Україна - вчора, сьогодні, завтра

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем Прокіп, 16 жов 2012.

  1. Сука, найбільше добиває, що при колосальних збитках держпідприємств та тотальній корупції, мудрий нарід зараз робить покер фейс, нібито нічого страшного не відбувається.
    Уйобки, блять
     
  2. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Міську, не бзди, все буде добре.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  3. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Помилки і неправильні дії Зеленського зовсім не ідеалізує Порошенка.
     
  4. Коммунарец

    Коммунарец Well-Known Member

    [​IMG]
    )
     
    Останнє редагування: 20 чер 2021
  5. mypucm

    mypucm 7777+ цікавих повідомлень

  6. Непогана стаття на Лівий Берег - LB.UA щодо Великого Будівництва і як держава набирає боргів швидше, аніж будує дороги.

    Єдина серйозна помилка в статті - на балансі в Укравтодорі 47 000 км, Т-шки у тому числі.

    І тому, коли Зеленський оптимістично-захоплено обіцяє, що до 2024 вони відремонтують 24 000 км, він забуває сказати, що це лише половина від доріг державного значення і близько 15% від загальної протяжності автодорожньої мережі України у 170 000 км (до речі, вона такою залишається ще з радянських часів. Можливо, на часі проаналізувати і вирішити, потрібні 170 000 - 250 000- 500 000 км чи може лише 100 000 км якісних доріг?!).

    Україна все ще залишається маломобільною нацією, близько 70% українців ніколи не виїжджають за межі свого району чи області. Саме Т-шками (переважно це автошляхи, які сполучають райцентри), а не міжнародними чи національними дорогами користується більшість щодня.
    У 2019 ми затвердили п’ятирічну програму з ремонту Т-шок обсягом у 50 млрд грн. Якби уряд Зеленського її одразу не поховав, то Зеленський у 2024 міг би гордо розповісти, що він відремонтував усі 47 000 км.
    А так, більшість українців красиві дороги бачать лише по телевізору і щодня користуються шляхами, до яких ремонт досі не дійшов.
    І невідомо, коли дійде, бо використання областями 35% Дорожного Фонду на місцеві дороги вкрай незадовільне, а ремонтні роботи, навіть якщо ведуться, вкрай низької якості.

    Кредитами цю ситуацію не виправиш. Це лише збільшить корупцію.
    Очільники областей, які призначені президентом на місцях, повинні взяти на себе політичну відповідальність за стан місцевих доріг. Тим більше, усі важелі для цього у них є.
    Відсутній лише належний контроль Президента за ними.

    На завершення посту приведу цитату зі статті: «У 2020 році 5,6 мільярда пішли на погашення кредиту «Укравтодору». Цього року з 72 мільярдів 13,5 мільярдів скерують на те саме. Тобто грошей не більшає, а суми на обслуговування позик зростають. І були вже ситуації, коли держава не змогла вчасно закрити борги».
    Через запозичення цього року боргове навантаження у 2022 зросте до більше 20 млрд грн - третину Дорожного Фонду.
    І це ще не враховуючи нещодавніх запозичених 700 млн доларів у Лондоні, які оголосили визначною перемогою і поклали боргом на державний бюджет у рік сплати…
     
  7. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Я знаю, що дороги будуються, щодня бачу, як по дорозі мимо хати в селі, де я зараз знаходжуся, везуть будматеріали, Завершується капітальний ремонт десяти кілометрів дороги на Умань. Причому не просто згребли старий асфальт і укатали новий, а дорогу розширюють, піднімають, товстий шар бетону, потім - товстий шар асфальту, потім - асфальт з добавленням полімерів.

    Крім того, паря тут сунув свого поганого носа в українські справи і звиздів торік перед місцевими виборами, що в Києві робиться лише видимість будівництва Подільсько-Воскресенського моста, щоб обрали Кличка.
    Ось відео про це будівництво. Дійсно, людський мурашинк, робота кипить, великі об"єми робіт, причому - в межах міста, де потрібно було переносити різні комунікації (силові електокабелі, труби тощо).
    Можна подивитися без додаткових коментарів, і зрозуміти, що ніякої катастрофи в Україні із приходом Зеленського не відбулося, а навпаки, люди дісно працюють, є робота, є заробітки, є результати.

