Так пишу що трирічний з пробігом і буде на 150 -250$ потім якісь деталі замінити доведеться нехай на 100 $ У продавця попросити тест драйв на десять хвилин. Най конкретну модель не зустрінете, але вектор в якому напрямку дивитися показую.
Не шукай ровера з заднім амортизатором, бо нормальні задньоамортизаторні коштують від 1000$ і вище. Та й взагалі на українських Команч не варто звертати уваги - вони важкі, рама тріскається на першому бордюрі, ходова там стоїть найнижчого рівня (яку, завдяки специфіці велоса, навряд чи вдасться поміняти). За ті ж гроші можна взяти Келліса з практично вічною рамою, в 2 рази легший і можливістю апгрейду (хоча я б брав мінімум Viper - на порядок краща ходова і передня вилка амортизована); або ж капцю дорожчий Центуріон М4 - начинка трохи краща ніж у Команч, але хороша німецька рама. Або ж б/у П.С. В неті ровер купувати не варто - на нього треба обов'язково сісти! Тому шукай ті магазини, які мають у Львові представництво (Екстем-стайл, Робінзон,...). Келліси і Треки по роздрібних цінах (вказаних у них на сайті) можна замовити у Веломакса (можна також пошукати минулорічні колекції - вони як правило дешевші).
Вчора знайшла непоганий велосипед specialized hardrock 2010. Хтось пробував на такому їздити? Як враження? Чи може для наших доріг якийсь інший порадите? Велосипеда що не мала, каталась лише на братовому, або брала на прокат.
могу порекомендовать Gaint я брал себе горный - Болдер, потом переосмыслил - для города и дороги лучше брать гибрид ... передняя вилка амортизация, тормоза "аналоговые" ))) т.е. простецкий с рЫзинками ... во0первых у нас на него есть полный сервис, включая сезонное ТО, что до качества, то со своими 115 чистого + всякого навесного (рюкзак как правило), я еще ни с одного бордюра ниже 40 ка см по человечески не съехал со всех как с пандуса - клабанга! были случаи что груженый рюкзак при этом терял лямки ( ... на скорости врезание в стоячий жигуль привело к существенной деформации его бампера и моим оперативным уехом с места события без восьмерки на колесе ... в конце концов удалось немного погнуть вилку после падения в яму, но там было все эпично, любой другой наверно развалился бы вообще ... по ровному рекорд - 46 км/ч с горы 62 ... из недостатков - горняк хоть и оптимален для наших дорог но хотелось бы больше скорости ....
Я от теж доходжу до того, що гібрид таки оптимальніший. Гірський то таки для бездоріжжя, а гібрид в місті і на дорогах буде комфортніший і напевно швидший. Правда не мав ще нагоди спробувати
у мене товариш - голова товариства роверистів у Львові. Має туристичний ровер і каже, що у нього найкращий накат, тому радить, або туристичний, або гібрид, а гірський - це скоріше дань моді, тому більшість беруть гірські, але з практичної точки зору - не дуже вдалий вибір.
Giant хардтейл треба брати для Львова, а за перевозку в багажніку навіть не думати про складний, складні вели для рівного великого міста, для перевезення тільки кріплення, при тому бажано ззаду а не на дах (під деревами не проїдеш)
Це здається китайська марка. Я б радив піти в магазин на Науковій (біля повороту на княгині Ольги). Вони продають німецькі Ghost і дають покататися. Нам показали ще й такий же самий велосипед, але української збірки. Укр. дешевший десь на тисячу, але кататися на ньому гірше. А перед тим ми дивилися на GT американські - німецький кращий
мій GT китайський. За 2 роки пробіг 4000 км, поки що єдине, що поміняв - покришки, бо їздив на напів-спущених колесах і вони зносилися
Я на початку літа збув старий велосипед і купив двох підвіс фірми K2 в Україну їх не завозять, брав б.у. в Дубно вигляд має ось такий вага 14.5 кг.
перевага туристичного над гібридним у тому, що туристичний вже повністю укомплектований: багажник болотники світло... все це можна докупити, звичайно, але у тура світло хороше і вже інтегроване в систему, а до гібрида прийдеться робити світло навісне.
А я не казав, що він поганий В мене знайомий має автомобіль Geely SK. За 4 роки проїхав десь зо 20 000 км. Він теж свою машинку хвалить. І я цілком з ним погоджуюся, що в порівнянні з жигулями вона краща. Але я чомусь таку не хочу.
Люди добрі, вчора знайома попросила подивитись до велосипеда "настроїти". Привезла мені вона те чудо Я в шоці, передня вилка фіксована, руль не закручується треба прокладку ще якусь, одним словом, інколи краще подумати нат тим щоб взяти Б.у.
Останній ровер: Україна. Останній досвід: десь так кінець 70-х - початок 80-х. Вибираю: заміну автомобілю по місту + здоров'я + десь катнутись біля міста + можливо, десь по Карпатах, але без фанатизму. З того, що зрозумів - треба мені Турист чи гібрид. Вірно? І запитання де його купити? Справа в тому, що хочу в травні поїхати трохи Європою. Угорщина, Австрія, Чехія, Німеччина, Польща. Може там десь є якісь розпродажі і т.п.? Хтось щось знає?