Відповідь: велосипедне місто Естественно нет. Я полностью согласен с тем что доступ транспорта необходимо ограничивать. Только давайте не будем впадать в крайности. В перую очередь необходимо создать несколько многоэтажных стоянок вокруг центра города, установить там нормальные цены, а за парковку в центре брать в 10 раз больше. Это нормальная практика в городах Европы. Жители и те, кто имеет бизнес в центре - получают (бесплатно!) пропуска. А у нас ситуация следующая. Все очень большие "Паны". Автомобиль не средство передвижения, не роскошь, а скорее индикатор богатства человек, символ его тщеславия. Именно из за своего тщеславися накупили себе дорогущих внедорожников и разъезжаем, загнув пальцы веером. Ну а речь о том, если идем на кофе в центр города, поставить машину чуть подальше, не идет. Ведь никто из окружающих не увидит, какой я важный "пан". Вот и ставим машины, загромождая и без того узенькие улочки Старого Города. Так и превращается 3х полосных проспект Свободы в однополосный. Главное поставить свою машину, а на остальных на...ть. Вот один из принципов нашей культуры вождения. Единственно чем могу оправдать этот весь бардак - безопасность автомобился. Отошел чуть подальше и ту- ту, машинка уехала, у самого сердце екает, когда оставляю машинку без присмотра. В связи с вышеизложенным вижу в первую очередь необходимость в НЕДОРОГИХ, ОХРАНЯЕМЫХ паркингах вокруг центра города.
Відповідь: велосипедне місто +1... львів невелике місто.... якщо треба — ногами можна сходити..... їдуть машиною з початку зеленої до початку 700 річчя... а потім дивуємося, що пробки....
Відповідь: велосипедне місто Именно. Я живу в САМОМ центре. Если кудато нужно - максимально стараюсь идти пешком, во первых быстрее, во вторых полезнее. Для езды по городу в основном использую маленькую машинку жены (гораздо удобнее парковатся) , для трассы свою машинку побольше.
Відповідь: велосипедне місто Окей, Днем велосипед, подвоз грузов ночью на авто. Однако если велосипеды то для всех, без исключених для депутатского корпуса и силовиков. Очень хочу посмотреть не некоторых личностей на велике
Відповідь: велосипедне місто Предлагаю сначала все же дороги сделать, а потом акцию, а то ургентные травматологические отделения больниц не справятся с внезапно хлынувшим потоком.
Відповідь: велосипедне місто тоді це ще буде дуже не скоро..... у нас дві проблеми.... ну, ясно які....
Відповідь: велосипедне місто 1) А центр ваги, зміщений дозаду завдяки "дзєцку" чимось компенсовуєте ? 2) А "дзэцко" росте швидко, набирає ваги то проблемка Див.1 ще загострюється! 3) А до Пасічної, на Личаківську як добираєтесь ? Невже теж на вєлику ? На цю "гірку" та ще й з "дзэцком" у сідлі ? Як казав, драматург, здається Станіславський, "Нє вєрю !" 4) А на трасі, у Винниках за мостом така "свистопляска", щоб не сказати гірше, аж до Чижикова - дорога типу щебінь залитий смолою. Це "пекельна" ділянка, навіть, як їхати раненько, бо : 4.1. Трясе на цій дорозі "трясця їй !" - бережіть, зуб.пломби! 4.2. Через цю ж дорогу, швидкість збавляєш до мінімуму, задоволення -ніякого. 4.3. Їдучи на малій швидкості, ще й "насолоджуєшся" димком від всіх авт, що тут теж підгальмовують. 4.4. З'їхавши на узбіччя, теж сильно не збільшиш швидкість, (щоб чим швидше вже покинути "пекельну" ділянку ), бо треба уважно слідкувати, щоб не хапанути проволоку, скло, і т.п. "добро" якого на узбіччі вдосталь ! 