Моє перше авто це був 1978 (на початок 90х) Меркурі (Форд) Гранд Маркіз 8 циліндровий "корабель" , який не на кожний паркінг влізе в такому тісному місті як Торонто. (таке саме , но коричневе) Мені його дав один старший пан. Дав , щоб його позбутися. Авто як на подарункове було в відносно доброму стані.Все в ньому працювало , навіть кондиціонер і склопідйомники. Єдиний недолік був це - що текло масло з мотору.Після консультації з механіком , який сказав що ремонт буде дорожчий ніж саме , вже поремонтоване авто , я купив велику (24 1 літрових пляшки) коробку масла і доливав кожних 3-4 дні по чуть-чуть. Авто мені послужило трохи більше року.По мягкості і плавності ходу на автостраді воно було найкраще від всіх авт яких я мав і маю після нього.При швидкості 150 км/год складалося таке враження що це десь коло 60. "Похоронив" я його на торонтонській автостраді . Була сильна жара і був корок з авт ...стрілка температури мотору пішла на червону позначку , з під капоту пішла пара , в салоні сильно запахло рідиною що заливають в радіатор... До ближчої автобусної зупинки мене довіз евакуатор і повіз авто дальше на скреп ярд.. Після цього авта я купив вживаний Ніссан , потім новий VW Jetta ...але після нього знову вернувся до японських авт і так по сьогоднішний день.
Вчитись, на курсах не навчили? Чи як? права купиіл, а ездіть нє купиЛ? Тої машини не надовго хватить! Інтересно чи через рік повтора автор буде купдяти собі нову машину? А стару сумніваюсь, що вигідно продасть! Гроші ваші, думайте самі
Я взагалі не розумію звідки пішла думка що я їздити не вмію? Ніби вмію, і не погано (як для свого стажу водіння), по роботі доволі часто їжджу. А коли писав "Для початківця" мав на увазі авто для початку ане для того щоб на ньому їздити навчитись.
Ну ти мабуть трішки не так висловився =) мінімальний стаж ти маєш, я би радав кипити щось з європейського.... переглянь, що можна купити з італійського автопрому) Ну на Lancia тобі мабуть грошей не хватить, на Фіати увагу зверни...
Підтримаю Полковника. Якщо бюджет обмежений то однозначно каласика рулить. Будь-яке авто 90-х років потребує БАГАТО ПОСТІЙНИХ вкладень. Вживані європейці та японці будуть тягнути гроші. А запчастини на класику - по ціні металолому )))) Один мінус - звикнувши до поведінки задньопривідного авто на льоді, при покупці нового авто доведеться звикати до переднього приводу
У мого батька, WV Passat B3 ну на ньому я мабуть більше за батька проїздив!)) Ну вот, машині майже 21 рік! купили її 3 роки тому... Ремонту потребують стрілка спідометра, а також повороти не включаються.... Не це все дрібниці.... Машині ціни нема! До 100 без напрягу розганяється! А саме мене шокує, що вона взагалі не гнила...
Перша машина, на якій я їздив у своєму житті, то була ЗСУ-23-4... на гусеницях. З легкових - Форд Сієрра 2.0, потім Рено Меган і зараз Рено Лагуна. Більше Рено не куплятиму, набридло. Коли поступав на права, то й не думав про машину, а коли отримав права, зразу ж появилася можливість купити машину. Так що на пост-совітських машинах ніколи не їздив. А взагалі, тре купляти, або німця, або японію, все решта... то так собі...
Думаю оприділився, хоча ще є масяць-півтора часу подумати. Думаю на перший рік-два-три девяточку взяти. І по ціні підходить, і вигляд непоганий і по віку молодша буде ніж іномарки.