    View: https://youtu.be/8Hn8NpPLqEI?t=1060
     
  8. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Дороги такі да, будуються. І будуються вроді капітально.
    Побачимо, коли їх почнуть капітально ремонтувати.

    @medwedo berlogsoni, але ми ж в душі всі трохи бухгалтери, а Ви мусет на додачу ще й і професійний бухгалтер ;

    Во дивіться на картинку, яку я вирізав у Мінфіну
    Там ще багато є різних таблиць, але я вибрав найпростішу і мені найзрозумілішу
    Якщо переглянути сухі цифри, то виглядає не все аж так рожево, шо нє?
    [​IMG][​IMG]
    @medwedo berlogsoni, Ви можете зробити побіжний аналіз і нам розказати?

    І ще я переймаюся тотим нашим зовнішнім боргом.
    Є щось про цей борг за квітень, чи ні?
     
  9. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Про інше наболіле. Багато медикаментів, які використовуються у нас, з недовговічною дією, навіть, якщо лікар говорить про ефективні німецькі уколи, вони часто ще розробки ГДР, майже у всіх європейських країнах такі ліки давно не використовуються, натомість, є ефективніші, після прийому яких на протязі кількох років симптомів хвороби можеш не відчувати чи відчувати мінімально. Але більшість таких ліків поки що не зараєстровані МОЗ, тому не продаються і не використовуються. Зараз порохоботи хором "Бе-бе-бе-бе... який поганий падлокловун", але і за Порошенка такі препарати не були затверджені і не використовувались, мало того, як згадував раніше, безкоштовних ліків, які виділяла держава було значно менше. Тепер йде мова і є дещо затверджено і легалізовано з препаратів, що містять канабіс, у кого проблеми з м'язами і координацією може бути в нагоді, був репортаж про жінку з обмеженою рухливістю, для зняття симптомів заварює чай із коноплею, звичайно, дістає її нелегально, за таке сувора відповідальність. Як не дивно, ліки із сильнішоюю наркотичною дією на основі маку, як от морфіни, опіати, використовуються для зняття спазмів, болів, часто при онкології завжди вільно продавали за рецептом лікаря.
     
  10. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Я не дуже слідкую за всим тим взагалі, а зараз - особливо. Сильні дощі, великі бур"яни на городі, так що я весь час на грядках.
    Зовнішній борг має бути, як мені здається, опублікований цими днями, до кінця тижня, мені те також цікаво.

    А ВВП на душу населення - то показник так собі. Є класичний жарт про споживання курей на душу населення. Один з"їдає курку за день, другий курки і не бачить. В середньому - по півкурки на душу населення.
    Те ж саме - і з валовим продуктом на душу населення.
    Он у Ахметова (а його частка в ВВП досить значна) різко зросли доходи у зв"язку з подорожанням залізної руди. І він купив сину квартиру у Австрії, здається, на мільярд гривень.
    Пішов я до своїх просапних культур. Оповідання Вудхауза англійською слухаю. Сміюся з сапкою в руках.
     
  11. FB_IMG_1624355493919.jpg
     
  12. Lanktocha

    Lanktocha Well-Known Member

    Не той випадок. Навіть запитати у жителів Криму, переголосовувати і щоб це визнали - нереально, як і з Донбасом, так ппрезидентські перевибори ніхто достроково робити не буде і мало ймовірно, що переможе на них Порошенко.
     
  13. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    @medwedo berlogsoni, шкода, що Ви невіруючий. Взяли б перехрестилися, і було б все ОК ;)

    Бо щось тота Ваша бухгалтерська робота якась дуже бюрократизована... В епоху суцільного впровадження діджиталізації звіт за квітень публікувати аж в кінці червня - то ж капєц... А може він вже є, просто Ви його ще не побачили через тоті сильні дощі і великі бур"яни на городі ?

