Трійця

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем tradakad, 30 лип 2007.

  1. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Якщо заглянути до аналів історії то можна та зауважити, що поняття про трійцю існувало ще задовго до появи християнства в язичницьких політеїстичних імперіях. Таких як римська, єгипетська і вавилонська. Хоча імперії були політеїстичні в них була тріада верховних богів. У перших Христових послідовників не було жодних тріад , вони поклонялись одному єдиному Богу, Богу Аврама, Богу Ісака, Богу Якова.
    Стардавні євреї мали єдиного Бога і ймення йому Ягве. Цікаво виходить у Старому завіті жодним чином не згадується про іпостасі.

    Символи і ритуалиякі існували на той час в язичницьких державах узаконили і ввели у християнство штучно. Причиною цього було те що язичники відмолялися змінювати традиції які існівали в тогочасному суспільстві. І для цього було багато введено, що віднести до першоапостольного християнства, а ж ніяк не можна.
     
    Останнє редагування модератором: 25 лис 2009
  2. - то, что Вы говорите кажется очевидным, но понятие "искусственного введения" символов и ритуалов имеет смысл только при подробном рассмотрении известных обстоятельств и времени введения того или иного ритуала ПОСЛЕ закрепления неких "первоначальных". При этом в качестве "первоначальных христианских" не стоит рассматривать в неизменном виде набор верований древних евреев.

    Отношение к христианству в целом как к обычной ереси иудаизма - нормальное дело среди воинствующих ортодоксов в кипах... ;)
     
  3. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Триединство вспоминається в трьох первих стихах Бытия.
    дальше в Быт.1:26 (сотворим)..-двое как минимум.
     
  4. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Зрозуміти дісно непросто. Попрацюйте з книжками.
    = = = = =
    Суто по темі. Дослівно з Тори: "Слухай, Ізраїлю: Яхве - Боги (>=3), Яхве - єдин" (Втор 6:3)
     
  5. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    На той час уже існували ангели.

    Читай уважно Повторення закону 6:4
    Слухай, Ізраїлю: Господь, Бог наш - Господь один!
     
    Останнє редагування модератором: 8 гру 2009
  6. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Шема, Ісраел: Яхве Елохим, Яхве Ехад. З івриту взмозі перекласти?
    = = = = =
    Суто по темі. Дослівно з Тори: "Слухай, Ізраїлю: Яхве - Боги (>=3), Яхве - єдин" (Втор 6:3)
     
  7. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Але там не сказано того, що (=3). Доречі, множина іменника не завжди мусить позначати кількість.
     
  8. Saszko

    Saszko Well-Known Member

    Так, множину іменника вживають, коли мають на увазі більш ніж один.
     
  9. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Так, множину вживають також коли прагнуть висловити осoбливу повагу чи любов.
    А тепер суто по темі:
    Не можна виривати цитату і спиратись на неї, а слід звертати увагу на тещо про що там йдеться, тобто на контекст. Перекладаючи цитату з Тори не буде достатнім один словник староєврейської мови. А слід ще мати глибокі знання, з стилістики, орфографії, вживання і значення тих чи інших слів. Ви маєте такі знання? Рекомендую вам прочитати попередження, що до перекладу Біблії- останні два вірша Обявлення.
    А вас не дивує, що більшість ортодоксальних перекладів використовують такі терміни як Господь і Бог, підкреслюю, саме в однини. Чи ви претендує те на істиність своїх слів?
     
