Нині мені дали ровера, аби собі спробував поїздити. Маю намір го придбати. Може, завтрі зазнимкую го та й туй викладу. Б/у, єсьтєсьно. Має 3 передачі. Та вся механіка в осі заднього колеса схована. Я на тому ся не дуже розумію, але підозрюю, жи мені того цілком достатньо буде. Має 3 гальма : 2 ручні на перід і на зад і 1 на зад звикле - педала назад і гальмує. Казали - поїздь собі день, два, тиждень. І приймай рішення. Чесно кажучи, я ще й пеньондзів на него не маю. Але то добрі знайомі - гадаю, жи й зачекають троха.
Планетарна втулка, не потребує обслуговування майже нiколи (можна раз на рiк перебрати разом з iншим - регулярний ТО). Якщо будете мiстом педалiти - так, цiлком достатньо.
Вчора з"їздив в село до мами : туди назад - біля 22 км. Сьогодні з"їздив до товариша в дальше село : туди-назад - біля 33 км. (нинька вертався не зовсім тверезий...... шашлик-машлик і т.д......)
Нині наїздив майже 74км. Ги)))) Ше троха потренуюся і Мартіні з колєгами запрошу по наших краях покататися....
Купляла собі б/у в одному з інтернет-магазинів. Мені повезло и прислали в гарному стані. Я б все таки б/у купляла там, де його можна побачити, попробувати проїхатися і приблизно оцінити стан. Все-таки онлайн - страшнувати, хоча я ризикнула)
Купуйте новий, купуйте в спеціальному магазині, що займається роверами. На розетці продають здебільшого дешеві моделі ашанбайків, що мають українську реєстрацію і китайське коріння. Хоча й там є моделі Schwinn, Lapierre, але консультант скоріше за все не знається на предметі і не допоможе обрати точний розмір, тип, конфігурацію під ваші потреби.
Та мені для поїздок по місту не треба щось дуже дороге. Але ашанбайк теж не хочу брати. Краще якийсь простий брендовий велосипед.
Я вважаю, що потрібно купувати зразу хорошу річ, щоб потім не міняти. Якщо бюджет не дозволяє - то можна і докласти.Я б обирала серед горних, лежать мені на душі і скажу вам, що по асфальту їздити можна довго - ніяких незручностей. Мій знайомий недавно придбав бюджетний варіант велосипеда Comanche Ontario M за 6,702 грн в інтернет магазині
я тут собі якраз шукаю ровера трек? куб? гт? команчь? бмв? бмв особливо вбив - 1500 євро з горбом бізона (це така модна фішка) а ровер не ровер, а прогулянкова цацка. для рівних німецких асфальтів до речі, хто би не полінувався і би виклав дві смужечки: зліва гімно китайське, зправа бренди а то викладає хтось ровер за 700 баксів, а через рік уже за 300 продає, бо фуфа фірми-одноднєвки
беріть який більше до вподоби і відповідатиме до вашого стилю. Хочете їздити дорогами - гібрид (28 колеса, проста конструкція, від 3 до 18 передач - планетарки і шосейні системи початкового рівня, жорстка вилка не потребує складного обслуговування, є варіанти також з амортизаційною). Маю "куб" саме такого характеру. Ще з тих що мені подобаються існують orbea, cannondale, apollo. Ну або суто шосейний, але то варіант більше для перегонів, в них дуже вразливі колеса. Хочете їздити по грунтах та Карпатах - беріть міцний хардтейл ("твердий хвіст", тобто без заднього амортизатора під дупою) з гарною амортизаційною вилкою (фокс, рокшокс), на китайське фуфло їх навряд поставлять, бо ціна однієї вилки перевищує ціну всього ашанбайка)) Тут брендів безліч, на українському ринку поширені giant, gt, comanche, norco, scott, kross, cannondale, ghost, bergamont... Хочете зарубатись в екстрім, стрибати по каменюках і тд - ваш варіант двохподвісний трейл/олмаунтін байк, гадаю ціни починаються від 1500 євро приблизно на моделі з початковим обвісом. Нічого не можу сказати про "найкращі варіанти" виробників - але їх випускають власне ті самі бренди що й інші велосипеди Ну а якщо "тормоза придумали трусы" і хочете даунхілом зайнятись - там взагалі космічні ціни на обладнання і свої ікони в світі брендів - santa cruz, giant, mondraker... )
AnastasiyaGr New Member Жіноча, 24, з Льві Я розумію, що всяке в житті буває, але нафіга це викладати на загальний огляд?
Часто катаю на велосипеді, мав багато байків, і скажу з свого досвіду, що підібрати байк під себе, під свій стиль їзди це є дуже важлива процедура, але не така складна, як собі люди уявляють. Часто консультанти в магазинах, або продавці на ринка пропонують те що їм вигідно, а не те що вам потрібно. А коли ми конкретно знаєм, що ми хоче, то і велосипед лекше купити. Всі велосипеди які у мене були, я купував вже знаючи що я хочу. Якщо комусь потрібна допомого у виборі велосипеда, пишіть в приват, розповім які фактори свого тіла і стилю катання я враховував щоб вибрати велик.