Да, хороший, только цена имхо завышена. Ну может оно из-за курса доллара так. И там в характеристиках неправильно написано - передние переключатели не бывают 9-скоростными, это задний)) и он хороший, на ступеньку выше acera вроде бы. Вообще, лучше посмотрите себе велосипед в велосипедных магазинах, а то если розетка в описаниях путается - могут и на вопросы ваши чорт знает то ответить. Они же компьютеры должны продавать Кстати, хорошее замечание, не промахнитесь с ростовкой.
Ровер не можна вибирати очима, ще тре і розумом. Ато мені багато що подобається, але не всі ровери є настільки зручні.
Мих, у вас классный аппарат для города, на таком ездить - это как на "Ягуаре" наверно среди машин по степени комфорта, не обращайте внимания на глупости всякие
Бамбуковий велосипед Bambu Campos Bikes (Іспанія). Іспанська компанія Bambu Campos Bikes випускає інноваційні велосипеди з карбону і бамбука. Кожна модель адаптована під особистий смак і технічні запити користувача: від складу рами до кількості швидкостей. На думку творців, деревина бамбуку в поєднанні з вуглецевим волокном забезпечує велосипеду легку і жорстку конструкцію (на відміну від звичайної практики використання сплавів алюмінію). Крім того, натуральне дерево здатне гасити вібрації велосипеда при русі, що забезпечує користувачу більш комфортну їзду. Майбутній власник такого велосипеда може сам вибрати його габарити, геометрію рами, комплектацію та колір. Bambu Campos Bikes представлені в розмірах M, L, XL. Переважно це туристичні велосипеди і гібриди. Всі сполучні шви тут виконані зі скловолокна та високоякісних смол. Для додаткової водонепроникності бамбукові частини велосипеда покриті поліуретановим лаком. В компанії стверджують, що робота над кожним екземпляром займає близько 40 годин. Кожному такому велосипеду присвоюється індивідуальний номер. "Ми і надалі плануємо досліджувати цей інноваційний напрямок. Тому що вважаємо, що наші велосипеди - це не тенденція, а майбутнє транспорту в усьому світі », - впевнені в Bambu Campos Bikes. http://www.djournal.com.ua/?p=3074
Дурня для хипстеров я б такому аппарату свое здоровье не доверил. А так, конечно, можно и из черенков от лопат раму построить и за хренилион денег продавать. Автентично!
MARTINI мені тут сказали,що ви спец.по велосипедахМоже допоможете знайти для мене якийсь хороший і не дорогий варіант?Бо так хочу велосипед......
Ну не кажіть впусти українця, то він спустими руками до дому не верниться, тому нашим вигідно в Європу їхати!
та я то знаю.але треба людину,яка в цьому розбирається,а то втулять мені якийсь непотріб,який розвалиться за 2 тижні і все плакав мій велосипед і з ним мої грошенята.Тому хочу щось не дуже дороге і оптимальне для мене аматора))
Хто тобі таке сказав? У Австрії-Німеччині де я був всі велосипеди завжди прищіпаються. Можливо не U-lock замками, а звичайними, бо дійсно з болторізами там ніхто не ходить, але прищіпаються.
Лісопет, чи покататись на рамі? )))) Я ще гірший біцикліст, ніж Мартіні, але уточню завдання: 1. Бюджет хотілки? 2. Тип прогулянок? По першому пункту поділимо на: - просто купити щось нове дешеве, без переключень, щоб час від часу в магазин змотатись - 3000-5000 грн - купити щось покращене з переключеннями, але з блєхи вирубане - нове 5000-9000, або б/у -2500-6000 грн - купити щось серйозне, з легкою міцною рамою і більш-меньш міцним обвісом- нове від 20000 грн і до космосу, б/у вбиті від 5000 грн, щось порядніше від 10000 грн По другому пункту буде важливо для серйозних роверків і буде впливати на тип і розмір коліс (ну і всього іншого).