладному математику, чисті математики на 10 % більше отримують, бо вони бачте вчителі. А програма у них легша, хоч якась психологія та педагогіка є. На 10 %, це тих 110 грн.
А-яй, як то ви пане математику рахуєте, від 530, 10%, це 53, а 110, трохи більше 20%, то як вам з тих вищих математик 5 ставили
А як я поступала, то була 9 грн і то видали лише за півроку. Але тим не менше студентські часи були хороші.
Ну, помилився . Таке трапляється . Завжди пригадую анекдоти: Маленький мальчик подходит к папе-математику, сидящему за какой-то работой, и спрашивает: - Папа, как пишется число "8"? - Как бесконечность, повернутая на угол "П/2". Приходит математик в булочную, а слово пять забыл. Говорит продавцу: - Дайте мне семь батонов, но два не надо. Вариант: - Дайте мне батонов больше четырёх, но меньше шести! Встречаются как-то физик и математик. Физик и спрашивает: - Слушай, почему у поезда колеса круглые, а когда он едет они стучат. - Это элементарно. Формула круга - пи эр квадрат, так вот этот квадрат как раз и стучит. У мене приблизно теж саме. Я порахував так, якщо у мене стипендія 530 грн., ваша колежанка отримує 640 грн., а як відомо фізики отримують на 10 % більше, отже 10% - це 110 грн. До речі я можу зараз написати: "Якщо Ви будете гола, то піде сніг" і довести істинність цього. Логічно, хоча анекдотом. Я не шукав 10 %, а логічно знайшов відповідь . До речі, у мене предмету "Вищі математики" нема і оцінок з цих предметів теж. На майбутнє, ніколи не сперечайтеся та не ображайте математиків, вони знайдуть спосіб довести вашу неправоту, навіть написавши нісенітницю.
Проте, напевно були аналітична агебра, ТІМС, мат.аналіз, лінійна геометрія, і т.д. А софізмом я позайматися теж можу, але це вже філософія. А математиків я не ображала, і Вас в тому числі. Тут прямо як в анекдоті вийшло Питають студента 1 курсу(най буде фізика) скільки буде 2 помножити на 2, він не зволікаючи відповідає 4, На другому те саме запитання, вирішує з калькулятором, на третьому щось там інтегрує дифиріціює, але отримує 4, На четвертому пише надскладну програму, але відповідь та сама а на п"ятому, з визовом, відповідає, я що всі константи пам"ятати повинен А як би питали в економіста, то певно запитав, "А ми продаєм чи купуєм?" Є, раз я його закінчила, правда віднедавна, з"явився в результаті поділу фізичного факультету, в 2002, чи 2003, То я ще на фіз.фак поступала, а закінчила вже електроніки.
Я просто жартую не більше . Предметом "Математична логіка" можна все обгрунтувати та стати софістом . Хоча про анекдот це правда, я на 1 курсі його не розумів, а зараз... ) До речі, ми на "Математичній логіці" доводили існування Бога та машини часу та довели .
Для математиків "Математична логіка" - один з філософських предметів на якому математичними методами можна довести все, хоча він є також не дуже точним, але вчить математичного мислення. "Квантова фізика" - не дуже люблю фізику, хоча буду ще вчити "Класичну механіку" та "Математичну фізику".