Ой-ой-ой... Питання як їздити. Маю 2108 1993року і не жаліюсь. На ремонт йде не більше 1000грн в рік, + масло і фільтри. А для наших чудо-доріг - оптимальний варіант для робочих поїздок - не жаль і сльози на очі не навертаються після кожного метра "дороги"... На рік-два не такий вже й страшний варіант, якщо їздити не як олух за татові гроші...
А моя перша машина ВАЗ 2105, коли її купив відчував себе самим щасливим, поки ранком не пішов на стоянку та міг завести, бо була зима і не знав, що таке "дросельна заслонка" , просто до того їздив на батьковому "Авенсісі" ну а далі все тільки практики набирався; найбільша перевага в сімейства 2101-07 це доступність запчастин та можливість (якщо руки не криві) їх самому замінити, а на рахунок Кадета старого не бери "живого" не знайдеш (хіба пощастить), 08-09 також 91-х років складно знайти, зрештою як 2105-2107, але перевага в класиці це їх дешевизна, тобто відкатав на ній і продав майже без втрат. На першу машину бери тіко класику ( ВАЗ 2105-2107), якщо немає грошей на щось путнє.
А якість запчастин і частоту їх заміни можна не враховувати в додаткові витрати ?І далеко не завжди рідна запчастина стає на місце правильно і без возні. Тобто тратиться гроші, час і нерви. Іномарка так ж віку надійніша. І заміна запчастин не потребує стільки нервів як у вітчизняного автопрому. це залежить скільки їздити. Якщо у вихидні викочуватись на дачу то цілком з Вами згідна. А не жаль жертвувати як мінімум безпекою? Про комфорт пересування на довгі відстані і казати нема що.
night, на рахунок надійності запчастин до іномарок то звичайно так і є, але нажаль, коли йде мова про запчастини до іномарок кінця 80-х, поч. 90-х, то для першої машини яку будуть товкти вони в оригіналі будуть дорогі, а купуючи на "шротах", тобто економлячи на вартості теж можна "попасти", та й взагалі купивши іномарку 80-х, 90-х в неї мабуть, ще треба буде вкласти так 20-30% від вартості, щоб довести до пуття (я звичайно не говорю про іномарки тих років, за якими власники дивилися, або клубні машини). В мене вже купив знайомий замість 2109, БМВ 85-го року, дизеля, що при температурі нижче -3 пів під'їзда її заводить + коли вона заведеться коптить як трактор "Беларус", та ще й шкіра в салоні така, що якщо в нього сядиш тре потім в хімчистку здавати штани, зато іномарка))). Ну а на рахунок безпеки теж дуже спірне питання в б\в іномарках, в половині яких аірбеків вже немає.
soviet, Як правило ті хто ніколи не мав іномарки і розумово доріс тільки до вітчизняного автопрому, то так само як ті що ніколи не був за кордоном, або поїхали туда без грошей кажуть що там зле. Щодо запчастин, то зразу видно що людина не мала справу з іномаркою, бо якби знала що до тих старих машин ніхто оригінал не купує бо дісно дорогий. Але є багато замінників, які в ціні не набагато дорожчі за запчастини до вазу. А щодо вашого друга з бмв то він дурень.. то вже називається панти дароже дєніг. По перше купити машину 80 років то це саме що десятирічного ваза без пробігу, який тільки стояв в гаражі і вже від старості заіржавів. Крім того що ви знаєте про бмв? Мабуть нічого, бо інакше б знали що з такої машини вже давно витрясли душу, що старі бмв дорогі в ремонті навіть порівняно з іншими іномарками. ТОму роблю висновок що вашому другові хотілось пантів і шкіряного салону і він аж ніяк не думав що він купує. Щодо еірбегів.. в іномарках вони зявились мабуть більше 20 років тому, а у вазі їх ще дотепер немає. То про яку безпеку можна говорити якщо в машині немає елементарного, невже ви такі наївні що думаєте що вони відмовились віж еірбегів бо забезпечили безпеку при деформації кузова? І на кінець.. покажіть мені хоч один ваз в якого на одометрі пробіг більше 300-400 тисяч і його можна нормально експлуатувати
