Миху, не будьте наївним. Він нічого не каже. Він повторює те, що сказали брехуни-намазанці. А хто такий для них Ісус? Один з ангелів який десь там літає. І вони не вірять а Ісуса. Бо якби вірили то не теревенили б біліберди, не робили б з Ісуса брехуна. А він ясно сказав в історії про багача і Лазаря. І не тільки там. Наприклад, "не бійтесь тих, хто вбиває тіло, а душі не може вбити". А Павло "хочу розрішитися (померти) і бути з Христом". Петро - "незабаром маю залишити старіючий тент, як і сказав мені Господь". Хто це має залишити тент, тобто тіло? Адже згідно Рассела і намазанців, тент і був Петро. Баламути! Невже вони зовсім не мають Божого страху?
НІ то не є засекречено тут Бог проявив мудрість. Бо якщо би ми знали строки то на землі був би хаос і беззаконня, люди робили б що захотіли знаючи що мають ще час. Ви читаєте то що я пишу? Притча не говорить про реальні події які відбулися.
Бог дає владу земним царям, а Біблія вчить нас жити з цими царями і розказує про звільнення від гріха і смерті.
Миху це ПРИДЧА! Порівняйте інші Ісусові придчи (деякі він сам пояснював), жодна з них не розумілась прямо, а лише образно. Крім того замітьте КОМУ він цю придчу розказував. Тобто КОГО він повчав, це грає також роль. не засекречено, просто часто люди виривають цитати з контексту, тоді ними крутити можна, як хоч.
Не думаю, що це притча. У всіх інших притчах Ісус ніколи не вживав імен реальних людей. В притчах Він говорив- "один чоловік", "один самарянин", "один багач", "одна вдова"... і т.п., а тут Ісус називає конкретні імена Авраама, Лазаря...
Hase, я не проти. Нехай то буде притча. Припустимо, що це притча. Мене цікавить інше. От ви щиро вірите, що життя після смерті нема. Ось ви читаєте притчу, де Ісус каже, що багач помер, а після того, як він помер, він говорить, відчуває біль, думає... Вас це не коробить? Для чого Ісус використовує "неправду"? Щоб ви повірили? Розумієте, якщо я щось доводячи вам якусь думку, використаю щось таке, що не існує, що не є правдиве, то це допоможе вам повірити в мої слова? Навпаки!!! Це перше. Друге, чи можете ви у Писанні знайти ще декілька, або один епізод, де є притча, в якій Ісус використовує "неправду"?
Бог дав людям свободу у 2004році. Але люди її не вберегли і по-суті знехтували. Якщо люди нехтують тим, що їм дав Бог, Бог допустив до влади Януковича. Люди своєю бездіяльність повністю цього заслужили. Це як би ви купили дорогої ковбаси і дали бідному, а він взяв викинув її свиням. Тому свиня і прийшла до влади.
Переважна більшість богословів схиляються до думки, що це швидше правдива історія, в якій Христос дозволив нам заглянути в шпаринку по той бік смерті. А щодо Авраама він в іншому місці нагадав що той і зараз не є мертвий. Але припустимо це притча. Прогляньте всі притчі які нам розповів Ісус. Ви там щось знайдете подібне на Котигорошка чи бабу-ягу? Звичайно ні. Ніде казок Ісус не розповідав. Всі притчі 100% базувались на щоденному реальному життю. То чому йому заманулось, згідно єговістів, розповісти казку? А саме так вони трактують історію про Лазара і багатія.
Доречі, у Письмі поняття живий і мервий може бути використано не так, як ми собі уявляємо. Людина може бути жива, але мертва, бо без віри. Згадайте вислів Ісуса: хай мертві хоронять мервих.
Так виходить - смішно виходить, бо скоріш всього ваша конфесія значиться в їхніх аналогічних чорних списках. Мене ця тема завжди цікавила - люди різних рас і національностей визнають одяг один-одного, кухню, фольклор, мови, а богів один-одного ні за що не хочуть визнавати. Хоча на урочистих заходах муфтіїв, равинів і ксьондзів садять рядочком.
Не шкодить. Починати варто з того, у що вони вірять. В Бога-Творця-Вседержителя? І якщо дослідити їх віру і виявиться, що ні, а таких буде чимало, то величезна частка людей вже відпаде у нашому з вами розумінні. А списки хай собі складають, хто заважає?