Гроші Ваші... Ми чим змогли тим допомогли) ---------- Додано в 16:44 ---------- Попередній допис був написаний в 16:42 ---------- А, ще одна порада, як будете купляти, провірте її чи не гнила вона... Ну типу є такі магніти, приліпив до машини і відтягуєш, якщо разом з металом відірвалось))) Ну ви зрозуміли)))
Думка, з якою складно погодитися. У мене є 5 авто, і як не дивно, найстарше із них - ВАЗ 2101 1971 року випуску, що дожило до нинішніх днів у абсолютно справному технічному стані. Ви бачили на вулицях міста японські чи німецькі машини такого віку? Про який один рік ресурсу ви говорите? Що за бздури? Наступного року моїй машині 40! Категорично не раджу - одні з найбільш проблемних машин на ринку б/в. Я цю думку не висловлював, але зробив такий висновок першого посту, де говориться, що отримано права, але ще не куплено авто. У всякому разі мої поради стосуються вибору першого автомобіля. До слова, я не вважав, що вмію їздити допоки мій стаж не склав 30000 км.
Приватних машин такого віку в Львові напевно що не має. Але є маршрутки Мерси , дуже часто перероблені з грузових венів. Ці авта відслужили своє в Німеччині/Голландії ...etc. І "друге дихання" відкрилося в Львові. Чим не реклама дла Мерседеса? В багатьох з них одометр пішов на новий відлік кілометрів. Приватні закордонні авта до Львова почали привозити відносно не давно , а в Одесу моряки їх привозили ще за СССР. І я впевнений що багато з них ще на ходу до сих пір. А якщо в світі. То в Зах.Європі , Північній Америці таких авто майже не має.(Я не рахую колекційні моделі на яких виїзжають на виставки в гарну погоду , потім їх миють , і в гараж до наступної виставки). Низькі ціни на авта , низькі % на кредити і високі розцінки на ремонти створють такі умови що середнє "життя" авта -10 років. А якщо взяти Пакістан , Афганістан , бідні країни Африки і Лат.Америки то там таких авт переконлива більшість. Лідерами таких "довгожителів" є Тойоти , Ленд Ровери , VW "Жук" , дізельні Мерси. Дізелі від Тойоти і Мерседесу , це практично не вбиваємі мотори.Якщо вчасно міняти масло і навмисне їх не псувати , то для них 1млн.км це не ліміт.
Покупая авто такого года(и за такие деньги, гы-гы), нужно быть либо механиком и знать, что машина сохранилась идеально, либо откладывать сравнимую сумму на ТО. Исходя из того, что будучи механиком вряд ли вы б спрашивали, я б вам рекомендовал перед покупкой "антиквариата" отложить на запчасти как можно больше денег и выбирать "консерву" с учётом стоимости з/ч на неё. з.ы. И набор инструмента сразу рекомендую купить, пригодится.
Я радив би все ж таки переглянути свою думку на користь VW Golf. Чому? Тому що вона буде набагто рідше ломатися на відміну від тазиків... Тим більш 2109 середини 90х дуже жахливої якості. Зверніть увагу машин 94-96 років дуже мало - або 88-93 або 97-10, тому шо в той час їх навіть не грунутвали перед покраскою і вони повністю згнили... ВАЗ 2109 є смисл брати лише новою. А дорожча вартість запчастин до Фолькса компенсується НАБАГАТО РІДШОЮ їх покупкою. До речі у Вас же у батька Пассат без проблем - чим Вам не довід. Про себе: у мене була така сама ділема як і у Вас в 2003 році, і замість 2109 я взяв Suzuki Swift за 2250 1990 г. отьездил год и продал ее за 2750 - поменял ручку - 40 дол и привариы глушник - 35 дол - всі витрати за рік на запчастини на 13 річну на той час машину.... Ну Вам таку маину не порекомендую - дуже гниє. У колезі по роботі був Гольф другий він купив собі у 2006 Сеат Леон а гольф віддав дружині - досі на ньому їздить. Машині 23 роки. Головне вибрати не убиту. А зараз у мене IS 250 а у дружини Colt.