night, повірте я не захищаю Автопом РФ і мабуть ніколи не буду (хоча LADA Priora, в кузові хетчбек в компл. люкс більш-менш нормальне, проте через неадекватну ціну всеодно залишається ВАЗ-ом). І мабуть ніколи не пересяду назад на ВАЗ, але коли в 2005-му році жив однією мрією купити Альфу 164-ту 89-го року з побитим крилом (лівим) та фарою; на шроті мені за це все заспівали 200 вбитих їжаків, мене потроху почав брати здоровий глузд і я звернув тоді увагу на 2105-07 (2108-2109 принципово мені не подобаються, не питайте чому бо сам не знаю ) як на першу машину за 2-ві т. тих самих вбитих їжаків. Я ту машину товк ремонтував і товк і ще раз ремонтував (ніколи не забуду як з колегою міняли масло та амортизатори), а от вже другу свою машину VW Golf 4 я вже сам в ній ніц не робив, бо тоді вже часу не було. На рахунок БМВ я e39-х дуже багато передивився (переважно яких і так мало універсалів) і навіть 2000-2001 року є такі загнані машини які взагалі нічого не вартують. А на рахунок аірбеків у ВАЗ то прошу "пані" підіть у "Дністер-Авто" там чи "Рос-Авто" чи ще в якійсь автосалон та присядьте у ту саму вищезгадану Пріору і буде Вам аірбек у ВАЗ-і. А так, знайомий, який купив то БМВ,то - це дійсно безглузда покупка. На мою думку в кожного власника буде своя думка з-приводу першої машини, оскільки хто що купував і хто на чому їздив А якщо автор студент + має троха часу то хай вибирає, що йому до вподоби))))
У мене 5 автомобілів і лише 2 із них - радянські. І повірте, я не дарма раджу першою машиною ВАЗ. Знання конструкції та відчуття помилок набагато швидше приходить на класиці. Мушу вас розчарувати, але на одометраз ВАЗів 99 999 км це максимальна позначка. Але це не означає, що вони не можуть робити 1-2-3 кругів за своє жииття. На моїй 40-річній машині вже почався третій круг. І повторюся, у неї 100% справний стан.
То що знання з частотою поломок на вазі приходять швидко я не сперечаюсь. Але і робити в тій машині щось самому то адсько. Так можна будь яке бажання втратити. І скільки вам це обійшлось...Та і 100 процентного стану у вазів не буває. Там як не одне то інше відламається, зламається. Взяти хоча б бачок охолоджувача. В вазі він настільки не надійний що часто лопає. Бачок від гольфа 2, для прикладу навіть натяку на таке не має. Там де в іномарки це за замовчуванням у вазах треба щось переробляти, тюнити. Хіба це нормально...
у мене ваз 2108 91", для мене вона надійніша багатьох іномарок, розганяв до 180 іде легко плавно, і надійно!!! комфорт?ха ! торпеда і сидіння БМВ, комфортно дуже. я не згідний! Львів - Київ і в зворотньому напрямку проїзжає без проблем! а витрати лишні лише на БЕНЗИН, + ціни на запчастини до іномарок в раз 5 і більше вищі, але ж їздимо всі по одних дорогах....
В чому ? і з якими іномарками порівнюєте ? І скільки часу розганяли ? І скільки часу ваз здатен тримати таку швидкість ? На рахунок плавності, то ви мабуть ніколи не їхали в іномарці. Надійно? Цікаво в чому ? Може ви аербег поставили? Чи у вас каркас безпеки в машині? Чи може в повороти ваз входить з високою надійністю і без зносу передньої осі при самому найменшому перевищені швидкості? Про "надійність" торомзної системи питати не буду . А самопочуття водія ? В шумі і вібрації 1080 км "дуже" приємно їхати . А київські пробки на підйомах зручно стояти? Зчеплення не перегрівається? ви так добре знаєте ринок цін до всіх іномарок? Чи для вас форд, ауді, ферарі обєднується словом Іномарка ?
з чері куку =))))))))) ну я не дивився на час... думаю сек за 30 , достатньо таки довго здатен тримати http://www.youtube.com/watch?v=tbgA...97329A617&playnext=1&playnext_from=PL&index=3 в іномарці... та яке я навіть в очі їх не бачив, на швидкості 150 спасе подушка безпеки? http://www.youtube.com/watch?v=wEIG...5C75E1AD2&index=5&playnext=2&playnext_from=PL хе! далеко не всі вази (хотя хз як хто доглядає своє авто) шумлять і вібрують)) принаймі щоб створювати дискомфорт, і на підйомах я на щепленні не тримаю машину)) і взагалі як для першої машини яка купляється за власні гроші а не гроші батьків, паралельно навчаючись, варіант просто ідеальний....
