Трійця

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем tradakad, 30 лип 2007.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Уособлення є правдиве, якщо воно здатне саме що робити. Наприклад "мудрість". Вона може прийти, або осінити когось? ні! І якщо є яка дія до того іменника, то вона швидше вживається у переносному смислі. Наприклад, прийшла мудрість. То не означає буквально, що що вона перемістилась з одного місця - в інше.
    Коли святий Дух зійшов на апостолів, то це реальне прибуття, переміщення...

    Ще приклад. У Святому Письмі є слова, що Святий Дух вчить. Якщо Він НЕ особа, то як Він може вчити? Вчення йде від Нього. Мудрість не вчить, смерть не вчить і т.д.
     
  2. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Второе значение, определяющее Святого Духа, говорит о том, что Он является

    (2) характером Бога в Нем самом или в других существах. Это святой разум, святые чувства, и святая воля в них. В Евангельском веке он является духовным характером в учениках Христа, зачатым и развит в них, когда они стали учениками Христа и развиваемым в них Духом (в значении силы), Словом и Прови*дением Бога, действующим в них и на них.



    Кроме того, Святой Дух назван в Библии Духом Бога и Христа. Он определен многими другими названиями, которые доказывают, что Он определяет характер Божий в Нем самом и в Его народе. Читаем также о духе святости, кротости, благодати, могущества, любви и здравого смысла, Истины, обетования, бодрствования, мудрости, понимания, совета, силы, знания, страха (чести), хвалы и т. д. Библия как противопоставление приводит дух или характер рабства, неволи, страха, заблуждения, дремания, мира, плоти, антихриста, вещего духа и т. д. Исходя из этого, видим, что эти названия не относятся к разным лично*стям, но к разным видам нежеланных наклонностей разума, сердца и воли.



    Традиционное представление о Святом Духе как об отдельной божественной личности развилось с течением времени. Первые христиане не разделяли это убеждение». — Бэзил Уилберфорс, доктор богословия.
    Проблема восприятия Духа как третьей личности триединого Бога отражена в замечательном признании видного руководителя греческой православной церкви Григория Назианзина, который в 381 г. н.э. утверждал: «Некоторые из мудрых, что среди нас, считают Святой Дух силой [энергия], другие — существом, третьи — Богом, четвертые не желают придерживаться какого-либо мнения из уважения (как они говорят) к Писаниям, которые не дают четкого ответа на этот вопрос»1.
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Не знаю автора, але не в тому справа.

    Справа у тому, що дані слова ВЖЕ неправдиві.

    Святий Дух зійшов на учнів у день Пятидесятниці, а не як стали учнями Христа. До того вони Його не мали. А доказом того, що вони Його не мали є те, що вони НЕ розуміли притчів, які говорив Ісус і не розуміли Його науки. До них дійшло тільки після того, як вони отримали Святого Духа і вони навіть мови різні почали розуміти.
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Були різні перші християни, в тому числі і ті, які не розділяли.
    А на Першому Нікейському Соборі єпископи голосуванням, десь так 30 проти 2 !!!!! прийняли науку про Трійцю.
     
  5. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    на соборі було мешість епископів. в прийнятті рішення велику роль відігравали політичні мотиви


    під першими християнами я розумію християн 1 ст н е
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    і чогось та меншість майже одноголосно проголосувала "ЗА".

    та які там політичні мотиви до розуміння Бога....
     
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    я так само........
     
  8. Мертвий

    Мертвий Well-Known Member

    Дійсно, які могли бути мотиви в головуючого Собору, - Констянтина - завзятого язичника і шанувальника Непереможного Сонця, якого хрестили на смертному одрі? Очевидно, що будучи імператором, він не бажав релігійного розколу своєї країни.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    прочитайте історію собору, ознайомиесь з історичними джерелами,
    ьангато єпископів твердило потім що голосували з примусу і намагались відкликати свої голоси.
     
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Любите казкИ?

    Подумайте реально, якби вам підсунули мусульманство, але з язичницькими богами, ви б з"їли?
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Довершуйте докінця... який покаявся і сам захотів померти християнином.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Мертвий

    Мертвий Well-Known Member

    де тут казка?

    не зрозумів...

    покаявся і захотів померти християнином ПІСЛЯ собору.
     
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    і як то вяжеться з Трійцею?
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Мертвий

    Мертвий Well-Known Member

    хех, роками перед тим у державі йшли війни між прихильниками єпископів Александра та Арія. Перший підтримував рівність Бога і Сина, другий - заперечував це, а говорив про подібність Сина до Отця.:)
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Війни?........
     
  16. Мертвий

    Мертвий Well-Known Member

    якщо я напишу "війна", або "сутички", суть поміняється?
     
  17. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    думаю, що то різне.
    Адже зброю ніхто не використвував, нє?
     
  18. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    до аріан зброю таки застосовували та й сам Арій був убитий
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    застосування зброї при вбивстві - то ше не війна, нє?
     
  20. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Зі сторичних джерел відомо що до аріан застосовували силу. Багато праць Арія було знищено, залишилось лише кілька листів.
     
а де твій аватар? :)