Навчитись чого? Б/в дизель дуже невдячна штука, по-перше в ремонті , по-друге зимою в солярі і стабільній роботі Нива для міста і для траси не підходить. Адназначна. А от для бездорожніх умов супер Я не раджу, особливо на Фіати помалювати її потрібно, чи що? ) Де такі магніти? На заводах що метал переплавляють? Такий магніт без ЗІЛа не привезеш на автобазар Чому має меньше ламатись? Кращим буде лише кузов. Хоча за 3500-4000 ує можна знайти Гольфа терпимого стану То не в того батька Пассат, чи я помиляюсь? Нормальний вибір, але: -зовнішній вигляд дуже часто оманливий. Краще дивитись з тим хто хоч трохи розбирається. Якщо машина готується на продаж перекупщиком, то "кота в мішку" фарбують поверхнево, і часто навіть по бруду -відразу з покупкою машини купити замінник давача хола, бензонасос, кришку траблера і возити в багажнику (не кажу уже про стандартний набір любого автомобіліста: набір лампочок, запобіжників, насос, домкрат і які-неякі ключі ) -при купівлі бажано перевірити в ДАІ (приблизно 100 грн інспектору) до того моменту коли віддали гроші Про інші авто. Дизель економний, але б/в робить далеко неекономні сюрпризи. Авто з заднім приводом хто би що мені не говорив, не сприймаю . Для Європи, Америки нормально, а от для доріг з нашим чищенням зимою- ну ніяк. В підсумку що можу сказати. Маякніть мені в приват, обміняємось телефонами. При наявності вільного часу постараюсь оглянути вибраного "колісного друга" до покупки і сказати своє враження, можливо навіть і щось підказати (я сам мав 9-ку і майже всі мої друзі перейшли через 8-ки і 9-ки)
...різниця між такими поняттями як "бездоріжжя" і "дороги" (особливо на весні) в Львові-є дуже відносна. "Нива" і пара гумових чобіт буде в самий раз.
Ну про дороги можна пофілософствувати чи можна все покриття назвати дорогами. Я ж мав на увазі грунтове покриття, тому що по твердому покриттю навіть з ямами прочмихає любе авто. Можете підказати де у Львові пригодиться Нива і гумові чоботи? Чому проти Ниви?! ТОму що по місту це буде звичайний пожиратель бензину, практично без потреби, а по трасі сильно гуде роздатка та звук від обдуву кузова такий ніби в літаку летиш. Плюси Ниви лише в прохідності по явному бездоріжжю, та відносно недорога ціна в порівнянні з іншими позашляховиками
Та навіть на цій вулиці що мій аватар...і на ближніх вулицях - Немирівській , Пропелерній , Озерній , Доробок , Профсоюзній ... в принципі по всій старій Левандівці включаючи стару (та що під бруківкою) частину Повітряної і аж до Кузнярівки , до залізничної станції Клепарів. В більшості ці вулиці мали би мати покриття з товченого каменю/цегли. Але воно не поновлювалося напевно ще з польських часів. І це перетворилося в грунтову дорогу. Починаючи від осені і до пізньої весни ці дороги були (і напевно є?) болотяне місиво.Таксісти відказувалися туди їхати.Довозили пасажирів до к-ру "Супутник" , або до Церкви Св.Андрія і дальше не хотіли їхати. В цих рядках не має ні граму сарказму.Цей район я знаю дуже добре ( і він мені дорогий) , бо там проходило моє дитинство.На літні канікули нас з сестрою мама відвозила до нашої тети (яка там жила і не мала своїх дітей) . Так як в нас баби і діда на селі не було.Це і було наше "село". Зараз більш-менш сильна гроза перетворює Львів на маленьку Венецію , де джіп з великими колесами і гумові чоботи є то що потрібно. ..каналізації ніхто не чистить і ще напевно скидають туди сміття.
Досить часто люди думають, що повнопривідні машини надійніші на кривих дорогах. Як не дивно навпаки - через більш складну конструкцію підвіски ремонт цих машин дорожчий і не менш частіший ніж в монопривідних.