  10. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Це вже обговорювали. Плекаєте надію на коротку пам'ять? :ireful1: Тому -1.
    Помічено >=3 тому, що в івриті крім однини і множини є "двоїна", тому =3 сюди включається. :tongue:

    І це обговорювали :tongue: Форми множини використвоуть навіть не в усіх європейських мовах. Наприклад, поляки використовують третю особу. Нєх пан вєжьмє то до уваґі. А євреї - поготів. :tongue:
     
  11. sasa

    sasa Member

    Вместо учения, понятия которого — троица, ипостась, лицо, субстанция, сущность — все взяты не из Библии, а были выдуманы философами, и Христос которого был немного больше философской абстракции, он желал, чтобы люди верили в живого Бога, божественного Христа, бывшего исторической реальностью, и в святой дух, постоянно действующий в сердцах людей». Он верил, что Отец, Сын и святой дух были едины только в смысле Иоанна 17:21, и святой дух рассматривал действующей силой Бога, а не лицом.

    ---------- Додано в 21:18 ---------- Попередній допис був написаний в 21:15 ----------

    Він говорив до свого Сина. Він промовляв до того, хто пізніше прийшов на землю і став Ісусом.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. JaguaR

    JaguaR щасливий

    Ну нащо Ви розказуєте байки?
    Невже ніколи не зустрічали в Біблії "Отець", "Син", "Дух Святий"? Якщо ні, то Ви її взагалі не читали. А якщо зустрічали, то чого заперечуєте, що ТРІЙЦЯ в Біблії є?

    А тут взагалі важко зрозуміти, що написано. Щось не в’яжеться у Вас ні зміст ні граматика.
     
    Останнє редагування: 10 гру 2009
    • Подобається Подобається x 1
  13. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Ще з філософії булу запозичена догма про бeзсмертя душі, яку сформував Сократ, а розвинув його учень Платон. От така тут філософія...
     
  14. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    І про це вже було. Пригадайте хоча б, як Христос казав про нагороду на небі, про геєну вогняну. Що саме туди попадає?
     
  15. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Біблія говорить про воскресіння із МЕРТВИХ. Хіба є сенс воскресіння якщо душа й так безсмертна. Відповім - немає жодного.
    Насправді це саме філософи ввели догому про двояку природу людини: тілесну і духовну. Проте Біблія говорить зовсім інше.
     
  16. JaguaR

    JaguaR щасливий

    Ну як Ви не знаєте, то нема чого стверджувати.
    Воскресіння із мертвих - це воскресіння У ТІЛІ (вже оновленому і досконалому). А не просто безсмертя душі. То повне оживання, бо без тіла людина була би неповною.

    Та? І коли ж то вони її ввели?
    І що таке "зовсім інше" Біблія говорить?
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    поперше немає сенсу воскрешати того хто і так живий. Тим більше якщо загальновизнане християнство вважає що святі підуть в рай, НА НЕБО. Цим самим вони перечають Святому Письму, бо яке може бути воскресіння, якщо:
    1 душа не вмирає;
    2 всі праведні підуть на НЕБО, причому Біблія каже що там, на НЕБІ, існують істоти НЕТІЛЕСНІ;
    3 душа це людина, а не щось трансендентне. БІБЛІЯ говорить що душа може померти, і також розкриває стан людини після її смерті. Називає також душами тварин. Читай Чс 31:28, Ек 12:7
     
  18. JaguaR

    JaguaR щасливий

     
  19. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    краще собаці живому ніж левові мертвому. Бо живий знає що помре, а мертвий нічого не знає...
     
  20. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Ну то що трійця є чи її немає?
    Я схиляюся до думки, Що її немає.
    Немає Бога крім Єгови, Ісус - посланець Єгови.
    Фраза дещо запозичина у мусульман, але нічого.
    Ісус первородний син Бога, Його перше твориво. Але Він не Бог.
    А в пояснені сутності Бога підтримую пупера:
    В біблії трійця жодним чином не згадується. Не говориться про те,що Отець і Син є Рівними. Не говориться, що дух святий має якусь волю.
    А говориться, що
    1. Бог є Один
    2. Син є нижчим за Батька, є Йому підпорякований
    3. Дух святий то взагалі не особа, а лиш прояв божої сили.
    4. Син був створений Богом


    Та й так...:sorry:
     
а де твій аватар? :)