не знаю як зараз, але минулого року сюди можна було і нову іномарку вписати, наприклад Шкоду Фабію, Кіа Ріо, Хьюндай Ґетс (усі з них коштували 10000 у.о.), за 12000 можна було і VW Polo хапнути. звичайно, якщо бюджет 5000, то тут хіба ваз або шось геть старе б/у.
1. Навчальна їзда, згідно правил, не дозволяє в перші 2 роки водійського стажу перевищувати 70 кмг 2. Навчальна їзда, згідно правил, не дозволяє в перші 2 роки водійського стажу керувати авто у темну пору доби 3. При дтп на максималці в жигулях більше шансів вижити ніж на максималці, скажімо, в БМВ. Як дивно би це не звучало. 4. Та які там аварії в місті з суцільними заторами і вузькими вуличками? Чи хтось рекомендує початківцю їздити на моря відразу після покупки першого авто? не пам'ятаю, але запчастини копійчані, робота теж. Достатньо мати одного майстра і до нього щомісяця заскакувати на огляд. В оригіналі там стоїть еластичний мішечок для рідини. Він не лопає. А щодо комфорту, скажу так - комфорт ворог правильного навчання.
Forest, точно действующее правило? Что-то не нравится мне это, к моменту поездки на Украину немного не доберу.
Щось не дуже зрозумів, вибачте Нєєє, я теж спершу так помилився, але еластичний мішечок - це для рідини до омивача скла (в 2101, бо пізніше в 21011 і 21013 давали вже більший бачок). Night мала на увазі бачок охолоджувача, той, куди антифриз наливають. Хоча я мав Жигуля довго і той бачок мені не тріскав... і від знайомих такого не чув... може, хтось на зиму воду залишив в системі охолодження?
Тепер це позаду. Точно діє, але ніхто за це не карає. У нас багато таких "правил" Можна бути спокійним на 100%. Поясню. В Жигулів максималка 120-140, тобто швидкість, на якій ще можна надіятись на педаль гальмів, руль ітд. У іномарок вона часто перевищує 200, а це, вже, м'яко кажучи, небезпечна швидкість для початківця. І різниця в досконалості конструкцій не опрадовує цього... у питанні мова йшла про мій ВАЗ 2101, а там саме така неприваблива форма Зрештою, для антифризу бачок теж стоїть рідний - за 40 років не тріскав ще, лише потемнів, що додало особливого шарму, виглядає як дерев'яний
В старих іномарках, а ми саме говоримо про малобюджетні машини також важко розвинути швидкість 200 км. В мене був пасат семирічний. І після 180 стрілка в нього дуже важко лягала до 200.Але зважити як тормозить більшість іномарок і як тормозять жигулі варто задуматись над вибором машини. Жигулі входять в поворот з більшим радіусом ніж іномарка такої ж цінової категорії. А якщо недосвідчена людина ще і перетормозить (а вбільшості випадках так і є. Люди зажимають тормоз), то не попадання в крутий поворот гарантовано.
Цілком згоден з твердженням, але з єдиною поправкою - все актуально не для початківців. Якщо початківець перед поворотом з перестраху натисне гальма на швидкості 200 в старому Пасаті, його понесе далі ніж з такою ж дією в жигулях, бо швидкість буде на 60-80 кмг меншою. Причому понесе точно по тій же траекторії. Жодна пасивна безпека не зможе компенсувати різницю швидкостей у 80 кмг. Але це вже відхід від дискусії. Пропоную зупинитись на тому, що наш початківець не буде перевищувати швидкість у 70 кмг та не потраплятиме в ДТП.
та ну народ про що ви говорите.... які 140 - 200 в поворот))) і взагалі не тормозити в повороті потрібно а на газ жати )
да и не только на полном, еще и на всех переприводных! ---------- Додано в 13:13 ---------- Попередній допис був написаний в 13:12 ---------- у меня первая машинка - нассан альмера классик - вот уж она у меня натерпелась - но я ей очень довольна - регулярное ТО и хорошеее топливо - и зайка бегает!) этой зимой даже в -30 заводилась сейчас за полгода мы проехали 30 000
- то пани перепутала "До" поворота и "в" (во время). За рулём наверняка не путает (иначе зимой - до первого поворота )
то пани своим насиком ужас на целый район наводит) а зимой зайка с всякими разными функциями почти любую преграду берет
а я ы не сміюсь, незнаю як на рахунок повнопривідних но для передньопривідних це так і є ) сьогодні в золочів їздив на своїй вісімочці....ех там так замело ... ппц повний, я полями їздив, сугроби рівняв)) навіть крузер не зміг проїхати, розвернувся))) зима зло((( п.с. може офф топ просто вражень уйма, з другом по полю проклали дорогу вісімкою, потім всі почали їздити там, а дивились спочатку скептично(на дорозі до метра снігу... ) траса золочів - броди на виїзді з золочева
Картинка в Виндовз 7 размыта, чайники щелкают, а теперь ВАЗ самая безопасная машина... Зачем такое писать? Какая нах безопасность в ВАЗе? Расскажите это отцу моего товарища, которому расплющило позвоночник влетевшим внутрь мотором в "Жигулях". Это ж надо такой бред написать... Посмотрите краш тест семерки тут и больше не говорите такую чушь.
Ну Форест трохи інше мав на увазі - мова йшла про максималку, а оскільки вона на порядок нижча ніж тої ж бехи, то й шанси вижити більші. Хоча, в принципі, для сумного результату, ВАЗівських достатньо і 90км/год
Люди, попадающие в аварию на феррари на скорости 200+ выживают и даже без глобальных повреждений. В жигулях, тавриях, славутах люди погибают и на 60 км/ч. Причем тут скорость. если в машине отсутсвет впринципе пассивная безопасность? Ненужна большая скорость для того чтоб деформировать жигуль. Обратите внимание - краштест проходит на скорости 64 км/ч. Если жигуль едет по городу со скоростью 40, а навстречу машина соскоростью 40, то это уже 80. Вот и подумайте, что бывает в Жигулях в городском ДТП.
Що ви вважаєте брєдом? Контраргументуйте, або краще тут не смітіть. Та і брєд пишете швидше ви: Навіть якщо би ці "люди" були в кузові, який не гнеться, при фронтальному ударі вони би загинули від критичного навантаження мозгу, яке вже не сумісне з життям після 70-80 кмг. Але якщо йдеться про дрібну аварію, то звиняйте, після таких і літаки нормально сідають. Тому як на мене, брєд якраз у ваших словах. ---------- Додано в 15:39 ---------- Попередній допис був написаний в 15:37 ---------- Сявич, для сумного результату інколи достатньо і машини, яка не рухається, все відносно. Як на мене, тут тема радше про безпечний автомобіль в руках розумних людей і людей, що дотримуються ПДР.
Геніальна фраза!дочитайтеся до неі,і уникнете багатьох проблем на дорозі.Краштест-не основне у купівлі машини.Життя машини залежить від прокладки між кермом і сидінням!!!