це питання вже до водіїв, а не до тих, хто там велодоріжку зробив на тій вулиці нема по дві повноцінні смуги в один бік. Просто трохи ширша дорога, відповідно товчуться як барани, протискаючись в два ряди. Аналогічна ситуація була на Зеленій. Там теж дорога широка, але не чотирисмугова. Тому з узбіччя зробили велодоріжки.
Може бути така ситуація, що попереду маршрутка зупинилась, і позаду під'їжджає інша та теж хоче там зупинитися. Добре, що в мене дзеркальце є, можна побачити, чи їде за тобою громадський транспорт, або чи є можливість зліва об'їхати. Як взагалі люди без дзеркал їздять, я просто дивуюся.
Я бачу люди сприймають велодоріжку як щось, що повинно давати можливість бездумно і безперешкодно по ній рухатися. Це помилка. Автомобілі по дорозі так не рухаються. Вони зупиняються на світлофорах, на пішохідних переходах, на перехрестях, уступаючи дорогу іншому транспорту, стоять в пробках, врешті. Чому ви думаєте, що на велодорідці має бути інакше? Це ж не автобан для ровера і тим більше не канал для телепортації . Велодоріжка теж може перетинати перехрестя, тротуари, може проходити через зупинку громадського транспорту. Тобто є випадки, коли велосипедист мусить зупинитися, зачекати поки від"їде маршрутка, чи поки пройдуть люди, чи збавити швидкість аби озирнутися і оцінити дорожню обстанівку. Це нормально.
А скажіть будь-ласка,як правильно має рухатись велосипедист за рухом транспорту чи навпроти.Просто вирішила спробувати себе в ролі велосипедиста,але потрібно буде їхати по трасі,тому як не досвідчений користувач велосипеду,цікаво знати такі нюанси))Хоча в моєму випадку напевно буде краще їхати по бордюру
У вашому випадку треба відкривати книжку із правилами дорожнього руху і читати: Вимоги до велосипедистів Вікі в поміч http://www.trekbikes.com.ua/dokumentyi/articles/pravila-dorozhnogo-ruxu-dlya-velosipedistv.html
Ого скільки всього напевно краще не пробувати себе в ролі велосипедиста.Думала все набагато простішеДякую за таку розгорнуту відповідь))
А я тут таких не бачу. Бо мова була про трохи інше. З рештою тексту погоджуюсь. Керувати авто, їздити на велосипеді чи ін. ---всі мають бути уважні і чемні. Краще починати не з траси...
Та нє,в маршрутці ще й літом...то краще вже пішки ходитиКорисніше буде)) ---------- Додано в 11:45 ---------- Попередній допис був написаний в 11:42 ---------- Ага))Танки грязі не бояться
Корисне. ВЕЛОСИПЕДНІ ДОРІЖКИ---http://velotransport.info/wp-content/uploads/UA_02_PRESTO-Infrastructure-Fact-Sheet-on-Cycle-Tracks.pdf ВЕЛОСИПЕДИСТИ та ПІШОХОДИ---http://velotransport.info/wp-content/uploads/UA_07_PRESTO-Infrastructure-Fact-Sheet-on-Cyclists-and-Pedestrians.pdf ВЕЛОСМУГИ--https://docs.google.com/viewer?url=http://velotransport.info/wp-content/uploads/UA_01_PRESTO-Infrastructure-Fact-Sheet-on-Cycle-Lanes.pdf&hl=uk&chrome=true ВЕЛОСИПЕДНІ КОНТР-СМУГИ--https://docs.google.com/viewer?url=http://velotransport.info/wp-content/uploads/UA_05_PRESTO-Infrastructure-Fact-Sheet-Contra-Flow-Lanes-2.pdf&hl=uk&chrome=true
давеча проехался на трековом команче, впечатления странные, не покидало ощущение что я через руль кувыркнусь потому как глова выше зада по боле чем в МБ, набор скорости кнечно круто, но он трудовой то есть ногами его ощущаеш в полной мере, как стоя на своем МБ, все движение идет в скорость но и мышцу оно грузит изрядно, контакт с дорогой полнейший, не то что бугорки да камешки - вся шероховатость дороги дробью вколачивается в зад без какой либо амортизации, ощущение езды на табурете, конечно я мало проехал (метров 300) для составления мнения но первыми впечатлениями делюсь ....