То неправда. Бо на Нікейському соборі не могла виникнута догма про Трійцю на порожньому місці. 32 єпископи з 34 проголосували за те, що визнають Трійцю. Невже ні з того, ні з чого? ---------- Додано в 13:47 ---------- Попередній допис був написаний в 13:19 ---------- Помилка. З 318 присутніх, що могли голосувати, лише двоє не визнали Трійцю.
ніколи не навчали що це іпостасі одного Бога чи те що вони є рівними і вічними ---------- Додано в 16:44 ---------- Попередній допис був написаний в 16:43 ---------- правда ті що визнали потім намагались відкликати свої підписи. Цими людьми рухала не віра а бажання догодити імператору, якому було однаково у що вірять християни головне щоб імперія була збережена ---------- Додано в 16:45 ---------- Попередній допис був написаний в 16:44 ---------- Звичайно що ні - ідея про трійцю наслідок застосування н=грецької філософії до християнства.
Це сказано в Біблії, значить навчали. Це неправда! Знову слухаєте вигадки башти? Знову лукавство. Імператор Констянтин сповідував аріанські погляди, тому був проти визнання Ісуса Богом. Проте всупереч волі імператора, на соборі була прийнята воля Святого Духа. Тому було підтверджено божество Ісуса. Ну і де в грецькій філософії ви побачили Трійцю? Сергію, ви обіцяли мені пояснити, що є спільного в Гуситів і свідків Єгови. Я терпляче чекаю. Можливо ви знаєте ще якусь конфесію, яка перед виникненням свідків навчала чогось подібного і була попередником свідків в історії?
ага, намагалися... згадали про СЄ. Логіка у вам просто "залізна" (як завжди) ... єпископи намагалися зберегти імперію.... І навіть 312 проти 2 вас не лякає... проти вітру....
Вчення про Трійцю перших християн. Игнатий Богоносец (90-140 гг. н. э.) Повинуйтесь епископу и друг другу, как Иисус Христос повиновался по плоти Отцу, и апостолы Христу, Отцу и Духу, дабы единение было вместе телесное и духовное (Послание к магнезийцам // Писания мужей апостольских. Рига: Латвийское Библейское Общество, 1992. С. 284.). Феофил Антиохийский ( конец II в. н. э.) Три дня, которые были прежде создания светил, суть образы Троицы — Бога и Его Слова и Его Премудрости [Духа Святого] (Послание к Автолику. I. II). (Святоотеческая хрестоматия. М.: “Круг чтения”, 2001. С. 78.). Ипполит, папа Римский (180-252 гг. н. э.) Кто станет отрицать, что Бог един? Это, однако, не разрушает домостроительства. То же самое Слово Божие, из которого мы едиственно и узнаем, что Бог един, с необходимостью заставляет нас признать, что будучи единым по естеству, Он троичен по домостроительству. Необходимо все же признать Бога Отца всемогущего и Христа Иисуса Сына Божия — Бога, соделавшегося человеком, Которому Отец покорил все, кроме Себя и Духа Святого, признать, что они воистину — три. Если кто хочет знать каким образом Бог при этом остается единым, пусть знает, что Он суть одна сила — естество; и что касается силы (естества), то Бог един, но в домостроительстве Он является тройственным. Так же точно, исповедуя Сына, мы исповедуем не двух Богов, но два Божественных Лица (Святоотеческая хрестоматия. М.: “Круг чтения”, 2001. С. 127.).
Тобто, Христос, який закликав Апостолів іти проповідувати народам, хрестячи їх в Ім"я Отця, і Сина, і Святого Духа - закликав до політеїзму?
чому до політеїзму? Верховна влада й шана має по праву належати Богу Отцю. Син котрий постраждав за грішне людство, давши йому надію на спасіння не дойстойний шани? Дух святий Божа Невидима Рука котрою Він підштовхував людство, Ізраіль, церкву до величного плану спасіння всеґо людства, впливаючи на людей, наділяючи їх силою й направляючи їх в потрібному руслі. Перефразовуючи маємо: ...В ім'я Господа Бога, його посланця через якого стале можливе спасіння й Божого втручання, завдяки якому стало можливе те спасіння.
спочатку розберіться із значенням вислову во імя. Чомусь аостоли писали про те що Ісус підлеглий Богові, така сама точка зору була в апстольськи мужів і апологетів. Хоча для християн з середовища прозелітів чи юдеїв обоженння Месії була річ неможлива а для світогляду християн з язичників обожнення Христа було цілком прийнятним. ---------- Додано в 19:16 ---------- Попередній допис був написаний в 19:13 ---------- Та Константин не сповідував ніяких поглядів - він не був християнином, або точніше суміщав язичницький і християнський світогляди. ---------- Додано в 19:25 ---------- Попередній допис був написаний в 19:16 ---------- Есть и упоминается, кроме Творца всего, другой Бог и Господь, Который называется и ангелом, потому что он возвещает людям то, что угодно Творцу всего, выше Которого нет другого Бога. Иустин Мученик, «Диалог с Трифоном иудеем» Бог Вседержитель только един, а кроме Него нет другого; что Его одного должно почитать и Ему одному покланяться чрез Иисуса Христа, Господа наш Климент Римский, «О ересях»
Чому я привів дані свідчення перших християн? По-перше, тому, щоб покінчити з "пісенькою" СЄ про те, що Трійцю придумав і ввів імператор Костянтин. Як бачимо з років життя цих християн, про Трійцю говорили задовго ще до Нікейського Собору. По-друге, у ранні роки зародження християнської віри єресі не було багато, вона розвивалася з плином часу і на період Собору досягла поширення, але завдяки того ж Собору були розставлені точки над і.... Сергію, не смішіть народ.
не правда свыдки Єгови визнають що термын 9не догмат) ввів Тертуліан За константина відбулось лише прийняття і навязування цього догмату іншим але ці уявлення не співпадають з рішенням собору Не було кажете? а скільки раз павло та інші апостоли згадують про єретиків ? правда такої єресі як віра в триєдиного бога в часи апостолів ще не було. Чому ви ігноруєте тверження Юстина, Климента, Тертуліана?
чому ж ні? от: шо ви тут написали, аспірант? ви диктант в школі добре б не написали. ---------- Додано в 21:44 ---------- Попередній допис був написаний в 21:43 ---------- хто сказав?
"І кожному, хто скаже слово на Людського Сина, йому проститься; а хто зневажатиме Духа Святого, не проститься." Луки 12:10 Чи зневажають атеїсти Духа Святого?
1. Зустрічне питання: А як це так? Як гріх проти однієї іпостасі Бога проститься, а проти іншої - не проститься??! Хіба ж вони, всі три іпостасі одного Вічного й Всесильного Бога, не є рівними??! 2. То тре в Бога спитати: "Хто зневажає а хто - ні."
Звісно, Ви не Бог. І чого я в Вас запитую? Але ж Ви його свідок. ---------- Додано в 22:18 ---------- Попередній допис був написаний в 21:16 ---------- А з Вашого зустрчіного запитання (А як це так?) виходить, що Ви все-таки атеїст. Бо хто ж християн буде сумніватися в справедливості вислову Спасителя?
1. Хибні висновки. 2. А я не сумніваюся в правдивості його слів. І вони протирічать словам 'святих отців' про рівність всі іпостасей трійці.