берить гибрида та не жалійте грошів, краще назбирати ніж взяти якесь хфе ... гадаю у Остерайхщі такі є змога купити щось хфайне ....
То він підмахує. Новий не варто брати, дешеві того не вартують. Файний більш менш від 500 євро. А найкраще під зиму за сотку -другу беушний по оголошеннях, який раніше тисячу другу коштував.... Але то на місці треба бути і моніторити.
Арте! Не можна чайників дурити!!! Також схиляюсь до б/к. Єдине, думав може хтось щось знає про розпродажі в Європі роверів. Може би я якийсь, той що за 1000 Евро там купив в Оутлеті за 300.
Розпродажi можуть бути перед зимою, по лiтi. В офiц. магазинi всеодно аж так супер вигiдно не вiзьмете - за 300 можна взяти той, який 500, ну нехай 700 коштував. Мав на увазi, приватно з рук..... можна файно попасти, э люди, що не дуже рахуються, аби з рук сплавити, рiзна ситуацiя в людей. Але то на мiсцi монiторити треба, вишуковувати.
Я не впевнений, що отак сходу треба гібрид чи шоссер. На початок я б все ж радив звичайний гірський, на ньому добре і по місту і по селах їздити, він простий і невибагливий. А за якийсь час, 2-3 роки, зрозумієте що потрібно від ровера. Чи підходить той, чи його покращувати ліпшим навісним, чи міняти на інший тип. Якщо в першу чергу як транспортний засіб для пересування містом, то напевно є сенс сітібайк брати. Зручна вертикальна посадка, м"яке пружинисте сідло, багажник великий... А якщо суто для підтримання фізичної форми, поїхати покататись містом чи на природу, а тим більше, якщо ви фактично початківець, то я за гірський.
Висловіть, будь ласка, думку. http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/velosiped-merida-matts-ID8mK8X.html#b3e60ecc4c http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/velosiped-lombardo-ID7sOEt.html#c790eecb8e http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie...ku-na-diskovih-galmah-ID7QxQD.html#c790eecb8e І ще питання. Знаю, що ровери крадуть. Такого купляти не буду і за 100грн. Як перевірити продавця чи сам велосипед? ---------- Додано в 13:28 ---------- Попередній допис був написаний в 13:26 ---------- Ще плюс питання - який легше в машину впхути? Але ще поїду до спеціаліста - обов'язково поспілкуюсь.
я пробував тільки гірські ровери пхати. Попередня машина була спорт-купе. Я складав всі крісла, включно із переднім правим, тоді знімав з ровера передне колесо і так його пакував. Зараз достатньо задні скласти, авто гольф-класу.
Той велосипед, Команч з велоонлайну не купуйте..барахло. Краще бу брендовий, але з нормальною навіскою, яка просужить вам не один сезон... 300 доларів то десь 2500-2600 орієнтовно..раджу докласти ше 600-700 грн і за 3200-3300 купите новий, надійний велосипед, що їздитиме вам років з 20...! Наприклад...http://www.velostyle.com.ua/134869.html Там ціна 3200...або цей.... http://www.velostyle.com.ua/134865.html Взагалі 2800 коштує. Ідальний варіант!!! я б краще такий купив новий, аніж на 300-400 грн дешевший команч... Сам 3 роки тому брав новий Трек і дуже задоволений, проїхав на ньому вже 9 000 км і ніяких поломок, окрім профілактики і змазування не було! Детальніше про трек і його поведінку під час мандрів, тут...http://velomax.com.ua/forum/index.php?showtopic=11718
Чесно не дуже аж так, ато залежно як і де їздити. але шоб довго не заморочуватись краще дійсно беріть з дисковими! варіант суперовий імхо.
звідтіля щось дриснуло - Ви на мене кидаєтесь? я купив собі нового Джаінта, у спеціялізовному магазині, коштував він мені 600 долярів - даю йому по повній програмі, сам важу не мало, але стрибаю з бордюрів, тараню машини випадково - вище вже писав - велік працює добре, якщо якесь скріпіння або щось починає не так крутитися йду до магазину і мені або безкоштовно або за 20 грн - підкрючують, раз на рік чи на два даю його за 150 грн на профілактику де його розбирають - змащують і т.і. мені таке подобається, звичайно якщо самі розбираєтесь то можна брати щось без сервісу ... я мав на увазі - Republik Österreich, якщо ж є можливість щось взяти б/у за бугром - то чому б і ні ... на тищу грн дорожче виходить з ними і чи так вони рішають? особливо з поглядом на надійність? є думка що "аналогові" тормози через не миттєвість гальмування краще гальмують, до речі тур де Франс і єже їздить на простих гальмах ...
Так на Тур де Франс на шосейниках їздять ультралегких, де зайві 50 грам - це проблема, а дискові гальма додають ше як мінімум 300-500грам... Тому, якщо є можливість і бажання, думаю краще брати дискові, тим більше якщо планується не міська експлуатація, а десь полями і бездоріжжям)
Замовив таку няшу собі http://yourbike.com.ua/goods/comanche-niagara-cross/ Не прогадав за таку ціну? А то мені ще радили дотати 1000 і купити Specialized Crosstrail, але мені цей звиду сподобався. Просто ділюся радістю з вами, як прийде і зберу його, якщо не забуду зроблю фотки :dance2:
Вчора катався по Мижирірї на електророверку...То така класна штука,хочеш крутиш педалі, хочеш "газуєш" а Яник свою фазенду ніби спеціально придумав для таких поїздок. Все для народу
честно говоря дороговато для такой комплектации, как по мне. Велосипед хорошего качества с оборудованием начального уровня и вибрейками должен стоить 3 - 3,5 тыс грн, тем более отечественного производства (если не ошибаюсь, Команчи - украинцы). Однако, если учитывать сезонное повышение цен + курс валюты, в которой закупается навесное оборудование - вполне ок! Поздравляю с покупкой