Україна vs Росія

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем Latana Royal, 7 бер 2017.

  1. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

     
  2. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    А чому заднім розумом?
    Ніколи не пізно почати наводити порядок із з/дорогою і тепер. Шо нє?
     
  3. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    А у скільки це обійдеться? І чи взагалі це реально (те, що можливо, тут сумніву немає: до основанья, а затєм)? І чому та ж Фінляндія за сто років нічого не зробила в цьому плані?

    Тільки, будь ласка, не треба універсальної відповіді на кшталт, навіщо мені Фінляндія, мені серцю ближча Україна.

    Бачите, уже і Ви з подачі Дроздіва засумнівались у Великому Будівництві автодоріг. А отже - у Зеленському (чого в принципі оті всі дроздіви-гайдукевичі і добиваються).
    А тим часом, з автодорогами все простіше - зробив кілометр нової дороги чи відремонтував, і не потрібно міняти колісних пар на автомобілях.
    Із залізницею так не виходить - якщо поміняти відрізок залізниці, її стандарт, то там зможуть ходити одні потяги і не ходити інші.
    За помахом чарівної палички цього не зробиш.

    Можливо, перебудова залізниць на інший стандарт відбере сто річних бюджетів держави. Я не знаю, скільки, можливо, більше, можливо, менше. Не кажучи уже про незручності.

    Тут потрібно своє слово сказати фахівцям - економістам, інженерам, а не пропагандистам. Отой Дроздів - це Соловйов навиворіть. Якби він народився в Росії, то по своєму світогляду так само захищав би з піною біля вуст вєлікую і магучую.

    Повторюю. Треба ділити людей не на українець - не українець, а на порядний - не порядний. І не за принципом чорне-біле. Тому що існує ще й безліч відтінків сірого.

    У тих дрозідівих-гайдукевичів усе просто: вигнати із України всіх неукраїнців, от тоді заживемо. Вони до цих пір не можуть змиритися з тим, що в Україні президентом став етнічний єврей. ("шото тут нечисто - змова сіонських мудреців").

    От такі думки у мене з даного приводу, поки моя сапка від бур"яну відпочиває. Трохи розлогіше, ніж "зловісний-злощасний".

    Зараз проснеться Хомчин, скаже, що кацап знову натягнув сову на глобус, от і кінцець дискусії.
     
  4. А про що можна сперечатися з відвертим кацапом, який захищає все, що не дає відірватися від орків:
    - не таких рузьке
    - зміну ширини колії
    - велике крадівництво
    І не захищає
    - армію, мову, віру.
    Він говорить українською, але зі словником і не відчуває діалектів, він захищає того хто спричинив тисячі смертей і мільярдні збитки через бажання заглянути в сраку хуйлу, він тягне сюди всяку сволоту для яких Крим не бутерброд і т. д.
     
  5. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    А до чого тут Дроздов і моє відношення до Великого будівництва? У мене є і без Остапа своя думка :)
     
  6. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Буде ще істиною, що не оскаржується "Євангеліє" від чорноволохів?
    [​IMG]
    Це не той випадок, для початку, Фінляндія не має такого значення для нашого спільного ворога.
     
  7. Планктоша, а де так любимі тобою фотки Брежнєва і ковбаси по 2.20.
    А то он кацап довірену особу хуйла і депутата госдури невзорова захищає з піною у рота
     
  8. Планктоша, до речі, ти, як і твій зелений кумир, інтелектуально і розумово стерильний..
    З чим тебе і поздоровляю.
     
  9. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    ставлення
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  10. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Порошенко піднімав питання про зміну ширини колії?
    Чому Прибалтійські республіки уже в ЄС і НАТО, а ширина колії - російська?
    Чому Фінляндія за сто років не перейшла на європейську ширину?
     
  11. Тому що вся Західна Україна до 1945 року мала європейську колію. І тільки з приходом кацапів найперше що вони зробили завезли свій зброд, замінили колію і вивезли в Сибір всіх, хто чинив спротив.
     
  12. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Ви так вважаєте?

    Росія вважає Фінляндію своєю.
    І не тільки колись так вважала одна Росія.
     
  13. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Про те, що в Західній Україні поміняли ширину колії, я знаю. Знаю також, що ширина колії львівських трамваїв і досі європейська.
    Але.
    У СРСР була безкоштовна (фактично) робоча сила. Тому затрати тоді не рахували.
    Шпали були здебільшого дерев"яні, тому перекладати рейки на десять сантиметрів не становило проблеми.
    Але Ви не відповіли на основне запитання: Чому лідер партії Європейська Солідарність, коли був Президентом, навіть не буркнув нічого про перехід на європейський стандарт колії?

     
  14. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    А він тут причому? Чи у дечому критик Порошенка і його лизоблюдів, то зразу фанат совка і ген.секів? А фанатом Наполеона, Чингізхана, Александра Македонського також буду? Чи у методичках, поки що такого нема?
     
  15. На відміну від великого зеленого злодія на дорогах в нього не було можливості. Треба було розбудовувати армію, щоб було кому захисти українців у 2022 році.
     
  16. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Але своє фіно-угорське походження відкидає, але "За сРусь усРусь", тому без України мусять визнавати своїх справжніх предків хозар та угро-фінів.
     
  17. Rabinovich

    Rabinovich Well-Known Member

    потому что это ооочень дорого. И потребует либо на год два полностью остановить железную дорогу либо допустить эксплуатацию сразу двух стандартов полотна. А это еще дороже то есть выигрыш от перехода будет намного ниже чем расходы от него же .
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    В УЗ назвали стоимость строительства скоростной железной дороги Киев-Винница-Одесса-Львов
    Залізничний транспорт України — Вікіпедія

    Множимо.
    10 млн.грн/км х 19 787 км = 197 870 млн.грн = майже двісті мільярдів гривень.
    Весь бюджет України складає трохи більше 1,6 трильйона гривень на рік. Доходи зведеного бюджету України (2014-2021)

    Тепер питання: скільки відсотків щорічно можна виділяти лише не перешивку колії, не враховуючи того, що потрібно робити і поточні ремонти, а також скільки грошей потрібно на заміну колісних пар у всіх вагонів і електро- чи тепловозів. І дрезин, якими користуються робітники на залізницях.
     
  19. Rabinovich

    Rabinovich Well-Known Member

    Это не совсем правильный расчет. Надо смотреть сколько км путей украина уожет перепрошить в год своими силами.
    Допустим ветку чоп - одесса за год можно перепрошить? Если да то эту маршрут на год будет обходиться беж железнодорожного сообщения .
    Кроме того в той же одессе будет 2 линии одновременно. То есть евростандарт придется не перешивать а тянуть новуюветку. Иначе одесса окажется отрезаной от киева.
    Тоже и в чопе.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  20. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Фігня то всьо...
    Два брата-акробата Дубневичі давно б поміняли колію хоча б і на індійську розбавлену намібійською.
    Тільки б вони бачили в цьому зиск ;) :)
     
а де твій аватар? :)