Творення світу речовинного:точка зору езотеричного креаціонізму. ( для учнів СШ) Креаціонізм стверджує, що процес Творення Світу, стосується тільки речовинної частини Космічного простору, який є безмежним океаном вічно існуючої матерії доречовинного стану. Креаціонізм розглядає матерію як вічно існуючу й живу субстанцію в доречовинному стані(поле, елементарні частки…). Речовина ж є тимчасовою, бо час від часу виникає, як організований стан елементарних часток, й зникає, розсипаючись на окремі неорганізовані частки . Креаціонізм тлумачить «творення словом», як процес організації живої матерії через подачу інформаційних команд. Доказом живості матерії є науково-філософська істина: «живе може бути складено лише з живих», з якого витікає, що всі складові частинки організмів, включаючи й елементарні частки, мусять бути живими. Сприймаючи ел. частки живими, тим визнаємо їх здатними сприймати інформаційні команди й виконувати їх. Знаючи, що окрім живості, ел. частки є ще й вічно сущими, з причини їх елементарності, можемо легко помітити їх ідентичність з біблійними духами, одним з яких є й Бог-Дух. Тобто, елементарні частки-духи складають певний рід живих космічних істот польової форми життя, що мають свою ієрархію та свого керівника роду. Тепер, маючи в наявності будівничого й живий та розумний «будівельний матеріал», (бо ж знаємо, що всяка речовина, в кінцевому стані, складається лише з ел.часток), можемо легко зрозуміти процес організації/творення з нього, різних речовинних форм, через звичайне подання відповідних команд. Першою була пропозиція утворити атоми, що відбувається через плазмовий стан матерії, що випромінює світло («Хай буде світло!») . Біблійний виклад тих команд від старшого представника роду духів-богів, та їх виконання членами роду, мають легендарно-казковий вигляд, тому й не повинні тлумачитись буквально. Процес той дуже довгий й важкий, для тільки-но народжених духів, тому й поділений на «дні» роботи, й «ночі» відпочинку, що відповідають народженню постійно ускладнюючогося речовинного Всесвіту, та його смерті, з яких сьогодні маємо вже сьомий Всесвіт – сьомий робочий «день» духів-богів. Еволюційний розвиток світу речовинного з позиції креаціонізму, описується існуючими поняттями еволюційного розвитку, але застосованими лише до найменших складових часток матерії(духів), які стаючи більш досконалими внаслідок власного досвіду життя, - й організми складають досконалішими за попередні.