SteelMaster, ви не відповіли на питання в чому ви бачите надійність вазу. Дуже цікаво довідатись. Може я все ж чогось не знаю про таку надійну машину вітчизняного автопрому Порівнюючи БМВ і ВАЗ на драгу звичайно добре і навіть цікаво що ж там під капотом, коли б ми говорили про змагання. Але ми говоримо про першу машину. Те що ви пишете що не всі вази шумлять і вібрують, так це просто не реально зважаючи на їхню підвіску і якість зборки машини в цілому. Хіба що ви настільки любите ваз що перебрали всю машину Але тоді її вартість сягне досить високо. роблю висновок що ви вже професіонал
оце ж бо задумався, це можна віднести до понтів чи хамства? Ще би хтось сказав "доріс грошово (по коштах)" , ну ще куди не йшло?! ги-ги....І по якості теж далеко не втікли як, як? їздити повільніше і не звертати увагу на бібікаючих фраєрів. Все приходить з часом. егеж, тіко . Ото ж бо. Взагалі то розглядається питання вибору авто для ПОЧАТКІВЦЯ. Тому якщо їздити буде дівчина то файно мати гроші на невелику і надійну іномарку і трохи грошей щоб потім зашаманити подряпини. У випадку хлопця початківця цей варіант теж приємливий, але позбивати трохи пальці і навчитися розбиратися в машині теж лишнім не буде. А підтримувати авто в належному стані то не залежить більше від того іномарка чи ВАЗ, а більше від того хто їздить, водій чи ваділа-наєзднік. І навіть у випадку з раніше описаним випадком БМВ. Хлопака напевно понтувався з метою катати дівчат які мліють і верещать в салоні коли їх катаєш на БМВ а не на якомусь там Шевроле, чи Хундаї чи жигуликах. Для них він був власником БМВ, а то що авто пчихає і не заводиться то вже другорядне. Ну нема грошей на краще (але престижне в очах дівчисьок) авто, ну то нема. Мета в нього була просто під іншим кутом ніж у декого і він її досяг. Нє?
це тіпа про мене?)) якщо так то... панти не панти... комфорт!!! вот ви їздили в автомобілі ваз 2108-09 і т.п.?????? а в бмв е36? вот і відповіть, панти пантами а спина від їзди не болить!! і машина моя не пчихає! і заводиться нормально і при -20. вартість може і виросла, але це не одразу а на протязі певного часу, обезшумлння і всякі такі штуки.... та ні аматор... (( рушаю під горку відкочуючись вниз на метрів 10 =)
Ну ймовірність бути винуватцем аварії всього 50%. А решта 50 - шо якийсь мудак (читай депутатський синок) в тебе заїде на лендкрузері, а з вазом шанси вилізти з машини і надавати йому по пиці приближаються до нуля
цікавий аргумент А я все думав чого то в Україні так бейсбол полюбили- за останній рік купили 6587000 бейсбольних бит і 12 мячиків. Нє? Давайте не впадати в крайнощі. Імовірність ну зовсім не 50 %, і ніхто в нас не купляє для поїздок по місту БТРи з метою щоб комусь наваляти після ДТП. Обговорються плюси та мінуси авто для початківця. Тому логічно було би скласти таблицю. В стовпчик прописати : а) недороге авто типу ВАЗ, б) вживана іномарка в бюджет 5000-10000 у.о, в) нова іномарка 15000-25000, г) авто з автоматичною коробкою передач а в горизонталях щось для прикладу: 1.Наявність коштів 2.Простота керування 3.Вартість запчастин 4.Частота заміни запчастин 5.Імовірність виникнення подряпин і вартість зафарбування їх 6.Втрата коштів між різницею купив/продав після того як навчився відчувати авто і визначився яке буде наступне 7.Величина набутого досвіду від керування 8.Комфорт їзди (наскільки важливий для початківця) 9.Безпека (наскільки то важливо без крайнощів) 10. 11. Ну і свою думку я би схилив до ВАЗ 2108 або 2109 для початківця, ну або Гольф2. Чому не до класичних 2101-2107 , тому що маю упередження до задньопривідних