4.5. На поворотах великі фури, особливо "порожняком", дають таку розкачку кузова, що навіть з'їхавши на узбіччя, не можна себе впевнено почувати. А ще врахувавши, що водії фур - частенько не досипають, та ще коли фура з причепом, змахнуть з дороги як комашку ! Після "гіркої пігулки" Див.вище можу підсолодити лише тим, що за Чижиковом, більш-менш покриття нормальне, траса йде то вверх то вниз, краєвид чудовий !. Але знову, додам "ложку дьогтю в бочку меду" -до Чижикова зі Львова вже чимала дистанція, а як врахувати, що ще назад треба вертатись ! Не кожен зможе ! ------------------------------------------------------- P.S. Враховуючи п.4. У всій його "красоті" і повноті - як там співалось у пісні з фільму про Айболита, "Ні за что на свєтє ! нє ходітє дєті" за Винники гулять ! Є лише "світло в кінці тунелю" - надія на ремонт доріг, повязаний з Євро-2012 ! Ждьом-сс ! Додано через 28 хвилин Ця альтернатива гірше гіршого ! Як деталізувати, то : 1) Екологія міста - 2) Екологія наїзника тобто здоров'я - 3) Аварійність від тих мопедистів, бо вони іспиту на права не здають - 4) Витрати на пальне регулярні - 5) Транспортні можливості ( крім основного наїзника ) як у ровера P.S. Хоча як альтернативу автам - можливо
Відповідь: велосипедне місто Много букв 1) у меня есть весовой компенсатор, просто его не видно на фотографии ; 2) весовой компенсатор выдвигается вперед на большее расстояние ; 3) с Пасечной на Лычаковскую я ребенка не катаю, а на горку мы поднимаемся в парке Погулянка. Впрочем, и на эту горку некоторые не могут закатить на велосипеде даже свою собственную тушку ; 4) я не катаюсь с ребенком по трассам - только в парках и по лесным дорожкам. Возможно, перевозка ребёнка в кресле выглядит немного экстравагантно, но с головой-то у меня всё впорядке.
Відповідь: велосипедне місто Чесно кажучи цікава дискусія, мені здається що ніщо не дасть очікуваного результату поки люди із себе не почнуть зміни, я не маю машини але не одноразово спостерігала за знайомими які їдучи з патона на сихів їдуть через центр, і нервуються що люди в центр пруть, а студенти що на пари на тачках їздять? хіба в цьому є нагальна потреба? в американських фільмах їздять в коледжі на машинах, бо живуть вони за декілька кілометрів від коледжів.
Відповідь: велосипедне місто Під Личаківською адміністрацією обладнали Вело-Євро прийомник на "штири ровери і бєз охрани" ! ! Цікаво, Кіко то сооружєніє потягло грошиків з бюджету міста ?. Зате табличка на двох мовах: українській :naci: і англійській :cowboy: є. Во как ! Бо Євро ! :cool:
Відповідь: велосипедне місто Во Львове, судя по всему, сначала займутся велодорожками на Сыхове (там, где есть многоэтажки и широкие асфальтовые дороги). А потом, возможно, очередь дойдет и до центра. Кстати, "прокладка велодорожек" вовсе не означает, что на проезжей части каждой улицы будет выделена полоса для движения велосипедов. Скорее всего велодорожки будут лишь на некоторых улицах в разных частях города. Видел фотки Нью-Йоркских велодорожек - посмотреть приятно. Фактически это готовые решения - бери да копируй. А вот, как выглядят велодорожки у соседей:
Відповідь: велосипедне місто А вот еще - готовая программа, можно сразу менять название города на Львов : http://velodubna.narod.ru/manifest.html Кому интересно - почитайте каменты про Скандинавию: http://www.narod.ru/guestbook/?owner=66186951
Відповідь: велосипедне місто :y: Ні тема не пога от наприклад я зараз в Мюнхені і тут до речі чудово розвинена велосипедно-шляхова система, паралельнл із кожною трасою відведена доріжка для велосипедистів, і тут кожен сам вирішує як йомя їхати, головне як то кажуть присутня цивілізація