    Ну та менше з тим, я почекаю на Вашу публікацію про той наш з Вами зовнішній борг перед нашими друзями.
    Може воно і так, бо я не дуже в цьому розуміюся:blush:
    Але он цілий світ для чогось то все рахує, порівнює і таблички складає. Значить шось в тому є, шо нє?

    @medwedo berlogsoni, а от особисто Ви якщо щось хочете взнати і порівняти, то яким даним довіряєте?
     
  14. Hatrexis

    Hatrexis Well-Known Member

    у народ есть память. вот лично я помню мертвящий страх перед волнами мобилизации во времена порошенко.
    нафига мне такое счастье надо.
     
  15. medwedo berlogsoni

    medwedo berlogsoni Das stud nemödik a del binos gudikum.

    Тим, що транслюють у на фейсбучній сторінці Європейської солідарності. Якщо там щось опублікували, то я точно знаю, що то - брехня.
    Стосовно того, коли з"являються дані...
    Є строки подачі звітності.
    Наприклад, Граничний термін подання звітності за травень 2021 року - 22 червня
    Тобто, якесь підприємство може подати звіт лише 20 числа, і йому нічого за це не буде. А без цього звіту картина за травень буде неповною
    ФОП-и, наприклад, можуть відчитатися за попередній квартал, якщо не помиляюсь, навіть на сороковий день після закінчення кварталу.
    І справа не в діджиталізації, а в тому, що люди мають спокійно, після закінчення звітного періоду, все порахувати, щоб подати "наверх" реальні цифри, без помилок.
     
  16. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Ну то най буде...
    Почекаємо ще кілька днів.
     
  17. Blaberus

    Blaberus Неполіткоректний інсектоід

    Я Вам вже писав, чого варті ті дороги. Навіть з фотками.
    Васм, до речі, сподобалось?
    Крадуть напевне.
    Головне, щоб даремно не витрачали коштовну смолу.
     
    Останнє редагування: 22 чер 2021
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Незважаючи, що Укрзалізниця прямує до банкрутства, кабмін продовжив Серуні контракт з залізницею на $15000 в місяць.

    Документ під номером 666: Кабмін прийняв рішення щодо долі Лещенка в "Укрзалізниці"

    понеділок, 21 червень 2021, 0:22


    [​IMG]
    Кабінет міністрів України розпорядився продовжити контракт з екснардепом Сергієм Лещенком на посаді члена Наглядової ради в АТ "Укрзалізниця". Разом з ним цю ж посаду продовжить обіймати економіст Олег Журавльов. При цьому, як зазначено в розпорядженні уряду на сайті, термін дії договору становить три місяці, передають Патріоти України.

    Документ зареєстровано за сакральним номером 666. "Вибрати членами наглядової ради акціонерного товариства" Українська залізниця "Лещенко Сергія Анатолійовича та Журавльова Олега Сергійовича як представників держави 20 червня 2021 року на термін до прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про обрання представників держави в наглядовій раді акціонерного товариства" Українська залізниця ", але не більше ніж на три місяці з дня набрання чинності цим розпорядженням ", – винесено окремим пунктом в документі.

    Лещенко був призначений на посаду члена Наглядової ради "Укрзалізниці" в грудні 2019 року. Новий склад Наглядової ради був сформований в середині 2018 року, щоб підвищити прозорість і ефективність роботи "Української залізниці". Однак, попри залучення незалежних спостерігачів до складу Ради, корупційні скандали на держпідприємстві не припинилися.

    До кар'єри в "Укрзалізниці" Сергій Лещенко представляв інтереси українського народу в парламенті від фракції п'ятого президента "Блок Петра Порошенка". Його депутатство запам'яталося просуванням і популяризацією інструментів, здатних подолати корупцію в лавах топчиновників. Завзято виступав на підтримку створення НАБУ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Blaberus

    Blaberus Неполіткоректний інсектоід

    Да... А как бьі хотелось, чтобьі пришли русские братья! Как бьіло бьі прикольно, если бьі тебя и твою семью отодрали во все дьірьі лица кавказских национальностей! Порошенко такого удовольствия лишил, падло.
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)