Святий Дух 1. Зійшов 2. осіннив 3. навчає 4. веде Поясніть, як ці дієслова можуть належати не істоті, не особі?
Так же, як і ці: Римлян 5:14: "Та смерть панувала від Адама аж до Мойсея і над тими, хто не згрішив, подібно переступу Адама, який є образ майбутнього." 5:21: "щоб, як гріх панував через смерть, так само й благодать запанувала через праведність для життя вічного Ісусом Христом, Господом нашим." І вода, і кров свідкують (1 Івана 5:8) Сказано, шо мудрість має "дітей" (Луки 7:35, Хом.)
Згоден. Та все ж... осіннити може лише особа, як не крути.... не може неособа не істота взяти і дати життя. Це дійсно нонсенс. Тепер... ми говоримо про Святого Духа, який вчить, відкриває очі і це є буквальне поняття. Разом з тим можна сказати, що смерть вчить, але при тому ми маємо наувазі, що не сама смерть дає науку, а факт смерті вчить. Такий ось нюанс. Смерть прийшла... переносне значення - настала, мається наувазі. Тому то різні поняття.
і власне ця особа, Бог, робила це через свій святий дух, подібно, як з-під пера письменника народжуються рядки. ним, духом, також, можна наповнитись, христити, можна когось помазувати. Якщо б дух був особою, то ним би не можливо було б наповнитись, як мудрістю, вірою і радістю (Дії 6:3) Також, він би не стояв поміж іншими рисами, не істотами: 2 Коринтян 6:6: "..у чистості, у розумі, у лагідності, у добрості, у дусі святім, у нелицемірній любові"
А як розуміти такі слова: 29 Але, хто богозневажить Духа Святого, повіки йому не відпуститься, але гріху вічному він підпадає. Єв Марка,3 В перекладії з англійського святотатствує, зневажає. Як можна таке допустити не до особи?
упс, заплутався. Я мав на увазі, що Бог мож це зробити через свою активну силу - святий дух. Щоб краще це зрозуміти, розглянемо цей вірш: Матвія 12:32: "І як скаже хто слово на Людського Сина, то йому проститься те; а коли скаже проти Духа Святого, не проститься того йому ані в цім віці, ані в майбутнім!" Що ж це означає? Цей вірш явно нам вказує, що Ісус, Син Божий, не є рівний своєму Батьку - Єдиному Всемогутньому Богу. Сказано, що кожен хто піде проти волі Батька, проти його сили, наразиться на непростимий гріх.
А ми говоримо про зараз про що? Про те, чи є Святий Дух особою. А ви про рівність/нерівність. Ну і про Святого Духа... фраза, що привів Педро...Там не сказано, що Святий Дух - це Отець, а ви чомусь стверджуєте це.
А оці вірші з Євангелія від Івана говорять дуже ясно, що Святий Дух - це особа. Не Отець і не "засіб" а саме Особа. 7 Та Я правду кажу вам: Краще для вас, щоб пішов Я, бо як Я не піду, Утішитель не прийде до вас. А коли Я піду, то пошлю вам Його. 8 А як прийде, Він світові виявить про гріх, і про правду, і про суд: 9 тож про гріх, що не вірують у Мене; 10 а про правду, що Я до Отця Свого йду, і Мене не побачите вже; 11 а про суд, що засуджений князь цього світу. 12 Я ще маю багато сказати вам, та тепер ви не можете знести. 13 А коли прийде Він, Той Дух правди, Він вас попровадить до цілої правди, бо не буде казати Сам від Себе, а що тільки почує, казатиме, і що має настати, звістить вам. 14 Він прославить Мене, бо Він візьме з Мого та й вам сповістить. Єв. від Івана, 16
тут знову вжито особові займенники. Я вже вище зазначив, що їх вживання не є ознакою істоти. Я не бачу у цих рядках чіткого формулювання, що дух є особою. Пане Миху, не виривайте слова. Я написав, що цей вірш вказує про гріх проти сили Божої.
А у вас не виникає підозра, що грішити можливо в принципі лише проти особи, а не проти знаряддя. Бо якщо б ми грішили проти знаряддя, то нам би слід було просити прощення у знаряддя, перед яким ми ніби то згрішили. Я взагалі вперше зустрічаю такий вислів : гріх проти Божої сили.
18 Раджу тобі купити в Мене золота, в огні перечищеного, щоб збагатитись, і білу одежу, щоб зодягтися, і щоб ганьба наготи твоєї не видна була, а мастю на очі намасти свої очі, щоб бачити. 19 Кого Я люблю, тому докоряю й караю того. Будь же ревний і покайся! Об"явлення св. Івана, 3
Людина може і мудра істота, але таки не все дано їй зрозуміти - є такі справи, які ми можемо приймати лише через ВІРУ.
+1. А якщо людина вірить у те, що треба не сприймати - абзац. Знайде 10 000 способів заперечити очевидне. = = = = = Суто по темі. Дослівно з Тори: "Слухай, Ізраїлю: Яхве - Боги (>=3), Яхве - єдин" (Втор 6:3) Якщо СЄ богословів-несвідків вважають негідними поваги, нехай хоча дослівно приймають оригінал Святого Письма.
Багато з вас говорить, що Бог є один але у тьох особах. Наскільки це правильно чи ні, я не берусь судити, але висловлю своюдумку з цього приводу. Як на мене 3 ніколи не буде рівне 1.