Якщо заглянути до аналів історії то можна та зауважити, що поняття про трійцю існувало ще задовго до появи християнства в язичницьких політеїстичних імперіях. Таких як римська, єгипетська і вавилонська. Хоча імперії були політеїстичні в них була тріада верховних богів. У перших Христових послідовників не було жодних тріад , вони поклонялись одному єдиному Богу, Богу Аврама, Богу Ісака, Богу Якова. Стардавні євреї мали єдиного Бога і ймення йому Ягве. Цікаво виходить у Старому завіті жодним чином не згадується про іпостасі. Символи і ритуалиякі існували на той час в язичницьких державах узаконили і ввели у християнство штучно. Причиною цього було те що язичники відмолялися змінювати традиції які існівали в тогочасному суспільстві. І для цього було багато введено, що віднести до першоапостольного християнства, а ж ніяк не можна.
- то, что Вы говорите кажется очевидным, но понятие "искусственного введения" символов и ритуалов имеет смысл только при подробном рассмотрении известных обстоятельств и времени введения того или иного ритуала ПОСЛЕ закрепления неких "первоначальных". При этом в качестве "первоначальных христианских" не стоит рассматривать в неизменном виде набор верований древних евреев. Отношение к христианству в целом как к обычной ереси иудаизма - нормальное дело среди воинствующих ортодоксов в кипах...
Триединство вспоминається в трьох первих стихах Бытия. дальше в Быт.1:26 (сотворим)..-двое как минимум.
Зрозуміти дісно непросто. Попрацюйте з книжками. = = = = = Суто по темі. Дослівно з Тори: "Слухай, Ізраїлю: Яхве - Боги (>=3), Яхве - єдин" (Втор 6:3)
На той час уже існували ангели. Читай уважно Повторення закону 6:4 Слухай, Ізраїлю: Господь, Бог наш - Господь один!
Шема, Ісраел: Яхве Елохим, Яхве Ехад. З івриту взмозі перекласти? = = = = = Суто по темі. Дослівно з Тори: "Слухай, Ізраїлю: Яхве - Боги (>=3), Яхве - єдин" (Втор 6:3)
Так, множину вживають також коли прагнуть висловити осoбливу повагу чи любов. А тепер суто по темі: Не можна виривати цитату і спиратись на неї, а слід звертати увагу на тещо про що там йдеться, тобто на контекст. Перекладаючи цитату з Тори не буде достатнім один словник староєврейської мови. А слід ще мати глибокі знання, з стилістики, орфографії, вживання і значення тих чи інших слів. Ви маєте такі знання? Рекомендую вам прочитати попередження, що до перекладу Біблії- останні два вірша Обявлення. А вас не дивує, що більшість ортодоксальних перекладів використовують такі терміни як Господь і Бог, підкреслюю, саме в однини. Чи ви претендує те на істиність своїх слів?
Це вже обговорювали. Плекаєте надію на коротку пам'ять? Тому -1. Помічено >=3 тому, що в івриті крім однини і множини є "двоїна", тому =3 сюди включається. І це обговорювали Форми множини використвоуть навіть не в усіх європейських мовах. Наприклад, поляки використовують третю особу. Нєх пан вєжьмє то до уваґі. А євреї - поготів.
Вместо учения, понятия которого — троица, ипостась, лицо, субстанция, сущность — все взяты не из Библии, а были выдуманы философами, и Христос которого был немного больше философской абстракции, он желал, чтобы люди верили в живого Бога, божественного Христа, бывшего исторической реальностью, и в святой дух, постоянно действующий в сердцах людей». Он верил, что Отец, Сын и святой дух были едины только в смысле Иоанна 17:21, и святой дух рассматривал действующей силой Бога, а не лицом. ---------- Додано в 21:18 ---------- Попередній допис був написаний в 21:15 ---------- Він говорив до свого Сина. Він промовляв до того, хто пізніше прийшов на землю і став Ісусом.
Ну нащо Ви розказуєте байки? Невже ніколи не зустрічали в Біблії "Отець", "Син", "Дух Святий"? Якщо ні, то Ви її взагалі не читали. А якщо зустрічали, то чого заперечуєте, що ТРІЙЦЯ в Біблії є? А тут взагалі важко зрозуміти, що написано. Щось не в’яжеться у Вас ні зміст ні граматика.
Ще з філософії булу запозичена догма про бeзсмертя душі, яку сформував Сократ, а розвинув його учень Платон. От така тут філософія...
І про це вже було. Пригадайте хоча б, як Христос казав про нагороду на небі, про геєну вогняну. Що саме туди попадає?
Біблія говорить про воскресіння із МЕРТВИХ. Хіба є сенс воскресіння якщо душа й так безсмертна. Відповім - немає жодного. Насправді це саме філософи ввели догому про двояку природу людини: тілесну і духовну. Проте Біблія говорить зовсім інше.
Ну як Ви не знаєте, то нема чого стверджувати. Воскресіння із мертвих - це воскресіння У ТІЛІ (вже оновленому і досконалому). А не просто безсмертя душі. То повне оживання, бо без тіла людина була би неповною. Та? І коли ж то вони її ввели? І що таке "зовсім інше" Біблія говорить?
поперше немає сенсу воскрешати того хто і так живий. Тим більше якщо загальновизнане християнство вважає що святі підуть в рай, НА НЕБО. Цим самим вони перечають Святому Письму, бо яке може бути воскресіння, якщо: 1 душа не вмирає; 2 всі праведні підуть на НЕБО, причому Біблія каже що там, на НЕБІ, існують істоти НЕТІЛЕСНІ; 3 душа це людина, а не щось трансендентне. БІБЛІЯ говорить що душа може померти, і також розкриває стан людини після її смерті. Називає також душами тварин. Читай Чс 31:28, Ек 12:7
Прошу пана, Ви хоч читаєте, що написали? Я тяжко перепрошую за офтоп, але мене просто дивує, що Ви пишете.
Ну то що трійця є чи її немає? Я схиляюся до думки, Що її немає. Немає Бога крім Єгови, Ісус - посланець Єгови. Фраза дещо запозичина у мусульман, але нічого. Ісус первородний син Бога, Його перше твориво. Але Він не Бог. А в пояснені сутності Бога підтримую пупера: В біблії трійця жодним чином не згадується. Не говориться про те,що Отець і Син є Рівними. Не говориться, що дух святий має якусь волю. А говориться, що 1. Бог є Один 2. Син є нижчим за Батька, є Йому підпорякований 3. Дух святий то взагалі не особа, а лиш прояв божої сили. 4. Син був створений Богом Та й так...