Хто з якою середньою швидкістью і як довго може рухатися містом літом/зимою ? Враховуючи світлофори двори та інше.Скільки часу вам потрібно щоб подолати 3 км 9 км містом ? Зимою/літом? Якої максимальної швидкості ви досягаєте в місті?
Гадаю середня буде десь 15 км/г, навряд вище. З Нового Львова до головного Залізничного вокзалу - 15-20 хв, до площи Ринок 10-15 хв в залежності від завантаженності вул. Франка. До Кінг Кросс близько 20 хв. Взимку (якщо є сніг) ровер вдома стоїть, не маю права так ризикувати життям Якщо снігу і льоду немає - така сама швидкість як влітку.
я думав я дуже повільний велосипедист, в мене цією зимою сніг дощ ліді бруд т.д. , середня швидкість така ж - враховуючи двори ( зрізаю) світлофори, і так далі . Звісно , якщо трошки (під 2% ) пійдоми є на шляху то швидкість трошки падає, якщо є проміжки спуску то зростає до 20 км\год. За майже весь рік не їздив на велосипеді два дні в листопаді коли випав перший глибокий сніг і його не встигли утрамбувати автомобілі, і ще з 1 до ~14 січня за цей час не знав кому віддати в ремонт, це включно з часом ремонту. Не їзжу тільки в дощ - коли калюжі. В кніг крос не їзжу , бо не маю трьох чи чотирьох замків щоб причепити велисипед, бо два колеса + сідло , ну хоча б два нормальних замки мати а то блін по ціні буде як мій вел, або їздити з цепом і колодками . до вокзалу теж потреби не було. З Нового Львову якось літом під настрій до Форум Львів десь близько 14 хв долетів. Шкода смартфон віддав а треки не позберігав. Я більше спринтер, а не сталкер . Хто ще поділиться швидкістью ? чи то пак треками ? є модна strava чи якось так я ставив і не зрозумів в чому фішка ні якої статистики чи то вже її треба на сайт чи на комп скидувати щоб бачити чи як ...
Я теж не їжджу в Кінг Кросс, просто вважаю за точку виїзда за місто з південної сторони Львова, ну і все інше назвав як відповідь на ваші запитання про подолання певної відстані. Центр - близько 2 км, вокзал - 3,5-4 км, кінг-кросс - близько 6.
Я, наприклад, не розумію велосипедистів, які швидко їздять по тротуару. Це дуже небезпечно для дітей. Йде дворічна малеча і може в будь-який бік сунутися. А "спортсмени" навіть не зменшують швидкість.
А розумієте людей, які спокійно собі шпацерують ПІШКИ по доріжках, відведених спеціально для велосипедистів?
Доречі у нас в Японії теж з цим проблема. Є нібито велодоріжки в деяких місцях, але фізично вони не відгороджені від дороги або тротуару, просто намальовані, тому на проїжджій частині вони постійно заставлені машинами на аварійках, а на тротуарі по ним всі ходять. Як боротись з цим, навіть не знаю, напевно єдиний вихід - це будівництво повністю відокремлених велодоріжок паралельно дорогам, але в місті це не скрізь можливо.
Таке може бути тільки в нашій країні... Суми: Велодоріжка є, але їздити на роверах по ній заборонено (про що свідчить знак). Виникає логічне питання: так що робити - їхати чи не їхати?
Хто вже чув про новий стартап? Рюкзак який показує повороти або стоп для безпеки велосипедистів Думаю якщо би вони зробили зарядку рюкзака від велосипеда (від руху) то була би дуже корисна річ! Враховуючи культуру водіїв авто у Львові...
в мене була така штука з пультом на кермо, а зараз на аліку прірва блималок - сигналів повороту, що реагують вочевидь на кут нахилу відносно землі. Рюкзак для того не потрібний))
Да ровер це круто. Сам зараз шукаю велосипед для поїздок на ньому на роботу. Але дивлюсь в сторону складних велосипедів. Так як з моєї сторони краще для цього підходять
Цікаво, спостерігаю кілька разів на тиждень велосипед людини зі схожими поглядами, але "щось пішло не так" - складаний велосипед запаркований на вулиці, перед будівлею, хоча має конструкцію, не пригодну для того (раму неможливо захопити замком), тому що зроблений для зберігання в приміщенні. Обирайте велосипед або недорогий, щоб можна було лишати на корпоративній парковці і не дуже плакати, якщо з-під носу охорони його все ж уведуть, або дійсно складаний, якщо вам дозволять його заносити до офісу.